Kom op zeg, was toch een absolute aanfluiting dat hij de Gouden bal kreeg voor het WK.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom haalde een matige Messi de WK finale
Cescquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Rakitic is wel retegoed vandaag.
Fabregas wie?
Je doet nu alsof hij objectief is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En had Bayern ook niet mogen scoren, Sked?
Bij de kans voor Lewandowski was Marc-André al verslagen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft Ter Stegen al een redding moeten verrichten?
Doe eens een Elvis Presley danquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
MESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IN DE 2E HELFT LET MAAR OP
ik ga nu even poepen als jullie het niet erg vinden
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.quote:
Bayern heeft zo ongeveer één goede kans gehad, Barça een stuk of vijfquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de kans voor Lewandowski was Marc-André al verslagen.
door keihard te gaan schreeuwen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
Nu gaat Pep een tactisch meesterplan in werking stellen.
Ik geniet zeer van deze wedstrijd, ik betreur het alleen dat Barça het overwicht nog niet heeft omgezet in goalsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.
Hij is altijd zuur.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.
Van mij mag je zelfs een uur gaan poepen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
MESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IN DE 2E HELFT LET MAAR OP
ik ga nu even poepen als jullie het niet erg vinden
Mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Doe eens een Elvis Presley dan(mag dit?)
Met als kanttekening dat de meeste kansen in de eerste 25 minuten waren. Daarna heeft Bayern zijn compactheid teruggewonnen en geven ze wat minder weg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern heeft zo ongeveer één goede kans gehad, Barça een stuk of vijf
Je kunt ook gewoon zappen naar de Duitse TV of het geluid uitzetten, maar dan kunnen ze niet meer klagen op vbl.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Dat mensen zich zo erg kunnen ergeren aan een commentator zeg
Stelletje zuurpruimen.
Bayern gaat denk ik de 0 houden vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geniet zeer van deze wedstrijd, ik betreur het alleen dat Barça het overwicht nog niet heeft omgezet in goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |