Je hebt liever shirtloze gebronsde mannenlijven?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:17 schreef Mark031 het volgende:
Vieze bleke wijven die met korte rokjes en truitjes over straat lopen
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:53 schreef Kevin24 het volgende:
En als je dan uitgebreid gaat zitten kijken dan ben je ineens een viespeuk.
Hoe moeten ze anders bruin worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:17 schreef Mark031 het volgende:
Vieze bleke wijven die met korte rokjes en truitjes over straat lopen
Ja, zolang je geen joden doodschiet mag je gewoon in Waffen SS outfit over straat. """""You only wear the name, if you play the game"""""quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef BlackEyedAngel het volgende:
"afbrokkeling van het morele kompas" omdat er stukjes been te zien zijn, verschrikkelijk hoor. Zolang ze zich niet sletterig gedragen zijn het geen sletten.
You only wear the name, if you play the game.
Eeeemmm, nee, totaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef ccs het volgende:
[..]
Zeuren over de vergelijking terwijl je gewoon weet dat ik gelijk heb.
Nou, dan ga ik morgen lekker in Waffen SS outfit over straat terwijl ik volgende keer GroenLinks ga stemmen. Iedereen helemaal door de war natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:45 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Dat weet ik helemaal nietDe outfit maakt ook diegene in jouw voorbeeld niet per definitie geen moordenaar, dat doen alleen z'n daden.
Dan zeg ik dat ik helemaal geen Naso ben, dat ik zelfs GroenLinks ga stemmen en van negerinnen houd. Ik draag de kleding omdat ik het mooi, retro en erg functioneel vind binnen de urban jungle. Niemand die dan nog het recht heeft mij "nazi" te noemen. Aldus jouw beredenering.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:51 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Theoretisch als je dat doet, en iemand beschuldigt je ervan een nazi en moordenaar te zijn, dan moet je wel in de verdediging schieten ga ik vanuit? Je kleed je op een bepaalde manier, en gedraagt je niet als het label dat mensen roepen (ga ik vanuit).
See the point?
Maar we weten allebei dat het niet zo is. Iemand die "nazi" kleding draagt doet dat om zijn politieke boodschap te verspreiden, iemand die slettenkleding draagt doet dat omdat ze mannen geil wil maken en volgespoten wil worden met zaad.quote:
Het verschil tussen die twee is dat een waffen ss kostuum nogal pijnlijke herinneringen bij een aantal mensen oproept terwijl schaars geklede dames dat doorgaans niet doen. Noem ze zoals je ze wil noemen maar gelukkig is de consensus in NL nog altijd dat mensen met jouw visie als bemoeizuchtig en bekrompen worden gezien.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:46 schreef ccs het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik morgen lekker in Waffen SS outfit over straat terwijl ik volgende keer GroenLinks ga stemmen. Iedereen helemaal door de war natuurlijk.Leuk is dat.
Nee, laten we vrouwen in slettenkleding gewoon sletten blijven noemen oké?
Gastquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:57 schreef ccs het volgende:
[..]
Maar we weten allebei dat het niet zo is. Iemand die "nazi" kleding draagt doet dat om zijn politieke boodschap te verspreiden, iemand die slettenkleding draagt doet dat omdat ze mannen geil wil maken en volgespoten wil worden met zaad.
Klinkt als een gezonde opvoeding zonder obsessief gedrag.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gezien het feit dat haar moeder haar kleren koopt en ik inzicht heb in haar financiën weet ik 100% zeker dat ze zulke kleren niet eens heeft.
Zeg je dat als verweer tegen de rechter ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:57 schreef ccs het volgende:
[..]
Maar we weten allebei dat het niet zo is. Iemand die "nazi" kleding draagt doet dat om zijn politieke boodschap te verspreiden, iemand die slettenkleding draagt doet dat omdat ze mannen geil wil maken en volgespoten wil worden met zaad.
Er zijn nog wel meer verschillen tussen "nazi" kleding en slettenkleding, maar de vergelijking ging om de overeenkomsten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het verschil tussen die twee is dat een waffen ss kostuum nogal pijnlijke herinneringen bij een aantal mensen oproept terwijl schaars geklede dames dat doorgaans niet doen. Noem ze zoals je ze wil noemen maar gelukkig is de consensus in NL nog altijd dat mensen met jouw visie als bemoeizuchtig en bekrompen worden gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |