Vergroot wel de kans weer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:02 schreef Uccie het volgende: [..] Nu twee, maar dat zullen er wel 5 of 6 worden.
Ja, maar het mannetje denkt dat hij per dag maar een minuut hoeft te broeden.quote:
Is kunstbroeden geen optie?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar het mannetje denkt dat hij per dag maar een minuut hoeft te broeden.
Kun je in de kooi geen tekeningen met instructies ophangen ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
En het vrouwtje snapt het al helemaal niet.
Nee want ik wil niet handvoeden.quote:
Ik had vorige keer allemaal lekkers bij de eieren gelegd. Komt niet binnen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kun je in de kooi geen tekeningen met instructies ophangen ofzo?
Laat ze eerst dit maar eens lezenquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kun je in de kooi geen tekeningen met instructies ophangen ofzo?
Is dat natuurlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
En het vrouwtje snapt het al helemaal niet.
Nee, ze hoort het meeste te broeden.quote:
Zoiets hadden wij vroeger ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat ze eerst dit maar eens lezen
[ afbeelding ]
Neuh, kan zijn dat ze nog te jong is.quote:
Veel van opgestoken?quote:
Wel moeilijke woorden, gelukkig kunnen mijn vogels he me uitleggen.quote:
Daar stonden toch altijd naakte mensen in?quote:
Ja, ik koop wel een baby.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me allemaal maar een vreemde bedoeling eerlijk gezegd.
Ja precies, dat was best interessant allemaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar stonden toch altijd naakte mensen in?
Eerste jaar, ze zijn nu 3. Op zich is het mannetje bij mijn ouders net een jaar, maar dat is heel uitzonderlijk. Waarschijnlijk moet ik een jaar wachten tot het echt succesvol wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het de eerste keer dat ze moet broeden?
In b4...quote:
Ik heb er wel eens een gekocht en toen stond er een blonde, chubby volslanke chick in.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, dat was best interessant allemaal.
Uiteindelijk komt het een keer goed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerste jaar, ze zijn nu 3. Op zich is het mannetje bij mijn ouders net een jaar, maar dat is heel uitzonderlijk. Waarschijnlijk moet ik een jaar wachten tot het echt succesvol wordt.
Ja bij mij plakte die pagina's altijd aan elkaar, ik weet niet meer precies waarom.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gekocht en toen stond er een blonde, chubby volslanke chick in.
Oh, jammer. Ik zou je mijn login geven als ik mijn account niet deelde met 5 anderen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Even de trailer bekeken. Ziet er wel interessant uit, ja. Ik heb alleen geen Netflix.
Of niet, dat is voor mij prima. Ik heb nu 5 vogels, dus dat is al best druk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het een keer goed.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een gekocht en toen stond er een blonde, chubby volslanke chick in.
5quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of niet, dat is voor mij prima. Ik heb nu 5 vogels, dus dat is al best druk.
Had je vader ze geleend?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bij mij plakte die pagina's altijd aan elkaar, ik weet niet meer precies waarom.
Nee joh die had gewoon zijn videobandjes.quote:
Oh, daar heeft zijn moeder haar vaardigheden vandaan.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Misschien post LTKDV nog wel iets wat weer helemaal niemand leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |