ik snapte m welquote:Op maandag 11 mei 2015 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat was mijn manier om te zeggen... Da's niks
Oh ja, opzich zou het niet erg zijn als niemand meer een mobiel zou hebben hoor, das eeuwen prime gegaanquote:Op maandag 11 mei 2015 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goh, wat gek![]()
Ik zou t nu ook wel missen hoor, terwijl ik altijd zoiets had van: dat hoeft van mij niet.
Is wel gezelliger zonder denk ik
Volgens mij is er nog nooit op mij gejaagd. Volgens mij was ik altijd degene die verliefd werd en toen die ander ook. Ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet je ook nooit van te voren, soms kun je jagen wat je wilt.
Jij was t recenter?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat was mijn manier om te zeggen... Da's niks
Geen idee, begin van het jaar had ik een aantal dates die richting relatie leken te kunnen gaan, wellicht dat ik daar ergens iets over gemeld heb?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe kom ik erbij dat jij n vriendin had?
Ilyquote:
Kan het niet zijn dat je het nog nooit hebt doorgehad? Kijk dat vrouwen niet jagen op debielen zoals ik, ok. Maar kan ik mij bij jou niet voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit op mij gejaagd. Volgens mij was ik altijd degene die verliefd werd en toen die ander ook. Ofzo.
Ily2hzvvjknmzjwjnmkbbquote:
dan zal dat t zijn ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, begin van het jaar had ik een aantal dates die richting relatie leken te kunnen gaan, wellicht dat ik daar ergens iets over gemeld heb?
quote:Op maandag 11 mei 2015 09:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh god. 'Vers' bloed. Je hebt nu al DM van yats en Fax in je inbox.
Anders zou ik het ook niet weten, laatste echte relatie is echt een hele lange tijd geledenquote:
Ik smelt hier helemaalquote:
dat wist ik wel, ws had ik daarom onthouden dat je nu iemand hadquote:Op maandag 11 mei 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders zou ik het ook niet weten, laatste echte relatie is echt een hele lange tijd geleden.
Jezus Yats... ik moet echt heel duidelijk en letterlijk typen hequote:Op maandag 11 mei 2015 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Jij was t recenter?
Maar het was niet wederzijds, dus echt vrolijk werd ik er niet van.
Als er al eens iemand eerder op mij gejaagd heeft, heeft ie dat goed verborgen gehouden. Al mijn relaties zijn begonnen vanuit dat ik verliefd was. Ben in mijn leven vaker afgewezen dan dat ik iemand bewust heb afgewezen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat je het nog nooit hebt doorgehad? Kijk dat vrouwen niet jagen op debielen zoals ik, ok. Maar kan ik mij bij jou niet voorstellen eigenlijk.
I wishquote:Op maandag 11 mei 2015 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat wist ik wel, ws had ik daarom onthouden dat je nu iemand had![]()
Altijd met die juristen .quote:Op maandag 11 mei 2015 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Jezus Yats... ik moet echt heel duidelijk en letterlijk typen he
Druk aan het werk en daardoor afgeleid, maar ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 11 mei 2015 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Jezus Yats... ik moet echt heel duidelijk en letterlijk typen he
ja, daarom diequote:Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish.
Aandacht, gerotzooi, dat wil nog wel eens gebeuren, maar iets met potentie op meer is vrij afwezig op het moment.
True, maar zonde als diegene eigenlijk wel leuk is maar in Johannesburg woontquote:Op maandag 11 mei 2015 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, daarom die![]()
Rotzooien is ook leuk trouwens
Gelukkig. Zou niet best zijn als dat nu nog niet zo wasquote:Op maandag 11 mei 2015 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Druk aan het werk en daardoor afgeleid, maar ik snap wat je bedoeld
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er al eens iemand eerder op mij gejaagd heeft, heeft ie dat goed verborgen gehouden. Al mijn relaties zijn begonnen vanuit dat ik verliefd was. Ben in mijn leven vaker afgewezen dan dat ik iemand bewust heb afgewezen.
en t duurt allemaal lang, levert meer geld opquote:
das wat verder dan Lelystad-Eindhovenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zonde als diegene eigenlijk wel leuk is maar in Johannesburg woont.
Uurtje factuurtje jaquote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en t duurt allemaal lang, levert meer geld op![]()
Kan geen advocaat betalen nu hoor
Doe wat aan die spelfouten en dan snappen wij misschien ook eens wat jij nou bedoeltquote:Op maandag 11 mei 2015 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Druk aan het werk en daardoor afgeleid, maar ik snap wat je bedoeld
(On)bewust wijs je hier soms al mannen af.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er al eens iemand eerder op mij gejaagd heeft, heeft ie dat goed verborgen gehouden. Al mijn relaties zijn begonnen vanuit dat ik verliefd was. Ben in mijn leven vaker afgewezen dan dat ik iemand bewust heb afgewezen.
Maar bij Yats krijg je een lang geding ipv een kortequote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en t duurt allemaal lang, levert meer geld op![]()
Kan geen advocaat betalen nu hoor
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
(On)bewust wijs je hier soms al mannen af.
En iets duurder ookquote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das wat verder dan Lelystad-Eindhoven
Wat zou yatsie kosten per uur?quote:
Dat hoeft niks te zeggen natuurlijk. En misschien heeft er iemand wel willen jagen maar het niet aangedurfd. Ik weet het ook niet verder natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn die verliefd op mij dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
(On)bewust wijs je hier soms al mannen af.
Eeeehmmm, de meeste mensen gaan terug naar huis na hun vakantie hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou gaan ze ook wel gelijk heel erg ver weg allemaal. Verdacht..
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet door de auditie gekomen....Da's wat anders.
Is dat in of ex?quote:
True. Vakantiespeeltjesquote:Op maandag 11 mei 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, de meeste mensen gaan terug naar huis na hun vakantie hoor.
Of in je exquote:
Daaromquote:
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de warequote:Op maandag 11 mei 2015 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoeft niks te zeggen natuurlijk. En misschien heeft er iemand wel willen jagen maar het niet aangedurfd. Ik weet het ook niet verder natuurlijk.
Neverquote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of in je ex.
bad... nee, laat maar.
Jij hebt plannen zo te horen?quote:
Ik ga niet echt op vakantie. Even naar Engeland maar als er ergens onaantrekkelijke mensen wonen is het daar wel geloof ik.quote:
Ja daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de ware
Ik heb het nu echt puur over verliefdheden.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan... Dat er iig interesse is dan...
Ja, dat heb je nou eenmaal wel eens. Niet elke man is zo zelfverzekerd dat hij een meisje dat hij echt heel mooi vindt aan durft te spreken (en nee, ik zeg niet dat ik dat wel altijd durf).quote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat hoor ik nou echt veelste vaak. Dat mannen wel eens zouden kunnen denken dat ik 'out of their league' ben, maar ondertussen loop ik verdomme nog wel alleen en is hij misschien wel de ware
Mwah, zonder kan ook leuk zijn.quote:
Je ging toch ook ergens anders nog heen?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga niet echt op vakantie. Even naar Engeland maar als er ergens onaantrekkelijke mensen wonen is het daar wel geloof ik.
Als ik niet eens weet dat iemand me interessant vind?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nou eenmaal wel eens. Niet elke man is zo zelfverzekerd dat hij een meisje dat hij echt heel mooi vindt aan durft te spreken (en nee, ik zeg niet dat ik dat wel altijd durf).
Er zit maar 1 ding op, iets duidelijkere hints geven.
Of skip die hints.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nou eenmaal wel eens. Niet elke man is zo zelfverzekerd dat hij een meisje dat hij echt heel mooi vindt aan durft te spreken (en nee, ik zeg niet dat ik dat wel altijd durf).
Er zit maar 1 ding op, iets duidelijkere hints geven.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 11 mei 2015 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het nu echt puur over verliefdheden.
Als ik het in het algemeen ga hebben dan word ik constant afgewezen en wijs ik constant af. Ja
Daar moet je als zelfverzekerde vrouw maar gewoon vanuit gaan danquote:Op maandag 11 mei 2015 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik niet eens weet dat iemand me interessant vind?
Dagje Brussel/Leuvenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ging toch ook ergens anders nog heen?
Ofterwijl, ik moet er maar vanuit gaan dat iedereen mij wil?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar moet je als zelfverzekerde vrouw maar gewoon vanuit gaan dan.
Dat kan al helemaal, snap ook nooit dat vrouwen gelijkheid eisen, maar op dit gebied zijn ze blijven steken in "ik wil aan mijn haren naar de grot gesleurd worden"quote:
Beter dan andersomquote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ofterwijl, ik moet er maar vanuit gaan dat iedereen mij wil?
Jup!quote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Maar voelt toch niet fijn om meteen al je kaarten op tafel te leggen....quote:
jij snapt etquote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Of doe anders een dagje Rotterdam?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dagje Brussel/LeuvenSpannend wel ja. Telt niet echt als vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |