Die ken ik nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Deja vu van Giorgio Moroder.Heb 'm al een tijdje in m'n hoofd zitten.
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik wel doen hoor
Alleen je leert het niet in een paar uurtjes hoor....Veel saaie theorie in het begin ook
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohrwurm, zoek maar op. Niet het beest, doh.
Mooi zo.quote:
Niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar ik heb het nu over een friends with benefits / scharrel relatie waabij je vaker dan 1 keer seks hebt met iemand
En dat in die gevallen een vrouw vaak gevoeliger is dan mannen omdat deze makkelijker gevoel los kunnen laten van sex
Die term niet kennen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.
Nu wel, dat is buur haar goal, zo veel mogelijk mensen inlichten over dit geweldige iets.
Iritant iets ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.
Nu wel, dat is buur haar goal, zo veel mogelijk mensen inlichten over dit geweldige iets.
quote:
En ditquote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.
Precies!quote:
Ben jij serieus half Duits?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wij zijn halve Duitsers, dus vanzelfsprekend
Ja, dat ben ik wel met je eens. Ik heb vrij lang een scharrel gehad zonder enig incident, maar opeens begon ze toch te claimen en dat werd steeds erger....quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar ik heb het nu over een friends with benefits / scharrel relatie waabij je vaker dan 1 keer seks hebt met iemand
En dat in die gevallen een vrouw vaak gevoeliger is dan mannen omdat deze makkelijker gevoel los kunnen laten van sex
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mannen, hoe schakelen jullie jullie gevoelens uit? Ik wil dat ook kunnen.
Alleen mentaalquote:Op maandag 11 mei 2015 16:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben jij serieus half Duits?![]()
GrapjeIk heb ook een heel klein beetje Duits bloed in m'n aderen. 1/100 deel of zo.
Thanks for the bonerquote:Op maandag 11 mei 2015 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk erika terpstra... Denk erika terpstra...
Je kunt te ver gaan Frau.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wij zijn halve Duitsers, dus vanzelfsprekend
Lets give it a tryquote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een tetten fotovoor je maken?
Wordt ie zo weer slap joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |