Daar ging de klacht niet specifiek over, maar dit is zeker wel klachtwaardig.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef devlinmr het volgende:
Ben het wel met TS eens, maar dan vooral omdat 90% van de vrouwen gewoon te vadsig zijn om er geil uit te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat TS zijn hormonen niet onder controle heeft is zijn probleem idd. Feit blijft dat gezien de gemiddelde maat in NL 42 is, de meeste dus met een giga muffin top rondlopen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar ging de klacht niet specifiek over, maar dit is zeker wel klachtwaardig.
Vrouwen die niet kunnen inschatten of ze bepaalde kleding wel moeten of kunnen dragen
Aanhangers van een religie kunnen dat wel natuurlijk...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen die niet kunnen inschatten of ze bepaalde kleding wel moeten of kunnen dragen
Als je dat stinkzweet volk bedoeld dan nee, die worden dat opgelegd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef hb64 het volgende:
[..]
Aanhangers van een religie kunnen dat wel natuurlijk...
Ben ik blij dat we in een seculier land leven.
9/10 van die sletten die zo over straat gaat rij je over heen na een drankje voor hun te betalen of een keer bios ticket te regelenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef snakelady het volgende:
Ik dacht dat je een hoer bent als je seksuele handelingen verricht tegen betaling, maar blijkbaar ook al wanneer je een rokje draagt...
Wees gerust... er zijn nog mensen die het min of meer met je eens zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef AhmedJaret het volgende:
altijd weer direct dat gebash op de persoon en "oh dan donder je toch op" drog redenen
als jullie lekker een uitgeleefd sletje dat voor het minst of geringste de kleren uit doet prima vinden dan moet je jezelf eens goed achter de oren krabben
tenzij je het natuurlijk OK vindt dat heel de wereld weet hoe ze er naakt uitziekt en geen problemen van maakt om haar schoonheden bloot te leggen
ik heb daar helemaal geen problemen, van mij mag je al die 9haab meenemen, dan zijn de echte vrouwen makkelijker te vinden
Gebruik eens leestekens en hoofdletters.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:23 schreef AhmedJaret het volgende:
altijd weer direct dat gebash op de persoon en "oh dan donder je toch op" drog redenen
als jullie lekker een uitgeleefd sletje dat voor het minst of geringste de kleren uit doet prima vinden dan moet je jezelf eens goed achter de oren krabben
tenzij je het natuurlijk OK vindt dat heel de wereld weet hoe ze er naakt uitziekt en geen problemen van maakt om haar schoonheden bloot te leggen
ik heb daar helemaal geen problemen, van mij mag je al die 9haab meenemen, dan zijn de echte vrouwen makkelijker te vinden
Die kleedt zich buitenshuis gewoon om hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wees gerust... er zijn nog mensen die het min of meer met je eens zijn.
Mijn dochter gaat de deur ook niet uit in een broek waarbij de billen er onderuit steken, ook niet met een blote buik en al helemaal niet met een decolleté tot aan haar navel.
En waarom maakt jou dat uit? Mogen ze toch lekker zelf weten.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef AhmedJaret het volgende:
betalen of een keer bios ticket te regelen
dat is niets anders dan een hoer goedkoop jezelf verschaffen
Nope... Om met haar woorden te spreken..."ik ben toch geen tokkie"quote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kleedt zich buitenshuis gewoon om hoor.
TS zal thuis wel een lelijke besnorde Fatima hebben zitten, waar hij niet op mag.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
En waarom maakt jou dat uit? Mogen ze toch lekker zelf weten.
dat mogen zij inderdaad helemaal zelf weten en ik mag helemaal zelf weten of ik daar een topic over maak op een online forum dat ik daar hekel aan hebquote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
En waarom maakt jou dat uit? Mogen ze toch lekker zelf weten.
Schattig dat je dat van haar aanneemt.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nope... Om met haar woorden te spreken..."ik ben toch geen tokkie"
serieus toon eens wat respect voor iemand die zijn dochters wel gewoon wil opvoeden? wat jij met je dochter doet moet je zelf weten (zolang het binnen de wet blijft) maar als iemand ervoor kiest om gewoon goede opvoeding te geven die je dat te respectenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kleedt zich buitenshuis gewoon om hoor.
Gezien het feit dat haar moeder haar kleren koopt en ik inzicht heb in haar financiën weet ik 100% zeker dat ze zulke kleren niet eens heeft.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schattig dat je dat van haar aanneemt.
Kinderen zeggen zoveel tegen hun ouders, terwijl ze tegelijkertijd iets anders denken en doen.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een punt
Zo laat je je dochter toch niet over straat lopen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |