Doe wat aan die spelfouten en dan snappen wij misschien ook eens wat jij nou bedoeltquote:Op maandag 11 mei 2015 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Druk aan het werk en daardoor afgeleid, maar ik snap wat je bedoeld
(On)bewust wijs je hier soms al mannen af.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er al eens iemand eerder op mij gejaagd heeft, heeft ie dat goed verborgen gehouden. Al mijn relaties zijn begonnen vanuit dat ik verliefd was. Ben in mijn leven vaker afgewezen dan dat ik iemand bewust heb afgewezen.
Maar bij Yats krijg je een lang geding ipv een kortequote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en t duurt allemaal lang, levert meer geld op![]()
Kan geen advocaat betalen nu hoor
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
(On)bewust wijs je hier soms al mannen af.
En iets duurder ookquote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das wat verder dan Lelystad-Eindhoven
Wat zou yatsie kosten per uur?quote:
Dat hoeft niks te zeggen natuurlijk. En misschien heeft er iemand wel willen jagen maar het niet aangedurfd. Ik weet het ook niet verder natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er al eens iemand eerder op mij gejaagd heeft, heeft ie dat goed verborgen gehouden. Al mijn relaties zijn begonnen vanuit dat ik verliefd was. Ben in mijn leven vaker afgewezen dan dat ik iemand bewust heb afgewezen.
Zijn die verliefd op mij dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
(On)bewust wijs je hier soms al mannen af.
Eeeehmmm, de meeste mensen gaan terug naar huis na hun vakantie hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou gaan ze ook wel gelijk heel erg ver weg allemaal. Verdacht..
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet door de auditie gekomen....Da's wat anders.
Is dat in of ex?quote:
True. Vakantiespeeltjesquote:Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, de meeste mensen gaan terug naar huis na hun vakantie hoor.
Of in je exquote:
Daaromquote:
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de warequote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te zeggen natuurlijk. En misschien heeft er iemand wel willen jagen maar het niet aangedurfd. Ik weet het ook niet verder natuurlijk.
Neverquote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of in je ex.
bad... nee, laat maar.
Jij hebt plannen zo te horen?quote:
Ik ga niet echt op vakantie. Even naar Engeland maar als er ergens onaantrekkelijke mensen wonen is het daar wel geloof ik.quote:
Ja daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de ware
Ik heb het nu echt puur over verliefdheden.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan... Dat er iig interesse is dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |