Waarom is je UI nog steeds grijs?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Matig, hij weet dat Bayern met hem een totaal ander Bayern is. Hij heeft FC Groningen ook naar de beker geholpen dus ik zie het wel
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toffe peer idd. Als ik met hem zou afspreken dat we naar de bioscoop gaan zou ik zeker komen opdagen.
Ik vond het wel wat tegenvallen dat hij niet de beker persoonlijk uitreikte.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Matig, hij weet dat Bayern met hem een totaal ander Bayern is. Hij heeft FC Groningen ook naar de beker geholpen dus ik zie het wel
Fittie!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zat te eten kan je niet lezen ofzo?
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes![]()
Vinden jullie die gozert ook zo'n enorme flapdrol?
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zat te eten kan je niet lezen ofzo?
En over zes dagen ook niet. Dan zien we wel shots van hem op de tribune zittend naast Bernadette.quote:
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut, vlak voor de tweede helft begint moet ik poepen.
Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.
GENADE, IK PROBEERDE ALLEEN MAAR EEN BEETJE TEGENDRAADS TE ZIJN OKquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.
Avengers winnenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.
Goed beleidquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zo is niet iedereen. Maar goed, zulk soort personen bannen we dan gewoon.
Johannes heeft een leuke Groningen act.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes![]()
Vinden jullie die gozert ook zo'n enorme flapdrol?
Het bidden duurt bij hem een half uur.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.
Oei, niet dit weer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johannes heeft een leuke Groningen act.
hottentottentententoonstellingquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.
Bedankt Mario.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst dacht ik aan een penalty. Toen spookte er schwalbe door mijn hoofd.
Ik vind het goed beoordeeld door Rizzoli.
Dit leest gewoon weg als poeziequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst dacht ik aan een penalty. Toen spookte er schwalbe door mijn hoofd.
Ik vind het goed beoordeeld door Rizzoli.
Hij is inderdaad niet de echte Johannes Vermeer.quote:
Een groen gele emmer ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.
Pussyquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 12 bier lukt mij dat niet meer om voluit te zeggen hoor...
Neequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie het ook zo leuk zonder Klaas?
Wie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis Klaas voor de literaire hoogstandjes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
klaasweetalles?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |