Ik ben jaloers. Ik wou dat ik alles kon vergeten en opnieuw kon beginnenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:17 schreef Em31 het volgende:
Toevallig net boek 1 binnen gekregen, ben benieuwd
Hahaha, nee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Die boeken zijn sowieso tering slecht.
Voorheen waren alle nieuwe bedenksels erg matig/slecht, maar dit seizoen valt het nog mee dus wellicht valt het nog mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn verwachtingen voor de rest van de serie zullen flink omlaag geschroefd worden
Want wraak vooral. Maar hoewel ze een reden heeft om Stannis te doden zou het niet in het belang zijn van Sansa (die ze zou beschermen).quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vrees voor Stannis zijn leven. Laten ze weer even een positief punt zien, voordat hij doodgaat.
Waarschijnlijk door Brienne, want feminisme.
Doe nu niet of wat Martin schrijft zo complex of moeilijk is. Het is gewoon pulp.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
Boeken zullen inderdaad niet simpel zijn voor de sociaal zwakkere lagen uit de samenleving.
En de aandacht van Littlefinger.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Van mij mag Brienne wel dood, wat een sufkut. Toen ze laatst Littlefinger en Sansa tegenkwam in die pub had ze gewoon moeten zeggen: "goh, dat is het tweede Stark meisje dat mijn bescherming niet wil..."
Wedden dat ze dan wel de aandacht van Sansa had gekregen?![]()
Het niet kunnen accepteren van andermans mening over je fantasieboekjes is met name een lastig punt voor de sociaal zwakkeren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
Boeken zullen inderdaad niet simpel zijn voor de sociaal zwakkere lagen uit de samenleving.
Ik heb geen idee, eerlijk gezegd. Ben er niet bekend mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Die boeken zijn sowieso tering slecht.
Tywin/Arya vond ik wel tof gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:55 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voorheen waren alle nieuwe bedenksels erg matig/slecht, maar dit seizoen valt het nog mee dus wellicht valt het nog mee.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het niet kunnen accepteren van andermans mening over je fantasieboekjes is met name een lastig punt voor de sociaal zwakkeren.Kansloze.
ja hoor, het is echt van het niveau beta-wetenschappelijk onderzoeksartikelquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
SPOILER: Suggesties op YouTube gelezen over SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
Er is genoeg goede fantasy/science fiction hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef pollepel. het volgende:
Ik zie nu al ontzettend tegen het moment op dat ik de huidige boeken uit heb. Dat je moet wachten tot hij 't een keer zo ver heeft dat er een klaar is. Of nog erger, het moment dat je het allerlaatste boek uit hebt!![]()
Nee dat is die ouwe man, Denys Mallister, die je in aflevering 2 zag zitten tijdens de Election. Hij zou een grotere rol moeten hebben gehad, maar dat gaat dus niet meer door.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht trouwens dat de acteur die Aemon speelde was overleden, maar blijkbaar ben ik in de war met iemand anders.
Ik ook. Per direct.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Als ze serieus Brienne Stannis laten vermoorden.. stop ik met kijken
Maar ik wil verder met Sansa, Daenerys en de restquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Er is genoeg goede fantasy/science fiction hoor.
Of ze laten haar die rooie killen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
De manier waarop Barristan op het laatste nog die scène had met Danny, terwijl Stannis dit had met zijn dochtertje kan je er vanuit gaan dat moaning myrtle of Tarth hem opwacht nabij Winterfell. Heeft zij haar ultieme wraak voor Renly en weer doorrr
En Illyn Payne ook trouwens..quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee dat is die ouwe man, Denys Mallister, die je in aflevering 2 zag zitten tijdens de Election. Hij zou een grotere rol moeten hebben gehad, maar dat gaat dus niet meer door.
[..]
Ik ook. Per direct.
Oh, is hij inmiddels overleden? Laatste wat ik hoorde is dat hij hoopvolle berichten had.quote:
Naah, Carice mag nog wel even aan blijvenquote:
Oh sorry, hij leeft nogquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oh, is hij inmiddels overleden? Laatste wat ik hoorde is dat hij hoopvolle berichten had.
Gendry mag nog wel iets claimen toch? Da's ook een Baratheon, als ie ergens eens erkent wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah, Carice mag nog wel even aan blijven![]()
Besides voor iedereen die zegt: als Moaning Myrtle Stannis killt stop ik direct met kijken. Alsof in seizoen 2 het al niet op voorhand duidelijk was toen Brienne zwoor om de dood van Renley te wreken terwijl ze in dat schaduwbeest de beeltenis van Stannis zag, dat 1+1=2, vroeg of laat loopt ze wel tegen Stannis aan. Motief is gegeven voor de kill, plaats delict/PD: Winterfell. Zoveel is nu wel duidelijk, ze sorteren alvast voor op die uitkomst. Hoop dat ze dan te grazen wordt genomen door Ramsay o.i.d., want Stannis is per slot The one true King, valt die weg heb je geen legitieme claims meer over.
Ja Jaime was vermakelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er trouwens een hoop Brienne haat
Ik vond de road / buddy movie storyline met haar en Jamie erg vermakelijk. En dat gevecht met the Hound, daar kickte ze gewoon flink ass. Ok, ik geef toe: Het door de vingers laten glippen van Arya en Sansa en het er nu hardnekkig achteraan gaan is wellicht niet de meest handige zet. Maar verder vind ik r nog steeds prima.
Niet raarder dan eeen imp, een incest papa en mama of een degenslikkende ridderquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja Jaime was vermakelijk!
BrienneRaar wijf.
Idem voor Jon Snuuu, maarja koppig en eigenwijs als Ned, #fuckthevow/#fuckthecrows en hallo Jon Stark. Zou pas echt een geniale plottwist wezen, maar neen...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gendry mag nog wel iets claimen toch? Da's ook een Baratheon, als ie ergens eens erkent wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |