SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.mag het weten
Haar vader is een enorme kneus in elk gevalquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen, Marg heeft een uitstekend voorbeeld in de familie
You know nothing Jon Snow!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:22 schreef Joosie200 het volgende:
Creatief met TT's, geen idee hoe de exacte spelling ook al weer was
Damn, toch een typo.. u know notting Jon Snöw natuurlijk
Ik vind Littlefinger tof. Maar hij wil de troon helemaal niet, brengt teveel risico's met zich mee voor een lowborn. Invloed, dat wil hij. Hand of the king, zo'n soort functie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Yup, nooit op een paard wedden, al helemaal niet in de stoelendans genaamd GoT. Op dat punt ga ik zeker mee met Lord Baelish
Precies.. of Master of Coin, lekker King's Landing aan het infuus leggen, tijd voor een nieuwe oorlog met de Iron Bankquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Littlefinger tof. Maar hij wil de troon helemaal niet, brengt teveel risico's met zich mee voor een lowborn. Invloed, dat wil hij. Hand of the king, zo'n soort functie.
quote:
Westeros will lose in that casequote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies.. of Master of Coin, lekker King's Landing aan het infuus leggen, tijd voor een nieuwe oorlog met de Iron Bank
Maar hij was al Master of Coinquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies.. of Master of Coin, lekker King's Landing aan het infuus leggen, tijd voor een nieuwe oorlog met de Iron Bank
World dominationquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij was al Master of Coin
Hij wil meer
Uhu, driemaal raden wat er in dit seizoen nog gaat gebeurenquote:
Klopt, hij vindt het dan ook geen comfy chair o.i.d... nee, hij wil chaos want hij is king of chaosquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:27 schreef gazhims3lv het volgende:
Baelish wil de macht van de Iron Throne zonder er daadwerkelijk op te zitten. Dat lijkt me vrij duidelijk.
Hij wil invloed, dat hoeft niet perse een titel te zijn. Hij heeft al de Vale en Harrenhal. Als zijn plan lukt is het hele noorden wat aan hem verschuldigd. 3 strategisch belangrijke punten in Westeros. Wie er ook op de troon zit in dat geval, Littlefinger is dan gewoon de machtigste man in het land.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij was al Master of Coin
Hij wil meer
Niet slecht voor een lowbornquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wil invloed, dat hoeft niet perse een titel te zijn. Hij heeft al de Vale en Harrenhal. Als zijn plan lukt is het hele noorden wat aan hem verschuldigd. 3 strategisch belangrijke punten in Westeros. Wie er ook op de troon zit in dat geval, Littlefinger is dan gewoon de machtigste man in het land.
GoT, a game of Riskquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wil invloed, dat hoeft niet perse een titel te zijn. Hij heeft al de Vale en Harrenhal. Als zijn plan lukt is het hele noorden wat aan hem verschuldigd. 3 strategisch belangrijke punten in Westeros. Wie er ook op de troon zit in dat geval, Littlefinger is dan gewoon de machtigste man in het land.
Ja, daar maakt hij niet echt haast meequote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet slecht voor een lowborn
Nou moet hij nog werken aan zijn sons en grandsons
Daarvoor wilt hij Sansa gebruiken zodra zij the North heeft denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, daar maakt hij niet echt haast mee
Which is why I love this showquote:
Hoeft ook nog niet, das zijn endgame, besides.. gaat ie dan vast eerder op de tour om overal en nergens nieuwe bordelen te plaatsenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, daar maakt hij niet echt haast mee
Zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor wilt hij Sansa gebruiken zodra zij the North heeft denk ik
Jup, hoop dat Sansa Olenna haar voorbeeld volgt en het huwelijk nog niet zal consumeren door een 'toevallige' dood van de bastard op zijn eigen wedding, geheel in GoT stijl en traditie inmiddelsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor wilt hij Sansa gebruiken zodra zij the North heeft denk ik
Mooi zo, want zijn oude worden gesloopt inmiddels. En het was zo goed toeven daarquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoeft ook nog niet, das zijn endgame, besides.. gaat ie dan vast eerder op de tour om overal en nergens nieuwe bordelen te plaatsen
Dan telt het huwelijk niet volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, hoop dat Sansa Olenna haar voorbeeld volgt en het huwelijk nog niet zal consumeren door een 'toevallige' dood van de bastard op zijn eigen wedding, geheel in GoT stijl en traditie inmiddels
Ja, die relifanaten gaan lekker te keer zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi zo, want zijn oude worden gesloopt inmiddels. En het was zo goed toeven daar
Sansa mag ook nog wel eens weten dat Littlefinger haar pa er heeft ingeluisd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou me niks verbazenOf hij houdt haar als gijzelaar indien Daenerys een succesvolle oversteek maakt. Tis immers een Stark.
Naja, Marg was er niet erg rouwig/rauwigquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan telt het huwelijk niet volgens mij
Dus ze moet het consumeren dacht ik
Hier hoop ik echt op! Ik mag Littlefinger gewoon niet en boet zal hij. Boeten voor Sean Bean!!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sansa mag ook nog wel eens weten dat Littlefinger haar pa er heeft ingeluisd.
Maakt ze hem af
Ja, oke, maar met wie moet ze dan trouwen? De Frey aan wie Robb haar beloofd had? Haar wijlen moeders obsessieve stalker?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, hoop dat Sansa Olenna haar voorbeeld volgt en het huwelijk nog niet zal consumeren door een 'toevallige' dood van de bastard op zijn eigen wedding, geheel in GoT stijl en traditie inmiddels
Tja maar dat huwelijk van Marg en Joff telde dus niet, ook al hadden ze al hun vows gezegd etc.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja, Marg was er niet erg rouwig/rauwigom hoe Joffrey choked to death on his own wedding. Renly was een verhaal apart, maar ook dat vond ze niet erg. Nu met Tommen heeft ze de jackpot, mooi haar speeltje
Dus mag hopen dat Sansa daar snel een voorbeeld aan neemt en Ramsay als speeltje gaat gebruiken
![]()
Robb beloofde een Frey aan Aryaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, oke, maar met wie moet ze dan trouwen? De Frey aan wie Robb haar beloofd had? Haar wijlen moeders obsessieve stalker?
Hoe tof zou dat wezen, met de volgende quotes van Sansa: 'chaos is a ladder..' 'never trust a Stark' Baelish in zijn laatste snik: et tu Brutus?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sansa mag ook nog wel eens weten dat Littlefinger haar pa er heeft ingeluisd.
Maakt ze hem af
Denk dat Sansa liever Baelish aan haar zijde heeft, die ala Snape, Snape, Severus Snape alles voor de liefde voor Lilly deed voor Harry Potter, Littlefinger deed veel nog uit liefde voor Cat. Frey's kan ze wel schieten, net als de Boltons.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, oke, maar met wie moet ze dan trouwen? De Frey aan wie Robb haar beloofd had? Haar wijlen moeders obsessieve stalker?
Ik zie het zo voor me.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe tof zou dat wezen, met de volgende quotes van Sansa: 'chaos is a ladder..' 'never trust a Stark' Baelish in zijn laatste snik: et tu Brutus?![]()
Preciesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me.
Alles raakt hij dan alsnog kwijt voor zijn liefde voor Cat (die hij herkent in Sansa)
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Hier hoop ik echt op! Ik mag Littlefinger gewoon niet en boet zal hij. Boeten voor Sean Bean!!!!!
Zoals Max zou zeggen: een beetje domquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was een beetje Ned Starks eigen schuld.
Wat hem zijn leven gaat kosten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
PreciesWat Baelish heeft met Cat die hij herkent in Sansa, had Snape met Lilly en diens ogen die hij terug zag in Harry
Welcome to a Game of Thronesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was een beetje Ned Starks eigen schuld.
Tuurlijk, net in zicht van de finish: Eyrie, Winterfell en weet ik veel welke plekken nog meer in je macht en dan dood gaan door de pest/GoTstyled op te lopen door een van zijn eigen hoertjes in zijn nieuwe bordeelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hem zijn leven gaat kosten.
Ja ik zie het wel voor me zo. Al zal het GoT kennende wel totaal anders lopen, en gaat Baelish gewoon dood door een infectie
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tuurlijk, net in zicht van de finish: Eyrie, Winterfell en weet ik veel welke plekken nog meer in je macht en dan dood gaan door de tyfus op te lopen door een van zijn eigen hoertjes in zijn nieuwe bordeel
Ninja-edittedquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Hij kreeg geen eens een stijfje bij die lesbo scène uit seizoen 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
You know nothing Joosie200quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:22 schreef Joosie200 het volgende:
Creatief met TT's, geen idee hoe de exacte spelling ook al weer was
Damn, toch een typo.. u know notting Jon Snöw natuurlijk
Modjes die de TT even in ere kunnen herstellen?
Ygritte![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 02:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Uit de promo:Wat nog meer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet iig hoe je in alle haast de TT vernaggelt dus oneensquote:
mag het weten
Ze vielen me ook een beetje tegenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond die Sandsnakes trouwens niks. Proberen een beetje stoer te kijken en er stoer uit te zien. Doet me denken aan Michelle Rodriguez.
Mijn mening doet er verder niet heel veel toe, ik heb geen verstand van acteren. Enkel als het heel slecht is of heel goed. Vond haar rol gewoon vet evil, en hoe mooi was het om haar in het bed van Tyrion afgemaakt te zien worden. Wel super grappig hoe die fans haar helemaal afbranden. Het is net GTST, ze verwarren haar met een echt persoon die gewoon een rol speelt..quote:Op maandag 4 mei 2015 23:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ongeveer de enige die Shae een goed geacteerde rol vond.
Precies. Alsof die acteur van Tyrion in t echt ook een dwerg is!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Mijn mening doet er verder niet heel veel toe, ik heb geen verstand van acteren. Enkel als het heel slecht is of heel goed. Vond haar rol gewoon vet evil, en hoe mooi was het om haar in het bed van Tyrion afgemaakt te zien worden. Wel super grappig hoe die fans haar helemaal afbranden. Het is net GTST, ze verwarren haar met een echt persoon die gewoon een rol speelt..
Vind het zo jammer voor die acteurs die dan dood gaan. Mooie acteercarrière achter de rug eindig je met een afgehakt hoofd... Snap niet dat mensen nog acteur willen worden, slechte arbeidsvoorwaardenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Alsof die acteur van Tyrion in t echt ook een dwerg is!
Lyanna zat dus in Dorne voor een tijdje, maar Elia kwam daar ook vandaan ... hmmmquote:King Robert Baratheon visits Lyanna's tomb under Winterfell almost immediately after arriving. As part of their romance, he would bring her feathers from an exotic southern bird. During this visit, he places one in the hand of her statue.
zo interpreteerde ik het ook. wwcquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:23 schreef Mr.Major het volgende:
Dat gesprek tussen Littlefinger en Sansa in die tombes, toen ze het hadden over Lyanna...
Yes. He chose her. And then he kidnapped her and raped her.
Baelish denkt, ik ga hier maar gewoon niks over zeggen, laat haar dit maar denken. En ook Stannis zei dat Ned nooit een tavern slut zou bezwangeren... R+L=J
Fucking Mace Tyrellquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Geniale boildown van de laatste ep. Ik ga stuk hier
Haha ja die van haar zijn leukquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
not funny bro. fucking mean van lijpe mams...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:00 schreef So_Surreal het volgende:
Was ik de enige die daar om moest lachen?
Huh?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wel super grappig hoe die fans haar helemaal afbranden. Het is net GTST, ze verwarren haar met een echt persoon die gewoon een rol speelt..
die zijn echt briljant! die van ep drie is leuekr zelfs cersei/marge cat fightquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja die van haar zijn leuk, hier staan ze allemaal: http://captainofalltheships.tumblr.com/tagged/chrys-watches-got
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Flikker eens op met die meuk. Hoe oud ben je?
Dat. Precies dat. En ik vind haar al zo vervelend.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond die Sandsnakes trouwens niks. Proberen een beetje stoer te kijken en er stoer uit te zien. Doet me denken aan Michelle Rodriguez.
laatstequote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:33 schreef Joosie200 het volgende:
Slayage, plaatjes zijn stuk. Hoe leuk ze ook zijn, tig achter elkaar is een beetje too much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Vond t veel heftiger dan t einde. Dat deed me dan weer weinigDe opzet om Selmy nog ff extra likeable te maken (in t gesprek met Dani) was iets te obvious, dus had wel verwacht dat ie er aan zou gaan. En met Greyworm heb ik nooit heel veel gehad eigenlijk.
Ik mis hem denk ik?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:23 schreef Mr.Major het volgende:
Dat gesprek tussen Littlefinger en Sansa in die tombes, toen ze het hadden over Lyanna...
Yes. He chose her. And then he kidnapped her and raped her.
Baelish denkt, ik ga hier maar gewoon niks over zeggen, laat haar dit maar denken. En ook Stannis zei dat Ned nooit een tavern slut zou bezwangeren... R+L=J
klopt was heel herkenbaar hoe ze het deden. red wedding werd het op een gegevenmoment ook vreselijk zoet sappig. chickie van rob die zegt dat ze het kindje ned wil noemen bla. en toenquote:
het is een fan theorie dat sommigen niet zullen waarderen hier te besprekenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Stoer en sexy is gewoon lastig te combineren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat. Precies dat. En ik vind haar al zo vervelend.
nice!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Stoer en sexy is gewoon lastig te combineren.
Lagertha uit Vikings kon het wel goed, trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ah thx, gewoon een theorie dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melisandre wil ook alleen neuken met mensen die koningsbloed hebben.quote:
Maarrrrr...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maarrrrr...true het past precies bij het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
GRRM heeft het nu wel enigszins bevestigd ja.. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:24 schreef DO2 het volgende:
Het is wel iets meer dan een gerucht of 'gewoon een theorie'. Alles lijkt die kant op te wijzen.
Volgens mij is iedereen het er inmiddels ook wel over eens dat de waarschijnlijkheid tegen absolute zekerheid aanschuurt.
Ja, die wilde volgens mij gewoon weer voor een schaduwmannetje gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Melisandre wil ook alleen neuken met mensen die koningsbloed hebben.
Maar het is toch helemaal niet duidelijk of zeker dat het door dat gedoe van Melisandre komt?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die wilde volgens mij gewoon weer voor een schaduwmannetje gaan
Ze heft e rnog een paar op t bloedzuigerlijstje staan toch?
Death to the usurper Robb Stark... done
Death to the usurper Joffrey Lannister.... done
Volgens mij stond Balon Greyjoy ook op de lijst. Maar t is aardig stil rondom hem en z'n familie.
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet duidelijk of zeker dat het door dat gedoe van Melisandre komt?
Nee, maar een Westeros detective zou het op z'n minst opmerkelijk noemenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet duidelijk of zeker dat het door dat gedoe van Melisandre komt?
Precies. De priesteres van the White God heeft er het volgende over te zeggen:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, maar een Westeros detective zou het op z'n minst opmerkelijk noemen
Het is alleen de vraag wanneer en hoe Jon erachter gaat komenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:24 schreef DO2 het volgende:
Het is wel iets meer dan een gerucht of 'gewoon een theorie'. Alles lijkt die kant op te wijzen.
Volgens mij is iedereen het er inmiddels ook wel over eens dat de waarschijnlijkheid tegen absolute zekerheid aanschuurt.
Vanaf nu lopen we weer allemaal gelijkquote:
Ja heel erg chill. Ik kwam hier na aflevering 2. Een of andere geep zei toen dat hij het niet erg vond dat Barristan en misschien Grey worm dood waren gegaan. Vervolgens mocht ik ook niet zeuren, want het stond in spoiler tags... Godver wat was ik chagerijnig toen.quote:
Bron? De televisie-serie lijkt die kant op te gaan, maar het zou goed kunnen dat de boeken iets anders doen. Het zou niet de eerste keer zijn dat de twee van elkaar afwijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GRRM heeft het nu wel enigszins bevestigd ja.. Kan niet anders.
Ik denk niet dat GRRM er akkoord mee zou gaan als D&D z'n grootste theorie willen onthullen. Dat moet wel met instemming zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bron? De televisie-serie lijkt die kant op te gaan, maar het zou goed kunnen dat de boeken iets anders doen. Het zou niet de eerste keer zijn dat de twee van elkaar afwijken.
Dat hij geraadpleegd is over deze eventuele wending lijkt me voor de hand liggend, maar of dat ook is wat hij met de boeken wil doen is verre van zeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GRRM er akkoord mee zou gaan als D&D z'n grootste theorie willen onthullen. Dat moet wel met instemming zijn geweest.
Wil hij überhaupt nog iets met de boeken doen? Het schiet niet bepaald op.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat hij geraadpleegd is over deze eventuele wending lijkt me voor de hand liggend, maar of dat ook is wat hij met de boeken wil doen is verre van zeker.
Dat hoeft ook niet persé, zolang GRRM zélf maar weet wat de waarheid is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat hij geraadpleegd is over deze eventuele wending lijkt me voor de hand liggend, maar of dat ook is wat hij met de boeken wil doen is verre van zeker.
quote:
Spoilers zijn er voor een reden, maar het is idd nogal zuur om dat hier zomaar even te postenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:52 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja heel erg chill. Ik kwam hier na aflevering 2. Een of andere geep zei toen dat hij het niet erg vond dat Barristan en misschien Grey worm dood waren gegaan. Vervolgens mocht ik ook niet zeuren, want het stond in spoiler tags... Godver wat was ik chagerijnig toen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga iets héél geks zeggen misschienMaar ik heb net een nieuwere show van Herman Finkers gekeken (Na de Pauze) en had steeds het gevoel dat ik naar een iets oudere Jamie Lannister zat te kijken
Jaaaajaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga iets héél geks zeggen misschienMaar ik heb net een nieuwere show van Herman Finkers gekeken (Na de Pauze) en had steeds het gevoel dat ik naar een iets oudere Jamie Lannister zat te kijken
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in King's Landing is altijd wat te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaaaaja![]()
Zei hij ook iets in de trant van "goh, Cersei... ik hier?"
Drizz vindt dit leukquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in King's Landing is altijd wat te doen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in King's Landing is altijd wat te doen.
[..]
[..]
De koningsvaandel kleurt rood(Lannisters), en dan opeens weer groen (Tyrell), in King's Landing is altijd wat te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoi Stannisquote:Op woensdag 6 mei 2015 02:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Finkers![]()
Maar ja, ik lach letterlijk nergens om, dus let maar niet op mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Grey Worm ga ik niet missen, met die softe relatiestruggles van hem. Nou zijn alle Dany scenes al pijnlijk om naar te kijken, maar toch.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:42 schreef ems. het volgende:
Sowieso was de laatste aflevering een prima voorbeeld van hoe de Unsullied eigenlijk helemaal niet werken. Vond het maar een zwakke scene waarin barry en wormpie werden uitgeschakeld.
Maar ik kan mensen wel aan het lachen maken.quote:
Ik vond het ronduit irritant hoe ze omvergschoffeld werden door een paar gekkies met maskers.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:42 schreef ems. het volgende:
Sowieso was de laatste aflevering een prima voorbeeld van hoe de Unsullied eigenlijk helemaal niet werken. Vond het maar een zwakke scene waarin barry en wormpie werden uitgeschakeld.
Exact. Eerst 2 seizoenen aanhoren hoe geweldig ze zijn, dan vervolgens afgeslacht worden in de straten door een (evengrote) groep idioten met maskers.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het ronduit irritant hoe ze omvergschoffeld werden door een paar gekkies met maskers.
Even grote groep?? Het leek mij toch dat er veel meer sons of harpy waren dan unsullied...quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Exact. Eerst 2 seizoenen aanhoren hoe geweldig ze zijn, dan vervolgens afgeslacht worden in de straten door een (evengrote) groep idioten met maskers.
Natuurlijk zijn steegjes niet de "beste" manier om unsullied in te zetten, maar laat ze dan in ieder geval strijdend ten onder gaan tegen een flinke overmacht.
Maargoed, dit is weer zo'n typisch ding wat ze dan wel uit de boeken hebben willen overnemen maar waar niet genoeg tijd voor is om het goed uit te werken. Doch lijkt het me nou ook weer niet zo lastig om wat extra figuranten met maskers in te zetten.
Ze had er 10.000 gekocht, dus we kunnen nog evenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Exact. Eerst 2 seizoenen aanhoren hoe geweldig ze zijn, dan vervolgens afgeslacht worden in de straten door een (evengrote) groep idioten met maskers.
Natuurlijk zijn steegjes niet de "beste" manier om unsullied in te zetten, maar laat ze dan in ieder geval strijdend ten onder gaan tegen een flinke overmacht.
Maargoed, dit is weer zo'n typisch ding wat ze dan wel uit de boeken hebben willen overnemen maar waar niet genoeg tijd voor is om het goed uit te werken. Doch lijkt het me nou ook weer niet zo lastig om wat extra figuranten met maskers in te zetten.
maar ook meryn trant die op de dodenlijst van Arya staat omdat ze haar zwaardleraar heeft vermoord. en laat Arya nu net ook in Braavos zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Cersei die Papa Margaery naar Bravos stuurt en haar broer naar de cel.....
That bitch is messing with my fav gal!!!Off with her head.
Als ze oma ook nog wat aandoet dan zwaait er wat.
Ja daar zat ik idd ook al aan te denken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
maar ook meryn trant die op de dodenlijst van Arya staat omdat ze haar zwaardleraar heeft vermoord. en laat Arya nu net ook in Braavos zijn.
kan haast niet anders dan dat ze elkaar gaan ontmoeten
Ik denk dat dat een mengeling is. In Mereen zullen ook wel soldaten geweest zijn voor Dany kwam. En daar zal ook wel een een deel van ontevreden zijn met Dany. Sons of Harpy's zijn de voormalig Masters. Dus die hebben geen uitgebreide militaire training gehad. Maar na het afschaffen van de fighting pits zullen er meer dan genoeg krijgers zijn die niks te doen hebben en niks anders kunnen dan vechten. Lijkt me makkelijk die in te huren als rijke elite. Of andere huurzwaarden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even een vraag hè.. Die Sons of Harpy, die zijn toch totaal ongetraind?
En voor iedereen een gouden masker maken. Aardig wat centjes hebben die mannen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een mengeling is. In Mereen zullen ook wel soldaten geweest zijn voor Dany kwam. En daar zal ook wel een een deel van ontevreden zijn met Dany. Sons of Harpy's zijn de voormalig Masters. Dus die hebben geen uitgebreide militaire training gehad. Maar na het afschaffen van de fighting pits zullen er meer dan genoeg krijgers zijn die niks te doen hebben en niks anders kunnen dan vechten. Lijkt me makkelijk die in te huren als rijke elite. Of andere huurzwaarden.
In ieder geval genoeg plausibele opties waardoor er goede vechtersbazen bij de SoH's zitten. Bedenk wel dat het kleine missies zijn, geen grootschalige oorlog. Vergelijk het met Vietnam of Afghanistan, als je een guerillaoorlog voert, maakt het geen reet uit dat je tegen beter getrainde en bewapende eenheden vecht. én ze waren met meer én ze hadden de verrassing én in kleine ruimtes lijken die speren me niet zo heel handig, de gekozen locatie voor de hinderlaag speelt ook mee.
Dit natuurlijk met mijn simpele verstand beredeneerd, niet dat ik er verstand van heb ofzo
Aan geld geen gebrek inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En voor iedereen een gouden masker maken. Aardig wat centjes hebben die mannen.
quote:
Ziek mooi! Ik wou dat ik kon tekenen! Je zou eens een populair boek moeten lezen en dan personages naar je eigen interpretatie tekenen, dat is misschien nog leuker (moeilijker?) dan mensen natekenen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat GoT fanart gemaakt
Heb ik gedaan welquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ziek mooi! Ik wou dat ik kon tekenen! Je zou eens een populair boek moeten lezen en dan personages naar je eigen interpretatie tekenen, dat is misschien nog leuker (moeilijker?) dan mensen natekenen.
Tweet het eens naar Maisie
De tekenmaestroquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh tof JRquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De tekenmaestro. Nogmaals bedankt voor van der Sar.
Thanksquote:
Dit inderdaad... in close combat waar je tegenstander een meter van je afstaat heb je geen reet aan zo'n speer. Raar dat ze niet nog een extra zwaard hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:37 schreef Romanus het volgende:
Ik snap trouwens niet zo goed waarom die unsullied de (kleine) straten patrouilleren met 3 meter lange speren. Korte zwaarden lijkt me veel effectiever vechten als je maar beperkte ruimte hebt.
what makes you say that?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even een vraag hè.. Die Sons of Harpy, die zijn toch totaal ongetraind?
gewoon bij ep 1 beginnen, het is één groot uber verhaal!quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:26 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag, ik hoor goede verhalen over GoT. Nu heb ik nog geen afleveringen gezien. Sinds kort heb ik HBO genomen en ik vroeg mij af of het nou verstandig is halverwege de serie te beginnen of is het verstandiger te beginnen bij de eerste seizoen van GoT.
Ik bedoel is elke aflevering een serie op zich of is het een doorlopend verhaal wat moeilijk te begrijpen is als je het begin nog niet kent.
Sowieso ep 1. Anders begrijp je er geen fuck van.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:26 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag, ik hoor goede verhalen over GoT. Nu heb ik nog geen afleveringen gezien. Sinds kort heb ik HBO genomen en ik vroeg mij af of het nou verstandig is halverwege de serie te beginnen of is het verstandiger te beginnen bij de eerste seizoen van GoT.
Ik bedoel is elke aflevering een serie op zich of is het een doorlopend verhaal wat moeilijk te begrijpen is als je het begin nog niet kent.
what dream?quote:
-Rabia Al-Basri
In het boek was het nog toffer gedaan. Hij zei eerst tegen Edd dat hij hem moest ophangen. Slynt zeggen dat hij dat niet zou durven, dat hij vrienden in hoge plekken had. Waarop Jon tegen Edd zei dat hij moest stoppen. Slynt hem uitlachen omdat hij een watje is en dan ineens 'Edd, go fetch me a block.'quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:00 schreef BaasBanaan het volgende:
De executie van Slynt blijft tof, ik was even bang dat Jon Snow hem zou sparen. Zelfs Thorne zag in dat Slynt de moeite niet waard was.
Yep, had ook gehoopt dat ze het zo zouden doen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In het boek was het nog toffer gedaan. Hij zei eerst tegen Edd dat hij hem moest ophangen. Slynt zeggen dat hij dat niet zou durven, dat hij vrienden in hoge plekken had. Waarop Jon tegen Edd zei dat hij moest stoppen. Slynt hem uitlachen omdat hij een watje is en dan ineens 'Edd, go fetch me a block.'
Story as old as time. Soldaten zijn geen politieagenten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:42 schreef ems. het volgende:
wow... jij neemt deze shit wel erg serieusquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Cersei die Papa Margaery naar Bravos stuurt en haar broer naar de cel.....
That bitch is messing with my fav gal!!!Off with her head.
Als ze oma ook nog wat aandoet dan zwaait er wat.
Had je 'm moeten zien bij de red wedding ...quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wow... jij neemt deze shit wel erg serieus
mooie wending was dat, eindelijk van dat zeikwijf en die irritante zoon van haar af.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je 'm moeten zien bij de red wedding ...
Dat wou ze toch fixen met Jon Snuuu afgelopen episode?quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:54 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje he,
Stannis (vzmh) gaat het nu opnemen tegen Roose Bolton en Melisandre lijkt mee te gaan.
Nou heeft Stannis een heel leger enzo, maar waarom doet Melisandre niet gewoon bij Roose (en Ramsay) wat ze ook bij Renly Baratheon heeft gedaan? Lijkt me een stuk makkelijker.
ah zo...quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat wou ze toch fixen met Jon Snuuu afgelopen episode?
Eigenlijk weet niemand dat hij een Targaryen is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ah zo...
kan ze (een stand-in voor) Aemon niet doen dan? ook gelijk een manier om hem uit de serie te schrijven; hartstilstand tijdens de seks...
Mellisandre heeft er een neus voor om Targaryens op te sporenquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk weet niemand dat hij een Targaryen is.
Uh. Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wow... jij neemt deze shit wel erg serieus
Hoezo? Eerder om koningsbloed op te sporen, zoals Gendry.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mellisandre heeft er een neus voor om Targaryens op te sporen
Okéquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Eerder om koningsbloed op te sporen, zoals Gendry.
Ik vind Aemon echt een kick ass karakter (laat zich lekker niks wijsmaken) en ik hoop dat het gegeven dat hij Targaeryan is nog een keer van pas gaat komen. T is nu al een paar keer tussen neus en lippen door vermeld,maar verder is e rnog niets mee gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht trouwens dat de acteur die Aemon speelde was overleden, maar blijkbaar ben ik in de war met iemand anders.
Ik moest afgelopen aflevering wel weer denken "ik snap dat ze een NL actrice voor Melissandre gevraagd hebben". Aangezien iedere NL film ook wel blote tieten heeft doet een NL actrice daar misschien wat minder moeilijk overquote:
Je mag gerust jetsertjes zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen aflevering wel weer denken "ik snap dat ze een NL actrice voor Melissandre gevraagd hebben". Aangezien iedere NL film ook wel blote tieten heeft doet een NL actrice daar misschien wat minder moeilijk overMelissandra heeft echt garderobe-problemen namelijk. Die jetsers floepen er bij iedere gelegenheid uit!
Eind aan breien?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar seizoen 7. Heb daar een vraag over die iemand vast wel kan beantwoorden:
Wellicht dat boek 6 wel klaar is op het moment dat ze seizoen 6 gaan opnemen (mag ervan uitgaan dat seizoen 6 vooral gaat over boek 6, aangezien dit seizoen 5 over boeken 4 en 5 lijkt te gaan), dus dat moet wellicht niet zo'n probleem zijn.
Echter, boek 7 zal volgens mij nooit klaar zijn op het moment dat ze seizoen 7 willen gaan opnemen. Zullen ze dat seizoen gaan uitstellen, of breien ze er zelf een eind aan op aanwijzingen van Martin?
Nee. Op zijn best krijgen we zo rond het begin van seizoen 6 een bericht over wanneer boek 6 uitkomt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Wellicht dat boek 6 wel klaar is op het moment dat ze seizoen 6 gaan opnemen (mag ervan uitgaan dat seizoen 6 vooral gaat over boek 6, aangezien dit seizoen 5 over boeken 4 en 5 lijkt te gaan), dus dat moet wellicht niet zo'n probleem zijn.
Gaan we nóg meer scenes krijgen van die bolle met z'n hamster...quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vrees dat Aemon het niet meer lang gaat redden... Hij was ziek en we hebben nu al lang niks meer gezien... Hij is zo'n baas
Ze weten in grote lijnen hoe het verhaal zich naar het einde toe ontvouwt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar seizoen 7. Heb daar een vraag over die iemand vast wel kan beantwoorden:
Echter, boek 7 zal volgens mij nooit klaar zijn op het moment dat ze seizoen 7 willen gaan opnemen. Zullen ze dat seizoen gaan uitstellen, of breien ze er zelf een eind aan op aanwijzingen van Martin?
Lang niet meer gezien? Hij heeft ervoor gezorgd dat Jon tot Lord Commander werd benoemt ...quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vrees dat Aemon het niet meer lang gaat redden... Hij was ziek en we hebben nu al lang niks meer gezien... Hij is zo'n baas
Kunnen we eindelijk wraak nemen en de boeklezers spoileren met Brans dood.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze weten in grote lijnen hoe het verhaal zich naar het einde toe ontvouwt.
Dus ze wachten niet op de boeken.
Volgens mij hebben ze van GRRM te horen gekregen wat ongeveer de bedoeling gaat zijn voor de karakters en t einde. Dat de serie de boeken inhaalt is een feit, dat doet ie nu al. Maar volgens mij is t wel in samenspraak met de schrijver.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk wraak nemen en de boeklezers spoileren met Brans dood.
Dat zou de mooiste dag ooit wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al lang niks meer gezien? Hij heeft dit seizoen nog voor Jon gestemdquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Mr.Major het volgende:
Ja, die zullen dan met de serie moeten stoppen totdat ook t boek uit is. Maar DAT kan nog wel ff duren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:00 schreef DO2 het volgende:
Het is natuurlijk best vervelend voor de boeklezers. Maar zo gaan die dingen.
Denk je nu echt dat ze met zo'n populaire serie de spoilers kunnen ontlopen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die zullen dan met de serie moeten stoppen totdat ook t boek uit is. Maar DAT kan nog wel ff duren.
Stannis was met zijn dochter erg ontroerend broeder, het is toch wel een goede kerel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vrees voor Stannis zijn leven. Laten ze weer even een positief punt zien, voordat hij doodgaat.
Waarschijnlijk door Brienne, want feminisme.
Maar ze konden maar van twee kanten komen, dan kan dat wel werken toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Story as old as time. Soldaten zijn geen politieagenten.
En een schildmuur werkt niet als je omsingeld bent. Vraag maar aan de Spartanen.
Op deze vraag is vorig jaar al een antwoord gegeven tijdens de San Diego Comic Con.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Of ze wordt door Ramses betrapt en gaat hij haar martelen net zoals Theon, zo heel langzaam een Bossche Bol voor d'r gezicht wegknauwen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
De manier waarop Barristan op het laatste nog die scène had met Danny, terwijl Stannis dit had met zijn dochtertje kan je er vanuit gaan dat moaning myrtle of Tarth hem opwacht nabij Winterfell. Heeft zij haar ultieme wraak voor Renly en weer doorrr
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Zullen ze dat seizoen gaan uitstellen, of breien ze er zelf een eind aan op aanwijzingen van Martin?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze van GRRM te horen gekregen wat ongeveer de bedoeling gaat zijn voor de karakters en t einde. Dat de serie de boeken inhaalt is een feit, dat doet ie nu al. Maar volgens mij is t wel in samenspraak met de schrijver.
Meer informatie: Game of Thrones gaat de boeken verklappenquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Op deze vraag is vorig jaar al een antwoord gegeven tijdens de San Diego Comic Con.
De serie is Game of Thrones, de boeken zijn Game of Thrones, maar de boekenserie is niet de televisieserie. Dus het is geen 1 op 1 kopie van elkaar. Daardoor kunnen en mogen Benioff en Weiss ook aanpassingen doen die niet in de boeken voorkomen maar wel in de serie. Martin is hier allemaal erg nauw bij betrokken en geeft de heren een kijkje in zijn fantasie waar zij vervolgens weer mee verder kunnen. Het verhaal van verdere seizoenen is dus al wel besproken, maar zal misschien nog wel meer gaan afwijken dan de boekenserie.
Ik niet, maar mijn verwachtingen voor de rest van de serie zullen flink omlaag geschroefd wordenquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Als ze serieus Brienne Stannis laten vermoorden.. stop ik met kijken
Die boeken zijn sowieso tering slecht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze weten in grote lijnen hoe het verhaal zich naar het einde toe ontvouwt.
Dus ze wachten niet op de boeken.
Waarom?quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Die boeken zijn sowieso tering slecht.
Langdradig. Serie is sowieso beter, dus ben gestopt met het lezen van de boeken om de serie niet te spoilen.quote:
Dan wordt het zo'n hersenspinsle van D&D, net als met Asha toenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn verwachtingen voor de rest van de serie zullen flink omlaag geschroefd worden
quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
Boeken zullen inderdaad niet simpel zijn voor de sociaal zwakkere lagen uit de samenleving.
Ik ben jaloers. Ik wou dat ik alles kon vergeten en opnieuw kon beginnenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:17 schreef Em31 het volgende:
Toevallig net boek 1 binnen gekregen, ben benieuwd
Hahaha, nee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Voorheen waren alle nieuwe bedenksels erg matig/slecht, maar dit seizoen valt het nog mee dus wellicht valt het nog mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn verwachtingen voor de rest van de serie zullen flink omlaag geschroefd worden
Want wraak vooral. Maar hoewel ze een reden heeft om Stannis te doden zou het niet in het belang zijn van Sansa (die ze zou beschermen).quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vrees voor Stannis zijn leven. Laten ze weer even een positief punt zien, voordat hij doodgaat.
Waarschijnlijk door Brienne, want feminisme.
Doe nu niet of wat Martin schrijft zo complex of moeilijk is. Het is gewoon pulp.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
Boeken zullen inderdaad niet simpel zijn voor de sociaal zwakkere lagen uit de samenleving.
En de aandacht van Littlefinger.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Van mij mag Brienne wel dood, wat een sufkut. Toen ze laatst Littlefinger en Sansa tegenkwam in die pub had ze gewoon moeten zeggen: "goh, dat is het tweede Stark meisje dat mijn bescherming niet wil..."
Wedden dat ze dan wel de aandacht van Sansa had gekregen?![]()
Het niet kunnen accepteren van andermans mening over je fantasieboekjes is met name een lastig punt voor de sociaal zwakkeren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
Ik heb geen idee, eerlijk gezegd. Ben er niet bekend mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Tywin/Arya vond ik wel tof gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:55 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voorheen waren alle nieuwe bedenksels erg matig/slecht, maar dit seizoen valt het nog mee dus wellicht valt het nog mee.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het niet kunnen accepteren van andermans mening over je fantasieboekjes is met name een lastig punt voor de sociaal zwakkeren.Kansloze.
ja hoor, het is echt van het niveau beta-wetenschappelijk onderzoeksartikelquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
SPOILER: Suggesties op YouTube gelezen over SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
Er is genoeg goede fantasy/science fiction hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef pollepel. het volgende:
Ik zie nu al ontzettend tegen het moment op dat ik de huidige boeken uit heb. Dat je moet wachten tot hij 't een keer zo ver heeft dat er een klaar is. Of nog erger, het moment dat je het allerlaatste boek uit hebt!![]()
Nee dat is die ouwe man, Denys Mallister, die je in aflevering 2 zag zitten tijdens de Election. Hij zou een grotere rol moeten hebben gehad, maar dat gaat dus niet meer door.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht trouwens dat de acteur die Aemon speelde was overleden, maar blijkbaar ben ik in de war met iemand anders.
Ik ook. Per direct.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Als ze serieus Brienne Stannis laten vermoorden.. stop ik met kijken
Maar ik wil verder met Sansa, Daenerys en de restquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Er is genoeg goede fantasy/science fiction hoor.
Of ze laten haar die rooie killen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
De manier waarop Barristan op het laatste nog die scène had met Danny, terwijl Stannis dit had met zijn dochtertje kan je er vanuit gaan dat moaning myrtle of Tarth hem opwacht nabij Winterfell. Heeft zij haar ultieme wraak voor Renly en weer doorrr
En Illyn Payne ook trouwens..quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee dat is die ouwe man, Denys Mallister, die je in aflevering 2 zag zitten tijdens de Election. Hij zou een grotere rol moeten hebben gehad, maar dat gaat dus niet meer door.
[..]
Ik ook. Per direct.
Oh, is hij inmiddels overleden? Laatste wat ik hoorde is dat hij hoopvolle berichten had.quote:
Naah, Carice mag nog wel even aan blijvenquote:
Oh sorry, hij leeft nogquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oh, is hij inmiddels overleden? Laatste wat ik hoorde is dat hij hoopvolle berichten had.
Gendry mag nog wel iets claimen toch? Da's ook een Baratheon, als ie ergens eens erkent wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah, Carice mag nog wel even aan blijven![]()
Besides voor iedereen die zegt: als Moaning Myrtle Stannis killt stop ik direct met kijken. Alsof in seizoen 2 het al niet op voorhand duidelijk was toen Brienne zwoor om de dood van Renley te wreken terwijl ze in dat schaduwbeest de beeltenis van Stannis zag, dat 1+1=2, vroeg of laat loopt ze wel tegen Stannis aan. Motief is gegeven voor de kill, plaats delict/PD: Winterfell. Zoveel is nu wel duidelijk, ze sorteren alvast voor op die uitkomst. Hoop dat ze dan te grazen wordt genomen door Ramsay o.i.d., want Stannis is per slot The one true King, valt die weg heb je geen legitieme claims meer over.
Ja Jaime was vermakelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er trouwens een hoop Brienne haat
Ik vond de road / buddy movie storyline met haar en Jamie erg vermakelijk. En dat gevecht met the Hound, daar kickte ze gewoon flink ass. Ok, ik geef toe: Het door de vingers laten glippen van Arya en Sansa en het er nu hardnekkig achteraan gaan is wellicht niet de meest handige zet. Maar verder vind ik r nog steeds prima.
Niet raarder dan eeen imp, een incest papa en mama of een degenslikkende ridderquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja Jaime was vermakelijk!
BrienneRaar wijf.
Idem voor Jon Snuuu, maarja koppig en eigenwijs als Ned, #fuckthevow/#fuckthecrows en hallo Jon Stark. Zou pas echt een geniale plottwist wezen, maar neen...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gendry mag nog wel iets claimen toch? Da's ook een Baratheon, als ie ergens eens erkent wordt.
Ze hoeft niet iedereen te ownen. Loras, nou vooruit. een stel kingsguard van Renly, nouja waarom niet. Een stel Starks, tuurlijk. Jaime Lannister, ehm... Nouja, hij was erg uitgeput, dus kan ook nog wel. The Hound? Dit komt tegen het randje, maar ik kan dit accepteren, vooral omdat the Hound een fikse infectie had. Maar als ze nu ook nog Stannis gaat afmaken, alleen maar omdat ze een huilie is? Nee, sorry, dat is waarschijnlijk het enige waarbij ik echt zou stoppen met kijken. Ze mag het proberen, maar als ze dit ook nog wint kan de serie optyfen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er trouwens een hoop Brienne haat
Ik vond de road / buddy movie storyline met haar en Jamie erg vermakelijk. En dat gevecht met the Hound, daar kickte ze gewoon flink ass. Ok, ik geef toe: Het door de vingers laten glippen van Arya en Sansa en het er nu hardnekkig achteraan gaan is wellicht niet de meest handige zet. Maar verder vind ik r nog steeds prima.
Legitieme claims zijn sowieso bullshit. Daenerys heeft op papier de sterkste claim, maar wie zat er met z'n dikke reet op de Iron Throne? Iemand die kon knokken. Sowieso bestaat die hele troon puur omdat er een familie was die beter was in legers afslachten dan andere families.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah, Carice mag nog wel even aan blijven![]()
Besides voor iedereen die zegt: als Moaning Myrtle Stannis killt stop ik direct met kijken. Alsof in seizoen 2 het al niet op voorhand duidelijk was toen Brienne zwoor om de dood van Renley te wreken terwijl ze in dat schaduwbeest de beeltenis van Stannis zag, dat 1+1=2, vroeg of laat loopt ze wel tegen Stannis aan. Motief is gegeven voor de kill, plaats delict/PD: Winterfell. Zoveel is nu wel duidelijk, ze sorteren alvast voor op die uitkomst. Hoop dat ze dan te grazen wordt genomen door Ramsay o.i.d., want Stannis is per slot The one true King, valt die weg heb je geen legitieme claims meer over.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee dat is die ouwe man, Denys Mallister, die je in aflevering 2 zag zitten tijdens de Election. Hij zou een grotere rol moeten hebben gehad, maar dat gaat dus niet meer door.
awquote:He was cast in the role of Ser Denys Mallister, a member of the Night's Watch. Murphy died just four days after completing his first scenes for Game of Thrones.[1] According to his agent Phillip Young, Murphy was “absolutely delighted”, to be cast “in one of the biggest productions in the world at this stage in his career.”
Stannis is een baas, maar ik heb nog niemand in de serie over zijn fantastische zwaardkunsten gehoord.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze hoeft niet iedereen te ownen. Loras, nou vooruit. een stel kingsguard van Renly, nouja waarom niet. Een stel Starks, tuurlijk. Jaime Lannister, ehm... Nouja, hij was erg uitgeput, dus kan ook nog wel. The Hound? Dit komt tegen het randje, maar ik kan dit accepteren, vooral omdat the Hound een fikse infectie had. Maar als ze nu ook nog Stannis gaat afmaken, alleen maar omdat ze een huilie is? Nee, sorry, dat is waarschijnlijk het enige waarbij ik echt zou stoppen met kijken. Ze mag het proberen, maar als ze dit ook nog wint kan de serie optyfen.
Jammer dat dat tegenwoordig niet meer zo is. Dat ik wimlex gewoon onthoofd en dan mezelf koning kan benoemen enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Legitieme claims zijn sowieso bullshit. Daenerys heeft op papier de sterkste claim, maar wie zat er met z'n dikke reet op de Iron Throne? Iemand die kon knokken. Sowieso bestaat die hele troon puur omdat er een familie was die beter was in legers afslachten dan andere families.
Klopt, dit was hoogstwaarschijnlijk de oorzaak dat ze dit meer tussen neus en lippen door moesten doen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:54 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
aw
Dan hadden we waarschijnlijk ook iets uitgebreidere lord-commander verkiezingen gehad.
He, de Hound kreeg ook wat problemen daarna. Hoeveel silver stags leverde zijn hoofd ook alweer op?quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Jammer dat dat tegenwoordig niet meer zo is. Dat ik wimlex gewoon onthoofd en dan mezelf koning kan benoemen enzo.
Maar nee, tegenwoordig mag je geeneens fuck the king meer zeggen. The hound zou dissapoint zijn.
Ik denk trouwens dat Brienne gaat falen om Stannis te vermoorden en dat het dan einde serie-Brienne is.
Moet ie eerst van z'n roeiboot afkomen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gendry mag nog wel iets claimen toch? Da's ook een Baratheon, als ie ergens eens erkent wordt.
Misschien kan Thoros hem de weg wijzen met zijn vuurzwaard.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:03 schreef Awsom het volgende:
[..]
Moet ie eerst van z'n roeiboot afkomen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:16 schreef Odaiba het volgende:
Enorme end spoiler!Alsof velen dat nog niet zien aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burnt to the core but not broken
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:16 schreef Odaiba het volgende:
Enorme end spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk steeds meer dat het iemand wordt die we nu nog niet eens gezien hebben omdat alle andere hoofdpersonen dood zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ow, wat zou zijn rol dan zijn geworden? Ben wel benieuwd, mag in spoilers eventueel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Per direct.
Gebeurt eigenlijk helemaal niets. Hij zou zich verkiesbaar stellen voor Lord Commander samen met iemand anders en Slynt. Uiteindelijk wordt het toch Jon.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, wat zou zijn rol dan zijn geworden? Ben wel benieuwd, mag in spoilers eventueel.
Dat bijna iedereen dood is en nog een iemand met zijn laatste energie nog even op de troon kan klimmenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik denk steeds meer dat het iemand wordt die we nu nog niet eens gezien hebben omdat alle andere hoofdpersonen dood zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik denk steeds meer dat het iemand wordt die we nu nog niet eens gezien hebben omdat alle andere hoofdpersonen dood zijn
Ja, want alle andere gegadigden zijn dan al lang doodquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Laatste aflevering. Vreemdeling: "Hoohooooi!" en hoppa op de troon
blijft leukquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:21 schreef wieisboos het volgende:
Episode 9 heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]Ze rushen er dan wel doorheen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Oh ja die komeet, die hebben we al een tijdje niet meer gezien...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
Dat men verwacht dat aan het einde van de serie überhaupt nog een iron throne bestaat. Die komeet gaat gewoon neerstorten en alles, iedereen is dood. Woman inherits the earth. Einde.
God creates dinosaurs, God destroys dinosaurs, God creates Men, Men destroys God, Men creates dinosaurs.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
Dat men verwacht dat aan het einde van de serie überhaupt nog een iron throne bestaat. Die komeet gaat gewoon neerstorten en alles, iedereen is dood. Woman inherits the earth. Einde.
Juistemquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
God creates dinosaurs, God destroys dinosaurs, God creates Men, Men destroys God, Men creates dinosaurs.
Dinosaurs eat Men, Woman inherits the Earth.
Dat was ook het type 'profetische komeet', niet het 'stuur Bruce Willis met een stel malloten er naar toe anders gaan we allemaal dood' type komeet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh ja die komeet, die hebben we al een tijdje niet meer gezien...
Komeet?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
Aan het einde van seizoen 1.quote:
O jezus, dat is al weer zo lang geledenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
Ja de makers laten je denken dat het zo zal eindige. Maar het is GoT. Ik denk dat hij door zijn broer vermoord word, zodat zijn baan vrij is en zelf op Westeros kan gaan afstormen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet zeker. Die betekenis wordt er in Westeros aan gehangenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat was ook het type 'profetische komeet', niet het 'stuur Bruce Willis met een stel malloten er naar toe anders gaan we allemaal dood' type komeet.
"There will come a day after a long summer when the stars bleed and the cold breath of darkness falls heavy on the world. In this dread hour a warrior shall draw from the fire a burning sword. And that sword shall be Lightbringer, the Red Sword of Heroes, and he who clasps it shall be Azor Ahai come again, and the darkness shall flee before him."quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet zeker. Die betekenis wordt er in Westeros aan gehangen
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:52 schreef Gezicht het volgende:
Die komeet was toch een teken dat de draken waren teruggekeerd of iets dergelijks?
het is maar wat je ervan wil maken![]()
de wiki
quote:Meanings of the Comet
Among the peoples of Westeros and abroad, the comet takes on different meanings. To some, like Melisandre and Old Nan, it signals the coming of dragons.[1][5] Old Nan claimed to be able to smell the comet. To others it hails future triumph and ascent to a throne for Joffrey and Daenerys and simply future triumph for Edmure Tully.[4][8][3]
To many more, such as Brynden Tully, Aeron Greyjoy and Osha it signifies the onset of war and the bloodshed that comes with it.[3][11][5] Some, like Greatjon Umber look upon the comet as a symbol of vengeance.[3]
To Daenerys Targaryen – who first sees it on the night she had burned Khal Drogo, the night her dragons had awakened – it is a herald of her coming, a sign meant for her to follow, which she does through the Red Waste. The comet slowly fades as Daenerys takes to sea from her final stop at Qarth and in one vision in the House of the Undying the Undying Ones claim to have sent the comet to guide Daenerys to them.[12].
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:21 schreef wieisboos het volgende:
Episode 9 heetHeel vet. Mooie titel. De laatste tijd zijn er veel te veel inspiratieloze titels. "High Sparrow", "Sons of the Harpy", "The House of Black and White", pff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik zie het al voor me dat Brienne als laatste overlevende nog gewoon doelloos rondlooptquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:36 schreef DragonFodder het volgende:
dit seizoen is tot op heden een beetje meh, dus past bij het plaatjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Heel vet. Mooie titel. De laatste tijd zijn er veel te veel inspiratieloze titels. "High Sparrow", "Sons of the Harpy", "The House of Black and White", pff.
aryaaaa, aryaaaaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat Brienne als laatste overlevende nog gewoon doelloos rondloopt
cersei laat het eenbeetje afweten dit seizoen en brienne de taart is niet interessant genoeg om echt te haten, ondanks dat ze irritant isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |