Ligt eraan welke situatie, ligt het gevoelig, bekende van de vriendengroep, collega, dan moet je soms wel een beetje oppassen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Maar voelt toch niet fijn om meteen al je kaarten op tafel te leggen....
Zou wel een uitkomst zijn.
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ofterwijl, ik moet er maar vanuit gaan dat iedereen mij wil?
quote:
Nee, sorry, ik heb zelfvertrouwen, maar zeker niet genoeg om maar te denken dat iedereen mij wilquote:
Je hoeft het ook niet letterlijk zo te denken, maar bij iemand die jijzelf wel ziet zitten, wel gewoon zo denken iddquote:Op maandag 11 mei 2015 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nee, sorry, ik heb zelfvertrouwen, maar zeker niet genoeg om maar te denken dat iedereen mij wil
Ja, en dan vervolgens horen dat het niet zo is en me zo kut voelen. Dat is precies de reden dat we over dit hele onderwerp begonnenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet letterlijk zo te denken, maar bij iemand die jijzelf wel ziet zitten, wel gewoon zo denken idd.
Nah op vakantie wil ik altijd dingen doen/zien. Mannen helpen daar niet bij.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Of doe anders een dagje Rotterdam?
Flauwekul, genoeg plekken waar je het kunt doen zodat je tegelijkertijd dingen kunt zien.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah op vakantie wil ik altijd dingen doen/zien. Mannen helpen daar niet bij.
Dat is altijd het risico, of je nou wel of niets iets doet, laat weten, etc etc.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens horen dat het niet zo is en me zo kut voelen. Dat is precies de reden dat we over dit hele onderwerp begonnen
Beetje forten bouwen, met waterballonnen gooien, verstoppertje spelen enzoquote:Op maandag 11 mei 2015 14:51 schreef Dqod het volgende:
Buur en ik zouden wel keileuk zijn. Bietje rondcrossen in een Volkswagen busje, luisterend naar hippiemuziek en Pendulum. Ik een beetje poetisch lullen en dan ineens omschakelen naar gepraat over schijt. Bietje jointje roken. Jatogggg
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Flauwekul, genoeg plekken waar je het kunt doen zodat je tegelijkertijd dingen kunt zien.
Ik werk vaker voor nop dan dat ik betaald word, ik doe iets verkeerd geloof ikquote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en t duurt allemaal lang, levert meer geld op![]()
Kan geen advocaat betalen nu hoor
Nou, ik bedoel maar.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje forten bouwen, met waterballonnen gooien, verstoppertje spelen enzo
Dat weet ik. Maar ik doe nu iets, bij iemand die ik leuk vind, en dat is niet wederzijds. En dat is nu al de derde keer sinds ik vrijgezel ben (normaal kwam dit nooit voor, zegmaarquote:Op maandag 11 mei 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is altijd het risico, of je nou wel of niets iets doet, laat weten, etc etc.
Maar als jij er vanuit gaat dat de ander je niets vindt en je doet zelf ook niets, gebeurt er waarschijnlijk nooit iets.
Klinkt als een gezellig feestjequote:Op maandag 11 mei 2015 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje forten bouwen, met waterballonnen gooien, verstoppertje spelen enzo
Jeez, live a little.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ik ben niet zo van het verstoren van de openbare orde.
Dat hangt van de zaak af en wie het vraagt. Het laagste tarief is 70 euro per uur, maar ik werk vaak gratis voor bekenden.quote:
Al gaf je me een ring gemaakt van een grassprietjequote:Op maandag 11 mei 2015 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel maar.
Ik trek zo even een trouwring uit zo'n automaatje voor kinderen, want ik ben arm. Maar het gaat om het gebaar, toch?![]()
Bohquote:Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gaf je me een ring gemaakt van een grassprietje
Basisschoolmemoriesquote:Op maandag 11 mei 2015 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gaf je me een ring gemaakt van een grassprietje
Ondanks dat ik het niet over mijzelf had klinkt dit wel een beetje als een afwijzing. Zo jammer weer.quote:
Dat ben je toch ook?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de ware
Been there done that, heeft me vorig jaar een goeie knauw gegeven. Maar dat is nu allang over.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik doe nu iets, bij iemand die ik leuk vind, en dat is niet wederzijds. En dat is nu al de derde keer sinds ik vrijgezel ben (normaal kwam dit nooit voor, zegmaar).
'out of league' is onzin. Echt dikke vette onzin.quote:
'Gewoon pech'. Ja, dat zal dan wel ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there done that, heeft me vorig jaar een goeie knauw gegeven. Maar dat is nu allang over.
En je hebt dan gewoon pech gehad denk ik.
Wanneer spreken we af?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'out of league' is onzin. Echt dikke vette onzin.
Andersom wil het ook nog wel eens het geval zijn.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Gewoon pech'. Ja, dat zal dan wel ja.
Out of the blue lijkt me ook niet handig. Er zullen minstens daar voorafgaand onbewuste hints heen en weer gaan. Maar eindeloos om elkaar heen blijven draaien is ook niet heel efficiënt.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Maar voelt toch niet fijn om meteen al je kaarten op tafel te leggen....
Zou wel een uitkomst zijn.
Oh...hoe noem je dat dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'out of league' is onzin. Echt dikke vette onzin.
Ergens in de zomervakantie? Dan heb ik wat meer planningsmogelijkhedenquote:
Gewoon niks. Niemand kan 'te mooi', 'te lief' of 'te sexy', voor iemand zijn. Nooitquote:
Ja, dat kan toch? De ander kan net iemand anders zijn tegengekomen, of je bent echt zijn type niet oid.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Gewoon pech'. Ja, dat zal dan wel ja.
doe ik ookquote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ofterwijl, ik moet er maar vanuit gaan dat iedereen mij wil?
Deze 3 hebben me allemaal om min of meer dezelfde redenen afgewezen. Zie ik niet meer als 'gewoon pech'quote:Op maandag 11 mei 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch? De ander kan net iemand anders zijn tegengekomen, of je bent echt zijn type niet oid.
Ik kom regelmatig mensen tegen, bevrijdingsdag en vrijdagavond ook een hele tijd met een meisje staan praten, bleken allebei bezet, so what? Nou is dat echt wel iets anders dan verliefd zijn en geen response krijgen, dat weet ik ook wel. Maar het is ook echt een kwestie van geluk ja.
De juiste persoon op de juiste plek en levenssituatie tegenkomen, dat zijn nogal wat toevalligheden die samen moeten vallen.
Tuurlijk wel, te oud of te jong kan ook nogquote:Op maandag 11 mei 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon niks. Niemand kan 'te mooi', 'te lief' of 'te sexy', voor iemand zijn. Nooit
Vertel dat eens in het datingsite topicquote:Op maandag 11 mei 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch? De ander kan net iemand anders zijn tegengekomen, of je bent echt zijn type niet oid.
Ik kom regelmatig mensen tegen, bevrijdingsdag en vrijdagavond ook een hele tijd met een meisje staan praten, bleken allebei bezet, so what? Nou is dat echt wel iets anders dan verliefd zijn en geen response krijgen, dat weet ik ook wel. Maar het is ook echt een kwestie van geluk ja.
De juiste persoon op de juiste plek en levenssituatie tegenkomen, dat zijn nogal wat toevalligheden die samen moeten vallen.
Maar dan is het heet en zo, plus ik heb toch geen zomervakantie joh gekkie.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ergens in de zomervakantie? Dan heb ik wat meer planningsmogelijkheden
Ik geloof er niets van. Hoe oud ben je dan, dat je denkt dat je mn vader had kunnen zijn?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, te oud of te jong kan ook nog.
Ik kan nog zo keihard verliefd worden op jou, maar jij zal het nooit op mij worden, ik had je vader kunnen zijn, dus ben je out of my league.
En Doutzen Kroes zou me bijv ook niet zien staan.
Maar ik wel, en dan werk ik vooral doordeweeks en ben ik de weekenden vooral vrij, als het goed isquote:Op maandag 11 mei 2015 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dan is het heet en zo, plus ik heb toch geen zomervakantie joh gekkie.
Waarom moet ik per se mijn leeftijd neerplempen hier, geen behoefte aanquote:Op maandag 11 mei 2015 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Hoe oud ben je dan, dat je denkt dat je mn vader had kunnen zijn?
wel vaker hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 15:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En je hebt iig al minimaal 1 keer gelijk gekregen
Omdat ik je niet geloof. Mag ook in DM.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet ik per se mijn leeftijd neerplempen hier, geen behoefte aan. Maar trust me, kan makkelijk.
DM dusquote:Op maandag 11 mei 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik je niet geloof. Mag ook in DM.
Als ik naar de foto's in je fobo kijk schat ik je niet veel ouder dan mijn scharrel.
Dus ik ben niet te sexy?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon niks. Niemand kan 'te mooi', 'te lief' of 'te sexy', voor iemand zijn. Nooit
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt Royquote:
Nou ok, maar niet zo'n bizar warme dag uitkiezen dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik wel, en dan werk ik vooral doordeweeks en ben ik de weekenden vooral vrij, als het goed is
Gewoon gaan zwemmenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ok, maar niet zo'n bizar warme dag uitkiezen dan.
Ik en zwemmen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon gaan zwemmen![]()
En ik wil anders ook wel mn watergun meenemen
Dan neem ik mn watergun wel mee, om je af te koelenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik en zwemmen.Zo hoog is mijn zelfvertrouwen dan weer niet.
Gast ik ben moddervet enzo, zelfs ik geef geen neuk johquote:Op maandag 11 mei 2015 15:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik en zwemmen.Zo hoog is mijn zelfvertrouwen dan weer niet.
Fijn dat we het daar over eens zijnquote:Op maandag 11 mei 2015 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt Roy![]()
Jij bent te mooi, te sexy, te slim, te leuk en te lief voor ons allemaal hier
Hier ook, balkondeuren open, ramen open, deur open, maar helpt niets meer.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Is ook wel echt beetje benauwd aan het worden hier
Plus, hij loopt de kans mis mij in bikini te zienquote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast ik ben moddervet enzo, zelfs ik geef geen neuk joh
Oehquote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plus, hij loopt de kans mis mij in bikini te zien
Ja, nou, niet zwemmen dusquote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh![]()
Waar gingen jullie ook alweer naartoe?
Sick MI nuquote:Op maandag 11 mei 2015 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet ik per se mijn leeftijd neerplempen hier, geen behoefte aan. Maar trust me, kan makkelijk.
Goed idee.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan neem ik mn watergun wel mee, om je af te koelen
A true sight to behold, zeker?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen zwembad maar een modderbad. Goed voor de huid ook gelijkquote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb eindelijk een body waar zelfs ik u tegen zegquote:
Vertel dat jezelf eens.quote:
Ik ben vast 'vetter'quote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oh jij mag wel in bikini hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heerlijk positieve attitudequote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen zwembad maar een modderbad. Goed voor de huid ook gelijk
Nice, lekker om van jezelf te kunnen zeggenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb eindelijk een body waar zelfs ik u tegen zeg
Wil ik wel eens een keertje doen. Ga jij me dan les geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |