Ze vielen me ook een beetje tegenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond die Sandsnakes trouwens niks. Proberen een beetje stoer te kijken en er stoer uit te zien. Doet me denken aan Michelle Rodriguez.
Mijn mening doet er verder niet heel veel toe, ik heb geen verstand van acteren. Enkel als het heel slecht is of heel goed. Vond haar rol gewoon vet evil, en hoe mooi was het om haar in het bed van Tyrion afgemaakt te zien worden. Wel super grappig hoe die fans haar helemaal afbranden. Het is net GTST, ze verwarren haar met een echt persoon die gewoon een rol speelt..quote:Op maandag 4 mei 2015 23:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ongeveer de enige die Shae een goed geacteerde rol vond.
Precies. Alsof die acteur van Tyrion in t echt ook een dwerg is!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Mijn mening doet er verder niet heel veel toe, ik heb geen verstand van acteren. Enkel als het heel slecht is of heel goed. Vond haar rol gewoon vet evil, en hoe mooi was het om haar in het bed van Tyrion afgemaakt te zien worden. Wel super grappig hoe die fans haar helemaal afbranden. Het is net GTST, ze verwarren haar met een echt persoon die gewoon een rol speelt..
Vind het zo jammer voor die acteurs die dan dood gaan. Mooie acteercarrière achter de rug eindig je met een afgehakt hoofd... Snap niet dat mensen nog acteur willen worden, slechte arbeidsvoorwaardenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Alsof die acteur van Tyrion in t echt ook een dwerg is!
Lyanna zat dus in Dorne voor een tijdje, maar Elia kwam daar ook vandaan ... hmmmquote:King Robert Baratheon visits Lyanna's tomb under Winterfell almost immediately after arriving. As part of their romance, he would bring her feathers from an exotic southern bird. During this visit, he places one in the hand of her statue.
zo interpreteerde ik het ook. wwcquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:23 schreef Mr.Major het volgende:
Dat gesprek tussen Littlefinger en Sansa in die tombes, toen ze het hadden over Lyanna...
Yes. He chose her. And then he kidnapped her and raped her.
Baelish denkt, ik ga hier maar gewoon niks over zeggen, laat haar dit maar denken. En ook Stannis zei dat Ned nooit een tavern slut zou bezwangeren... R+L=J
Fucking Mace Tyrellquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Geniale boildown van de laatste ep. Ik ga stuk hier
Haha ja die van haar zijn leukquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
not funny bro. fucking mean van lijpe mams...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:00 schreef So_Surreal het volgende:
Was ik de enige die daar om moest lachen?
Huh?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wel super grappig hoe die fans haar helemaal afbranden. Het is net GTST, ze verwarren haar met een echt persoon die gewoon een rol speelt..
die zijn echt briljant! die van ep drie is leuekr zelfs cersei/marge cat fightquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja die van haar zijn leuk, hier staan ze allemaal: http://captainofalltheships.tumblr.com/tagged/chrys-watches-got
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Flikker eens op met die meuk. Hoe oud ben je?
Dat. Precies dat. En ik vind haar al zo vervelend.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond die Sandsnakes trouwens niks. Proberen een beetje stoer te kijken en er stoer uit te zien. Doet me denken aan Michelle Rodriguez.
laatstequote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:33 schreef Joosie200 het volgende:
Slayage, plaatjes zijn stuk. Hoe leuk ze ook zijn, tig achter elkaar is een beetje too much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Vond t veel heftiger dan t einde. Dat deed me dan weer weinigDe opzet om Selmy nog ff extra likeable te maken (in t gesprek met Dani) was iets te obvious, dus had wel verwacht dat ie er aan zou gaan. En met Greyworm heb ik nooit heel veel gehad eigenlijk.
Ik mis hem denk ik?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:23 schreef Mr.Major het volgende:
Dat gesprek tussen Littlefinger en Sansa in die tombes, toen ze het hadden over Lyanna...
Yes. He chose her. And then he kidnapped her and raped her.
Baelish denkt, ik ga hier maar gewoon niks over zeggen, laat haar dit maar denken. En ook Stannis zei dat Ned nooit een tavern slut zou bezwangeren... R+L=J
klopt was heel herkenbaar hoe ze het deden. red wedding werd het op een gegevenmoment ook vreselijk zoet sappig. chickie van rob die zegt dat ze het kindje ned wil noemen bla. en toenquote:
het is een fan theorie dat sommigen niet zullen waarderen hier te besprekenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Stoer en sexy is gewoon lastig te combineren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat. Precies dat. En ik vind haar al zo vervelend.
nice!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Stoer en sexy is gewoon lastig te combineren.
Lagertha uit Vikings kon het wel goed, trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ah thx, gewoon een theorie dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melisandre wil ook alleen neuken met mensen die koningsbloed hebben.quote:
Maarrrrr...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maarrrrr...true het past precies bij het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |