Daaromquote:
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de warequote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te zeggen natuurlijk. En misschien heeft er iemand wel willen jagen maar het niet aangedurfd. Ik weet het ook niet verder natuurlijk.
Neverquote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of in je ex.
bad... nee, laat maar.
Jij hebt plannen zo te horen?quote:
Ik ga niet echt op vakantie. Even naar Engeland maar als er ergens onaantrekkelijke mensen wonen is het daar wel geloof ik.quote:
Ja daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de ware
Ik heb het nu echt puur over verliefdheden.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan... Dat er iig interesse is dan...
Ja, dat heb je nou eenmaal wel eens. Niet elke man is zo zelfverzekerd dat hij een meisje dat hij echt heel mooi vindt aan durft te spreken (en nee, ik zeg niet dat ik dat wel altijd durf).quote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de ware
Mwah, zonder kan ook leuk zijn.quote:
Je ging toch ook ergens anders nog heen?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga niet echt op vakantie. Even naar Engeland maar als er ergens onaantrekkelijke mensen wonen is het daar wel geloof ik.
Als ik niet eens weet dat iemand me interessant vind?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nou eenmaal wel eens. Niet elke man is zo zelfverzekerd dat hij een meisje dat hij echt heel mooi vindt aan durft te spreken (en nee, ik zeg niet dat ik dat wel altijd durf).
Er zit maar 1 ding op, iets duidelijkere hints geven.
Of skip die hints.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nou eenmaal wel eens. Niet elke man is zo zelfverzekerd dat hij een meisje dat hij echt heel mooi vindt aan durft te spreken (en nee, ik zeg niet dat ik dat wel altijd durf).
Er zit maar 1 ding op, iets duidelijkere hints geven.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het nu echt puur over verliefdheden.
Als ik het in het algemeen ga hebben dan word ik constant afgewezen en wijs ik constant af. Ja
Daar moet je als zelfverzekerde vrouw maar gewoon vanuit gaan danquote:Op maandag 11 mei 2015 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik niet eens weet dat iemand me interessant vind?
Dagje Brussel/Leuvenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ging toch ook ergens anders nog heen?
Ofterwijl, ik moet er maar vanuit gaan dat iedereen mij wil?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar moet je als zelfverzekerde vrouw maar gewoon vanuit gaan dan.
Dat kan al helemaal, snap ook nooit dat vrouwen gelijkheid eisen, maar op dit gebied zijn ze blijven steken in "ik wil aan mijn haren naar de grot gesleurd worden"quote:
Beter dan andersomquote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ofterwijl, ik moet er maar vanuit gaan dat iedereen mij wil?
Jup!quote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Maar voelt toch niet fijn om meteen al je kaarten op tafel te leggen....quote:
jij snapt etquote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Of doe anders een dagje Rotterdam?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dagje Brussel/LeuvenSpannend wel ja. Telt niet echt als vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |