wow... jij neemt deze shit wel erg serieusquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Cersei die Papa Margaery naar Bravos stuurt en haar broer naar de cel.....
That bitch is messing with my fav gal!!!Off with her head.
Als ze oma ook nog wat aandoet dan zwaait er wat.
Had je 'm moeten zien bij de red wedding ...quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wow... jij neemt deze shit wel erg serieus
mooie wending was dat, eindelijk van dat zeikwijf en die irritante zoon van haar af.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je 'm moeten zien bij de red wedding ...
Dat wou ze toch fixen met Jon Snuuu afgelopen episode?quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:54 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje he,
Stannis (vzmh) gaat het nu opnemen tegen Roose Bolton en Melisandre lijkt mee te gaan.
Nou heeft Stannis een heel leger enzo, maar waarom doet Melisandre niet gewoon bij Roose (en Ramsay) wat ze ook bij Renly Baratheon heeft gedaan? Lijkt me een stuk makkelijker.
ah zo...quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat wou ze toch fixen met Jon Snuuu afgelopen episode?
Eigenlijk weet niemand dat hij een Targaryen is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ah zo...
kan ze (een stand-in voor) Aemon niet doen dan? ook gelijk een manier om hem uit de serie te schrijven; hartstilstand tijdens de seks...
Mellisandre heeft er een neus voor om Targaryens op te sporenquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk weet niemand dat hij een Targaryen is.
Uh. Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wow... jij neemt deze shit wel erg serieus
Hoezo? Eerder om koningsbloed op te sporen, zoals Gendry.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mellisandre heeft er een neus voor om Targaryens op te sporen
Okéquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Eerder om koningsbloed op te sporen, zoals Gendry.
Ik vind Aemon echt een kick ass karakter (laat zich lekker niks wijsmaken) en ik hoop dat het gegeven dat hij Targaeryan is nog een keer van pas gaat komen. T is nu al een paar keer tussen neus en lippen door vermeld,maar verder is e rnog niets mee gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht trouwens dat de acteur die Aemon speelde was overleden, maar blijkbaar ben ik in de war met iemand anders.
Ik moest afgelopen aflevering wel weer denken "ik snap dat ze een NL actrice voor Melissandre gevraagd hebben". Aangezien iedere NL film ook wel blote tieten heeft doet een NL actrice daar misschien wat minder moeilijk overquote:
Je mag gerust jetsertjes zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen aflevering wel weer denken "ik snap dat ze een NL actrice voor Melissandre gevraagd hebben". Aangezien iedere NL film ook wel blote tieten heeft doet een NL actrice daar misschien wat minder moeilijk overMelissandra heeft echt garderobe-problemen namelijk. Die jetsers floepen er bij iedere gelegenheid uit!
Eind aan breien?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar seizoen 7. Heb daar een vraag over die iemand vast wel kan beantwoorden:
Wellicht dat boek 6 wel klaar is op het moment dat ze seizoen 6 gaan opnemen (mag ervan uitgaan dat seizoen 6 vooral gaat over boek 6, aangezien dit seizoen 5 over boeken 4 en 5 lijkt te gaan), dus dat moet wellicht niet zo'n probleem zijn.
Echter, boek 7 zal volgens mij nooit klaar zijn op het moment dat ze seizoen 7 willen gaan opnemen. Zullen ze dat seizoen gaan uitstellen, of breien ze er zelf een eind aan op aanwijzingen van Martin?
Nee. Op zijn best krijgen we zo rond het begin van seizoen 6 een bericht over wanneer boek 6 uitkomt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Wellicht dat boek 6 wel klaar is op het moment dat ze seizoen 6 gaan opnemen (mag ervan uitgaan dat seizoen 6 vooral gaat over boek 6, aangezien dit seizoen 5 over boeken 4 en 5 lijkt te gaan), dus dat moet wellicht niet zo'n probleem zijn.
Gaan we nóg meer scenes krijgen van die bolle met z'n hamster...quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vrees dat Aemon het niet meer lang gaat redden... Hij was ziek en we hebben nu al lang niks meer gezien... Hij is zo'n baas
Ze weten in grote lijnen hoe het verhaal zich naar het einde toe ontvouwt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar seizoen 7. Heb daar een vraag over die iemand vast wel kan beantwoorden:
Echter, boek 7 zal volgens mij nooit klaar zijn op het moment dat ze seizoen 7 willen gaan opnemen. Zullen ze dat seizoen gaan uitstellen, of breien ze er zelf een eind aan op aanwijzingen van Martin?
Lang niet meer gezien? Hij heeft ervoor gezorgd dat Jon tot Lord Commander werd benoemt ...quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vrees dat Aemon het niet meer lang gaat redden... Hij was ziek en we hebben nu al lang niks meer gezien... Hij is zo'n baas
Kunnen we eindelijk wraak nemen en de boeklezers spoileren met Brans dood.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze weten in grote lijnen hoe het verhaal zich naar het einde toe ontvouwt.
Dus ze wachten niet op de boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hebben ze van GRRM te horen gekregen wat ongeveer de bedoeling gaat zijn voor de karakters en t einde. Dat de serie de boeken inhaalt is een feit, dat doet ie nu al. Maar volgens mij is t wel in samenspraak met de schrijver.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk wraak nemen en de boeklezers spoileren met Brans dood.
Dat zou de mooiste dag ooit wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al lang niks meer gezien? Hij heeft dit seizoen nog voor Jon gestemdquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Mr.Major het volgende:
Ja, die zullen dan met de serie moeten stoppen totdat ook t boek uit is. Maar DAT kan nog wel ff duren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:00 schreef DO2 het volgende:
Het is natuurlijk best vervelend voor de boeklezers. Maar zo gaan die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |