Fittie!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zat te eten kan je niet lezen ofzo?
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes![]()
Vinden jullie die gozert ook zo'n enorme flapdrol?
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zat te eten kan je niet lezen ofzo?
En over zes dagen ook niet. Dan zien we wel shots van hem op de tribune zittend naast Bernadette.quote:
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut, vlak voor de tweede helft begint moet ik poepen.
Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.
GENADE, IK PROBEERDE ALLEEN MAAR EEN BEETJE TEGENDRAADS TE ZIJN OKquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.
Avengers winnenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik spoil hoe Age of Ultron afloopt.
Goed beleidquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zo is niet iedereen. Maar goed, zulk soort personen bannen we dan gewoon.
Johannes heeft een leuke Groningen act.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes![]()
Vinden jullie die gozert ook zo'n enorme flapdrol?
Het bidden duurt bij hem een half uur.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
KikingRoland... ik wist niet dat je 1 uur over een friet met deed.
Oei, niet dit weer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Johannes heeft een leuke Groningen act.
hottentottentententoonstellingquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Echte fans hebben een emmer voor de bank staan.
Bedankt Mario.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst dacht ik aan een penalty. Toen spookte er schwalbe door mijn hoofd.
Ik vind het goed beoordeeld door Rizzoli.
Dit leest gewoon weg als poeziequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst dacht ik aan een penalty. Toen spookte er schwalbe door mijn hoofd.
Ik vind het goed beoordeeld door Rizzoli.
Hij is inderdaad niet de echte Johannes Vermeer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |