Wat sneu! Durf je wel tegen een 10 jarige.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb hem opgesloten in het toilet.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een goed dm gesprek gevoerd.
Blijkbaar heb je dat niet goed aangepakt als hij nu alsnog opgesloten moest wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een goed dm gesprek gevoerd.
Er zijn mensen die ondanks vriendelijke maar duidelijke waarschuwingen alsnog doorgaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dat niet goed aangepakt als hij nu alsnog opgesloten moest worden
Heb je wel goed onderzocht wat de diepere reden is achter zijn gedrag?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ondanks vriendelijke maar duidelijke waarschuwingen alsnog doorgaan.
Irritante mensen zijn dat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ondanks vriendelijke maar duidelijke waarschuwingen alsnog doorgaan.
Beiden man met lichte baard in een witte equip.quote:
Ik denk dat hij een keer een pofferd op de neus heeft gekregen ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je wel goed onderzocht wat de diepere reden is achter zijn gedrag?
Was iedereen maar Hagenees op FOK! Dan had je geen kind aan de usersquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn hele gezellige open users. Gemakkelijk om mee te communiceren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was iedereen maar Hagenees op FOK! Dan had je geen kind aan de users
Sympathieke en oprechte mensen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nah, zondagsmensen in het algemeen zijn erg leukquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
He zullen we samen een filmpje pakken!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd! Je bent net klaas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |