Ken hem nietquote:Op maandag 11 mei 2015 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gast uit het gifje is overleden aan drugsoverdosis toch?
Als ik bij je in de buurt woonde zou ik je mijn schouder aanbieden.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil even een goed potje janken bij iemand die me vet goed kan troosten.
Geen zin zowaar. Bios is een van de dingen die ik zowaar wel alleen durf want donker en toch stil.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij je in de buurt woonde zou ik je mijn schouder aanbieden.
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil even een goed potje janken bij iemand die me vet goed kan troosten.
Dat jaquote:Op maandag 11 mei 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik bij je in de buurt woonde zou ik je mijn schouder aanbieden.
Niet. Onder dit ijzeren harnas achter die dichtgemetselde muur zit alsnog altijd een breuk waar cupido zijn verdomde pijl doorheen weet te schieten.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mannen, hoe schakelen jullie jullie gevoelens uit? Ik wil dat ook kunnen.
Niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan hoop ik dat cupido nog aan het zoeken is naar de breuk in die muur bij mijn scharrelquote:Op maandag 11 mei 2015 15:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet. Onder dit ijzeren harnas achter die dichtgemetselde muur zit alsnog altijd een breuk waar cupido zijn verdomde pijl doorheen weet te schieten.
Welke film?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:43 schreef aeque het volgende:
Ik wil naar de bios maar geen zin om alleen te gaan.
Cupido heeft ook zijn dag wel eens niet Buurquote:Op maandag 11 mei 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat cupido nog aan het zoeken is naar de breuk in die muur bij mijn scharrel
En dit. Ongevoelige reus dat ik lijk ben ik heel klein van binnenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet. Onder dit ijzeren harnas achter die dichtgemetselde muur zit alsnog altijd een breuk waar cupido zijn verdomde pijl doorheen weet te schieten.
Stomme cupidoquote:Op maandag 11 mei 2015 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cupido heeft ook zijn dag wel eens niet Buur
Dat 'probleem' hebben meer mensen...quote:Op maandag 11 mei 2015 15:29 schreef Californium het volgende:
Om even terug te komen op discussie van vorige topic van TGND. Ik heb hetzelfde wel beetje dus herken het wel en is nogal opvallend. Begin er ook achter te komen wat het probleem is van mensen
Niet? Het ging hier de laatste tijd niet voor niks zo depri aan toe.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo? En ik kan dat niet helaas. Tenzij ik ergen 'geen gevoel' bij heb. Maar ook dat is een gevoel.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik haat het als mannen geen gevoel bij mij hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo? En ik kan dat niet helaas. Tenzij ik ergen 'geen gevoel' bij heb. Maar ook dat is een gevoel.
Ik kan daar nog niet over oordelen, maar ik vind het wel tof als je hier komt binnenrollenquote:Op maandag 11 mei 2015 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik haat het als mannen geen gevoel bij mij hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |