Wil ik wel doen hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik wel eens een keertje doen. Ga jij me dan les geven?
Ohnohquote:Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik wel doen hoor
Alleen je leert het niet in een paar uurtjes hoor....Veel saaie theorie in het begin ook
Saaie theorie dan onder een genot van een glaasje wijn. Je moet het wel een beetje verkopen Fax!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik wel doen hoor
Alleen je leert het niet in een paar uurtjes hoor....Veel saaie theorie in het begin ook
Zeg dat nou niet fax, zo schrik je haar juist weer af.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik wel doen hoor
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies en daarna worstelen om het ijsje er alvast af te werken
Safety first hequote:Op maandag 11 mei 2015 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhnohDan vraag ik me af of ik wel genoeg geduld ervoor heb
Nouja is beter met praktijkvoorbeelden uit te leggenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Saaie theorie dan onder een genot van een glaasje wijn. Je moet het wel een beetje verkopen Fax!
Veiligheidquote:Op maandag 11 mei 2015 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Safety first he![]()
Je moet wel een beetje kennis hebben van het materiaal, omgeving en weer enzoEn dan oefenen we eerst met een gewone vlieger, en later mag je pas aan het echte werk beginnen
En nog later mag je pas op het boardje
Reken 6-8 uur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof ikquote:Op maandag 11 mei 2015 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt niet achter een ongecontroleerde kite aangetrokken worden hoor
Huh? Wat?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:29 schreef Californium het volgende:
Om even terug te komen op discussie van vorige topic van TGND. Ik heb hetzelfde wel beetje dus herken het wel en is nogal opvallend. Begin er ook achter te komen wat het probleem is van mensen
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Lijkt me dan weer niets voor jou, dat dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik wil je geen pijn doen natuurlijk, dus in dat geval misschien toch geen goed idee dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me dan weer niets voor jou, dat dan weer wel.
Lief van je hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil je geen pijn doen natuurlijk, dus in dat geval misschien toch geen goed idee dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lief van je hoor.Dooie mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke urban myth, alle lachbanden van comedy's uit de VS zijn opgenomen in de jaren 50, iedereen die je hoort lachen is allang doodquote:
Dankje, jij mag anders ook niet klagenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:38 schreef xFriendx het volgende:
Hosti, wat zie je er vandaag trouwens weer apetijtelijk uit gozer.
Dat mannen je dumpen voor specifieke redenenquote:
Ah, jaquote:Op maandag 11 mei 2015 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat mannen je dumpen voor specifieke redenen
Geen zin of durf je niet?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef aeque het volgende:
Ik wil naar de bios maar geen zin om alleen te gaan.
Ik wil even een goed potje janken bij iemand die me vet goed kan troosten.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef aeque het volgende:
Ken hem nietquote:Op maandag 11 mei 2015 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gast uit het gifje is overleden aan drugsoverdosis toch?
Als ik bij je in de buurt woonde zou ik je mijn schouder aanbieden.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil even een goed potje janken bij iemand die me vet goed kan troosten.
Geen zin zowaar. Bios is een van de dingen die ik zowaar wel alleen durf want donker en toch stil.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij je in de buurt woonde zou ik je mijn schouder aanbieden.
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op maandag 11 mei 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij je in de buurt woonde zou ik je mijn schouder aanbieden.
Niet. Onder dit ijzeren harnas achter die dichtgemetselde muur zit alsnog altijd een breuk waar cupido zijn verdomde pijl doorheen weet te schieten.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mannen, hoe schakelen jullie jullie gevoelens uit? Ik wil dat ook kunnen.
Niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan hoop ik dat cupido nog aan het zoeken is naar de breuk in die muur bij mijn scharrelquote:Op maandag 11 mei 2015 15:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet. Onder dit ijzeren harnas achter die dichtgemetselde muur zit alsnog altijd een breuk waar cupido zijn verdomde pijl doorheen weet te schieten.
Welke film?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef aeque het volgende:
Cupido heeft ook zijn dag wel eens niet Buurquote:Op maandag 11 mei 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat cupido nog aan het zoeken is naar de breuk in die muur bij mijn scharrel
En dit. Ongevoelige reus dat ik lijk ben ik heel klein van binnenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet. Onder dit ijzeren harnas achter die dichtgemetselde muur zit alsnog altijd een breuk waar cupido zijn verdomde pijl doorheen weet te schieten.
Stomme cupidoquote:Op maandag 11 mei 2015 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cupido heeft ook zijn dag wel eens niet Buur
Dat 'probleem' hebben meer mensen...quote:Op maandag 11 mei 2015 15:29 schreef Californium het volgende:
Om even terug te komen op discussie van vorige topic van TGND. Ik heb hetzelfde wel beetje dus herken het wel en is nogal opvallend. Begin er ook achter te komen wat het probleem is van mensen
Niet? Het ging hier de laatste tijd niet voor niks zo depri aan toe.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo? En ik kan dat niet helaas. Tenzij ik ergen 'geen gevoel' bij heb. Maar ook dat is een gevoel.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik haat het als mannen geen gevoel bij mij hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo? En ik kan dat niet helaas. Tenzij ik ergen 'geen gevoel' bij heb. Maar ook dat is een gevoel.
Ik kan daar nog niet over oordelen, maar ik vind het wel tof als je hier komt binnenrollenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik haat het als mannen geen gevoel bij mij hebben
ZIEN! Verdomme, ga die zien! Zo vetquote:
Werkt een knuffel geven ook?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met drank...Maar dat werkt niet langquote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Redelijke film.quote:
Ja, nou, normaal had ik allang 2 jointjes achter de kiezen met dit gevoel. Maar ik wil vanavond trainen, dus dan niet blowen. Blijf ik alleen wat langer in dit kutgevoel hangenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:59 schreef yats het volgende:
[..]
Werkt een knuffel geven ook?
[..]
Met drank...Maar dat werkt niet lang
Onthou, het is een tijdelijk iets, die gevoelens althans. Verder sterkte gewenstquote:Op maandag 11 mei 2015 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, normaal had ik allang 2 jointjes achter de kiezen met dit gevoel. Maar ik wil vanavond trainen, dus dan niet blowen. Blijf ik alleen wat langer in dit kutgevoel hangen
Deze sneerquote:Op maandag 11 mei 2015 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik haat het als mannen geen gevoel bij mij hebben
Ja, dat weet ik. Maar ik had na de laatste keer me gezworen dat het me niet weer zou gebeuren. Nou heb ik het gevoel van verliefd zijn heel lang kunnen uitstellen, maar nu begint het toch echt zo ver te komen dat ik verliefd begin te worden. I hate itquote:Op maandag 11 mei 2015 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Onthou, het is een tijdelijk iets, die gevoelens althans. Verder sterkte gewenst
Same shit, different personquote:Op maandag 11 mei 2015 16:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze sneer
Huidige scharrel heeft geen gevoelens voor je?
stop met seks hebben, dat zorgt nl ook voor verliefdheid.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik had na de laatste keer me gezworen dat het me niet weer zou gebeuren. Nou heb ik het gevoel van verliefd zijn heel lang kunnen uitstellen, maar nu begint het toch echt zo ver te komen dat ik verliefd begin te worden. I hate it
Ja, maar seksquote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stop met seks hebben, dat zorgt nl ook voor verliefdheid.
Valt niet altijd te sturenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik had na de laatste keer me gezworen dat het me niet weer zou gebeuren. Nou heb ik het gevoel van verliefd zijn heel lang kunnen uitstellen, maar nu begint het toch echt zo ver te komen dat ik verliefd begin te worden. I hate it
nee laat maar. Brainfreezequote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, en dat haat ikquote:
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemandquote:Op maandag 11 mei 2015 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar seksEn hij is zo goed
![]()
Jupquote:Op maandag 11 mei 2015 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemand![]()
Beste tip, al zeg ik t zelf
Nee, hij moet ze gewoon voor mij gaan ontwikkelenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap t wel, maar dat is niet handig als je geen gevoelens wil krijgen/hebben voor iemand![]()
Beste tip, al zeg ik t zelf
dan is de tip juist meer seksquote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze gewoon voor mij gaan ontwikkelen
Het kwam me zo bekend voorquote:Op maandag 11 mei 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar klaar nu. heDat zei ik een kwartier geleden ook al
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook zonder seks steken die gevoelens weleens de kop op helaas.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word verliefd op iemand, omdat ik hem/haar vet sexy, leuk, lief vind, en deze persoon ook dergelijke interesse in mij lijkt te tonen. Dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ook zonder seks steken die gevoelens weleens de kop op helaas.
Oja, zo makkelijk!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon aan wat anders denken. Makkelijk.
Dat mensen verliefd worden op je? Dat is alleen maar fijn toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het kwam me zo bekend voorZal erover ophouden
Yats die advies gaat geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Gevoelens zijn helaas niet te sturen. Was dat maar zo zou ik bijna zeggen. Wellicht helpt het om voor jezelf te kijken waarom je verliefd word op iemand en of je daar wellicht in de toekomst iets mee kunt doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Kijk maar naar het kabinet.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Voor velen is denken uberhaupt een opgave natuurlijk.
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word verliefd op iemand, omdat ik hem/haar vet sexy, leuk, lief vind, en deze persoon ook dergelijke interesse in mij lijkt te tonen. Dat is toch heel normaal?
Dat deed ik na de vorige keer al. En bam, toch ben ik verliefd aan het worden op dezequote:Op maandag 11 mei 2015 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker normaal. Ik bedoelde meer dat je bij een eventuele volgende keer vooraf kunt kijken waarom je verliefd word op iemand zodat je dat dan niet of juist wel kunt worden op die persoon waarbij het dan Hopelijk voor jou wel wederzijds is.
De vraag of je wilt neuken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben de regel ff kwijt,
Hey = hoi.
Heey = Hoi!
Wat is heeeeey?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |