Jij hebt aan je kop genoegquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
He zullen we samen een filmpje pakken!Ik beloof dat ik geen honkbalknuppel meeneem.
Komt Mortaxx ook denk je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn hele gezellige open users. Gemakkelijk om mee te communiceren.
Je doet het erom!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nah, zondagsmensen in het algemeen zijn erg leuk
Houtwijk representquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was iedereen maar Hagenees op FOK! Dan had je geen kind aan de users
Mortaxx is een man van zijn woord.quote:
Haagse tokkie gespot.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was iedereen maar Hagenees op FOK! Dan had je geen kind aan de users
Geen idee waar je het over hebt.quote:
Hangt er van af hoe groot dat gebouw is van het bierfestival, want anders past zijn ego er niet in.quote:
Heb je mortaxx irl gezien? Ik denk dat de meeste users toch gaan twijfelen over hun geaardheid als je weet wat ik bedoelquote:
Het is in de grote kerk, dat klinkt vrij groot toch.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe groot dat gebouw is van het bierfestival, want anders past zijn ego er niet in.
GGMM was tenminste aardig die keer dat hij niet kwam opdagen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik Floyd Money Mayweather hem de tering in als ik 'em zie!
Ik ben niet zo'n warm persoon als GGMMquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM was tenminste aardig die keer dat hij niet kwam opdagen.
Uh, neequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor Bayern.
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef Loserkid het volgende:
Gaan er rode kaarten vallen vandaag? Zeg het maar jongens.
Wij vormen het front Bayern vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor Bayern.
Roland, jij en ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij vormen het front Bayern vandaag.
Hij is geen arrogante ijdele egotripper.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:59 schreef Skweezer het volgende:
snap niet dat mensen fan zijn van messi..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |