Vergroot wel de kans weer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:02 schreef Uccie het volgende: [..] Nu twee, maar dat zullen er wel 5 of 6 worden.
Ja, maar het mannetje denkt dat hij per dag maar een minuut hoeft te broeden.quote:
Is kunstbroeden geen optie?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar het mannetje denkt dat hij per dag maar een minuut hoeft te broeden.
Kun je in de kooi geen tekeningen met instructies ophangen ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
En het vrouwtje snapt het al helemaal niet.
Nee want ik wil niet handvoeden.quote:
Ik had vorige keer allemaal lekkers bij de eieren gelegd. Komt niet binnen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kun je in de kooi geen tekeningen met instructies ophangen ofzo?
Laat ze eerst dit maar eens lezenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kun je in de kooi geen tekeningen met instructies ophangen ofzo?
Is dat natuurlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
En het vrouwtje snapt het al helemaal niet.
Nee, ze hoort het meeste te broeden.quote:
Zoiets hadden wij vroeger ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat ze eerst dit maar eens lezen
[ afbeelding ]
Neuh, kan zijn dat ze nog te jong is.quote:
Veel van opgestoken?quote:
Wel moeilijke woorden, gelukkig kunnen mijn vogels he me uitleggen.quote:
Daar stonden toch altijd naakte mensen in?quote:
Ja, ik koop wel een baby.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me allemaal maar een vreemde bedoeling eerlijk gezegd.
Ja precies, dat was best interessant allemaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar stonden toch altijd naakte mensen in?
Eerste jaar, ze zijn nu 3. Op zich is het mannetje bij mijn ouders net een jaar, maar dat is heel uitzonderlijk. Waarschijnlijk moet ik een jaar wachten tot het echt succesvol wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het de eerste keer dat ze moet broeden?
In b4...quote:
Ik heb er wel eens een gekocht en toen stond er een blonde, chubby volslanke chick in.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, dat was best interessant allemaal.
Uiteindelijk komt het een keer goed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerste jaar, ze zijn nu 3. Op zich is het mannetje bij mijn ouders net een jaar, maar dat is heel uitzonderlijk. Waarschijnlijk moet ik een jaar wachten tot het echt succesvol wordt.
Ja bij mij plakte die pagina's altijd aan elkaar, ik weet niet meer precies waarom.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gekocht en toen stond er een blonde, chubby volslanke chick in.
Oh, jammer. Ik zou je mijn login geven als ik mijn account niet deelde met 5 anderen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Even de trailer bekeken. Ziet er wel interessant uit, ja. Ik heb alleen geen Netflix.
Of niet, dat is voor mij prima. Ik heb nu 5 vogels, dus dat is al best druk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het een keer goed.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gekocht en toen stond er een blonde, chubby volslanke chick in.
5quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of niet, dat is voor mij prima. Ik heb nu 5 vogels, dus dat is al best druk.
Had je vader ze geleend?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bij mij plakte die pagina's altijd aan elkaar, ik weet niet meer precies waarom.
Nee joh die had gewoon zijn videobandjes.quote:
Oh, daar heeft zijn moeder haar vaardigheden vandaan.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Misschien post LTKDV nog wel iets wat weer helemaal niemand leuk vindt.
Of moemoequote:Op donderdag 7 mei 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Adriaan het topic weer redden.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Misschien post LTKDV nog wel iets wat weer helemaal niemand leuk vindt.
Goed idee welquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
Straks zit ik weer allemaal troep te tekenen, ik zie het zo gebeuren.
Zelfde hier, duurde me te langquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie niks, ik ben weer weggegaan.
Voetbal is zo afgelopen. Dan neem ik een kopje soep mee naar bed en zet ik ook nog even Pauw op. Kunnen we lekker het burgerkutje uithangen, met ons kopje vochtquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net gaan typen dat ik dan maar thee ga maken, lekker de PvdA'er uithangen en Pauw kijken.
De laatste tijd voornamelijk water ja.quote:
Ik stikte half in mijn slokje water van deze post.quote:
Beetje stof happen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zon en feestdagen misschien een blaadje sla
Wie is er vanavond eigenlijk te gast?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net gaan typen dat ik dan maar thee ga maken, lekker de PvdA'er uithangen en Pauw kijken.
Martin K.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is er vanavond eigenlijk te gast?
Ik moest enorm om hem lachen de laatste keer dat hij bij Pauw zat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
M-m-m-martin?
[update] Crimineel runt eigen website
Nee, zeker niet op die leeftijd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
Dat met die kinderen bij Louis Theroux is niet goed hoor.
Dacht dat hij op het einde op zijn bril zou spuiten.quote:
Roepen ze nog wel eens wat naar je, of blijft het bij staren?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Nee maar echt ik kan jullie dit hongerdieet van harte aanbevelen, ik zie er gewoon fantastisch strak uit. Als ik ook mensen voorbij fiets en omkijk dan zie ik ze met open mond mij nastaren, daar krijgt je ego toch wel een enorme boost van.
Ja ze roepen steeds iets over Biafra ofzo, geen idee wat dat is. Waarschijnlijk een beroemde aantrekkelijke acteur ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Roepen ze nog wel eens wat naar je, of blijft het bij staren?
Zoiets ja.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ze roepen steeds iets over Biafra ofzo, geen idee wat dat is. Waarschijnlijk een beroemde aantrekkelijke acteur ofzo.
Toch wel positief hoop ik?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik werd vandaag twee keer aangesproken op de fiets vanwege mijn roze broek
Waarom staat dat niet in het wat draag je vandaag topic?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Dat snap ik. Een roze broek is meh.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Als je het vanuit het #TeamOpzij-oogpunt bekijkt was het ronduit verschrikkelijk.quote:
Raak je opgewonden van dat topic?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet in het wat draag je vandaag topic?
Omdat het mijn fietsbroek is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet in het wat draag je vandaag topic?
We bedoelen het goed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het vanuit het #TeamOpzij-oogpunt bekijkt was het ronduit verschrikkelijk.
We? Jij bent toch van de hete mannenliefde?quote:
Ik spreid mijn winstkansen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We? Jij bent toch van de hete mannenliefde?
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHA HIER DE BRANDWEERquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
De TT onderstreept nog eens waarom TS geen "Redactie Frontpage" meer is.
KUNT U MIJ HOREN?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHA HIER DE BRANDWEER
Die heeft zich hier toch gewoon braaf gemeld vanmiddagquote:
Komt deze in je bundel?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:21 schreef arjan1112 het volgende:
Best weer vroeg wakker
Gisteren nog eerder.
Mag van mezelf niet voor 6 uur gaan douchen.
Tsja dat is vandaag al geweest.
Iets beter al dus.
Zometeen moet ik met de bus naar een ander dorp
Daar is de garage.
Theo is wel maf, inderdaad. Hij wilde een keer de nagels van mijn vriendin lakken. Eigenaardige versiertruc wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat hij op het einde op zijn bril zou spuiten.
Prima verhaal, heb het 2x gelezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:21 schreef arjan1112 het volgende:
Best weer vroeg wakker
Gisteren nog eerder.
Iets beter al dus.
Daar is de garage.
Dit had een songtekst kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:21 schreef arjan1112 het volgende:
Best weer vroeg wakker
Gisteren nog eerder.
Iets beter al dus.
Daar is de garage.
Ik had de lapo en het ging over Henktown.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom had jij een deel van de vbl sc geopend? Je doet altijd 'vbl'
Dat zag ik maar dan nog. Dacht dat je je distantieerde van vblquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had de lapo en het ging over Henktown.
Als je het er niet mee eens bent, dan rot je toch gewoon op?quote:
Bek dicht paardenlulquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens bent, dan rot je toch gewoon op?
Aboutaleb
Ik ga zo heel matig brood met kaas eten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb net twee pannenkoeken gegeten en nu plof ik zowat uit elkaar.
Ook lekker man.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga zo heel matig brood met kaas eten.
Vetklepquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb net twee pannenkoeken gegeten en nu plof ik zowat uit elkaar.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me zo verfrissend als iemand dat in de Tweede Kamer een keer zegt tegen Ton Elias
En ik dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
Blijf doorzetten Yoki, jij en timmmmm zijn super bezig!
Tjsakka!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
Blijf doorzetten Yoki, jij en timmmmm zijn super bezig!
Gelikkig altijd een pak wijn op voorraadquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben timSterf wel van de dorst nu.
Jij ook Karina, jij bent ook geweldig!quote:
Stoofpot sobersoquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen jongens. Zal ik een stoofpotje uit de vriezer haken of pizza maken vanavond
Hoe dan ook willen we pics.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen jongens. Zal ik een stoofpotje uit de vriezer haken of pizza maken vanavond
Emilequote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Behalve Mani natuurlijk, dat is de vrouwelijke vversie van Ratelband
quote:Een paar weken geleden overleed Gitta, de partner van tsjakkagoeroe Emile Ratelband. Maar de positivo is daar nu al overheen.
"Ja, het klinkt misschien gek en veel mensen zullen wel schrikken van mijn uitspraak, maar ik ben alweer over de dood van Gitta heen", zo zegt hij volgens RTL Boulevard. Eerder was hij nog kapot van verdriet.
Dat blijkt dus niet langer te kloppen. Hij is er al overheen omdat hij Gitta '24 uur per dag om zich heen voelt'. "Ik voel haar warmte en liefde en dat heeft mij erg geholpen. Ik ben zeker niet vol verdriet thuis gaan zitten en al mijn afspraken afgezegd. Zeker niet."
Nee, maar ik begreep dat het een grote reclamespot was.quote:
Poging gedaan, maar blijkbaar is het niet voor mensen die niet in NL wonen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
Willen jullie deze enquete ook nog even invullen?
Misschien mag ik dan wel in haar broekje.
ONZ / Tel hier af voor Flippiee
Zelfbevlekking van hier tot de Oeral, raar dat ik dat niet heb zien aankomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar ik begreep dat het een grote reclamespot was.
zou je het ook kunnen noemen. Ik vond het een grote verspilling van tijd, zoals meer Nederlandse docu's. Slecht gefilmd, geen tempo en weinig nieuws te vertellenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar ik begreep dat het een grote reclamespot was.
Dan mag je een provincie kiezen waar je het dichtstbij woont, of waar je veel komt/gewoond hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Poging gedaan, maar blijkbaar is het niet voor mensen die niet in NL wonen.
Cnor, ik heb je advies nodig. Ik ga wat series downloaden voor een twintigjarige dame die niet van actie houdt en het moet niet te ingewikkeld zijn. Maar ik ben geen twintigjarige dame. Jij bent al minstens 3x20 jaar een dame, dus jij kan me wellicht wat adviezen geven wat te downloaden.quote:
Okee dan. Ben wel veel in Limburg (quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan mag je een provincie kiezen waar je het dichtstbij woont, of waar je veel komt/gewoond hebt.
Geen actie en niet ingewikkeld, duidelijk. Wat vindt ze wel leuk?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Cnor, ik heb je advies nodig. Ik ga wat series downloaden voor een twintigjarige dame die niet van actie houdt en het moet niet te ingewikkeld zijn. Maar ik ben geen twintigjarige dame. Jij bent al minstens 3x20 jaar een dame, dus jij kan me wellicht wat adviezen geven wat te downloaden.
Ik kom zelf niet zo heel ver
Ik houd zelf wel van aktie en zo natuurlijk. Maar af en toe keek ik ook weleens iets anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Cnor, ik heb je advies nodig. Ik ga wat series downloaden voor een twintigjarige dame die niet van actie houdt en het moet niet te ingewikkeld zijn. Maar ik ben geen twintigjarige dame. Jij bent al minstens 3x20 jaar een dame, dus jij kan me wellicht wat adviezen geven wat te downloaden.
Shows die ze gekeken heeft en leuk vond zijn Scandal, once upon a time, hart of dixie en suits. Dat ik weet danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen actie en niet ingewikkeld, duidelijk. Wat vindt ze wel leuk?
Dan doe je Limburg.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan. Ben wel veel in Limburg (), bijna elk weekend.
Heb hem ingevuld hoor. Vond het alleen niet zo'n goede vragenlijst.quote:
Hm, die heb ik allemaal weer niet gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shows die ze gekeken heeft en leuk vond zijn Scandal, once upon a time, hart of dixie en suits. Dat ik weet dan
Nee niet alle vragen zijn even logies, maargoed. tnxquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb hem ingevuld hoor. Vond het alleen niet zo'n goede vragenlijst.
Ophoeren met je spam, paardenlul.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
Willen jullie deze enquete ook nog even invullen?
Misschien mag ik dan wel in haar broekje.
ONZ / Tel hier af voor Flippiee
Rocky 4.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:55 schreef Tem het volgende:
Timmmm heeft een chick gescoord die niet van actie houdt?
Het zal toch niet.quote:
Gewoon. Rund. Riblappen waren in de aanbieding bij de dirk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor stoofpot het is
stoofpotten maken
Sinds je bent gaan sporten gaat het dus als een trein met de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:09 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik heb misschien al wel een tijdje een chick geacoord ja, maar da's niet deze.
Gaat het overigens niet zo lekker mee, maar da's een ander verhaal
Nou ja, deze is ook al van daarvoor hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds je bent gaan sporten gaat het dus als een trein met de vrouwtjes.
Welke site?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, deze is ook al van daarvoor hoor
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl
Daar heeft ze me besteld
quote:Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl niet vinden.
Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
Da's mani's schuld. Met zijn proanapraat heeft hij de dikkertjes allemaal te grazen genomenquote:
Wat me wel opvalt is dat de chefs van tegenwoordig zo goed mogelijk hun best doen een soort kunstwerk te maken op je bord. Ik ben daar persoonlijk niet erg van.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Net de tweede aflevering van Chef's Table gezien. Ging over Dan Barber, een Amerikaanse chef die zich volledig richt op duurzaam eten
ZIet het er zo netjes uit dat je het bijna niet durft op te eten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat de chefs van tegenwoordig zo goed mogelijk hun best doen een soort kunstwerk te maken op je bord. Ik ben daar persoonlijk niet erg van.
Beetje gedoe.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
ZIet het er zo netjes uit dat je het bijna niet durft op te eten.
Het is eigenlijk lachen om verstandelijk beperkte mensen, en blijkbaar zijn Tooske en Bastiaan gekwalificeerde relatietherapeuten, ofzo. Beetje onverantwoord allemaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:05 schreef Tem het volgende:
http://www.eo.nl/tv/zo-zi(...)uwd-20150430t212000/
Dit is echt geweldig.
Na het eten wel boven de pot met een tandenborstel achterin mijn keel, maar het eindresultaat mag er zijn.quote:
Dat was vroeger met de hand in de broek TMF kijken, beetje oude kop nu ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gisteren een stukje Tooske gezien.
Is niet veel van over.
Gratenkut.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gisteren een stukje Tooske gezien.
Is niet veel van over.
Mijn moeder heeft besloten dat het nasi wordt, wil je daar ook pics van?quote:
Natuurlijk wil hij datquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft besloten dat het nasi wordt, wil je daar ook pics van?
Ik ben niet in mijn laatste nasi gestikt zoals je weet, dus erg graag.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft besloten dat het nasi wordt, wil je daar ook pics van?
Komt goed pik.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet in mijn laatste nasi gestikt zoals je weet, dus erg graag.
Doe de satésaus maar close-up.
Die vieze lichtbruine zooi van de Chinees is satesaus ja.quote:
Er zitten stukjes bacon doorheen.quote:
Ja, dat moeten normale stukken varken zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ziet er wel lekker uit, jammer van die bacon.
Nee dat durf ik stiekem niet, ik ga nu gewoon 3 dagen niet eten.quote:
Nou dat was nu net de finishing touch!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ziet er wel lekker uit, jammer van die bacon.
Dat heeft mijn mammie natuurlijk allemaal staan koken, maar ik het al eens zelf gemaakt zodat het beroemde familierecept niet verloren gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Woon je op jezelf, of is dit de keuken van je moeder?
Ohquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn mammie natuurlijk allemaal staan koken, maar ik het al eens zelf gemaakt zodat het beroemde familierecept niet verloren gaat.
Ik ga morgen 4 broodjes pindakaas smeren, dat zal ik dan ook wel hier posten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh
Kom maar terug zodra je zelf wat gekookt hebt
Wanneer ga jij weer een foto van je maaltijd posten?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh
Kom maar terug zodra je zelf wat gekookt hebt
Ik kijk er naar uitquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen 4 broodjes pindakaas smeren, dat zal ik dan ook wel hier posten.
Het kan dat Mani Conimex heet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:19 schreef Tem het volgende:
Familierecept.? Rijst, bacon en een zakje nasimix van Conimex?
Dat is toevallig.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer een foto van je maaltijd posten?
Ik sluit niets uit.quote:
De mix is juist de essentie, en die komt natuurlijk niet uit een zakje.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:19 schreef Tem het volgende:
Familierecept.? Rijst, bacon en een zakje nasimix van Conimex?
Graag!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit
Ik ga zo uit eten, bij interesse zal ik pics maken van mijn eten zoals hipsters dat doen.
Ik ben wel verslaafd aan pindakaas.quote:
Mooie foto! Alles goed daar?quote:
Ik vind dat echt smerig.quote:
Hij weegt maar 60 kilo dus lijkt me niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je hóé dik je daarvan wordtJe stelt me teleur
Ruiken of smaken?quote:
Allebei.quote:
Beidenquote:
Toch is hij nu een slechte proanapromotorquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij weegt maar 60 kilo dus lijkt me niet.
Zitten een hoop eiwitten in, is goed voor de spieropbouw als je daarna gaat fietsen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je hóé dik je daarvan wordtJe stelt me teleur
Goeie indonesische is prima, maar niet dat Wijko gedoe.quote:
Ik weet nog wel iets anders wat je kan slikken wat goed is voor de eiwittenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik eet elke dag pindakaas, goed voor de eiwitten
Kwark?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets anders wat je kan slikken wat goed is voor de eiwitten
Ja dat zeg ik net! Dus lekker veel pindakaas eten als je gaat sporten timmmmm.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik eet elke dag pindakaas, goed voor de eiwitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |