dit dusquote:Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef Knut het volgende:
Wel raar dat ik zonder de username te zien al de conclusie had getrokken dat je moslim bent...
logisch, jouw volk pakt zich nog beter in als een sinterklaascadeautje. Vind je reactie niet zo vreemd aangezien je altijd berbervrouwen om je heen hebt.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
ik dacht altijd het valt wel mee met die afbrokkeling van het morele kompas en dat gaat allemaal niet zo snel maar het is letterlijk één dag warm en alle vrouwen (op een paar na) hebben de hoeren outfits weer uit de kast getrokken of mogen ze eindelijk aan na maanden geleden via zalando gekocht te hebben
serieus een dagje buiten en ik heb gewoon geen vertrouwen meer in dat er nog pure vrouwen in dit land zijn allemaal vieze hoeren die bij het eerste beste signaal met strakke rokjes, tieten die uit het shirtje vallen en buikjes die geflasht moet worden dr straat op gaan
bah hoe kunnen die vaders hun dochters nog in de ogen kijken en geen vieze hoer zien? hoe kunnen hun toekomstige echtgenotes verantwoorden dat ze met een hoer getrouwd zijn?
jammer dit het is gewoon afbrokkeling van een samenleving en ik heb serieus respect voor de vrouwen die vandaag de dag nogbeetje bedekt naar buiten gaan
TS is gewoon een troll.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef Knut het volgende:
Wel raar dat ik zonder de username te zien al de conclusie had getrokken dat je moslim bent...
Dat is al vaak inherent aan het vrouw zijn. Soms kan je als man exclusiviteit claimen door er een stempel relatie op te plakken, maar dat is ook maar zo houdbaar als een bakje yoghurt.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef snakelady het volgende:
Ik dacht dat je een hoer bent als je seksuele handelingen verricht tegen betaling, maar blijkbaar ook al wanneer je een rokje draagt...
Dit dus. Geld voor al die zandapen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef Fripsel het volgende:
Eigenlijk heb je gewoon je eigen behoeftes niet onder controle
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |