ok, dan ben ik in jouw definitie iig geen sletquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ik je tepels zie hangen uit je truitje of BH, je je witte doorschijnende string aan hebt met een mini rokje dat als je bukt ik alles kan zien ben je een slet, laat je benen zien en inkijk ben je een heldin, loop je in een coltrui met sjaaltje en lange broek dan is het of winter, ben je onzeker of een party Pooper.
Je kunt als maatstaf nemen alles waarmee je niet een gemiddelde Italiaanse kerk binnen zou mogen stappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MAAR WAT IS NOU SLETTENKLEDING?!?! [ afbeelding ]
Alles dat niet alles bedekt?
Alles waarmee je je geslachtsdelen mee laat zien, of je loopt in je blonte kont en achter bedekt. Overigens geld dit niet voor mensen in natieve stammen die lopen gewoon naakt in penis koker.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MAAR WAT IS NOU SLETTENKLEDING?!?! [ afbeelding ]
Alles dat niet alles bedekt?
dat weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef ccs het volgende:
[..]
Je kunt als maatstaf nemen alles waarmee je niet een gemiddelde Italiaanse kerk binnen zou mogen stappen.
En nee, ik ben niet gelovig, voor de christenbashers onder jullie.
Schaam je zaterdag vijf uur kun je komen biechten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik niet precies![]()
Onder de knie en schouders bedekt?
Dan loop ik er nu ook bij als n slet![]()
En dat op m'n 35e
Kleding veranderd wel gedrag hoor, iemand die zich stoer voelt in kleding heeft meer boost in zijn zekerheid, alles is toch om het ego te stimuleren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:29 schreef I-care het volgende:
Ik ben wel benieuwd of kleding ervoor zorgt dat men zich anders gaat gedragen. Het accent ligt namelijk op het uiterlijk vertoon, en niet meer op persoon zelf.
Dat klinkt als positief. En je hebt ook gelijk over het ego natuurlijk, maar kan het ook in de weg zitten vraag ik mezelf dus af, dus dat je er negatieve effecten van ondervindt, door bv als slet gezien te worden door jongens.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kleding veranderd wel gedrag hoor, iemand die zich stoer voelt in kleding heeft meer boost in zijn zekerheid, alles is toch om het ego te stimuleren.
Nee want er zijn genoeg mannen die hen met goud behangen. Wellicht dat je gaat schuilen als het regent omdat je iets wits aanhebt dat gaat doorschijnen, misschien Stoor je je er niet eens aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:34 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat klinkt als positief. En je hebt ook gelijk over het ego natuurlijk, maar kan het ook in de weg zitten vraag ik mezelf dus af, dus dat je er negatieve effecten van ondervindt, door bv als slet gezien te worden door jongens.
Lijkt mij niet ideaal als meisje of vrouw.
Mensen worden uitgebuit in derdewereld landen om goedkope rotzooi-kleding te produceren voor bedrijven als ZaIando Zodat Charel, Kelly en Karima (ja ook Marokkaanse vrouwen tegenwoordig) er als een slet bij kunnen lopen. Het is schadelijk op zoveel punten. De mannenmode is erg homoseksueel helaas, jonge mannen lopen er vaak bij als belachelijke pipo's. Daarnaast is er nog de enorme milieu-schade.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kleding veranderd wel gedrag hoor, iemand die zich stoer voelt in kleding heeft meer boost in zijn zekerheid, alles is toch om het ego te stimuleren.
Ik doe niet anders als het kwik boven de 20 komt...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:39 schreef ccs het volgende:
Warm weer is geen excuus om in je ondergoed over straat te lopen.
Dat tonen sociaal experimenten inderdaad aan. Ik zie helaas ook erg veel vrouwen de neus in de lucht drukken, ook jammer. Arrogantie is toch iets van onze tijden lijkt het. Of plaatselijk anders toch. Hier in omstreken Den Haag is de norm lijkt het wel..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee want er zijn genoeg mannen die hen met goud behangen. Wellicht dat je gaat schuilen als het regent omdat je iets wits aanhebt dat gaat doorschijnen, misschien Stoor je je er niet eens aan.
Iemand met duur pak is minder gauw geneigd iemand uit een sloot te redden dan iemand met een zeeman shirt. Iemand op hakken kan minder gauw rennen om de bus te halen dan iemand met gewone schoenen. Overal zitten voor en nadelen aan zowel psychisch als fysiek, zal best lullig zijn als een groepen mannen je nafluit etc.
Ik schiet eens per vier jaar een bruine beer voor mijn kleding, als ekte manquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:37 schreef ccs het volgende:
[..]
Wat is er mis met goede degelijke kleding die een aantal seizoenen mee gaat?
Die arrogantie ervaar jij omdat die vrouwen die jij begeert niets van je moeten hebben, moet je eens een knappe aantrekkelijke man ertussen in zetten, dan snap je precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:43 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat tonen sociaal experimenten inderdaad aan. Ik zie helaas ook erg veel vrouwen de neus in de lucht drukken, ook jammer. Arrogantie is toch iets van onze tijden lijkt het. Of plaatselijk anders toch. Hier in omstreken Den Haag is de norm lijkt het wel..
Toen ik jong was was dat toch anders, zo herinner ik het mij in eider geval. Hoe ervaar jij dat bij vrouwen?
Haha, nee, zo simpel ben ik niet als ik iets observeerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die arrogantie ervaar jij omdat die vrouwen die jij begeert niets van je moeten hebben, moet je eens een knappe aantrekkelijke man ertussen in zetten, dan snap je precies wat ik bedoel.
Ja toch, wees gewoon blij dat je naar een andere of andermans mooie vrouw mag kijken die jou niet als partner of bedmateriaal ziet, lucky for her and him, you can't always get what you want.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef I-care het volgende:
[..]
Haha, nee, zo simpel ben ik niet als ik iets observeerIk kijk vooral ook naar anderen en hun interactie onderling.
Maar leuk geprobeerd wel!
Maar je verhaal klopt op zich wel trouwens.. Misschien worden we wel allemaal onaantrekkelijker voor elkaar, who knows.
Ik mag dan ook graag kijken! Verbieden is ook geen oplossing, dat verandert vanzelf weer. Zoals alles altijd gedaan heeft. Ik maak mezelf er dan ook niet druk over.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, wees gewoon blij dat je naar een andere of andermans mooie vrouw mag kijken die jou niet als partner of bedmateriaal ziet, lucky for her and him, you can't always get what you want.
En het verbieden van zogenaamde "aanstootgevende" kleding is in mijn ogen slechts hetzelfde als chloor bij een prachtig bloeiende boom gieten omdat hij niet bij jou in je voortuin staat.
Jaloezie, afgunst en onzekerheid.
Nou om eerlijk te zijn, als je nu al een man iets vraagt, in de winkel bv. Daar was een man bij het vriesvak iets aan het pakken, en ik had hetzelfde nodig en vroeg of hij mij ook een wilde pakken. De beste man keek me aan alsof ik hem met een koekenpan om het oor ging slaan en hem zou beroven. Maar niets was minder waar, want ik had gewoon mijn handen vol en hij stond er toch al.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:43 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat tonen sociaal experimenten inderdaad aan. Ik zie helaas ook erg veel vrouwen de neus in de lucht drukken, ook jammer. Arrogantie is toch iets van onze tijden lijkt het. Of plaatselijk anders toch. Hier in omstreken Den Haag is de norm lijkt het wel..
Toen ik jong was was dat toch anders, zo herinner ik het mij in eider geval. Hoe ervaar jij dat bij vrouwen?
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
jammer dit het is gewoon afbrokkeling van een samenleving en ik heb serieus respect voor de vrouwen die vandaag de dag nogbeetje bedekt naar buiten gaan
Iedereen die slettenkleding draagt is sexueel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:56 schreef UitStraling het volgende:
En het verbieden van zogenaamde "aanstootgevende" kleding is in mijn ogen slechts hetzelfde als chloor bij een prachtig bloeiende boom gieten omdat hij niet bij jou in je voortuin staat.
Jaloezie, afgunst en onzekerheid.
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, als je nu al een man iets vraagt, in de winkel bv. Daar was een man bij het vriesvak iets aan het pakken, en ik had hetzelfde nodig en vroeg of hij mij ook een wilde pakken. De beste man keek me aan alsof ik hem met een koekenpan om het oor ging slaan en hem zou beroven. Maar niets was minder waar, want ik had gewoon mijn handen vol en hij stond er toch al.
Dat is het probleem in deze maatschappij, het gewicht ligt zo ver op het individu dat we ook allemaal bang zijn voor andere individuen voor dieren is een ander soortgenoot een soortgenoot, wij zien gezichten etc. Kunnen boos worden als we een gezicht zien etc, en het individu dat zo zwaar weegt en ieder individu dat weer wat anders wil wat duizenden groepjes veroorzaakt. Dat zorgt ervoor dat in naast elkaar leven in bubbels, sommige mensen zijn nog bang om hoi te zeggen. Er is gewoon geen communicatie, we zijn geen kuddedier, nouja zakelijk kuddedieren we hebben systemen opgezet die samen werken, maar sociaal twijfel ik er aan. We willen allen onze eigen ruimte en territorium.
Als we kuddedieren waren zouden we gastvrijer zijn en samenwerken maar dat gebeurt niet allemaal stamhoofden geen indianen... En dat maakt vrouwen ook arrogant soms, ze weten dat ze sexy zijn en er zat mannen zijn die haar het stamhoofd laten zijn terwijl ze de hielen van zo'n meid likken. Probeer dan maar eens normaal te spreken tegen een vrouw, je word al direct veroordeeld.
A je looks.
B dat je of in haar pussy wil of iets anders wil ga zo maar door.
Nee dankje, deze samenleving is een façade.
Ooh nee bepaald niet, als een lelijke vrouw iets te veel bloot laat zien aan heeft kijk ik ook wel maar met een geheel andere intentie, maar dan nog mag ze dat lekker zelf weten van mij, leven en laten leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:18 schreef ccs het volgende:
[..]
Iedereen die slettenkleding draagt is sexueel aantrekkelijk.
Aldus 'UitStraling'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |