Precies daaromquote:
Wat praat jij een hoop poep zeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
serieus toon eens wat respect voor iemand die zijn dochters wel gewoon wil opvoeden? wat jij met je dochter doet moet je zelf weten (zolang het binnen de wet blijft) maar als iemand ervoor kiest om gewoon goede opvoeding te geven die je dat te respecten
anders ben je geen haar beter dan mensen die anderen afslachten omdat ze anders denkend zijn
100% zeker nog wel?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gezien het feit dat haar moeder haar kleren koopt en ik inzicht heb in haar financiën weet ik 100% zeker dat ze zulke kleren niet eens heeft.
Wie had er zijn hormonen nou ook al weer niet onder controle????quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat praat jij een hoop poep zeg.
Hoezo toon ik geen respect?
Toon respect voor al dat vrouwlijk schoon waar je gratis naar mag kijken. Heerlijk toch?
Ik zou haar wel serieus nemen hoor....quote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Precies daarom
En als je als vrouw nog enigszins serieus genomen wil worden is dat precies de reactie die je niet wil bewerkstelligen met je kleding.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wie had er zijn hormonen nou ook al weer niet onder controle????
Dat is ze idd welquote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef AhmedJaret het volgende:
tja77 ik hoop voor je dat devlinmr's dochter niet minderjarig is
bah
NOU EN? Neuk er gewoon op los joh. Kan jou het schelen..quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
ik dacht altijd het valt wel mee met die afbrokkeling van het morele kompas en dat gaat allemaal niet zo snel maar het is letterlijk één dag warm en alle vrouwen (op een paar na) hebben de hoeren outfits weer uit de kast getrokken of mogen ze eindelijk aan na maanden geleden via zalando gekocht te hebben
serieus een dagje buiten en ik heb gewoon geen vertrouwen meer in dat er nog pure vrouwen in dit land zijn allemaal vieze hoeren die bij het eerste beste signaal met strakke rokjes, tieten die uit het shirtje vallen en buikjes die geflasht moet worden dr straat op gaan
bah hoe kunnen die vaders hun dochters nog in de ogen kijken en geen vieze hoer zien? hoe kunnen hun toekomstige echtgenotes verantwoorden dat ze met een hoer getrouwd zijn?
jammer dit het is gewoon afbrokkeling van een samenleving en ik heb serieus respect voor de vrouwen die vandaag de dag nogbeetje bedekt naar buiten gaan
Waarom hoop je dat?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef AhmedJaret het volgende:
tja77 ik hoop voor je dat devlinmr's dochter niet minderjarig is
bah
Wie zegt dat ik ze alleen als lustobject zie?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vrouwen alleen als lustobject zien en nog respectloos ook
omdat jij beetje hoopt dat zijn dochter in de kont over straat gaat en hoe je praat neem je haar het liefst nog mee dan ookquote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze alleen als lustobject zie?
Beetje vies lopen gluren noemen ze dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat praat jij een hoop poep zeg.
Hoezo toon ik geen respect?
Toon respect voor al dat vrouwlijk schoon waar je gratis naar mag kijken. Heerlijk toch?
Hoopt? Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
omdat jij beetje hoopt dat zijn dochter in de kont over straat gaat en hoe je praat neem je haar het liefst nog mee dan ook
Verschil tussen vies lopen gluren en gewoon kijken is je onbekend?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Beetje vies lopen gluren noemen ze dat.
Na je nogal ambigue opmerking over "serieus nemen" is het mij evident dat het bij jou gewoon vies gluren is om 's avonds je pielemansje eens lekker door de pincet te kunnen laten gieren.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verschil tussen vies lopen gluren en gewoon kijken is je onbekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |