dit dusquote:Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef Knut het volgende:
Wel raar dat ik zonder de username te zien al de conclusie had getrokken dat je moslim bent...
logisch, jouw volk pakt zich nog beter in als een sinterklaascadeautje. Vind je reactie niet zo vreemd aangezien je altijd berbervrouwen om je heen hebt.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
ik dacht altijd het valt wel mee met die afbrokkeling van het morele kompas en dat gaat allemaal niet zo snel maar het is letterlijk één dag warm en alle vrouwen (op een paar na) hebben de hoeren outfits weer uit de kast getrokken of mogen ze eindelijk aan na maanden geleden via zalando gekocht te hebben
serieus een dagje buiten en ik heb gewoon geen vertrouwen meer in dat er nog pure vrouwen in dit land zijn allemaal vieze hoeren die bij het eerste beste signaal met strakke rokjes, tieten die uit het shirtje vallen en buikjes die geflasht moet worden dr straat op gaan
bah hoe kunnen die vaders hun dochters nog in de ogen kijken en geen vieze hoer zien? hoe kunnen hun toekomstige echtgenotes verantwoorden dat ze met een hoer getrouwd zijn?
jammer dit het is gewoon afbrokkeling van een samenleving en ik heb serieus respect voor de vrouwen die vandaag de dag nogbeetje bedekt naar buiten gaan
TS is gewoon een troll.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef Knut het volgende:
Wel raar dat ik zonder de username te zien al de conclusie had getrokken dat je moslim bent...
Dat is al vaak inherent aan het vrouw zijn. Soms kan je als man exclusiviteit claimen door er een stempel relatie op te plakken, maar dat is ook maar zo houdbaar als een bakje yoghurt.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef snakelady het volgende:
Ik dacht dat je een hoer bent als je seksuele handelingen verricht tegen betaling, maar blijkbaar ook al wanneer je een rokje draagt...
Dit dus. Geld voor al die zandapen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:45 schreef Fripsel het volgende:
Eigenlijk heb je gewoon je eigen behoeftes niet onder controle
Daar ging de klacht niet specifiek over, maar dit is zeker wel klachtwaardig.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef devlinmr het volgende:
Ben het wel met TS eens, maar dan vooral omdat 90% van de vrouwen gewoon te vadsig zijn om er geil uit te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat TS zijn hormonen niet onder controle heeft is zijn probleem idd. Feit blijft dat gezien de gemiddelde maat in NL 42 is, de meeste dus met een giga muffin top rondlopen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar ging de klacht niet specifiek over, maar dit is zeker wel klachtwaardig.
Vrouwen die niet kunnen inschatten of ze bepaalde kleding wel moeten of kunnen dragen
Aanhangers van een religie kunnen dat wel natuurlijk...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen die niet kunnen inschatten of ze bepaalde kleding wel moeten of kunnen dragen
Als je dat stinkzweet volk bedoeld dan nee, die worden dat opgelegd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef hb64 het volgende:
[..]
Aanhangers van een religie kunnen dat wel natuurlijk...
Ben ik blij dat we in een seculier land leven.
9/10 van die sletten die zo over straat gaat rij je over heen na een drankje voor hun te betalen of een keer bios ticket te regelenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef snakelady het volgende:
Ik dacht dat je een hoer bent als je seksuele handelingen verricht tegen betaling, maar blijkbaar ook al wanneer je een rokje draagt...
Wees gerust... er zijn nog mensen die het min of meer met je eens zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef AhmedJaret het volgende:
altijd weer direct dat gebash op de persoon en "oh dan donder je toch op" drog redenen
als jullie lekker een uitgeleefd sletje dat voor het minst of geringste de kleren uit doet prima vinden dan moet je jezelf eens goed achter de oren krabben
tenzij je het natuurlijk OK vindt dat heel de wereld weet hoe ze er naakt uitziekt en geen problemen van maakt om haar schoonheden bloot te leggen
ik heb daar helemaal geen problemen, van mij mag je al die 9haab meenemen, dan zijn de echte vrouwen makkelijker te vinden
Gebruik eens leestekens en hoofdletters.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef AhmedJaret het volgende:
altijd weer direct dat gebash op de persoon en "oh dan donder je toch op" drog redenen
als jullie lekker een uitgeleefd sletje dat voor het minst of geringste de kleren uit doet prima vinden dan moet je jezelf eens goed achter de oren krabben
tenzij je het natuurlijk OK vindt dat heel de wereld weet hoe ze er naakt uitziekt en geen problemen van maakt om haar schoonheden bloot te leggen
ik heb daar helemaal geen problemen, van mij mag je al die 9haab meenemen, dan zijn de echte vrouwen makkelijker te vinden
Die kleedt zich buitenshuis gewoon om hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wees gerust... er zijn nog mensen die het min of meer met je eens zijn.
Mijn dochter gaat de deur ook niet uit in een broek waarbij de billen er onderuit steken, ook niet met een blote buik en al helemaal niet met een decolleté tot aan haar navel.
En waarom maakt jou dat uit? Mogen ze toch lekker zelf weten.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef AhmedJaret het volgende:
betalen of een keer bios ticket te regelen
dat is niets anders dan een hoer goedkoop jezelf verschaffen
Nope... Om met haar woorden te spreken..."ik ben toch geen tokkie"quote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kleedt zich buitenshuis gewoon om hoor.
TS zal thuis wel een lelijke besnorde Fatima hebben zitten, waar hij niet op mag.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
En waarom maakt jou dat uit? Mogen ze toch lekker zelf weten.
dat mogen zij inderdaad helemaal zelf weten en ik mag helemaal zelf weten of ik daar een topic over maak op een online forum dat ik daar hekel aan hebquote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
En waarom maakt jou dat uit? Mogen ze toch lekker zelf weten.
Schattig dat je dat van haar aanneemt.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nope... Om met haar woorden te spreken..."ik ben toch geen tokkie"
serieus toon eens wat respect voor iemand die zijn dochters wel gewoon wil opvoeden? wat jij met je dochter doet moet je zelf weten (zolang het binnen de wet blijft) maar als iemand ervoor kiest om gewoon goede opvoeding te geven die je dat te respectenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kleedt zich buitenshuis gewoon om hoor.
Gezien het feit dat haar moeder haar kleren koopt en ik inzicht heb in haar financiën weet ik 100% zeker dat ze zulke kleren niet eens heeft.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schattig dat je dat van haar aanneemt.
Kinderen zeggen zoveel tegen hun ouders, terwijl ze tegelijkertijd iets anders denken en doen.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een punt
Zo laat je je dochter toch niet over straat lopen:
[ afbeelding ]
Precies daaromquote:
Wat praat jij een hoop poep zeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
serieus toon eens wat respect voor iemand die zijn dochters wel gewoon wil opvoeden? wat jij met je dochter doet moet je zelf weten (zolang het binnen de wet blijft) maar als iemand ervoor kiest om gewoon goede opvoeding te geven die je dat te respecten
anders ben je geen haar beter dan mensen die anderen afslachten omdat ze anders denkend zijn
100% zeker nog wel?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gezien het feit dat haar moeder haar kleren koopt en ik inzicht heb in haar financiën weet ik 100% zeker dat ze zulke kleren niet eens heeft.
Wie had er zijn hormonen nou ook al weer niet onder controle????quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat praat jij een hoop poep zeg.
Hoezo toon ik geen respect?
Toon respect voor al dat vrouwlijk schoon waar je gratis naar mag kijken. Heerlijk toch?
Ik zou haar wel serieus nemen hoor....quote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Precies daarom
En als je als vrouw nog enigszins serieus genomen wil worden is dat precies de reactie die je niet wil bewerkstelligen met je kleding.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wie had er zijn hormonen nou ook al weer niet onder controle????
Dat is ze idd welquote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef AhmedJaret het volgende:
tja77 ik hoop voor je dat devlinmr's dochter niet minderjarig is
bah
NOU EN? Neuk er gewoon op los joh. Kan jou het schelen..quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
ik dacht altijd het valt wel mee met die afbrokkeling van het morele kompas en dat gaat allemaal niet zo snel maar het is letterlijk één dag warm en alle vrouwen (op een paar na) hebben de hoeren outfits weer uit de kast getrokken of mogen ze eindelijk aan na maanden geleden via zalando gekocht te hebben
serieus een dagje buiten en ik heb gewoon geen vertrouwen meer in dat er nog pure vrouwen in dit land zijn allemaal vieze hoeren die bij het eerste beste signaal met strakke rokjes, tieten die uit het shirtje vallen en buikjes die geflasht moet worden dr straat op gaan
bah hoe kunnen die vaders hun dochters nog in de ogen kijken en geen vieze hoer zien? hoe kunnen hun toekomstige echtgenotes verantwoorden dat ze met een hoer getrouwd zijn?
jammer dit het is gewoon afbrokkeling van een samenleving en ik heb serieus respect voor de vrouwen die vandaag de dag nogbeetje bedekt naar buiten gaan
Waarom hoop je dat?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef AhmedJaret het volgende:
tja77 ik hoop voor je dat devlinmr's dochter niet minderjarig is
bah
Wie zegt dat ik ze alleen als lustobject zie?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vrouwen alleen als lustobject zien en nog respectloos ook
omdat jij beetje hoopt dat zijn dochter in de kont over straat gaat en hoe je praat neem je haar het liefst nog mee dan ookquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze alleen als lustobject zie?
Beetje vies lopen gluren noemen ze dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toon respect voor al dat vrouwlijk schoon waar je gratis naar mag kijken. Heerlijk toch?
Hoopt? Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
omdat jij beetje hoopt dat zijn dochter in de kont over straat gaat en hoe je praat neem je haar het liefst nog mee dan ook
Verschil tussen vies lopen gluren en gewoon kijken is je onbekend?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Beetje vies lopen gluren noemen ze dat.
Na je nogal ambigue opmerking over "serieus nemen" is het mij evident dat het bij jou gewoon vies gluren is om 's avonds je pielemansje eens lekker door de pincet te kunnen laten gieren.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verschil tussen vies lopen gluren en gewoon kijken is je onbekend?
De mijne ookquote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
gaat dit te ver TS? Hier mag mijn dochter gewoon in lopen.
Volgens mij interpreteer jij "serieus nemen" verkeerd. Niet ik, wie is er nu de viespeuk?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Na je nogal ambigue opmerking over "serieus nemen" is het mij evident dat het bij jou gewoon vies gluren is om 's avonds je pielemansje eens lekker door de pincet te kunnen laten gieren.
Eens. TS zoekt vooral aandacht, omdat hij zich verveelt en niet van z'n zolderkamer af durft met z'n autisme.quote:
Goede username, ben je ook jihadist?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:08 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Eens. TS zoekt vooral aandacht, omdat hij zich verveelt en niet van z'n zolderkamer af durft met z'n autisme.
Tuurlijk jongen. Speel maar weer de vermoorde onschuldquote:Op maandag 11 mei 2015 17:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer jij "serieus nemen" verkeerd. Niet ik, wie is er nu de viespeuk?
niks mooiers dan datquote:Op maandag 11 mei 2015 16:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Beetje vies lopen gluren noemen ze dat.
Wat ben jij een viespeuk zeg, bah bah.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Speel maar weer de vermoorde onschuld
Met zo'n lullig excuus voor een "rokje" (mijn ballenknijpers bedekken nog meer) profileren ze zich wel als gratis hoeren ja. Dat gaat het "lekker luchtig en staat zo leuk" wel ruimschoots voorbijquote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een punt
[ afbeelding ]
Tis meer bedekt dan bij een badpak, misschien is het wel een badpak wat ze eronder dragen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Met zo'n lullig excuus voor een "rokje" (mijn ballenknijpers bedekken nog meer) profileren ze zich wel als gratis hoeren ja. Dat gaat het "lekker luchtig en staat zo leuk" wel ruimschoots voorbij
Volgens mij gewoon een string, want ik zie haar halve reetquote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis meer bedekt dan bij een badpak, misschien is het wel een badpak wat ze eronder dragen.
Bij die rechtse zie je duidelijk meer dan een string.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een string, want ik zie haar halve reet
9 van de 10 nog wel? Kan je die cijfers ondersteunen of zijn ze zomaar uit de mouw geschud?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
9/10 van die sletten die zo over straat gaat rij je over heen na een drankje voor hun te betalen of een keer bios ticket te regelen
dat is niets anders dan een hoer goedkoop jezelf verschaffen
Volgens TS is korte rokjes equivalent aan uitgeleefde meisjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
9 van de 10 nog wel? Kan je die cijfers ondersteunen of zijn ze zomaar uit de mouw geschud?
Alle vrouwen zijn hoeren, die van jullie ook als ze de kans zouden krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
jammer dit het is gewoon afbrokkeling van een samenleving en ik heb serieus respect voor de vrouwen die vandaag de dag nog beetje bedekt naar buiten gaan
Komt ie aan met de eerste beste anorexia-foto.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Aansteller, ik zou dat meisje op die pic gewoon doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:53 schreef Werkman het volgende:
Komt ie aan met de eerste beste anorexia-foto.
Als dat een representatief voorbeeld is van hoe je dochter er uit ziet hoef je voor die vervroegde ontmaagding niet bang te zijn.![]()
Dan mag je der eerst wel wat meer spek geven.![]()
Tering geil.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
TS heeft gewoon een punt
[ afbeelding ]
Pics van je dochterquote:Op maandag 11 mei 2015 16:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat de deur ook niet uit in een broek waarbij de billen er onderuit steken, ook niet met een blote buik en al helemaal niet met een decolleté tot aan haar navel.
Waarom niet? Ben je jarlours?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
maar ik als vrouw kan ordinaire kleding of het grotendeels ontbreken van kleding, niet echt waarderen.
Misschien is het gewoon niet haar smaak?quote:
Ik voel me niet prettig tussen ordinaire vrouwen. Dat is het eigenlijk. Bij ordinaire mannen overigens ook niet.quote:
Morele afbrokkeling om je een beetje luchtig te kleden op een zomerse dag?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
Het is op straat, openbare ruimte. Dan kijk je toch gewoon de andere kant op. Lekker boeiend hoe een ander over straat loopt.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon niet haar smaak?
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Morele afbrokkeling om je een beetje luchtig te kleden op een zomerse dag?
Weet je wat ik pas verwerpelijk vind? Een kind genitaal mishandelen. Vrouwen discrimineren. Homo's van flats willen gooien en in het algemeen de sharia toepassen.
Maargoed, je zit natuurlijk te trollen...
Ja dat doet ze toch ook of niet dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is op straat, openbare ruimte. Dan kijk je toch gewoon de andere kant op. Lekker boeiend hoe een ander over straat loopt.
In de biblebelt werkt het echt niet anders. Die refoboys hebben ook rare ideeen over het toegestane uiterlijk van een vrouw/meisje.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dat stinkzweet volk bedoeld dan nee, die worden dat opgelegd.
Mensen worden nu eenmaal naakt geboren. Dat een of andere God dat vervelend vindt had hij moeten bedenken toen hij ze maakte... Oh wacht, hij heeft ze dus of niet geschapen, of die achterlijke boeken hebben het mis... Rararaquote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een punt
[ afbeelding ]
Ik snap jouw bijdragen niet. Je haalt er van alles bij.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vergeleken met een seculiere samenleving is religie morele afbrokkeling.
Laat mensen gewoon dragen wat ze zelf willen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor mij hoeft het absoluut niet, alle ordinaire dames, heren overigens, ook niet. Op het strand vind ik het prima, in je eigen tuin: prima.
Echt he. Je niet op je gemak voelen tussen ordinaire mensenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon dragen wat ze zelf willen.Ik kan me daar totaal niet aan ergeren. Leef en laat leven.
TS is het levende bewijs.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vergeleken met een seculiere samenleving is religie morele afbrokkeling.
Heb jij ergens jeuk of zo... of iets wat dwars zit...? Je komt zo hatelijk over. Het enige wat ik in wezen doe, is mijn mening geven. Meer niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he. Je niet op je gemak voelen tussen ordinaire mensenzeker zo'n kutje uit de PC met een Gucci zonnebril en een Mini Cooper S.
Als eerste:quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef AhmedJaret het volgende:
Je hebt er alleen geen hekel aan... je moet er een hekel aan hebben want godsdienst.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat mogen zij inderdaad helemaal zelf weten en ik mag helemaal zelf weten of ik daar een topic over maak op een online forum dat ik daar hekel aan heb
Er zit toch nog wel iets tussen een ultrakort rokje en helemaal bedekt zijn?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt er alleen geen hekel aan... je moet er een hekel aan hebben want godsdienst.
Uiteraard, maar daar zal het TS echt niet om te doen zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er zit toch nog wel iets tussen een ultrakort rokje en helemaal bedekt zijn?
Ja oké, maar dat doet op zich niks af aan het feit dat er vrouwen zijn die zich toch wel héél erg uitdagend kleden Zie foto die eerder gepost is. Is dat dan wel wenselijk dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar zal het TS echt niet om te doen zijn.
Dan had 'ie zich ook wel opgewonden over schaars geklede mannen met dit weer. En die zijn er genoeg.
eh ...quote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat doet op zich niks af aan het feit dat er vrouwen zijn die zich toch wel héél erg uitdagend kleden Zie foto die eerder gepost is. Is dat dan wel wenselijk dan?
Ik was ooit eens een paar jaartjes in een voormalige kolonie van Nederland voor mijn werk.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
Denk na, hersens heb je gekregen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap jouw bijdragen niet. Je haalt er van alles bij.
Dit IS zijn land. En hoezo... de les lezen. Je mening geven is de les lezen?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef Sigaartje het volgende:
Deze mensen hadden gelijk. Staat het je niet aan, ga dan terug naar je eigen land, maar kom ons de les niet lezen.
Dat doet er inderdaad niet toe. Het is namelijk HUN leven, HUN lichaam, HUN kleding. We waren ooit een tolerant landje. De greep van de intolerante religieuzen wordt steeds sterker.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat doet op zich niks af aan het feit dat er vrouwen zijn die zich toch wel héél erg uitdagend kleden Zie foto die eerder gepost is. Is dat dan wel wenselijk dan?
Oh, ik dacht dat hij Marokkaan was. Sorry.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit IS zijn land. En hoezo... de les lezen. Je mening geven is de les lezen?
Als jij je stoort aan je buren en je zegt er wat van, en hun reactie is: "joh, ga dan verhuizen" dan slaat dat toch ook nergens op?
Dat is het ook. Daar zijn we het echt over eens.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat doet er inderdaad niet toe. Het is namelijk HUN leven, HUN lichaam, HUN kleding.
Man man man man....quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
Zeg je nou dat alleen religieuze mensen zich uitspreken tegen dit soort kleding?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef Spanky78 het volgende:
We waren ooit een tolerant landje. De greep van de intolerante religieuzen wordt steeds sterker.
Ja, want er is geen tussenweg zeker.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:03 schreef Mark031 het volgende:
Terechte klacht. Geen enkele vrouw/meisje kleedt zich nog fatsoenlijk. Ze moeten zo over straat:
[ afbeelding ]
Ze heeft niet eens een gaasje voor haar ogen. Wat een wulpse hoer!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:03 schreef Mark031 het volgende:
Terechte klacht. Geen enkele vrouw/meisje kleedt zich nog fatsoenlijk. Ze moeten zo over straat:
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook te grof en niet genuanceerd.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef Sigaartje het volgende:
zijn allemaal vieze hoeren die bij het eerste beste signaal met strakke rokjes, tieten die uit het shirtje vallen
Ik bedoel dit soort uitspraken.
confronterende opmerking voor 95% hierquote:Op maandag 11 mei 2015 20:17 schreef Koelkastdier het volgende:
lekker man, helaas zit ik de grootste deel van de dag alleen maar binnen
ik kan zelfs nog door dat vod heen zien dat het een dik lelijk wijf isquote:Op maandag 11 mei 2015 20:03 schreef Mark031 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien je tong binnenboord houden?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef kataklysm het volgende:
En als je naar ze kijkt geven ze je een boze arrogant blik terug![]()
Omhooggevallen kutwijven
Dat ligt waarschijnlijk meer aan jezelf.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef kataklysm het volgende:
Omhooggevallen kutwijven
Mijn moeder niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alle vrouwen zijn toch hoeren? Ik zie het probleem niet
Ik vind dit netjes. Maar ben het eens met TS in zoverre dat het wel wat bedekter mag. Ik snap doe meiden niet die in halve bikinislips lopen. En dan klagen als ze naar je kijken.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar daar komt de meeste ellende wel vandaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zeg je nou dat alleen religieuze mensen zich uitspreken tegen dit soort kleding?
Zelden zo zalig door het vuistje geregenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf is TS wel een toonbeeld van stijl moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
[rant]
en alle vrouwen (op een paar na) hebben de hoeren outfits weer uit de kast getrokken
[rant]
allemaal vieze hoeren
[rant]
vieze hoer
Hoer
[rant]
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een punt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef dimmak het volgende:
Moslim gespot. Bedek je zelf.
Met een meter aarde.
Hoeveel liter kwijl heb je al opgevangen tijdens je woedeaanvallen op TS?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwijl? Want?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Hoeveel liter kwijl heb je al opgevangen tijdens je woedeaanvallen op TS?
Ga dan terug naar dat moslim land waar je vandaan komt?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef kataklysm het volgende:
Omhooggevallen kutwijven
De middelste kijkt wel alsof ze Peter Heerschop in vermomming is, maar verder snap ik niet dat wij er blijkbaar niets van snappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
als je dat knap vindt, snap jij er ook niks van
Er zijn anders genoeg lui die er echt zo over denkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Ah, weer zo'n trollaccount van de PVV webcare dit, lekker doen alsof moslims echt zo erg zijn als men je wil doen geloven door lekker te trollen op fora.
Niemand is zo dom en achterlijk als TS.
Dit dus. TS ziet liever de gifslang van Gerard Joling, dan een lekker geil meisje.quote:
Dat is wel nog al een conclusie heb je dit gecheckt?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Ah, weer zo'n trollaccount van de PVV webcare dit, lekker doen alsof moslims echt zo erg zijn als men je wil doen geloven door lekker te trollen op fora.
Niemand is zo dom en achterlijk als TS.
Lekker zo'n religie waar je zo er bij moet lopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:16 schreef hb64 het volgende:
Uit de Volkskrant, een cartoon van Peter van Straaten:
[ afbeelding ]
Je hebt liever shirtloze gebronsde mannenlijven?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:17 schreef Mark031 het volgende:
Vieze bleke wijven die met korte rokjes en truitjes over straat lopen
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:53 schreef Kevin24 het volgende:
En als je dan uitgebreid gaat zitten kijken dan ben je ineens een viespeuk.
Hoe moeten ze anders bruin worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:17 schreef Mark031 het volgende:
Vieze bleke wijven die met korte rokjes en truitjes over straat lopen
Ja, zolang je geen joden doodschiet mag je gewoon in Waffen SS outfit over straat. """""You only wear the name, if you play the game"""""quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef BlackEyedAngel het volgende:
"afbrokkeling van het morele kompas" omdat er stukjes been te zien zijn, verschrikkelijk hoor. Zolang ze zich niet sletterig gedragen zijn het geen sletten.
You only wear the name, if you play the game.
Eeeemmm, nee, totaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef ccs het volgende:
[..]
Zeuren over de vergelijking terwijl je gewoon weet dat ik gelijk heb.
Nou, dan ga ik morgen lekker in Waffen SS outfit over straat terwijl ik volgende keer GroenLinks ga stemmen. Iedereen helemaal door de war natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:45 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Dat weet ik helemaal nietDe outfit maakt ook diegene in jouw voorbeeld niet per definitie geen moordenaar, dat doen alleen z'n daden.
Dan zeg ik dat ik helemaal geen Naso ben, dat ik zelfs GroenLinks ga stemmen en van negerinnen houd. Ik draag de kleding omdat ik het mooi, retro en erg functioneel vind binnen de urban jungle. Niemand die dan nog het recht heeft mij "nazi" te noemen. Aldus jouw beredenering.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:51 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Theoretisch als je dat doet, en iemand beschuldigt je ervan een nazi en moordenaar te zijn, dan moet je wel in de verdediging schieten ga ik vanuit? Je kleed je op een bepaalde manier, en gedraagt je niet als het label dat mensen roepen (ga ik vanuit).
See the point?
Maar we weten allebei dat het niet zo is. Iemand die "nazi" kleding draagt doet dat om zijn politieke boodschap te verspreiden, iemand die slettenkleding draagt doet dat omdat ze mannen geil wil maken en volgespoten wil worden met zaad.quote:
Het verschil tussen die twee is dat een waffen ss kostuum nogal pijnlijke herinneringen bij een aantal mensen oproept terwijl schaars geklede dames dat doorgaans niet doen. Noem ze zoals je ze wil noemen maar gelukkig is de consensus in NL nog altijd dat mensen met jouw visie als bemoeizuchtig en bekrompen worden gezien.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:46 schreef ccs het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik morgen lekker in Waffen SS outfit over straat terwijl ik volgende keer GroenLinks ga stemmen. Iedereen helemaal door de war natuurlijk.Leuk is dat.
Nee, laten we vrouwen in slettenkleding gewoon sletten blijven noemen oké?
Gastquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:57 schreef ccs het volgende:
[..]
Maar we weten allebei dat het niet zo is. Iemand die "nazi" kleding draagt doet dat om zijn politieke boodschap te verspreiden, iemand die slettenkleding draagt doet dat omdat ze mannen geil wil maken en volgespoten wil worden met zaad.
Klinkt als een gezonde opvoeding zonder obsessief gedrag.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gezien het feit dat haar moeder haar kleren koopt en ik inzicht heb in haar financiën weet ik 100% zeker dat ze zulke kleren niet eens heeft.
Zeg je dat als verweer tegen de rechter ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:57 schreef ccs het volgende:
[..]
Maar we weten allebei dat het niet zo is. Iemand die "nazi" kleding draagt doet dat om zijn politieke boodschap te verspreiden, iemand die slettenkleding draagt doet dat omdat ze mannen geil wil maken en volgespoten wil worden met zaad.
Er zijn nog wel meer verschillen tussen "nazi" kleding en slettenkleding, maar de vergelijking ging om de overeenkomsten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het verschil tussen die twee is dat een waffen ss kostuum nogal pijnlijke herinneringen bij een aantal mensen oproept terwijl schaars geklede dames dat doorgaans niet doen. Noem ze zoals je ze wil noemen maar gelukkig is de consensus in NL nog altijd dat mensen met jouw visie als bemoeizuchtig en bekrompen worden gezien.
Gewoon warm, naïef.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast.
Ze hebben het gewoon warm, dat jouw perverse breintje er nou niet tegen kan maakt meisjes niet meteen sletten.
Zoek hulp man.
Je vader had je wat meer respect voor vrouwen mogen bij brengen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat mogen zij inderdaad helemaal zelf weten en ik mag helemaal zelf weten of ik daar een topic over maak op een online forum dat ik daar hekel aan heb
Die er welbeschouwd niet zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:59 schreef ccs het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer verschillen tussen "nazi" kleding en slettenkleding, maar de vergelijking ging om de overeenkomsten.
Jawel. Mensen die over straat lopen in "nazi" kleding zijn vrijwel altijd nazi's zijn en vrouwen in slettenkleding bijna altijd sletten.quote:
Hoe is het nou, om zo gefrustreerd te zijn dat je zo raar gaat denken?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef ccs het volgende:
[..]
Jawel. Mensen die over straat lopen in "nazi" kleding zijn vrijwel altijd nazi's zijn en vrouwen in slettenkleding bijna altijd sletten.
Frustrerend.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe is het nou, om zo gefrustreerd te zijn dat je zo raar gaat denken?
Snap ik, je zou natuurlijk eens kunnen bedenken, ik ben wel zo'n beetje de enige op TS na met die instelling, misschien ligt het toch aan mij?quote:
Zijn je moeder en eventuele zussen zulke types zelf soms dat je zo'n verkeerd en verdraaid beeld hebt van vrouwen?quote:
nou, ik had t anders gewoon warm vandaag hoor..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:01 schreef ccs het volgende:
[..]
Gewoon warm, naïef.![]()
![]()
Als je het warm hebt draag je dunne witte linnen over je hele lichaam. Dan ga je je huid niet blootstellen aan de brandende zon!
Ik ben geen meeloper zoals jij. Ik vorm mijn mening aan de hand van wat ik weet over de verschillende culturen en de geschiedenis van de mensheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, je zou natuurlijk eens kunnen bedenken, ik ben wel zo'n beetje de enige op TS na met die instelling, misschien ligt het toch aan mij?
Gewoon een idee hoor.
wat is dan slettenkleding? Gewoon n kort broekje met n hemdje, of n jurkje ofzo, of iets met blote buik?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:05 schreef ccs het volgende:
[..]
Jawel. Mensen die over straat lopen in "nazi" kleding zijn vrijwel altijd nazi's zijn en vrouwen in slettenkleding bijna altijd sletten.
Jij wil mensen indelen op basis van kledingkeuze, ze eigenlijk dwingen het niet te dragen, jouw eigen mening opdringen aan anderen, nee, heel erg fijne mensen zijn dat over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:14 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik ben geen meeloper zoals jij. Ik vorm mijn mening aan de hand van wat ik weet over de verschillende culturen en de geschiedenis van de mensheid.
Jouw mening is slechts "normaal" in een bepaald deel van de Westerse wereld van pakweg de jaren 1960-20.. Wat dus een hele korte periode is over het verloop van de mensheid gezien. Met andere woorden je kijkt niet verder dan je neus lang is.
Kleding die je alleen behoort te dragen binnen huiselijke kring, in dit geval dus binnen de vier muren van de bad- of slaapkamer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dan slettenkleding? Gewoon n kort broekje met n hemdje, of n jurkje ofzo, of iets met blote buik?
Of is dat dat je d'r billen ziet en tijgerprint enzo?
Laat mensen dat lekker zelf bepalen. Dat jij dat niet kan hendelen is verder jouw probleem.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:17 schreef ccs het volgende:
[..]
Kleding die je alleen behoort te dragen binnen huiselijke kring, in dit geval dus binnen de vier muren van de bad- of slaapkamer.
Wat ben je in hemelsnaam voor een man als je bang bent voor 'n beetje vrouwelijk bloot of er niet tegen kuntquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:14 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik ben geen meeloper zoals jij. Ik vorm mijn mening aan de hand van wat ik weet over de verschillende culturen en de geschiedenis van de mensheid.
Jouw mening is slechts "normaal" in een bepaald deel van de Westerse wereld van pakweg de jaren 1960-20.. Wat dus een hele korte periode is over het verloop van de mensheid gezien. Met andere woorden je kijkt niet verder dan je neus lang is.
Sletten zijn schadelijk voor de maatschappij, ze zorgen o.a. voor slechte gezinssituaties waar allerlei probleemkinderen uit voortkomen. Ze planten zich niet op de juiste manier voort, als ze het al doen, met verschillende mannen, of onbekende vaders. Een gezonde maatschappij maakt sletten belachelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wil mensen indelen op basis van kledingkeuze, ze eigenlijk dwingen het niet te dragen, jouw eigen mening opdringen aan anderen, nee, heel erg fijne mensen zijn dat over het algemeen.
Uhuh, ik wil je nu eigenlijk vragen hoe het is om in 1950 te wonen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:18 schreef ccs het volgende:
[..]
Sletten zijn schadelijk voor de maatschappij, ze zorgen o.a. voor slechte gezinssituaties waar allerlei probleemkinderen uit voortkomen. Ze planten zich niet op de juiste manier voort, als ze het al doen, met verschillende mannen, of onbekende vaders. Een gezonde maatschappij maakt sletten belachelijk.
o, dat valt wel mee danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:17 schreef ccs het volgende:
[..]
Kleding die je alleen behoort te dragen binnen huiselijke kring, in dit geval dus binnen de vier muren van de bad- of slaapkamer.
dan wil ikwel weten wat n slet/slettenkleding eigenlijk is, ik ben n beetje bang dat ik mezelf belachelijk moet gaan lopen volgens jouw maatstaven andersquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:18 schreef ccs het volgende:
[..]
Sletten zijn schadelijk voor de maatschappij, ze zorgen o.a. voor slechte gezinssituaties waar allerlei probleemkinderen uit voortkomen. Ze planten zich niet op de juiste manier voort, als ze het al doen, met verschillende mannen, of onbekende vaders. Een gezonde maatschappij maakt sletten belachelijk.
Je hebt een punt, ozonlaag binnenkort op zijn slechts overal huidkanker,maar laat de meiden er maar halfnaakt bijlopen ik vind het mooi, zelf draag ik enkel een Kortequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:01 schreef ccs het volgende:
[..]
Gewoon warm, naïef.![]()
![]()
Als je het warm hebt draag je dunne witte linnen over je hele lichaam. Dan ga je je huid niet blootstellen aan de brandende zon!
Als ik je tepels zie hangen uit je truitje of BH, je je witte doorschijnende string aan hebt met een mini rokje dat als je bukt ik alles kan zien ben je een slet, laat je benen zien en inkijk ben je een heldin, loop je in een coltrui met sjaaltje en lange broek dan is het of winter, ben je onzeker of een party Pooper.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan wil ikwel weten wat n slet/slettenkleding eigenlijk is, ik ben n beetje bang dat ik mezelf belachelijk moet gaan lopen volgens jouw maatstaven anders
MAAR WAT IS NOU SLETTENKLEDING?!?!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:24 schreef ccs het volgende:
Dan hebben we nog niet eens het gevaar van huidkanker besproken. Wat dus steeds vaker voorkomt, met als mede oorzaak het dragen van te weinig bedekkende kleding c.q. slettenkleding.
ok, dan ben ik in jouw definitie iig geen sletquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ik je tepels zie hangen uit je truitje of BH, je je witte doorschijnende string aan hebt met een mini rokje dat als je bukt ik alles kan zien ben je een slet, laat je benen zien en inkijk ben je een heldin, loop je in een coltrui met sjaaltje en lange broek dan is het of winter, ben je onzeker of een party Pooper.
Je kunt als maatstaf nemen alles waarmee je niet een gemiddelde Italiaanse kerk binnen zou mogen stappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MAAR WAT IS NOU SLETTENKLEDING?!?! [ afbeelding ]
Alles dat niet alles bedekt?
Alles waarmee je je geslachtsdelen mee laat zien, of je loopt in je blonte kont en achter bedekt. Overigens geld dit niet voor mensen in natieve stammen die lopen gewoon naakt in penis koker.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MAAR WAT IS NOU SLETTENKLEDING?!?! [ afbeelding ]
Alles dat niet alles bedekt?
dat weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef ccs het volgende:
[..]
Je kunt als maatstaf nemen alles waarmee je niet een gemiddelde Italiaanse kerk binnen zou mogen stappen.
En nee, ik ben niet gelovig, voor de christenbashers onder jullie.
Schaam je zaterdag vijf uur kun je komen biechten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik niet precies![]()
Onder de knie en schouders bedekt?
Dan loop ik er nu ook bij als n slet![]()
En dat op m'n 35e
Kleding veranderd wel gedrag hoor, iemand die zich stoer voelt in kleding heeft meer boost in zijn zekerheid, alles is toch om het ego te stimuleren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:29 schreef I-care het volgende:
Ik ben wel benieuwd of kleding ervoor zorgt dat men zich anders gaat gedragen. Het accent ligt namelijk op het uiterlijk vertoon, en niet meer op persoon zelf.
Dat klinkt als positief. En je hebt ook gelijk over het ego natuurlijk, maar kan het ook in de weg zitten vraag ik mezelf dus af, dus dat je er negatieve effecten van ondervindt, door bv als slet gezien te worden door jongens.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kleding veranderd wel gedrag hoor, iemand die zich stoer voelt in kleding heeft meer boost in zijn zekerheid, alles is toch om het ego te stimuleren.
Nee want er zijn genoeg mannen die hen met goud behangen. Wellicht dat je gaat schuilen als het regent omdat je iets wits aanhebt dat gaat doorschijnen, misschien Stoor je je er niet eens aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:34 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat klinkt als positief. En je hebt ook gelijk over het ego natuurlijk, maar kan het ook in de weg zitten vraag ik mezelf dus af, dus dat je er negatieve effecten van ondervindt, door bv als slet gezien te worden door jongens.
Lijkt mij niet ideaal als meisje of vrouw.
Mensen worden uitgebuit in derdewereld landen om goedkope rotzooi-kleding te produceren voor bedrijven als ZaIando Zodat Charel, Kelly en Karima (ja ook Marokkaanse vrouwen tegenwoordig) er als een slet bij kunnen lopen. Het is schadelijk op zoveel punten. De mannenmode is erg homoseksueel helaas, jonge mannen lopen er vaak bij als belachelijke pipo's. Daarnaast is er nog de enorme milieu-schade.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kleding veranderd wel gedrag hoor, iemand die zich stoer voelt in kleding heeft meer boost in zijn zekerheid, alles is toch om het ego te stimuleren.
Ik doe niet anders als het kwik boven de 20 komt...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:39 schreef ccs het volgende:
Warm weer is geen excuus om in je ondergoed over straat te lopen.
Dat tonen sociaal experimenten inderdaad aan. Ik zie helaas ook erg veel vrouwen de neus in de lucht drukken, ook jammer. Arrogantie is toch iets van onze tijden lijkt het. Of plaatselijk anders toch. Hier in omstreken Den Haag is de norm lijkt het wel..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee want er zijn genoeg mannen die hen met goud behangen. Wellicht dat je gaat schuilen als het regent omdat je iets wits aanhebt dat gaat doorschijnen, misschien Stoor je je er niet eens aan.
Iemand met duur pak is minder gauw geneigd iemand uit een sloot te redden dan iemand met een zeeman shirt. Iemand op hakken kan minder gauw rennen om de bus te halen dan iemand met gewone schoenen. Overal zitten voor en nadelen aan zowel psychisch als fysiek, zal best lullig zijn als een groepen mannen je nafluit etc.
Ik schiet eens per vier jaar een bruine beer voor mijn kleding, als ekte manquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:37 schreef ccs het volgende:
[..]
Wat is er mis met goede degelijke kleding die een aantal seizoenen mee gaat?
Die arrogantie ervaar jij omdat die vrouwen die jij begeert niets van je moeten hebben, moet je eens een knappe aantrekkelijke man ertussen in zetten, dan snap je precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:43 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat tonen sociaal experimenten inderdaad aan. Ik zie helaas ook erg veel vrouwen de neus in de lucht drukken, ook jammer. Arrogantie is toch iets van onze tijden lijkt het. Of plaatselijk anders toch. Hier in omstreken Den Haag is de norm lijkt het wel..
Toen ik jong was was dat toch anders, zo herinner ik het mij in eider geval. Hoe ervaar jij dat bij vrouwen?
Haha, nee, zo simpel ben ik niet als ik iets observeerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die arrogantie ervaar jij omdat die vrouwen die jij begeert niets van je moeten hebben, moet je eens een knappe aantrekkelijke man ertussen in zetten, dan snap je precies wat ik bedoel.
Ja toch, wees gewoon blij dat je naar een andere of andermans mooie vrouw mag kijken die jou niet als partner of bedmateriaal ziet, lucky for her and him, you can't always get what you want.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef I-care het volgende:
[..]
Haha, nee, zo simpel ben ik niet als ik iets observeerIk kijk vooral ook naar anderen en hun interactie onderling.
Maar leuk geprobeerd wel!
Maar je verhaal klopt op zich wel trouwens.. Misschien worden we wel allemaal onaantrekkelijker voor elkaar, who knows.
Ik mag dan ook graag kijken! Verbieden is ook geen oplossing, dat verandert vanzelf weer. Zoals alles altijd gedaan heeft. Ik maak mezelf er dan ook niet druk over.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, wees gewoon blij dat je naar een andere of andermans mooie vrouw mag kijken die jou niet als partner of bedmateriaal ziet, lucky for her and him, you can't always get what you want.
En het verbieden van zogenaamde "aanstootgevende" kleding is in mijn ogen slechts hetzelfde als chloor bij een prachtig bloeiende boom gieten omdat hij niet bij jou in je voortuin staat.
Jaloezie, afgunst en onzekerheid.
Nou om eerlijk te zijn, als je nu al een man iets vraagt, in de winkel bv. Daar was een man bij het vriesvak iets aan het pakken, en ik had hetzelfde nodig en vroeg of hij mij ook een wilde pakken. De beste man keek me aan alsof ik hem met een koekenpan om het oor ging slaan en hem zou beroven. Maar niets was minder waar, want ik had gewoon mijn handen vol en hij stond er toch al.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:43 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat tonen sociaal experimenten inderdaad aan. Ik zie helaas ook erg veel vrouwen de neus in de lucht drukken, ook jammer. Arrogantie is toch iets van onze tijden lijkt het. Of plaatselijk anders toch. Hier in omstreken Den Haag is de norm lijkt het wel..
Toen ik jong was was dat toch anders, zo herinner ik het mij in eider geval. Hoe ervaar jij dat bij vrouwen?
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
Iedereen die slettenkleding draagt is sexueel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:56 schreef UitStraling het volgende:
En het verbieden van zogenaamde "aanstootgevende" kleding is in mijn ogen slechts hetzelfde als chloor bij een prachtig bloeiende boom gieten omdat hij niet bij jou in je voortuin staat.
Jaloezie, afgunst en onzekerheid.
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, als je nu al een man iets vraagt, in de winkel bv. Daar was een man bij het vriesvak iets aan het pakken, en ik had hetzelfde nodig en vroeg of hij mij ook een wilde pakken. De beste man keek me aan alsof ik hem met een koekenpan om het oor ging slaan en hem zou beroven. Maar niets was minder waar, want ik had gewoon mijn handen vol en hij stond er toch al.
Dat is het probleem in deze maatschappij, het gewicht ligt zo ver op het individu dat we ook allemaal bang zijn voor andere individuen voor dieren is een ander soortgenoot een soortgenoot, wij zien gezichten etc. Kunnen boos worden als we een gezicht zien etc, en het individu dat zo zwaar weegt en ieder individu dat weer wat anders wil wat duizenden groepjes veroorzaakt. Dat zorgt ervoor dat in naast elkaar leven in bubbels, sommige mensen zijn nog bang om hoi te zeggen. Er is gewoon geen communicatie, we zijn geen kuddedier, nouja zakelijk kuddedieren we hebben systemen opgezet die samen werken, maar sociaal twijfel ik er aan. We willen allen onze eigen ruimte en territorium.
Als we kuddedieren waren zouden we gastvrijer zijn en samenwerken maar dat gebeurt niet allemaal stamhoofden geen indianen... En dat maakt vrouwen ook arrogant soms, ze weten dat ze sexy zijn en er zat mannen zijn die haar het stamhoofd laten zijn terwijl ze de hielen van zo'n meid likken. Probeer dan maar eens normaal te spreken tegen een vrouw, je word al direct veroordeeld.
A je looks.
B dat je of in haar pussy wil of iets anders wil ga zo maar door.
Nee dankje, deze samenleving is een façade.
Ooh nee bepaald niet, als een lelijke vrouw iets te veel bloot laat zien aan heeft kijk ik ook wel maar met een geheel andere intentie, maar dan nog mag ze dat lekker zelf weten van mij, leven en laten leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:18 schreef ccs het volgende:
[..]
Iedereen die slettenkleding draagt is sexueel aantrekkelijk.
Aldus 'UitStraling'.
Je bent niet wijs!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens heb ik n lange broek aan, want uit de zo'n is t best nog fris
Jij ook nietquote:Op maandag 11 mei 2015 15:53 schreef Kevin24 het volgende:
En als je dan uitgebreid gaat zitten kijken dan ben je ineens een viespeuk.
Jij welquote:
Jij ook nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kortje rokjes en topjes viel mij ook al op helaas kleden veel zich zo maar gedragen zich er verder niet naar
Jij welquote:
Jij ookquote:
Ook jij gefeliciteerd met je wijsheidquote:Op maandag 11 mei 2015 15:36 schreef Hallojo het volgende:
Mensen die met deze temperaturen nog kleding dragen
saannngggg deez is errug!!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef devlinmr het volgende:
Ben het wel met TS eens, maar dan vooral omdat 90% van de vrouwen gewoon te vadsig zijn om er geil uit te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pics van je dochter!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
awwwwwwwwquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:46 schreef Poolhond39 het volgende:
Drie "Nederlandse sletten" voor de OP!
[ afbeelding ]
Kijk vooral uit voor die middelste... ze verleid je waar je bij staat.![]()
fapje gezetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:46 schreef Poolhond39 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:46 schreef Poolhond39 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:36 schreef bamibij het volgende:
[..]![]()
Poolhond39 is geredflagged door de AIVD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |