Voor zover ik weet gewoon 0 hoor, heb er alleen een paar jaar gewoond. Maar ook in NL is de term oorwurm als in een herkenbare melodie gewoon bekend hoor. Is een van de weinige dingen die ik ooit onthouden heb van muziekles op school vroeger.quote:
Maakte ook maar een grapskequote:Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gewoon 0 hoor, heb er alleen een paar jaar gewoond. Maar ook in NL is de term oorwurm als in een herkenbare melodie gewoon bekend hoor. Is een van de weinige dingen die ik ooit onthouden heb van muziekles op school vroeger.
Correctquote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maakte ook maar een grapske
Het is een bekende term ja, maar het wordt niet echt op straat gebruikt, en Buur wil dat mense ndat juist wel gaan doen (dacht ik te begrijpen)
Ja, gedwongen sex hebben omdat wetenschappers dat vragenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)et-gelukkiger--.html
We're clear people! Iedereen niet zo zeuren.
Mooi, rustig aan dusquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Hoe meer ik geneukt word, hoe gelukkiger ik benquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar dus nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe meer ik geneukt word, hoe gelukkiger ik benIk heb nog nooit het gevoel gehad dat ik teveel seks kreeg
Kan bevestigen. Goed topic. Ben geweest.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Nederlandse sletten met dit weer
En nog een pareltje van eigen forum.
Bestaat ook niet zo iets als te veel seksquote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe meer ik geneukt word, hoe gelukkiger ik benIk heb nog nooit het gevoel gehad dat ik teveel seks kreeg
Manse praat, maar totaal onwaar natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bestaat ook niet zo iets als te veel seks
Als we rival moeten geloven welquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bestaat ook niet zo iets als te veel seks
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet.
Ik vond het, wat cali zegt, ook maar een vaag onderzoek.
Deze post keur ik goed.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar ben ik er niet een van. Krijg wel gevoelens van al het andere intieme.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Soms ben ik ook dom ook.
"dan heb ik misschien weer eens een excuus om naar *vul plaats in* te komen!"
"dat is er toch sowieso wel"
"oh, wat dan?"
Offline..
Ja goed, maar dan hebben we het over belachelijke hoeveelheden. Dat heeft staat los van de seks, maar heeft meer te maken met onthouden van andere dingen .quote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Manse praat, maar totaal onwaar natuurlijk.
Roepen we allemaal tot we een nymph tegenkomenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Manse praat, maar totaal onwaar natuurlijk.
Dan hoeven wij dus al niet meer te meetenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Roepen we allemaal tot we een nymph tegenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |