De mijne ookquote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
gaat dit te ver TS? Hier mag mijn dochter gewoon in lopen.
Volgens mij interpreteer jij "serieus nemen" verkeerd. Niet ik, wie is er nu de viespeuk?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Na je nogal ambigue opmerking over "serieus nemen" is het mij evident dat het bij jou gewoon vies gluren is om 's avonds je pielemansje eens lekker door de pincet te kunnen laten gieren.
Eens. TS zoekt vooral aandacht, omdat hij zich verveelt en niet van z'n zolderkamer af durft met z'n autisme.quote:
Goede username, ben je ook jihadist?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:08 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Eens. TS zoekt vooral aandacht, omdat hij zich verveelt en niet van z'n zolderkamer af durft met z'n autisme.
Tuurlijk jongen. Speel maar weer de vermoorde onschuldquote:Op maandag 11 mei 2015 17:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer jij "serieus nemen" verkeerd. Niet ik, wie is er nu de viespeuk?
niks mooiers dan datquote:Op maandag 11 mei 2015 16:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Beetje vies lopen gluren noemen ze dat.
Wat ben jij een viespeuk zeg, bah bah.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Speel maar weer de vermoorde onschuld
Met zo'n lullig excuus voor een "rokje" (mijn ballenknijpers bedekken nog meer) profileren ze zich wel als gratis hoeren ja. Dat gaat het "lekker luchtig en staat zo leuk" wel ruimschoots voorbijquote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een punt
Zo laat je je dochter toch niet over straat lopen:
[ afbeelding ]
Tis meer bedekt dan bij een badpak, misschien is het wel een badpak wat ze eronder dragen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Met zo'n lullig excuus voor een "rokje" (mijn ballenknijpers bedekken nog meer) profileren ze zich wel als gratis hoeren ja. Dat gaat het "lekker luchtig en staat zo leuk" wel ruimschoots voorbij
Volgens mij gewoon een string, want ik zie haar halve reetquote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis meer bedekt dan bij een badpak, misschien is het wel een badpak wat ze eronder dragen.
Bij die rechtse zie je duidelijk meer dan een string.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een string, want ik zie haar halve reet
9 van de 10 nog wel? Kan je die cijfers ondersteunen of zijn ze zomaar uit de mouw geschud?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
9/10 van die sletten die zo over straat gaat rij je over heen na een drankje voor hun te betalen of een keer bios ticket te regelen
dat is niets anders dan een hoer goedkoop jezelf verschaffen
Volgens TS is korte rokjes equivalent aan uitgeleefde meisjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
9 van de 10 nog wel? Kan je die cijfers ondersteunen of zijn ze zomaar uit de mouw geschud?
Alle vrouwen zijn hoeren, die van jullie ook als ze de kans zouden krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef AhmedJaret het volgende:
ik dacht altijd het valt wel mee met die afbrokkeling van het morele kompas en dat gaat allemaal niet zo snel maar het is letterlijk één dag warm en alle vrouwen (op een paar na) hebben de hoeren outfits weer uit de kast getrokken of mogen ze eindelijk aan na maanden geleden via zalando gekocht te hebben
serieus een dagje buiten en ik heb gewoon geen vertrouwen meer in dat er nog pure vrouwen in dit land zijn allemaal vieze hoeren die bij het eerste beste signaal met strakke rokjes, tieten die uit het shirtje vallen en buikjes die geflasht moet worden dr straat op gaan
bah hoe kunnen die vaders hun dochters nog in de ogen kijken en geen vieze hoer zien? hoe kunnen hun toekomstige echtgenotes verantwoorden dat ze met een hoer getrouwd zijn?
jammer dit het is gewoon afbrokkeling van een samenleving en ik heb serieus respect voor de vrouwen die vandaag de dag nog beetje bedekt naar buiten gaan
Komt ie aan met de eerste beste anorexia-foto.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
gaat dit te ver TS? Hier mag mijn dochter gewoon in lopen.
Aansteller, ik zou dat meisje op die pic gewoon doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:53 schreef Werkman het volgende:
Komt ie aan met de eerste beste anorexia-foto.
Als dat een representatief voorbeeld is van hoe je dochter er uit ziet hoef je voor die vervroegde ontmaagding niet bang te zijn.![]()
Dan mag je der eerst wel wat meer spek geven.![]()
Tering geil.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef devlinmr het volgende:
TS heeft gewoon een punt
Zo laat je je dochter toch niet over straat lopen:
[ afbeelding ]
Pics van je dochterquote:Op maandag 11 mei 2015 16:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wees gerust... er zijn nog mensen die het min of meer met je eens zijn.
Mijn dochter gaat de deur ook niet uit in een broek waarbij de billen er onderuit steken, ook niet met een blote buik en al helemaal niet met een decolleté tot aan haar navel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |