door keihard te gaan schreeuwen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
Nu gaat Pep een tactisch meesterplan in werking stellen.
Ik geniet zeer van deze wedstrijd, ik betreur het alleen dat Barça het overwicht nog niet heeft omgezet in goalsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.
Hij is altijd zuur.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je geniet niet van deze wedstrijd. Volgens mij irriteer jij je dood.
Van mij mag je zelfs een uur gaan poepen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
MESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IN DE 2E HELFT LET MAAR OP
ik ga nu even poepen als jullie het niet erg vinden
Mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Doe eens een Elvis Presley dan(mag dit?)
Met als kanttekening dat de meeste kansen in de eerste 25 minuten waren. Daarna heeft Bayern zijn compactheid teruggewonnen en geven ze wat minder weg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern heeft zo ongeveer één goede kans gehad, Barça een stuk of vijf
Je kunt ook gewoon zappen naar de Duitse TV of het geluid uitzetten, maar dan kunnen ze niet meer klagen op vbl.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Dat mensen zich zo erg kunnen ergeren aan een commentator zeg
Stelletje zuurpruimen.
Bayern gaat denk ik de 0 houden vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geniet zeer van deze wedstrijd, ik betreur het alleen dat Barça het overwicht nog niet heeft omgezet in goals
Ik heb liever Snoeks dan Gruter..quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Stelletje zuurpruimen.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern gaat denk ik de 0 houden vandaag.
Wel terecht in dit geval. Veel te veel gefap op Messi bij elke scheet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Stelletje zuurpruimen.
momentje ik lees alle reacties weerquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zou onze God van de 1ste helft vinden?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
0-2quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bayern gaat denk ik de 0 houden vandaag.
Bayern gooit maar 90 gemiddeld, die zijn te pakken.quote:
Xabi Alonsoquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie zou jij wisselen voor Götze?
Wade zit met zijn gedachten bij een spoorwegovergang.quote:
Daar moet Barcelona niks van aantrekken, die moeten tegen het bord spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bayern gooit maar 90 gemiddeld, die zijn te pakken.
Gewaagde theorie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij heel erg veel darts.
Ja, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Doet hij wel eens hele wedstrijden? ik hoor ze gelukkig nooit.
Een heel klein beetje maar hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef tralalala het volgende:
Ik word een beetje moe van Bert en Youri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |