Bayernquote:• Barcelona have won 36 of their last 40 games in all competitions, and 15 of their past 16.
• The Liga leaders scored five or more goals in a match for the 13th time this season when they defeated Córdoba CF 8-0 on 2 May, a result which relegated their hosts.
• Messi (2), Neymar (1) and Luis Suárez (3) were all on target in that win, with Suárez scoring his first hat-trick for the club and Messi taking his Liga tally for the season to 40.
• Between them, Messi, Neymar and Suárez have scored a record 108 goals this term, bettering the century of strikes Samuel Eto'o, Thierry Henry and Messi collectively managed in 2008/09.
• Pedro made his 200th Liga appearance in the 6-0 victory over Getafe CF on 28 April; Xavi had reached the 500 mark three days earlier during the 2-0 success at RCD Espanyol.
• Long-term absentee Thomas Vermaelen is available for selection.
Deze dag zou ooit gaan komen. Pep Guardiola keert met Bayern München terug bij zijn grote liefde. De Duitse grootmacht komt op bezoek bij de Catalanen die onder leiding staan van Luis Enrique. Er werd vanaf het moment van de loting naar uitgekeken. Twee ploegen op oorlogssterkte én het magische duo Robbery zou weer klaar zijn om te schitteren in het shirt van Bayern München.quote:• The 6-1 second-leg win against Porto was Guardiola's 100th competitive game in charge of Bayern and his 79th win.
• Bastian Schweinsteiger's second goal of 2015 earned Bayern a 1-0 win against Hertha BSC Berlin on 25 April. VfL Wolfsburg's 1-0 reverse at VfL Borussia Mönchengladbach the following day meant the Reds were crowned German champions with four games to spare.
• Forward Sinan Kurt, 18, made his senior debut as a half-time substitute against Hertha.
• Bayern were denied a fourth successive German Cup final appearance when, following a 1-1 draw, they lost 2-0 on penalties to Borussia Dortmund on 28 April. Lahm, Alonso and Neuer all missed from the spot, with Götze having his attempt saved by Mitchell Langerak.
• Robben – sidelined since 22 March with an abdominal muscle problem – made his return in the semi-final visit of Dortmund but was replaced 16 minutes after his second-half introduction having sustained a left calf tear. He has been ruled out for the rest of the season.
• Robert Lewandowski, who opened the scoring against Dortmund, completed the 120 minutes despite suffering concussion and breaking his nose and jaw. He was not in the squad for Saturday's league game at Bayer 04 Leverkusen.
• Thiago bruised a foot in the Dortmund game and was replaced midway through the second half. He was on the bench for the Leverkusen game, and came on as a substitute.
• Josep Guardiola rested several more players as Bayern lost 2-0 at Leverkusen on Saturday; Thomas Müller and Jérôme Boateng did not travel, while Juan Bernat and Alonso were unused substitutes. Rico Strieder and substitute Lukas Görtler made their Bayern debuts.
• Medhi Benatia (out since 8 April, thigh) started against Dortmund. Martínez (13 August, knee) started against Leverkusen.
• Franck Ribéry (11 March, ankle), David Alaba (31 March, knee) and Tom Starke (5 April, ankle) are sidelined.
En had Bayern ook niet mogen scoren, Sked?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
Bayern mag van geluk spreken dat het niet al 3-0 staat
En dat 2 keer in 5 minuten, hij is er nog trots op ook dat hij dat heeft bedacht.quote:
Heeft Ter Stegen al een redding moeten verrichten?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En had Bayern ook niet mogen scoren, Sked?
Dat niet maar ze missen Robben enorm.. je kan niet goed op de counter spelen zonder de tovenaar uit Bedumquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef JagerJanssen het volgende:
Met Robben erbij had Bayern hier al met 3-0 voor gestaan.
Kom op zeg, was toch een absolute aanfluiting dat hij de Gouden bal kreeg voor het WK.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom haalde een matige Messi de WK finale
Cescquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Rakitic is wel retegoed vandaag.
Fabregas wie?
Je doet nu alsof hij objectief is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En had Bayern ook niet mogen scoren, Sked?
Bij de kans voor Lewandowski was Marc-André al verslagen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft Ter Stegen al een redding moeten verrichten?
Doe eens een Elvis Presley danquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
MESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IN DE 2E HELFT LET MAAR OP
ik ga nu even poepen als jullie het niet erg vinden
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.quote:
Bayern heeft zo ongeveer één goede kans gehad, Barça een stuk of vijfquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de kans voor Lewandowski was Marc-André al verslagen.
door keihard te gaan schreeuwen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
Nu gaat Pep een tactisch meesterplan in werking stellen.
Ik geniet zeer van deze wedstrijd, ik betreur het alleen dat Barça het overwicht nog niet heeft omgezet in goalsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.
Hij is altijd zuur.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.
Van mij mag je zelfs een uur gaan poepen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Doe eens een Elvis Presley dan(mag dit?)
Met als kanttekening dat de meeste kansen in de eerste 25 minuten waren. Daarna heeft Bayern zijn compactheid teruggewonnen en geven ze wat minder weg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern heeft zo ongeveer één goede kans gehad, Barça een stuk of vijf
Je kunt ook gewoon zappen naar de Duitse TV of het geluid uitzetten, maar dan kunnen ze niet meer klagen op vbl.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Dat mensen zich zo erg kunnen ergeren aan een commentator zeg
Stelletje zuurpruimen.
Bayern gaat denk ik de 0 houden vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geniet zeer van deze wedstrijd, ik betreur het alleen dat Barça het overwicht nog niet heeft omgezet in goals
Ik heb liever Snoeks dan Gruter..quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Stelletje zuurpruimen.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern gaat denk ik de 0 houden vandaag.
Wel terecht in dit geval. Veel te veel gefap op Messi bij elke scheet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Stelletje zuurpruimen.
momentje ik lees alle reacties weerquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zou onze God van de 1ste helft vinden?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
0-2quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern gaat denk ik de 0 houden vandaag.
Bayern gooit maar 90 gemiddeld, die zijn te pakken.quote:
Xabi Alonsoquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie zou jij wisselen voor Götze?
Wade zit met zijn gedachten bij een spoorwegovergang.quote:
Daar moet Barcelona niks van aantrekken, die moeten tegen het bord spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bayern gooit maar 90 gemiddeld, die zijn te pakken.
Gewaagde theorie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij heel erg veel darts.
Ja, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Doet hij wel eens hele wedstrijden? ik hoor ze gelukkig nooit.
Een heel klein beetje maar hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef tralalala het volgende:
Ik word een beetje moe van Bert en Youri.
Nu zit hij momenteel met zijn gedachten bij ene Mevrouw Marsh.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wade zit met zijn gedachten bij een spoorwegovergang.
Alonso, die pakt vaak rood.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie zou jij wisselen voor Götze?
Hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar moet Barcelona niks van aantrekken, die moeten tegen het bord spelen.
#AanvallendDarten
Dat heb ik ook altijd bij Ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef Vasion het volgende:
Ik herinner me nog toen Sjek de slappe lach kreeg na Barca-Ajax.
Bert komt altijd over of hij het allemaal wel weet..beetje arrogante houding.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef tralalala het volgende:
Ik word een beetje moe van Bert en Youri.
Wist je dat darten een sport is volgens Stijn?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij heel erg veel darts.
Ik herinner me nog dat hij Zlatan interviewde en constant Ejeks zei na Ajax - PSG (of andersom)quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef Vasion het volgende:
Ik herinner me nog toen Sjek de slappe lach kreeg na Barca-Ajax.
Ik weet nog dat Youri een keer tijdens een uitzending van SV "but daddy" zei tegen Jan Mulder.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat hij Zlatan interviewde en constant Ejeks zei na Ajax - PSG (of andersom)
Hij bedoelde het volgende:quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Youri een keer tijdens een uitzending van SV "but daddy" zei tegen Jan Mulder.
Ja. Maar Antonia was een beetje lang van stof vond ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je genoten van Hans Hategod en Kieftengod?
Johannes is echt zo iemand waarmee je een biertje kan drinken.quote:
Mani weet dat het niet bij eentje blijft.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Johannes is echt zo iemand waarmee je een biertje kan drinken.
Antonia is vol van zichzelf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Maar Antonia was een beetje lang van stof vond ik.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelde het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe peer idd. Als ik met hem zou afspreken dat we naar de bioscoop gaan zou ik zeker komen opdagen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Of 2, of 3.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Matig, hij weet dat Bayern met hem een totaal ander Bayern is. Hij heeft FC Groningen ook naar de beker geholpen dus ik zie het welquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zou onze God van de 1ste helft vinden?
Gangsterquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij al een hele mok whiskey op had in de bus.
Waarom is je UI nog steeds grijs?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Matig, hij weet dat Bayern met hem een totaal ander Bayern is. Hij heeft FC Groningen ook naar de beker geholpen dus ik zie het wel
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toffe peer idd. Als ik met hem zou afspreken dat we naar de bioscoop gaan zou ik zeker komen opdagen.
Ik vond het wel wat tegenvallen dat hij niet de beker persoonlijk uitreikte.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Matig, hij weet dat Bayern met hem een totaal ander Bayern is. Hij heeft FC Groningen ook naar de beker geholpen dus ik zie het wel
Fittie!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zat te eten kan je niet lezen ofzo?
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes![]()
Vinden jullie die gozert ook zo'n enorme flapdrol?
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zat te eten kan je niet lezen ofzo?
En over zes dagen ook niet. Dan zien we wel shots van hem op de tribune zittend naast Bernadette.quote:
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut, vlak voor de tweede helft begint moet ik poepen.
Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.
GENADE, IK PROBEERDE ALLEEN MAAR EEN BEETJE TEGENDRAADS TE ZIJN OKquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.
Avengers winnenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.
Goed beleidquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zo is niet iedereen. Maar goed, zulk soort personen bannen we dan gewoon.
Johannes heeft een leuke Groningen act.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes![]()
Vinden jullie die gozert ook zo'n enorme flapdrol?
Het bidden duurt bij hem een half uur.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.
Oei, niet dit weer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johannes heeft een leuke Groningen act.
hottentottentententoonstellingquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.
Bedankt Mario.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst dacht ik aan een penalty. Toen spookte er schwalbe door mijn hoofd.
Ik vind het goed beoordeeld door Rizzoli.
Dit leest gewoon weg als poeziequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst dacht ik aan een penalty. Toen spookte er schwalbe door mijn hoofd.
Ik vind het goed beoordeeld door Rizzoli.
Hij is inderdaad niet de echte Johannes Vermeer.quote:
Een groen gele emmer ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.
Pussyquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 12 bier lukt mij dat niet meer om voluit te zeggen hoor...
Neequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie het ook zo leuk zonder Klaas?
Wie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis Klaas voor de literaire hoogstandjes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
klaasweetalles?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb jij met hem gedaan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De mijne heeft wat lang in de zon gestaan, het geel is wit uitgeslagenquote:
Klaasweetalles....quote:
Was een waarschuwing niet op zijn plaats eerst?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb hem opgesloten in het toilet.
Misschien heb ik wel een goed dm gesprek gevoerd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Was een waarschuwing niet op zijn plaats eerst?
Frank Snoeks is geen Jeroen Grueter.quote:
Wat sneu! Durf je wel tegen een 10 jarige.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb hem opgesloten in het toilet.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een goed dm gesprek gevoerd.
Blijkbaar heb je dat niet goed aangepakt als hij nu alsnog opgesloten moest wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een goed dm gesprek gevoerd.
Er zijn mensen die ondanks vriendelijke maar duidelijke waarschuwingen alsnog doorgaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dat niet goed aangepakt als hij nu alsnog opgesloten moest worden
Heb je wel goed onderzocht wat de diepere reden is achter zijn gedrag?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ondanks vriendelijke maar duidelijke waarschuwingen alsnog doorgaan.
Irritante mensen zijn dat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ondanks vriendelijke maar duidelijke waarschuwingen alsnog doorgaan.
Beiden man met lichte baard in een witte equip.quote:
Ik denk dat hij een keer een pofferd op de neus heeft gekregen ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je wel goed onderzocht wat de diepere reden is achter zijn gedrag?
Was iedereen maar Hagenees op FOK! Dan had je geen kind aan de usersquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn hele gezellige open users. Gemakkelijk om mee te communiceren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was iedereen maar Hagenees op FOK! Dan had je geen kind aan de users
Sympathieke en oprechte mensen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nah, zondagsmensen in het algemeen zijn erg leukquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
He zullen we samen een filmpje pakken!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd! Je bent net klaas!
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn hele gezellige open users. Gemakkelijk om mee te communiceren.
quote:
Nou, dat lijkt me supertof.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
He zullen we samen een filmpje pakken!Ik beloof dat ik geen honkbalknuppel meeneem.
Jij hebt aan je kop genoegquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
He zullen we samen een filmpje pakken!Ik beloof dat ik geen honkbalknuppel meeneem.
Komt Mortaxx ook denk je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn hele gezellige open users. Gemakkelijk om mee te communiceren.
Je doet het erom!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nah, zondagsmensen in het algemeen zijn erg leuk
Houtwijk representquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx is een man van zijn woord.quote:
Haagse tokkie gespot.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:
Hangt er van af hoe groot dat gebouw is van het bierfestival, want anders past zijn ego er niet in.quote:
Heb je mortaxx irl gezien? Ik denk dat de meeste users toch gaan twijfelen over hun geaardheid als je weet wat ik bedoelquote:
Het is in de grote kerk, dat klinkt vrij groot toch.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe groot dat gebouw is van het bierfestival, want anders past zijn ego er niet in.
GGMM was tenminste aardig die keer dat hij niet kwam opdagen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik Floyd Money Mayweather hem de tering in als ik 'em zie!
Ik ben niet zo'n warm persoon als GGMMquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM was tenminste aardig die keer dat hij niet kwam opdagen.
Uh, neequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor Bayern.
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef Loserkid het volgende:
Gaan er rode kaarten vallen vandaag? Zeg het maar jongens.
Wij vormen het front Bayern vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor Bayern.
Roland, jij en ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij vormen het front Bayern vandaag.
Hij is geen arrogante ijdele egotripper.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef Skweezer het volgende:
snap niet dat mensen fan zijn van messi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |