maar ook meryn trant die op de dodenlijst van Arya staat omdat ze haar zwaardleraar heeft vermoord. en laat Arya nu net ook in Braavos zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Cersei die Papa Margaery naar Bravos stuurt en haar broer naar de cel.....
That bitch is messing with my fav gal!!!Off with her head.
Als ze oma ook nog wat aandoet dan zwaait er wat.
Ja daar zat ik idd ook al aan te denken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
maar ook meryn trant die op de dodenlijst van Arya staat omdat ze haar zwaardleraar heeft vermoord. en laat Arya nu net ook in Braavos zijn.
kan haast niet anders dan dat ze elkaar gaan ontmoeten
Ik denk dat dat een mengeling is. In Mereen zullen ook wel soldaten geweest zijn voor Dany kwam. En daar zal ook wel een een deel van ontevreden zijn met Dany. Sons of Harpy's zijn de voormalig Masters. Dus die hebben geen uitgebreide militaire training gehad. Maar na het afschaffen van de fighting pits zullen er meer dan genoeg krijgers zijn die niks te doen hebben en niks anders kunnen dan vechten. Lijkt me makkelijk die in te huren als rijke elite. Of andere huurzwaarden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even een vraag hè.. Die Sons of Harpy, die zijn toch totaal ongetraind?
En voor iedereen een gouden masker maken. Aardig wat centjes hebben die mannen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een mengeling is. In Mereen zullen ook wel soldaten geweest zijn voor Dany kwam. En daar zal ook wel een een deel van ontevreden zijn met Dany. Sons of Harpy's zijn de voormalig Masters. Dus die hebben geen uitgebreide militaire training gehad. Maar na het afschaffen van de fighting pits zullen er meer dan genoeg krijgers zijn die niks te doen hebben en niks anders kunnen dan vechten. Lijkt me makkelijk die in te huren als rijke elite. Of andere huurzwaarden.
In ieder geval genoeg plausibele opties waardoor er goede vechtersbazen bij de SoH's zitten. Bedenk wel dat het kleine missies zijn, geen grootschalige oorlog. Vergelijk het met Vietnam of Afghanistan, als je een guerillaoorlog voert, maakt het geen reet uit dat je tegen beter getrainde en bewapende eenheden vecht. én ze waren met meer én ze hadden de verrassing én in kleine ruimtes lijken die speren me niet zo heel handig, de gekozen locatie voor de hinderlaag speelt ook mee.
Dit natuurlijk met mijn simpele verstand beredeneerd, niet dat ik er verstand van heb ofzo
Aan geld geen gebrek inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En voor iedereen een gouden masker maken. Aardig wat centjes hebben die mannen.
quote:
Ziek mooi! Ik wou dat ik kon tekenen! Je zou eens een populair boek moeten lezen en dan personages naar je eigen interpretatie tekenen, dat is misschien nog leuker (moeilijker?) dan mensen natekenen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat GoT fanart gemaakt
Heb ik gedaan welquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ziek mooi! Ik wou dat ik kon tekenen! Je zou eens een populair boek moeten lezen en dan personages naar je eigen interpretatie tekenen, dat is misschien nog leuker (moeilijker?) dan mensen natekenen.
Tweet het eens naar Maisie
De tekenmaestroquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh tof JRquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De tekenmaestro. Nogmaals bedankt voor van der Sar.
Thanksquote:
Dit inderdaad... in close combat waar je tegenstander een meter van je afstaat heb je geen reet aan zo'n speer. Raar dat ze niet nog een extra zwaard hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:37 schreef Romanus het volgende:
Ik snap trouwens niet zo goed waarom die unsullied de (kleine) straten patrouilleren met 3 meter lange speren. Korte zwaarden lijkt me veel effectiever vechten als je maar beperkte ruimte hebt.
what makes you say that?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even een vraag hè.. Die Sons of Harpy, die zijn toch totaal ongetraind?
gewoon bij ep 1 beginnen, het is één groot uber verhaal!quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:26 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag, ik hoor goede verhalen over GoT. Nu heb ik nog geen afleveringen gezien. Sinds kort heb ik HBO genomen en ik vroeg mij af of het nou verstandig is halverwege de serie te beginnen of is het verstandiger te beginnen bij de eerste seizoen van GoT.
Ik bedoel is elke aflevering een serie op zich of is het een doorlopend verhaal wat moeilijk te begrijpen is als je het begin nog niet kent.
Sowieso ep 1. Anders begrijp je er geen fuck van.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:26 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag, ik hoor goede verhalen over GoT. Nu heb ik nog geen afleveringen gezien. Sinds kort heb ik HBO genomen en ik vroeg mij af of het nou verstandig is halverwege de serie te beginnen of is het verstandiger te beginnen bij de eerste seizoen van GoT.
Ik bedoel is elke aflevering een serie op zich of is het een doorlopend verhaal wat moeilijk te begrijpen is als je het begin nog niet kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |