Hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar moet Barcelona niks van aantrekken, die moeten tegen het bord spelen.
#AanvallendDarten
Dat heb ik ook altijd bij Ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef Vasion het volgende:
Ik herinner me nog toen Sjek de slappe lach kreeg na Barca-Ajax.
Bert komt altijd over of hij het allemaal wel weet..beetje arrogante houding.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef tralalala het volgende:
Ik word een beetje moe van Bert en Youri.
Wist je dat darten een sport is volgens Stijn?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij heel erg veel darts.
Ik herinner me nog dat hij Zlatan interviewde en constant Ejeks zei na Ajax - PSG (of andersom)quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:40 schreef Vasion het volgende:
Ik herinner me nog toen Sjek de slappe lach kreeg na Barca-Ajax.
Ik weet nog dat Youri een keer tijdens een uitzending van SV "but daddy" zei tegen Jan Mulder.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat hij Zlatan interviewde en constant Ejeks zei na Ajax - PSG (of andersom)
Hij bedoelde het volgende:quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Youri een keer tijdens een uitzending van SV "but daddy" zei tegen Jan Mulder.
Ja. Maar Antonia was een beetje lang van stof vond ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je genoten van Hans Hategod en Kieftengod?
Johannes is echt zo iemand waarmee je een biertje kan drinken.quote:
Mani weet dat het niet bij eentje blijft.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Johannes is echt zo iemand waarmee je een biertje kan drinken.
Antonia is vol van zichzelf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Maar Antonia was een beetje lang van stof vond ik.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelde het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe peer idd. Als ik met hem zou afspreken dat we naar de bioscoop gaan zou ik zeker komen opdagen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Johannes is echt zo iemand waarmee je een biertje kan drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |