abonnement Unibet Coolblue
pi_152253498
quote:
Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.

Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."

"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."

'Alles geven'

De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."

Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.

De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''

Winnen

Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."

"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.

pi_152253583
Ik denk dat wel veel punten van Estland en België gaan krijgen in de eerste halve finale. Denk dat dat onze 'redding' gaat worden. Ook op Australië, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk en misschien Spanje na (misschien steeds tussen de 3 en 6 punten), verwacht ik van de overige landen niet zo veel tot nul punten.
pi_152268973
Een recensie uit het buitenland:

quote:
“Why-ay-ay-ay?” was a commonly heard complaint in the Netherlands for most of the past decade, as Eurovision non-qualification became an unwelcome but firmly ingrained habit. Everything changed two years ago, when Anouk not only stormed into the grand final with her Birds, but captured a lower top ten position in the process. And then came the sensation in Copenhagen last year: Although certain sources saw the potential in the Common Linnets’ Calm After The Storm right from the start, their unexpected second-place finish behind Conchita Wurst and subsequent commercial success around Europe was a massive boost to the confidence of the Netherlands at the Eurovision Song Contest.

In 2015, the country is sticking to the same formula of nominating a well-known local name and letting them do more or less whatever they want at the contest. This time round, Dutch hopes are resting on the shoulders of 42-year-old Trijntje Oosterhuis. A big star since the 1990s, firstly with the group Total Touch and then as a solo artist, Oosterhuis could be said to be a little past her commercial peak nowadays, but she’s still unquestionably a big name in the Dutch music scene.

And if that wasn’t pedigree enough, her song for ESC 2015, Walk Along, is written by the aforementioned Anouk. All further evidence of the rehabilitation of the contest in the Netherlands. That’s what a couple of good results can do – suddenly, people want to be involved in the event and see it as a legitimate career move. But that Dutch confidence is built on wobbly foundations that could easily collapse again if they fail to reach the final for a third year in a row.

Will they manage it? Walk Along was one of the first ESC 2015 songs we heard, and what sounded like a fresh slice of vaguely country-infused pop in the dark depths of winter now comes across as slightly old and tired. But it’s only us hardcore fans who suffer from the over-familiarity factor at this time of year. Regular viewers and jurors will be encountering the song for the first time, and could easily be enchanted by its simple, engaging production and melody. The main problem with the song lies in its structure, which is repetitive to say the least. The composers show all of their cards within the first 90 seconds, and the remaining time feels like treading water with variants on an all-too-familiar theme.

My verdict is that this is a borderline qualifier – for now. This is one of those entries where the first day of rehearsals in Vienna will tell us so much. What worked for Calm After The Storm last year was its memorable staging and, perhaps crucially, we’re promised another professionally designed stage show from the Dutch this year; they want to essentially recreate a music video feel, and that could help to distract from the repetitiveness of the song and its lyrics. If they succeed, a Saturday night appearance with a final position in the upper right-hand quarter of the scoreboard is not out of the question, although I seriously doubt the Netherlands can challenge for the top ten. If this just comes across as a slightly ordinary woman singing a slightly dull song, though – and that’s a no less plausible outcome – then it could be a return to the dark days of Dutch failure at the semi-final stage.

http://www.escgo.com/2015/05/03/line-up-check-2015-netherlands/
Kan me er wel in vinden, eigenlijk.
leven zoals het leven is
pi_152269544
quote:
EUROVISION STARS RANKED BY SPOTIFY STREAMS
1. Sweden: 13,684,672
2. Italy: 2,248,663
3. Spain: 1,219,813
4. Norway: 1,012,246
5. The Netherlands: 885,309
6. Denmark: 481,861
7. Estonia: 390,024
8. Germany: 325,066
9. Australia: 199,973
10. Belgium: 187,305
11. Finland: 137,400
12. Austria: 128,001
13. Slovenia: 70 979
14. Belarus: 69 548
15. Russia: 68 500
16. Israel: 68 021
17. Iceland: 67 457
18. Albania: 66 366
19. Macedonia: 64 715
20. France: 52 747
21. United Kingdom: 50 598
22. Georgia: 50 261
23. Switzerland: 49 583
24. Poland: 42 309
25. Azerbaijan: 40 327
26. Malta: 40 169
27. Hungary: 39 696
28. Latvia: 39 473
29. Serbia: 37 073
30. Lithuania: 33 294
31. Moldova: 33 993
32. Montenegro: 33 589
33. Armenia: 31 802
34. Romania: 31 754
35. Greece: 30 867
36. Czech Republic: 28 971
37. Portugal: 28 570
38. San Marino: 19 686
39. Ireland: 17 453
40. Cyprus: 14 601
Bron: http://wiwibloggs.com/201(...)most-streamed/93030/
  maandag 4 mei 2015 @ 18:18:46 #5
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152270002
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 02:41 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat wel veel punten van Estland en België gaan krijgen in de eerste halve finale. Denk dat dat onze 'redding' gaat worden. Ook op Australië, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk en misschien Spanje na (misschien steeds tussen de 3 en 6 punten), verwacht ik van de overige landen niet zo veel tot nul punten.
Dat moet dan toch van NLers in BE komen. Ik kan me niet voorstellen dat het nummer punten krijgt van die hard ESC fans, want na 2 luisterbeurten klinkt het al echt irritant.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152270174
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:18 schreef misteriks het volgende:

[..]

Dat moet dan toch van NLers in BE komen. Ik kan me niet voorstellen dat het nummer punten krijgt van die hard ESC fans, want na 2 luisterbeurten klinkt het al echt irritant.
Gelukkig horen ook veel mensen het pas voor de eerste keer tijdens de halve finale. :)

*)
pi_152270966
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:38 schreef Jason22 het volgende:
Een recensie uit het buitenland:

[..]

Kan me er wel in vinden, eigenlijk.
Ja, zeker. Sterke aan het lied is dat het fris (vind ik dan) klinkt en pakkend. Op een songfestival is dat zeker niet verkeerd. Wel behoorlijk repetitief maar met een bijzonder tv optreden kan de kijker afgeleid worden en dus ook niet zo letten op hoe vaak er why-y-y-y wordt gezongen. Hopelijk zorgt den Pannecoucke ervoor.

Mocht Trijntje de finale niet halen dan denk ik echt niet dat we terug gaan naar de jaren voor Anouk. We hebben in 2013 en 2014 laten zien te kunnen scoren met iets waarmee je meer risico neemt i.t.t. dit jaar dus. Ook na een mogelijk fail van Trijntje zie ik ons opnieuw iets kwalitatiefs sturen, maar wel weer met meer risico.
~The present is all there is~
pi_152271540
Bij deze poll is Nederland op de 29e plaats geëindigd:

http://www.escunited.com/(...)NKING-GAME-ROUND-21-(FINAL-ROUND)-CHECK-THE-RESULTS/page159
  maandag 4 mei 2015 @ 20:41:54 #9
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152275657
Ik vraag me oprecht af, voor een professional als Trijntje zelf, die moet dit nummer toch ook schijtbeu zijn????? Ik heb het gelukkig nog maar een 5tal keer gehoord, maar wordt nu al bijna agressief van dit nummer; zij heeft het al honderden keren moeten zingen. Je moet niet goed in je hoofd zijn dan 8)7
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152276787
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:41 schreef misteriks het volgende:
Ik vraag me oprecht af, voor een professional als Trijntje zelf, die moet dit nummer toch ook schijtbeu zijn????? Ik heb het gelukkig nog maar een 5tal keer gehoord, maar wordt nu al bijna agressief van dit nummer; zij heeft het al honderden keren moeten zingen. Je moet niet goed in je hoofd zijn dan 8)7
Ze heeft het zelf uitgekozen omdat ze het zo geweldig vond...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2015 @ 21:09:56 #11
368283 ato
pi_152277081
Tja volgende week weten wij meer, ziet het er inderdaad fris en vrolijk uit in de rehearsals.
Heeft zij zich niet gek laten maken door de critici en verrast zij ons met een uitstekend optreden en pimpt zij het liedje dubbel zoveel op ( deed Oekraïne ook niet zoiets verleden jaar?)


Of staat er een vermoeide 40 plusser haar ding voor de zoveelste keer te doen?

Weet en begrijpt de act niet, zingt van vermoeidheid bijna vals?

Wij gaan het allemaal zien en horen volgende week...

Ik hoop nog het eerste..
Life can be a bitch, so like it..
pi_152277801
nog maar 7 nachtjes slapen *O*
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2015 @ 21:25:40 #13
368283 ato
pi_152277883
Oops dacht ik bij het tv optreden bij Carlo..

Die hoge noten gaat nu niet van je het..

Achtergrondkoor vind ik toch wel erg leuk en goed, niets mis mee..( ik ben vooral helemaal weg van die middelste).

Trijntje heeft aardig wat kilo's verloren dat dan weer wel..

Bij dit optreden denk ik, nipt finale of net niet..

Ik hoop echt dat er iets van een toffe act is, want het is wel verder saai zo..
Life can be a bitch, so like it..
pi_152281727
Bij life4you was de geluidsmix ook niet fantastisch. De muziekband klinkt te zacht. De backings vind ik net wat té luid klinken waardoor het geheel niet lekker wegluistert. In Wenen zal dat wel beter worden afgestemd vermoed ik.
~The present is all there is~
pi_152309831
Wat betreft volgend jaar heeft Dotan me vanmiddag live compleet overtuigd, vooral het opzwepende en de meerstemmige zang is vrij uniek en _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152311592
Ik heb het idee dat Trijn nu overal aan het schnabbelen is. Zo onderhand is iedereen dit nummer toch spuugzat?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 mei 2015 @ 21:51:26 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_152313023
Trijntje in Haarlem was saaaaaaai. Ze was de surprise act op Bevrijdingspop.

Oh ze ging meer festival's af
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:59:34 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152313397
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:51 schreef borisz het volgende:
Trijntje in Haarlem was saaaaaaai. Ze was de surprise act op Bevrijdingspop.

Oh ze ging meer festival's af
Offtopic borisz jij hebt kaartjes van Youp zag ik op twitter staan ik heb ze ook.
  woensdag 6 mei 2015 @ 00:47:44 #19
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152319030
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:56 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, zeker. Sterke aan het lied is dat het fris (vind ik dan) klinkt en pakkend. Op een songfestival is dat zeker niet verkeerd. Wel behoorlijk repetitief maar met een bijzonder tv optreden kan de kijker afgeleid worden en dus ook niet zo letten op hoe vaak er why-y-y-y wordt gezongen. Hopelijk zorgt den Pannecoucke ervoor.

Mocht Trijntje de finale niet halen dan denk ik echt niet dat we terug gaan naar de jaren voor Anouk. We hebben in 2013 en 2014 laten zien te kunnen scoren met iets waarmee je meer risico neemt i.t.t. dit jaar dus. Ook na een mogelijk fail van Trijntje zie ik ons opnieuw iets kwalitatiefs sturen, maar wel weer met meer risico.
We hebben dit jaar wel een teruggang qua kloten. Twee jaar geleden een zeer gedurfd lied (met een tekst die gemakkelijk als postapocalyptisch te interpreteren is) met Anouk, vorig jaar 100% ingezet op country en hiervoor beloond omdat het met rare hoed en accent en al ook echt country was. Dit jaar hebben we iemand die zich helemaal thuisvoelt met jazz en soul en dan gaat ze een niemendalletje zingen. :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:04:28 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152324979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

We hebben dit jaar wel een teruggang qua kloten. Twee jaar geleden een zeer gedurfd lied (met een tekst die gemakkelijk als postapocalyptisch te interpreteren is) met Anouk, vorig jaar 100% ingezet op country en hiervoor beloond omdat het met rare hoed en accent en al ook echt country was. Dit jaar hebben we iemand die zich helemaal thuisvoelt met jazz en soul en dan gaat ze een niemendalletje zingen. :?
Hoezo teruggang qua kloten? De laagste score allertijden werd behaald door de 3js die ineens niet meer Nederlands durfden te zingen, waardoor al hun mooie woordspelletjes in het liedje vertaald werden naar de engelse versie van 'ik hou van jou en blijf je trouw' ... In vergelijk met wat de 3js hebben gedaan is er helemaal geen teruggang.
Walk along was in de ogen van Trijntje gewoon een weelderig liedje, maar klinkt wel waardeloos in de oren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:12:06 #21
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152325177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoezo teruggang qua kloten? De laagste score allertijden werd behaald door de 3js die ineens niet meer Nederlands durfden te zingen, waardoor al hun mooie woordspelletjes in het liedje vertaald werden naar de engelse versie van 'ik hou van jou en blijf je trouw' ... In vergelijk met wat de 3js hebben gedaan is er helemaal geen teruggang.
Walk along was in de ogen van Trijntje gewoon een weelderig liedje, maar klinkt wel waardeloos in de oren.
Als je de 3j's als standaard neemt dan zijn bijna elk liedje en bijna elke groep top. :)
Het is een teruggang qua kloten omdat het een vrij laffe songkeuze is. Ze hebben iets gekozen waarvan ze denken dat het aanslaat, niet iets wat zit als een maatpak. Wanneer heb jij Trijntje eerder zulke niemendalletjes horen zingen? Ilse en Waylon waren vorig jaar zo populair (enkel verslagen door de freak of the year) omdat ze authentiek waren, zij zijn countrymuzikanten en ze kozen voor een countrylied. Iedereen kon zien en horen dat het klopte. Zelfs de Americanen vonden het accent waarmee ze zongen feilloos (specifiek voor de regio waar het hart van de country-muziek ligt). Alles klopte!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152325583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je de 3j's als standaard neemt dan zijn bijna elk liedje en bijna elke groep top. :)
Het is een teruggang qua kloten omdat het een vrij laffe songkeuze is. Ze hebben iets gekozen waarvan ze denken dat het aanslaat, niet iets wat zit als een maatpak. Wanneer heb jij Trijntje eerder zulke niemendalletjes horen zingen? Ilse en Waylon waren vorig jaar zo populair (enkel verslagen door de freak of the year) omdat ze authentiek waren, zij zijn countrymuzikanten en ze kozen voor een countrylied. Iedereen kon zien en horen dat het klopte. Zelfs de Americanen vonden het accent waarmee ze zongen feilloos (specifiek voor de regio waar het hart van de country-muziek ligt). Alles klopte!
Ilse en Waylon waren vorig jaar tot het moment van de first rehearsals alles behalve populair. De authenticiteit zit volgens mij ook niet zozeer in het liedje maar in de totale performance. Je ziet dit nummer als een vrij laffe songkeuze.. ik vind het juist van lef getuigen dat Trijntje niet voor een jazzy en soulfull nummer heeft gekozen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:32:01 #23
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152325677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:27 schreef Jif het volgende:

[..]

Ilse en Waylon waren vorig jaar tot het moment van de first rehearsals alles behalve populair.
Bij de leken misschien (waar ik mensen zoals Cornald Maas of hoe hij ook heet uiteraard ook toe reken), de echte kenners waren best positief over hun inzending.

quote:
De authenticiteit zit volgens mij ook niet zozeer in het liedje maar in de totale performance.
Ik gaf het in mijn vorige reactie aan, het was authentiek omdat alles klopte: dus de muziek, de performance, het accent, de kleding, de stijl...
Dat kan alleen maar als het je zit als een maatpak en dat kan alleen maar als je al levenslang die stijl muziek zingt, je grote voorbeelden countryhelden waren, je tig keer ter plaatse bent geweest om je te laten inspireren etc.
Wat je ook van Trijntje vindt, wat zij nu zingt is niet iets wat haar zit als een maatpak. Integendeel! Het is totaal verschillend van de stijl die zij doorgaans kiest. Dat is waarschijnlijk geen toeval. Waarschijnlijk heeft zij a la Cornald Maas de rare kronkel gehad dat je voor het ESF een bepaald type liedje zou moeten hebben. Ze had gewoon moeten kiezen voor een liedje wat ze zelf te gek vindt. Zo simpel kan het zijn.

quote:
ik vind het juist van lef getuigen dat Trijntje niet voor een jazzy en soulfull nummer heeft gekozen.
Slim is het in ieder geval niet. Met jazz/soul zou zij wel scoren aangezien dat haar wel als een maatpak zit en zij daarmee een authentiek optreden neer zou zetten wat heel erg goed aankomt bij de kijkers en luisteraars. Vooral jazz naar mijn mening, ik denk dat soul haar wat minder goed ligt (vergelijk haar maar met bijv. Joss Stone, Aretha Franklin of Brown).

[ Bericht 11% gewijzigd door Bram_van_Loon op 06-05-2015 11:38:12 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152325831
Haha.. jij met je maatpak.

Iets zingen wat in je straatje ligt is absoluut geen garantie voor kwaliteit en succes.
pi_152328148
Ilse en Waylon kozen een genre en stijl waar ze in uitblinken en worden 2e. Anouk kiest een stijl die we niet van haar gewend zijn qua hits en wordt 9e. Trijntje kiest ook een stijl die we niet echt van haar kennen en...

Waarom niet putten uit je kracht? Ik had Anouk wel hoger zien eindigen als ze een rockplaat of juist akoestisch gitaarnummer of wellicht wel reggae had gezongen..
dag
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:13:00 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152328302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:07 schreef Peter het volgende:
Ilse en Waylon kozen een genre en stijl waar ze in uitblinken en worden 2e. Anouk kiest een stijl die we niet van haar gewend zijn qua hits en wordt 9e. Trijntje kiest ook een stijl die we niet echt van haar kennen en...

Waarom niet putten uit je kracht? Ik had Anouk wel hoger zien eindigen als ze een rockplaat of juist akoestisch gitaarnummer of wellicht wel reggae had gezongen..
Ik ook Peter, als Anouk destijds een andere nummer had gekozen was ze hoger geeinigd.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:54:00 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152329728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je de 3j's als standaard neemt dan zijn bijna elk liedje en bijna elke groep top. :)
Het is een teruggang qua kloten omdat het een vrij laffe songkeuze is. Ze hebben iets gekozen waarvan ze denken dat het aanslaat, niet iets wat zit als een maatpak. Wanneer heb jij Trijntje eerder zulke niemendalletjes horen zingen? Ilse en Waylon waren vorig jaar zo populair (enkel verslagen door de freak of the year) omdat ze authentiek waren, zij zijn countrymuzikanten en ze kozen voor een countrylied. Iedereen kon zien en horen dat het klopte. Zelfs de Americanen vonden het accent waarmee ze zongen feilloos (specifiek voor de regio waar het hart van de country-muziek ligt). Alles klopte!
aan het liedje van the common linnets was niets authentieks. het was echt muzikaal een heel simpel liedje.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 mei 2015 @ 13:58:04 #28
163650 Greys
pi_152329870
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:07 schreef Peter het volgende:
Ilse en Waylon kozen een genre en stijl waar ze in uitblinken en worden 2e. Anouk kiest een stijl die we niet van haar gewend zijn qua hits en wordt 9e. Trijntje kiest ook een stijl die we niet echt van haar kennen en...

Waarom niet putten uit je kracht? Ik had Anouk wel hoger zien eindigen als ze een rockplaat of juist akoestisch gitaarnummer of wellicht wel reggae had gezongen..
Ik denk dat Bird ook gewoon 'Anouk' was. Het was misschien niet iets dat we van haar gewend waren, maar wel iets waar waarschijnlijk haar hart gewoon lag, ze heeft wel vaker andere uitstapjes qua nummers en is al lang niet meer een standaard rockchick. :) Ik vond Birds net zo authentiek Anouk als CATS bij Ilse en Waylon hoorde. (Waylon is normaal ook iets meer een rocker...)

Anouk trok volledig haar eigen pad met een zeer gedurfde clip ook. Haar hele hart lag in het liedje en de clip. Dat kan je van Trijntje onmogelijk zeggen. De clip was ronduit FLUT en het liedje heeft ze bij een ander van de plank getrokken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152330484
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat Bird ook gewoon 'Anouk' was. Het was misschien niet iets dat we van haar gewend waren, maar wel iets waar waarschijnlijk haar hart gewoon lag, ze heeft wel vaker andere uitstapjes qua nummers en is al lang niet meer een standaard rockchick. :) Ik vond Birds net zo authentiek Anouk als CATS bij Ilse en Waylon hoorde. (Waylon is normaal ook iets meer een rocker...)

Anouk trok volledig haar eigen pad met een zeer gedurfde clip ook. Haar hele hart lag in het liedje en de clip. Dat kan je van Trijntje onmogelijk zeggen. De clip was ronduit FLUT en het liedje heeft ze bij een ander van de plank getrokken.
Eens, en als Trijntje de finale niet haalt of niet hoog scoort in de finale blijft dat hetgeen waar het is misgegaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152330800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, en als Trijntje de finale niet haalt of niet hoog scoort in de finale blijft dat hetgeen waar het is misgegaan.
Nee, dan is het de schuld van Oost-Europa dat van die 'matige' liedjes als Albanië en Roemenië wel naar de finale gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 mei 2015 @ 14:32:25 #31
163650 Greys
pi_152331054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, dan is het de schuld van Oost-Europa dat van die 'matige' liedjes als Albanië en Roemenië wel naar de finale gaan.
Ja. Oh god, dankzij Trijn krijgen we straks dat houmaarophetiseenOostblokfeestje-gejank weer terug :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2015 @ 14:32:53 #32
43556 miss_dynastie
pi_152331064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, dan is het de schuld van Oost-Europa dat van die 'matige' liedjes als Albanië en Roemenië wel naar de finale gaan.
Precies! En de schuld van het noorden, dat tegenwoordig het nieuwe Oostblok is :7
pi_152331568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Precies! En de schuld van het noorden, dat tegenwoordig het nieuwe Oostblok is :7
Dat zou helemaal humor zijn ja, als die de schuld krijgen, terwijl we de afgelopen twee jaar enorm geadopteerd zijn door dat noordelijke blok en de baltische staten :D

En ik gok dat alle punten die Trijn gaat krijgen ook alleen maar uit die hoek zullen komen, samen met Belgie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:55:09 #34
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152331786
De fans van Loic (BE) kunnen zich voor een eerste keer vergapen op een live stage performance
http://wiwibloggs.com/201(...)oice-belgique/93288/

Als ik het goed heb, gaan enkel de backing vocals mee naar Wenen.

Ik denk dat het wel goed komt met Loic voor een finaleplaats :7
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:59:50 #35
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152331951
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

aan het liedje van the common linnets was niets authentieks. het was echt muzikaal een heel simpel liedje.
No offence maar zoek eens de betekenis van het woord authentiek op. ;)
Dat heeft niets met de complexiteit van een liedje of zo te maken.

Understated is iets heel anders dan simpel. Een liedje hoeft niet per se modulaties en bruggen en zo te hebben om een goed liedje te zijn. Sterker nog, de beste liedjes hebben dat juist niet nodig om goed tot hun recht te komen. Zij waren gewoon zichzelf (dus authentiek), zij zijn country en dat zagen en hoorden de mensen. Trijntje speelt een meisje van 20 wat zij niet is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:06:04 #36
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152332172
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat Bird ook gewoon 'Anouk' was. Het was misschien niet iets dat we van haar gewend waren, maar wel iets waar waarschijnlijk haar hart gewoon lag, ze heeft wel vaker andere uitstapjes qua nummers en is al lang niet meer een standaard rockchick. :) Ik vond Birds net zo authentiek Anouk als CATS bij Ilse en Waylon hoorde. (Waylon is normaal ook iets meer een rocker...)

Anouk trok volledig haar eigen pad met een zeer gedurfde clip ook. Haar hele hart lag in het liedje en de clip. Dat kan je van Trijntje onmogelijk zeggen. De clip was ronduit FLUT en het liedje heeft ze bij een ander van de plank getrokken.
Inderdaad.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2015 @ 15:11:45 #37
43556 miss_dynastie
pi_152332418
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:55 schreef misteriks het volgende:
De fans van Loic (BE) kunnen zich voor een eerste keer vergapen op een live stage performance
http://wiwibloggs.com/201(...)oice-belgique/93288/

Als ik het goed heb, gaan enkel de backing vocals mee naar Wenen.

Ik denk dat het wel goed komt met Loic voor een finaleplaats :7
Wow, dat haalt makkelijk de finale :Y
  woensdag 6 mei 2015 @ 18:25:13 #38
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152339068
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:55 schreef misteriks het volgende:
De fans van Loic (BE) kunnen zich voor een eerste keer vergapen op een live stage performance
http://wiwibloggs.com/201(...)oice-belgique/93288/

Als ik het goed heb, gaan enkel de backing vocals mee naar Wenen.

Ik denk dat het wel goed komt met Loic voor een finaleplaats :7
Zeker een kanshebber. Al zijn er zat mensen die het niks vinden, denk toch dat hij best hoog gaat eindigen. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 6 mei 2015 @ 18:28:09 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152339162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

No offence maar zoek eens de betekenis van het woord authentiek op. ;)
Dat heeft niets met de complexiteit van een liedje of zo te maken.

Understated is iets heel anders dan simpel. Een liedje hoeft niet per se modulaties en bruggen en zo te hebben om een goed liedje te zijn. Sterker nog, de beste liedjes hebben dat juist niet nodig om goed tot hun recht te komen. Zij waren gewoon zichzelf (dus authentiek), zij zijn country en dat zagen en hoorden de mensen. Trijntje speelt een meisje van 20 wat zij niet is.
Vader jacob is dan ook authentiek en is qua complexiteit zelfs moeilijker. Het is gewoon een heel simpel liedje wat heel vaak al gedaan is in diverse variaties, niet voor niets kregen ze beschuldigingen van plagiaat. Het zit namelijk zo simpel in elkaar dat als je even een piano bespeelt je al bijna tijdens het pingelen perongeluk al het liedje van the common linnets speelt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_152362801
Voor degenen die graag wat Songfestivalclichés horen:
quote:
Trijntje viert Songfestival-feestje bij Cornald Maas
Aan de vooravond van haar vertrek naar Wenen is Trijntje Oosterhuis vanavond eerst nog te gast bij Cornald Maas in Opium. Dat heeft AvroTros vandaag laten weten. Voor zijn Songfestival-special zet Maas het trio Tijl Beckand, Jamai Loman en Annemieke Schollaardt in. “Zij duiken in de geschiedenis van het grootste muziekevenement ter wereld en kiezen hun favoriete ‘festival-evergreen’. Het drietal buigt zich ook over de concurrentie van Trijntje’s Walk along“, zegt een woordvoerder.
Het trio zoekt uit welke landen een goede kans maken. “Is het Rusland dat uitgerekend dit jaar met een vredesboodschap komt? Of Finland met een punkband bestaande uit verstandelijk gehandicapten?”

Uiteraard komt vooral Oosterhuis aan het woord. “Wat zijn haar eigen verwachtingen en hoe gaat zij om met die van het publiek na het grote succes van vorig jaar?”

Tijdens de uitzending treedt ze ook op met haar liedje Walk Along.

Opium is om 21.10 uur te zien op NPO 2.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152363109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:55 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die graag wat Songfestivalclichés horen:

[..]

Leuk :P Ik ga kijken! w/

*O*
pi_152365673
Dat nieuwe lied van TCL: We don't make the wind blow O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 13:36:33 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_152366370
Crosspost vanuit het Pauw topic:

quote:
Cornald Maas geeft een voorbeschouwing van Eurovisie Songfestival
Oostenrijk maakt zich op voor de zestigste editie van het Eurovisie Songfestival. Songfestival-kenner en commentator Cornald Maas vertrekt zondag alvast naar Wenen om de sfeer te peilen . Wie zijn de grote favorieten? En kan Nederland na veertig jaar eindelijk weer eens winnen? Vanavond geeft Cornald Maas een voorbeschouwing.
Vanavond bij Pauw dus :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_152366536
https://instagram.com/p/2YEVGoLZNg/?taken-by=esc_buildingbridges

Eerste foto van het podium!

Ik vind 'm echt verschrikkelijk slecht :$
Zo klein ook... en die rare trap recht in het midden...

-O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:59:34 #45
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_152367203
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:40 schreef Unites het volgende:
https://instagram.com/p/2YEVGoLZNg/?taken-by=esc_buildingbridges

Eerste foto van het podium!

Ik vind 'm echt verschrikkelijk slecht :$
Zo klein ook... en die rare trap recht in het midden...

-O-
Zo rond als een Pannecouke *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:12:12 #46
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152370079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:40 schreef Unites het volgende:
https://instagram.com/p/2YEVGoLZNg/?taken-by=esc_buildingbridges

Eerste foto van het podium!

Ik vind 'm echt verschrikkelijk slecht :$
Zo klein ook... en die rare trap recht in het midden...

-O-
Denk dat het best mee zal vallen hoe groot dat is. Die trap in het midden laat het kleiner lijken, omdat hij zo breed is dat hij kort lijkt. Links zit een 'gewone' trap en die is toch mooi 9 treden hoog. Zeg gemiddeld iets van 20cm per trede, kom je al snel op een podium van bijna 2 meter hoog. Diameter zwarte cirkel gok ik dan op een meter of 10. :7

Die lichtstaven vind ik juist ook wel wat hebben, lekker "retro-fout-kitsch". 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:03:55 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152371815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:55 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die graag wat Songfestivalclichés horen:


Trijntje vertelde vorige week dat ze opname had bij opium is voor een keer niet rechtstreeks.
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:07:02 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 mei 2015 @ 16:10:02 #49
163650 Greys
pi_152372089
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:55 schreef misteriks het volgende:
De fans van Loic (BE) kunnen zich voor een eerste keer vergapen op een live stage performance
http://wiwibloggs.com/201(...)oice-belgique/93288/

Als ik het goed heb, gaan enkel de backing vocals mee naar Wenen.

Ik denk dat het wel goed komt met Loic voor een finaleplaats :7
Hatsee, top 10 in de finale is wel een zekerheidje denk ik :)
HEEL tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:58:35 #50
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152373676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Hatsee, top 10 in de finale is wel een zekerheidje denk ik :)
HEEL tof.
Wordt het straks toch nog Brussel 2016 :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152377933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:40 schreef Unites het volgende:
https://instagram.com/p/2YEVGoLZNg/?taken-by=esc_buildingbridges

Eerste foto van het podium!

Ik vind 'm echt verschrikkelijk slecht :$
Zo klein ook... en die rare trap recht in het midden...

-O-
I like it. Maar nogal compact. Ben reuze benieuwd naar live beelden.
~The present is all there is~
pi_152378076
Cornald was vandaag te gast bij Gijs 2.0 (Gijs Staverman's radio programma). Cornald weet ook nog niet hoe het optreden er uit komt te zien.Wel kon hij aangeven dat er 4 vrouwelijke backings meegaan. Volgens hem is er ook iets met de backings bedacht, volgens hem wordt het close in beeld gebracht...

http://gijs.kro.nl/seizoenen/2015/afleveringen/07-05-2015
~The present is all there is~
pi_152378221
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 mei 2015 @ 20:02:51 #54
163650 Greys
pi_152379653
quote:
Zou de AVROTROS willen dat we de Trijn meetellen?
Ik zou zeggen 'nee', omdat ze op het moment van vragen nog niet meedoet.

En bedoelen ze VERSCHILLENDE acts? Want er hebben paar keer dezelfde mensen meegedaan...

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 07-05-2015 20:29:28 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152381225
ik begint bij mij nu echt te kriebelen :X
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 21:12:21 #56
368283 ato
pi_152382305
Ja het komt nu wel dichterbij he ...

4 backings?...

En toch een figurant, de man waar Trijntje verliefd op is..?

Wordt het toch wat? Krijgen we een leuke verrassende act te zien? Zodat liedje frisser klinkt?

Of is het een tegenvaller van heb ik jou daar?

Ja ik heb ook weer de koorts wat Eurovisie heet..
Life can be a bitch, so like it..
pi_152382457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:12 schreef ato het volgende:
Ja het komt nu wel dichterbij he ...

4 backings?...

En toch een figurant, de man waar Trijntje verliefd op is..?

Wordt het toch wat? Krijgen we een leuke verrassende act te zien? Zodat liedje frisser klinkt?

Of is het een tegenvaller van heb ik jou daar?

Ja ik heb ook weer de koorts wat Eurovisie heet..
Ik krijg er hetzelfde idee bij als Edsilia 2.0 met zo'n man/danser die totaal uit de toon valt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152382581
quote:
11s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou de AVROTROS willen dat we de Trijn meetellen?
Ik zou zeggen 'nee', omdat ze op het moment van vragen nog niet meedoet.

En bedoelen ze VERSCHILLENDE acts? Want er hebben paar keer dezelfde mensen meegedaan...
En wat moeten we doen met 1956?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 mei 2015 @ 21:19:44 #59
163650 Greys
pi_152382629
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:18 schreef KoningPils het volgende:

[..]

En wat moeten we doen met 1956?
Die tel ik als twee, er waren immers twee acts van Nederland dat jaar :@
En ze vragen om het aantal acts. Toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152382694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Die tel ik als twee, er waren immers twee acts van Nederland dat jaar :@
En ze vragen om het aantal acts. Toch?
Klopt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 mei 2015 @ 21:26:04 #61
163650 Greys
pi_152382891
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:21 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Klopt
En ik tel dezelfde deelnemers maar gewoon mee, ze vragen niet om verschillende.
En ik tel Trijntje ook maar niet mee.
En ik tel 1956 dubbel.
En dan maar hopen dat ze het zo bedoeld hebben :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152382938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:26 schreef Greys het volgende:

[..]

En ik tel dezelfde deelnemers maar gewoon mee, ze vragen niet om verschillende.
En ik tel Trijntje ook maar niet mee.
En ik tel 1956 dubbel.
En dan maar hopen dat ze het zo bedoeld hebben :D
Ik hoop het ook :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:27:30 #63
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152382944
Mooie Nederlandse inzending door de jaren heen imo:
1957 - Corry Brokken - Net als toen
1958 - Corry Brokken - Heel de wereld
1959 - Teddy Scholten - 'n Beetje

1962 - De Spelbrekers - Katinka
1964 - Anneke Grönloh - Jij bent mijn leven
1965 - Conny Vandenbos - 't Is genoeg
1966 - Milly Scott - Fernando en Filippo
1969 - Lenny Kuhr - De troubadour

1972 - Sandra en Andres - Als het om de liefde gaat
1974 - Mouth and MacNeal - I see a star
1975 - Teach-In - Ding-a-Dong

1980 - Maggie MacNeal - Amsterdam
1984 - Maribelle - Ik hou van jou
1988 - Gerard Joling - Shangri-La
1989 - Justine Pelmelay - Blijf zoals je bent

1993 - Ruth Jacott - Vrede
1996 - Maxine en Franklin Brown - De eerste keer
1998 - Edsilia Rombley - Hemel en aarde

2005 - Glennis Grace - My impossible dream
2007 - Edsilia Rombley - On top of the world

2013 - Anouk - Birds
2015 - Trijntje Oosterhuis - Walk Along ( _O_ )
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 21:48:47 #64
368283 ato
pi_152383853
Ik vind Corry Brokken met Net als toen ook 1 van de beste inzendingen ooit en een mooie winnaar..
Ook al was dat ver voor mijn tijd.. :-)

Niets nieuws onder de zon bij Opium dus, wel dat ze walk along mooi klein zong..

Ik vind de achtergrondkoor wel goed hoor..
Life can be a bitch, so like it..
pi_152384169
Na het kijken van Opium kom ik tot de conclusie dat Anouk zich beter voortaan moet concentreren op zingen ipv schrijven.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 22:05:38 #66
368283 ato
pi_152384621
Ik vind haar altijd zo hard en met schelle stem praten..
Life can be a bitch, so like it..
pi_152387977
Bij Opium zong Trijntje op het eind weer met wat meer uithalen, ik wil dit volgende week terug horen tijdens de repetities. Vrees alleen dat Trijntje in het zwart gaat, wat naar mijn mening niet bij het nummer past. Maar goed....maandag weten we wat ze gaat dragen. Dit jaar moeten alle deelnemers tijdens de eerste repetitie de kleding dragen waarin ze optreden. Overigens, als ik het goed heb begrepen, zal alleen het officiele YT kanaal / Eurovision.tv beelden mogen maken.
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 23:16:30 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152388347
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:08 schreef grazz het volgende:
Bij Opium zong Trijntje op het eind weer met wat meer uithalen, ik wil dit volgende week terug horen tijdens de repetities. Vrees alleen dat Trijntje in het zwart gaat, wat naar mijn mening niet bij het nummer past. Maar goed....maandag weten we wat ze gaat dragen. Dit jaar moeten alle deelnemers tijdens de eerste repetitie de kleding dragen waarin ze optreden. Overigens, als ik het goed heb begrepen, zal alleen het officiele YT kanaal / Eurovision.tv beelden mogen maken.
Trijntje idd de laatste tijd in alleen zwart bijna gezien. De clip was ook al zo duister, misschien willen ze het stijlvol en mysterieus maken daarmee?
pi_152388958
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:08 schreef grazz het volgende:
Bij Opium zong Trijntje op het eind weer met wat meer uithalen, ik wil dit volgende week terug horen tijdens de repetities. Vrees alleen dat Trijntje in het zwart gaat, wat naar mijn mening niet bij het nummer past.
Met de uithalen moet ze opletten, dat ging laatst een keer verkeerd. Het past niet bij Trijntjes zangkwaliteiten en stem om veel met de kopstem te zingen, weinig zangers/zangeressen kunnen dit. Mathilde Santing deed eens mee aan het programma Masterclass wat Sonja Barend presenteerde, zij gaf het verstandige advies om zoveel mogelijk binnen het bereik te zingen waarvoor je niet je kopstem nodig hebt: warmer geluid.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152388978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:

[..]

Trijntje idd de laatste tijd in alleen zwart bijna gezien. De clip was ook al zo duister, misschien willen ze het stijlvol en mysterieus maken daarmee?
Ja en dan een openingsshot van Trijntje wandelend op een verlaten weg zoals dit:



Nee ik mag hopen op iets met kleur. Kan me herinneren dat Trijntje zei dat de clip niets te maken heeft met hoe het er on stage gaat uit zien.
~The present is all there is~
pi_152389106
Op een ander forum las ik iets over de backings...

Trijntje neemt 4 backings mee. Ze trad tot nu toe telkens met 3 backings op, waar is die 4e?
Af en toe zag je Jenny Lane en dan weer zo'n 3JS/Jan Smit backing (weet haar naam niet). Misschien dat één van hen andere verplichtingen had, maar ergens wel opvallend dat de 4 backings nooit samen te zien waren. Bestaat er een klein kansje dat we verrast gaan worden en dat Anouk als backing meegaat? :o
~The present is all there is~
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 23:36:26 #72
368283 ato
pi_152389257
Zal leuk zijn...

Maar deze background zangeressen zijn wel erg leuk en goed hoor
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 16:54:53 #73
163650 Greys
pi_152407063
Vanavond zullen we het weten, want:

Vanavond treedt Trijntje Oosterhuis op in @RTLLateNight met dezelfde achtergrondzangeressen die ook mee naar Wenen gaan! #songfestival
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152407270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:54 schreef Greys het volgende:
Vanavond zullen we het weten, want:

Vanavond treedt Trijntje Oosterhuis op in @RTLLateNight met dezelfde achtergrondzangeressen die ook mee naar Wenen gaan! #songfestival
Helemaal geen zin om naar te kijken. Ze staat 10 keer per dag dat lied ergens op een braderietje te blèren. Ben er zo klaar mee.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 17:23:18 #75
163650 Greys
pi_152407586
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Helemaal geen zin om naar te kijken. Ze staat 10 keer per dag dat lied ergens op een braderietje te blèren. Ben er zo klaar mee.
Ik kijk ook niet, kan het gejengel niet meer horen.
Lees hier wel wat er is met de achtergrondzangeressen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152407640
IK BEN HARTSTIKKE BENIEUWD, EN IK HEB ER ZIN IN w/
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2015 @ 17:33:22 #77
43556 miss_dynastie
pi_152407760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:

[..]

Trijntje idd de laatste tijd in alleen zwart bijna gezien. De clip was ook al zo duister, misschien willen ze het stijlvol en mysterieus maken daarmee?
Ja, of het is een kwestie van: zwart kleedt af :7 /Wehkampmodeadvies
pi_152407984
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef grazz het volgende:

[..]

I like it. Maar nogal compact. Ben reuze benieuwd naar live beelden.
Dat heb ik liever dan een té groot podium waarop de artiesten eruit zien als minuscule poppetjes, met een té grote afstand tot het publiek (zoals in Azerbeidzjan, 2012). 2013 beviel me wat dat betreft wel, terug naar relatief normale proporties en letterlijk dichterbij de mensen. Anouk kon het publiek zowaar aanraken toen ze op die catwalk stond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2015 17:44:57 ]
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 20:23:50 #79
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152412960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:26 schreef Jif het volgende:
IK BEN HARTSTIKKE BENIEUWD, EN IK HEB ER ZIN IN w/
*O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152414704
Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden :$
pi_152416207
Ik vind die griet die ook met de J's mee was en bij Jan Smit zingt altijd zo suf als backing
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152416424
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die griet die ook met de J's mee was en bij Jan Smit zingt altijd zo suf als backing
Ja ik ook blegh, maar ze zal wel mee gaan, heb haar nog niet met iemand anders gezien..
pi_152417414
Mr Probz en Niels Geussebroek kunnen we wel afschrijven voor komend jaar, die keken me toch een partij smerig naar haar concurrentie :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152417612
Geen Anouk in het koortje }:|
pi_152417640
Ik ben echt heel benieuwd naar de act want volgens mij stevenen we gewoon lekker af op een vingerknippende Trijn, 4 heupwiegende backings en een man die daar totaal bij uit de toon valt, lekker oubollig en traditioneel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152417675
Ze vindt het ook oprecht een goed liedje volgens mij :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152417726
Ze doet het leuk, maar het ge-why blijft gewoon kut.

En toch heb ik er zin in. *O* Ik ben nog steeds happy na afgelopen jaar, het succes, en dat we dit jaar ook gewoon nog een goeie zangeres sturen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152417825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar de act want volgens mij stevenen we gewoon lekker af op een vingerknippende Trijn, 4 heupwiegende backings en een man die daar totaal bij uit de toon valt, lekker oubollig en traditioneel
Vraag me dan wel af waarom de geliefde regisseur dan zo veel tijd nodig heeft om een act voor te bereiden. Denk dat het wel wat spectaculairder wordt dan dat hoor. Al zullen we dat waarschijnlijk pas zien tijdens de eerste halve finale.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:49:54 #89
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152417840
Haha, toch wel weer even leuk dat ik RTL late night gezien heb.
Persoonlijk vind ik de akoestische versie leuker dan de normale, maar ik vond het net op tv lijken alsof er nog 10x meer why-aiaiai gezongen werd dan normaal.
Natuurlijk ook omdat het hele publiek daarna niet meer stil te krijgen was, omdat ze allemaal nog aan het why-aiaiai'en waren. Umberto Tan moest ingrijpen _O- . Dames en heren, TRIJNTJE OOSTERHUIS! *O*
pi_152417855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ze vindt het ook oprecht een goed liedje volgens mij :')
Als ze er zelf niet in zou geloven dan was ze echt niet gegaan hoor.
pi_152417897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:44 schreef Jif het volgende:
Geen Anouk in het koortje }:|
Had ik persoonlijk wel 'n kei toffe actie gevonden :P

*O*
pi_152417903
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Mr Probz en Niels Geussebroek kunnen we wel afschrijven voor komend jaar, die keken me toch een partij smerig naar haar concurrentie :')
Merendeel van die clipjes stelt toch ook weinig voor?


Jammer dat mr Probz zo faalangstig is, die had van mij wel mogen gaan. Goeie zang, mooi nummer, goeie kop. Bingo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152417926
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef Unites het volgende:

[..]

Had ik persoonlijk wel 'n kei toffe actie gevonden :P

*O*
Ja! :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152417934
Het was trouwens een van de betere optredens :Y
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:52:46 #95
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152417970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef Jif het volgende:
Het was trouwens een van de betere optredens :Y
Het klonk inderdaad wel echt heel goed!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:01:28 #96
163650 Greys
pi_152418303
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Merendeel van die clipjes stelt toch ook weinig voor?

Jammer dat mr Probz zo faalangstig is, die had van mij wel mogen gaan. Goeie zang, mooi nummer, goeie kop. Bingo.
Geile stem. Je vergat geile stem :9

Maar ja. Potdomme. Die mot gaan.

En was er iets met het haar van de Trijn? Ik keek niet maar ik zag op twitter allerlei 'wtf is er verftechnisch mis gegaan met Trijntje dr haar' berichten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:02:00 #97
163650 Greys
pi_152418325
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:52 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Het klonk inderdaad wel echt heel goed!
Jullie zijn gewoon helemaal murw gewhyhyhy'd inmiddels...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:03:25 #98
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152418382
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Geile stem. Je vergat geile stem :9

Maar ja. Potdomme. Die mot gaan.

En was er iets met het haar van de Trijn? Ik keek niet maar ik zag op twitter allerlei 'wtf is er verftechnisch mis gegaan met Trijntje dr haar' berichten?
Ja dat haar... Dat was volgens mij afgestemd op die gitarist.
pi_152418418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Geile stem. Je vergat geile stem :9

Maar ja. Potdomme. Die mot gaan.

En was er iets met het haar van de Trijn? Ik keek niet maar ik zag op twitter allerlei 'wtf is er verftechnisch mis gegaan met Trijntje dr haar' berichten?
Idd, zwoel en zwaar O+

Trein haar haar was iets droog, ik denk lekker getoupeerd en geplukt om het wat voller te maken.
Maar misschien dat een verfkenner dat herkent als mislukt door teveel kleuren?
Kleur zelf zag ik weinig aan. Maar ik was meer gefocused op haar make up.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152418484
Hebben ze die diabetes-geleerde nu uitgenodigd om Trijn last minute van haar derriere af te helpen? ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152418489
Ik zapte trouwens een week of twee terug langs een slecht programma op SBS, waar Nick het nummer van mr Probz deed (al dan niet met onnozele tekst).

Hij mag ook gaan, solo. Moooooie zang.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152418536
Ik denk dat Trijn volhangt met haarstukken. Hier was ze ze vergeten:

  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:07:22 #103
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152418548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte trouwens een week of twee terug langs een slecht programma op SBS, waar Nick het nummer van mr Probz deed (al dan niet met onnozele tekst).

Hij mag ook gaan, solo. Moooooie zang.
Jaa, alsjeblieft een onderzetter.. op het nummer van 'Nothing really matters'.
pi_152418591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:07 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Jaa, alsjeblieft een onderzetter.. op het nummer van 'Nothing really matters'.
Oh ja, die onderzetter :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:09:00 #105
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:09:47 #106
163650 Greys
pi_152418673
Nick solo is inderdaad een stuk minder Volendams dan met Simon.
Stom eigenlijk...

Nou geregeld toch, Probz is een faalangstert, als hij dan een topnummer schrijft en dat door Nick laat zingen is dat kennelijk een prima combi. Hatsee :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:10:21 #107
163650 Greys
pi_152418693
Ik vind dat trouwens een heerlijk programma :@ :@ :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:11:57 #108
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152418764
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat trouwens een heerlijk programma :@ :@ :@
Dat ben ik helemaal met je eens, Greys. Die talentenjachten komen soms ook je neus uit.
pi_152418797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:09 schreef Greys het volgende:


Nou geregeld toch, Probz is een faalangstert, als hij dan een topnummer schrijft en dat door Nick laat zingen is dat kennelijk een prima combi. Hatsee :D
Nog nooit zo snel een idee hier geboren!

En dat gaat scoren *O* Al mag mr Probz ook een valiumpje nemen, zelf schrijven en gaan O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:13:50 #110
163650 Greys
pi_152418840
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:11 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, Greys. Die talentenjachten komen soms ook je neus uit.
Ik dacht eerst 'oh god, dat zal wel zo'n suffe toestand worden'.
Maar ik vind het echt heerlijk dom maar zalig vermaak :D

Vind Nick en Simon ook erg tof hier, vooral die zelfspot, dat ze die ene zangeres de één na vorige keer zo'n afzeiknummer over hen lieten zingen en vrolijk mee zaten te hopsasaën _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152418852
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat trouwens een heerlijk programma :@ :@ :@
Ik heb het daarna afgezet, is het door de humor leuk, of de luchtigheid, de zang, alles? :D Doen ze vaker mooie liedjes? O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152418900
Zijn jullie ook afgehaakt bij dat suffe suikerverhaal :Z
pi_152418944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:15 schreef Jif het volgende:
Zijn jullie ook afgehaakt bij dat suffe suikerverhaal :Z
Het duurt te lang. Zeker op vrijdag. Zeker nadat ik nog why-aiaiai in mijn hoofd :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:16:56 #114
163650 Greys
pi_152418962
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb het daarna afgezet, is het door de humor leuk, of de luchtigheid, de zang, alles? :D Doen ze vaker mooie liedjes? O+
De zelfspot, de humor, de combinatie van die Koningsbrugge met N&S, Do die niet irritant aanwezig is, de suffe teksten, de overgave van het zíngen van die suffe teksten, echt briljant :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:17:06 #115
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152418969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:15 schreef Jif het volgende:
Zijn jullie ook afgehaakt bij dat suffe suikerverhaal :Z
Haha, dit is inderdaad veel interessanter. Na Trijn was ik al afgehaakt. Ik zat in het voorstukje nog iemand in dat suikerverhaal te vergelijken met iemand bij mij uit het dorp. :')
pi_152419019
Misschien kijkt Son nu ook :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:19:00 #117
163650 Greys
pi_152419034
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het duurt te lang. Zeker op vrijdag. Zeker nadat ik nog why-aiaiai in mijn hoofd :')
Ze krijgen soms vijf rare woorden en een bestaand nummer en dan moeten ze met die vijf woorden in vrij korte tekst een hele nieuwe tekst maken.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:19:14 #118
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152419039
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:16 schreef Greys het volgende:

[..]

De zelfspot, de humor, de combinatie van die Koningsbrugge met N&S, Do die niet irritant aanwezig is, de suffe teksten, de overgave van het zíngen van die suffe teksten, echt briljant :D
Ja, het is gewoon een keer wat anders op tv. Ik ben ook bij een opname aanwezig geweest in studio Baarn. Dat is ook echt leuk en lachen! En vooral Do, die niet irritant aanwezig is, HEEL belangrijk!
pi_152419052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:16 schreef Greys het volgende:

[..]

De zelfspot, de humor, de combinatie van die Koningsbrugge met N&S, Do die niet irritant aanwezig is, de suffe teksten, de overgave van het zíngen van die suffe teksten, echt briljant :D
Oke, ik ga er eens voor zitten dan, ben nu wel benieuwd naar een hele aflevering. :D
Zijn de teams altijd hetzelfde?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:20:22 #120
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152419076
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oke, ik ga er eens voor zitten dan, ben nu wel benieuwd naar een hele aflevering. :D
Zijn de teams altijd hetzelfde?
Ja, de teams bestaan iedere week uit Jurk en N&S. Ik vond de 2e aflevering persoonlijk minder leuk dan de 1e en de 3e.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:20:31 #121
163650 Greys
pi_152419078
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oke, ik ga er eens voor zitten dan, ben nu wel benieuwd naar een hele aflevering. :D
Zijn de teams altijd hetzelfde?
Ja! :D Ik zit even één liedje op te zoeken, dat was echt geweldig. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:20:52 #122
163650 Greys
pi_152419085
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:20 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Ja, de teams bestaan iedere week uit Jurk en N&S. Ik vond de 2e aflevering persoonlijk minder leuk dan de 1e en de 3e.
Hoe heette die dame ook alweer die de 'ode' aan N&S deed?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:21:51 #123
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152419124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe heette die dame ook alweer die de 'ode' aan N&S deed?
Katinka Polderman?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! :D Ik zit even één liedje op te zoeken, dat was echt geweldig. _O-
Bedoel je de nieuwe tune van Spuiten en slikken, op vrienden voor het leven?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:22:05 #124
163650 Greys
pi_152419132
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152419140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze die diabetes-geleerde nu uitgenodigd om Trijn last minute van haar derriere af te helpen? ;)
:')

Volgens mij is ze al best veel afgevallen hoor. Althans, zo lijkt het wel...

:P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:23:17 #127
163650 Greys
pi_152419175
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oke, ik ga er eens voor zitten dan, ben nu wel benieuwd naar een hele aflevering. :D
Zijn de teams altijd hetzelfde?
Nick en Simon hadden Katinka gevraagd een ode aan hen te zingen.
Bwehehehe :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152419220
quote:
Haha, die tekst ja _O- Is het elke zaterdag?

Ik ken Jurk helemaal niet. Whehe.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:25:47 #129
163650 Greys
pi_152419254
'TIS TIEN KEER ERRUGURRR DAN DE DRIE JEEEEES'

_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:26:21 #130
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152419270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:25 schreef Greys het volgende:
'TIS TIEN KEER ERRUGURRR DAN DE DRIE JEEEEES'

_O- _O-
Weelderig waardeloos! _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:27:35 #131
163650 Greys
pi_152419309
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:26 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Weelderig waardeloos! _O-
Door dat soort dingen ga ik weer een beetje meer van die Volendammers houden.
Die zelfspot :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 23:28:50 #132
163650 Greys
pi_152419339
DE TAALVAARDIGHEID VAN EEN ANALFABEEEEEET
EN WIE NOU WIE IS, GEEN MENS DIE HET WEEEET

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:32:45 #133
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152419464
DIE LIEDJES ZO RAMMELEND, KLEURLOOS EN KROM,
GESP ZE EEN LEDEREN MUILKORFJE OM
:X
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2015 @ 00:59:44 #134
368283 ato
pi_152422037
quote:
Bedankt Jif en wat een leuk optreden..

@ Greys heb niet echt veel met dit liedje en dito zangeres al eerder uitgelegd. Maar het is de Eurovisiekoorts en ik vind dit na haar laatste matige optreden weer eens een goed optreden.

Ik wil gewoon dat Nederland toch weer verrast met een geweldig optreden..

Nu zijn er juist meer kritieken over dit liedje. Zal toch geweldig zijn dat het een goed optreden is en Trijntje toch verrast met een leuke frisse act.

Fijn is dat ik mij niet hoeft te schamen over het optreden van Nederland.

Dat deed ik van 2004 t/m 2012 (laatste tot mijn spijt want het liedje en Joan was geweldig, maar live was het slecht..)

Ps. wie is de suffe achtergrondzangeres van Jan Smit?

Ik vind diegene met het korte haar zo'n leuke meid en die blonde zo leuk. Toch niet 1 van die twee?
Verder een goed achtergrondkoor wat het liedje en het optreden van Trijntje juist oppimpt..

Ps. het schijnt dat Mans uit Zweden het liedje van Nederland zo waardeert..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2015 @ 01:00:24 #135
368283 ato
pi_152422059
Laatse optreden in Opium vond ik matig..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2015 @ 01:27:45 #136
368283 ato
pi_152422743
Ok diegene die ik leuk vind is 1 van de zusjes Aa?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2015 @ 01:36:26 #137
368283 ato
pi_152422983
Ok ik ben erachter wie ik erg leuk vind als achtergrondzangeres. Dat is Patt Rily...
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:37:34 #138
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152425900
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:49 schreef Unites het volgende:

[..]

Vraag me dan wel af waarom de geliefde regisseur dan zo veel tijd nodig heeft om een act voor te bereiden. Denk dat het wel wat spectaculairder wordt dan dat hoor. Al zullen we dat waarschijnlijk pas zien tijdens de eerste halve finale.
Ik denk dat hij veel tijd kwijt is aan pogingen om Trijntje dat handje en die vingerknip af te leren. :7

Maar goed, we zullen het zien.
Wanneer zijn nu precies de eerste repetitieoptredens? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152426038
11 mei [14:00] First Rehearsal
11 mei [16:25] Press Meet & Greet

15 mei [11:35] Second Rehearsal
15 mei [12:35] Press Conference

http://www.eurovision.tv/page/calendar
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:00:57 #140
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152426208
Thanks. ^O^
Overmorgen al dus, ik had iets later in mijn geheugen zitten.

w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152426569
Ik zou het tof vinden als in aanloop naar het ESF #trijnleven trending topic zou worden op Twitter.

(#treinleven is een hashtag die veelal wordt gebruikt icm dingen die je meemaakt in en rondom de trein. #trijnleven is daar dus een speling van)
pi_152431330
Trijntjes nieuwe album kan je hier beluisteren: http://www.deezer.com/playlist/1228724371
pi_152436148
Optreden bij RTLLN was heel goed, ik hoop dat ze niet te gespannen is en vol overgave het nummer gaat zingen zoals ze gisteren deed, nummer bloeit open op het einde. Vond haar er ook hier zoveel beter uitzien, maar dat kan morgen zomaar weer anders zijn bij d'r...
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2015 @ 20:24:12 #144
368283 ato
pi_152439038
Ja kan verschillen bij haar he..

Gisten gaf zij echt een goed optreden..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2015 @ 21:08:44 #145
368283 ato
pi_152440535
Ik ga super positief zijn, Trijntje haat de finale
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2015 @ 21:09:22 #146
368283 ato
pi_152440550
Haalt de finale
Life can be a bitch, so like it..
pi_152440734
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:08 schreef ato het volgende:
Ik ga super positief zijn, Trijntje haat de finale
Haha :')
pi_152440757
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:09 schreef ato het volgende:
Haalt de finale
Ik denk het ook :P

En anders... pech *O*
pi_152440835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:08 schreef ato het volgende:
Ik ga super positief zijn, Trijntje haat de finale
Ik wil ook wel positief zijn over Trijntje maar ik denk echt niet dat ze het gaat halen.

Wel balen want ik vrees dat Finland wel naar de finale gaat :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 mei 2015 @ 22:18:54 #150
163650 Greys
pi_152443086
Nick en Simon doen na de reclame een Common Linnets cover.
CATS, met De Knipoog. SBS6.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:28:40 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152443402
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:18 schreef TLC het volgende:


Ik wil ook wel positief zijn over Trijntje maar ik denk echt niet dat ze het gaat halen.

Wel balen want ik vrees dat Finland wel naar de finale gaat :(
Finland vind ik niks ik hoorde net bij Opium zojuist op uitzendinggemist gekeken. Australië lijkt mij mooi stukje gehoord en gezien.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:34:52 #152
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152443637
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:18 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon doen na de reclame een Common Linnets cover.
CATS, met De Knipoog. SBS6.
Soms wel een beetje jammer als je TV het niet doet. :P
Zal het morgen terug kijken, lijkt me een leuk stukje.

Note to self: Zorg dat er voor de 19e weer iets in huis is wat iig in staat is beeld weer te geven. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152444255
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Soms wel een beetje jammer als je TV het niet doet. :P
Zal het morgen terug kijken, lijkt me een leuk stukje.

Note to self: Zorg dat er voor de 19e weer iets in huis is wat iig in staat is beeld weer te geven. :')
Gewoon via de NPO Live Streams! :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 mei 2015 @ 22:58:20 #154
163650 Greys
pi_152444557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Soms wel een beetje jammer als je TV het niet doet. :P
Zal het morgen terug kijken, lijkt me een leuk stukje.

Note to self: Zorg dat er voor de 19e weer iets in huis is wat iig in staat is beeld weer te geven. :')
Hij staat nu al op Youtube :D
Ze kregen de opdracht om ipv 'Calm after the storm' de tekst 'camembert met stront' te gebruiken :')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:10:31 #155
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152445059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:51 schreef Unites het volgende:

[..]

Gewoon via de NPO Live Streams! :P
Laat ik daar maar niet op inzetten, zal je net zien dat dan de provider een storing heeft ofzo. :P
Nee, ik zorg wel dat er op tijd weer een werkend tvtje staat, zo'n kleine waarschijnlijk, als hij maar werkt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:13:04 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152445183
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij staat nu al op Youtube :D
Ze kregen de opdracht om ipv 'Calm after the storm' de tekst 'camembert met stront' te gebruiken :')

Hm, niet slecht, maar ik had er iets meer van verwacht. Niet dat ik het zelf beter had gedaan, maar toch. :@
Wat moet je ook met zo'n opdracht. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152445251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Laat ik daar maar niet op inzetten, zal je net zien dat dan de provider een storing heeft ofzo. :P
Nee, ik zorg wel dat er op tijd weer een werkend tvtje staat, zo'n kleine waarschijnlijk, als hij maar werkt.
Of sluit jezelf op in een random Media Markt :') :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2015 23:14:56 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 mei 2015 @ 23:15:41 #158
163650 Greys
pi_152445291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, niet slecht, maar ik had er iets meer van verwacht. Niet dat ik het zelf beter had gedaan, maar toch. :@
Wat moet je ook met zo'n opdracht. :')
Ja die opdracht was echt ruk _O-
Ik vond het nog best goed gezongen hahaha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 mei 2015 @ 23:16:13 #159
163650 Greys
pi_152445318
Wordt dat Ziggo Songfestival Sing-a-long concert nou gewoon volgend weekend ook op tv uitgezonden? :o
Ik miste nét de reclame. Maar volgens mij hoorde ik dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152445480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:16 schreef Greys het volgende:
Wordt dat Ziggo Songfestival Sing-a-long concert nou gewoon volgend weekend ook op tv uitgezonden? :o
Ik miste nét de reclame. Maar volgens mij hoorde ik dat?
Zou kunnen.
Sommige concerten in de Ziggo Dome worden live uitgezonden op ZiggoTV.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:26:19 #161
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152445747
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:14 schreef Unites het volgende:

[..]

Of sluit jezelf op in een random Media Markt :') :P
Ik zou het nog liever missen dan dat ik mezelf zou opsluiten in een Media Markt. :@

Ik kan natuurlijk wel rond die tijd "toevallig" bij de buren langs gaan.
"Oh, zitten jullie dit te kijken? Gezellig. Don't mind me." :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:27:16 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152445785
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die opdracht was echt ruk _O-
Ik vond het nog best goed gezongen hahaha.
Ja, maar die pruik was wel heel erg slecht. Niveautje basisschool maandafsluitingsvoorstelling. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152455885
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Jif het volgende:

Trijn in onderweg w/
Yeaah, leuk filmpje ook :P

w/

:D
pi_152456405
Ik zat te denken he.. Morgen is de eerste repetitie. Weten we dan ook al meteen wat meer over hoe het optreden er op beeld uit gaat zien of is dat pas bij de latere repetities bekend. Vorig jaar waren er volgens mij verschillende livefeeds van fansites die ieder optreden uitgebreid beschreven.
pi_152456532
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:15 schreef Jif het volgende:
Ik zat te denken he.. Morgen is de eerste repetitie. Weten we dan ook al meteen wat meer over hoe het optreden er op beeld uit gaat zien of is dat pas bij de latere repetities bekend. Vorig jaar waren er volgens mij verschillende livefeeds van fansites die ieder optreden uitgebreid beschreven.
Hmm ja beschrijvingen wel, maar echt beeld hebben we nog niet. Hooguit een paar seconden gefilmd vanuit de zaal, maar dan zie je natuurlijk nog niet hoe het er op tv uit gaat zien.
  zondag 10 mei 2015 @ 13:27:35 #167
202348 Susi
Temple of Love
pi_152456699
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:16 schreef Greys het volgende:
Wordt dat Ziggo Songfestival Sing-a-long concert nou gewoon volgend weekend ook op tv uitgezonden? :o
Ik miste nét de reclame. Maar volgens mij hoorde ik dat?
Ja een zaterdagavond om 23:00u ofzo
pi_152457415
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:15 schreef Jif het volgende:
Ik zat te denken he.. Morgen is de eerste repetitie. Weten we dan ook al meteen wat meer over hoe het optreden er op beeld uit gaat zien of is dat pas bij de latere repetities bekend. Vorig jaar waren er volgens mij verschillende livefeeds van fansites die ieder optreden uitgebreid beschreven.
Ik denk totaal niet... want ze maakt toch gebruik van die 'ene techniek'? Dat zie denk alleen tijdens de live shows :o
pi_152461877
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 13:57 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik denk totaal niet... want ze maakt toch gebruik van die 'ene techniek'? Dat zie denk alleen tijdens de live shows :o
Die techniek moet wel zichtbaar zijn denk ik. Vorig jaar was iedereen na de eerste (?) reptitie al laaiend enthousiast over de sepia filter.
pi_152462250
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:20 schreef Jif het volgende:

[..]

Die techniek moet wel zichtbaar zijn denk ik. Vorig jaar was iedereen na de eerste (?) reptitie al laaiend enthousiast over de sepia filter.
Maakte ze echt gebruik van een filter? Volgens mij was dat gewoon gedaan met beeld/licht en niet met een speciaal filter wat naderhand eroverheen werd geplaatst speciaal voor op tv.

Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben haha :P

*O*

w/
pi_152462388
http://www.escunited.com/(...)-all-the-news/page81

Ook een foto vanaf het podium de zaal in...

Kom op... dit is echt te klein :')
pi_152462631
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Jif het volgende:

Trijn in onderweg w/
Ik word zenuwachtig van dit filmpje. Morgen de eerste repetitie *O*
~The present is all there is~
pi_152462701
~The present is all there is~
pi_152463312
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:51 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje van Schiphol staat echt overal bij :')
  zondag 10 mei 2015 @ 17:14:14 #175
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152463501
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Unites het volgende:
http://www.escunited.com/(...)-all-the-news/page81

Ook een foto vanaf het podium de zaal in...

Kom op... dit is echt te klein :')
Het podium moet ook niet te groot zijn. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152463718
Aaaaah. Tessa gaat dus niet mee
pi_152463754
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:39 schreef Unites het volgende:
http://www.escunited.com/(...)-all-the-news/page81

Ook een foto vanaf het podium de zaal in...

Kom op... dit is echt te klein :')
Zolang het podium groot genoeg is. Publiek is maar bijzaak :P
pi_152464237
Ze is er hoor!! w/ *O* w/ w/ *O* w/

http://www.telegraaf.nl/prive/24025204/__Trijntje_in_Wenen__.html


:D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 17:42:45 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 17:54:04 #179
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152464515
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152466980
In de OGAE Poll zijn we 17e geworden met ja... uuh... 17 punten :+
pi_152467027
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:40 schreef Unites het volgende:
In de OGAE Poll zijn we 17e geworden met ja... uuh... 17 punten :+
Hoeveel punten kreeg CATS vorig jaar :D
pi_152467083
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:41 schreef Jif het volgende:

[..]

Hoeveel punten kreeg CATS vorig jaar :D
31 en toen werden we 15e

:'(
pi_152468164
ESC2015ORF twitterde op zondag 10-05-2015 om 19:46:04 Die ersten Delegationen sind gelandet - @Trijntje_O von Austrofred mit Schnaps empfangen #BuildingBridges http://t.co/ODKorJQoTp reageer retweet
  zondag 10 mei 2015 @ 20:14:33 #184
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152468165
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Jif het volgende:

Trijn in onderweg w/
Rond 3m20 komt de stewardess even uitgebreid poseren naast Trijntje. Rond de 8ste minuut gaat trijntje door naar de volgende interviewer, de stewardess draait zich richting de andere camera. Tegen de 10de minuut weer de volgende (kort interview :?) en de stwewardess zet een stap naar links om weer goed in beeld te staan. Je ziet haar ook steeds duidelijk poseren. :|W
Als ik een BN'er zou zijn dan zou ik voor een andere luchthaven kiezen als het altijd zo gaat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-05-2015 20:22:16 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152469175
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:40 schreef Unites het volgende:
In de OGAE Poll zijn we 17e geworden met ja... uuh... 17 punten :+
Italië heeft de poll gewonnen trouwens:

The final TOP-5 is:

Italy - 367 points

Sweden - 338 points

Estonia - 274 points

Norway - 243 points

Slovenia - 228 points
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152471822
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Rond 3m20 komt de stewardess even uitgebreid poseren naast Trijntje. Rond de 8ste minuut gaat trijntje door naar de volgende interviewer, de stewardess draait zich richting de andere camera. Tegen de 10de minuut weer de volgende (kort interview :?) en de stwewardess zet een stap naar links om weer goed in beeld te staan. Je ziet haar ook steeds duidelijk poseren. :|W
Als ik een BN'er zou zijn dan zou ik voor een andere luchthaven kiezen als het altijd zo gaat.
Ik neem aan dat KLM ze sponsort.. dan zal dat er wel bij horen.
dag
  zondag 10 mei 2015 @ 21:49:45 #187
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152471850
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Jif het volgende:

Trijn in onderweg w/
Hoe ga je jezelf voorstellen?
Ik kan mezelf natuurlijk ook voorstellen als Zug ofzo _O-

Leuk interview overigens!
  zondag 10 mei 2015 @ 21:52:38 #188
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152471987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:17 schreef Jif het volgende:
Trijntjes nieuwe album kan je hier beluisteren: http://www.deezer.com/playlist/1228724371
Welk liedje zou het meest geschikt zijn voor het ESF, denken jullie?
'The choice I've made' zou ook wel een optie zijn, denk ik?!
pi_152472138
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Rond 3m20 komt de stewardess even uitgebreid poseren naast Trijntje. Rond de 8ste minuut gaat trijntje door naar de volgende interviewer, de stewardess draait zich richting de andere camera. Tegen de 10de minuut weer de volgende (kort interview :?) en de stwewardess zet een stap naar links om weer goed in beeld te staan. Je ziet haar ook steeds duidelijk poseren. :|W
Als ik een BN'er zou zijn dan zou ik voor een andere luchthaven kiezen als het altijd zo gaat.
Ik irriteerde me d'r ook al aan ja... of irriteren... ik vond het maar vreemd in ieder geval...
pi_152472229
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:37 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Italië heeft de poll gewonnen trouwens:

The final TOP-5 is:

Italy - 367 points

Sweden - 338 points

Estonia - 274 points

Norway - 243 points

Slovenia - 228 points
Meeeeh... niet Italië aub :'(

Estland of Slovenië *O*

Of Trijntje natuurlijk! w/ w/ w/

*O* *O* *O*
*O* *O* *O*
pi_152472633
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef Unites het volgende:

[..]

Meeeeh... niet Italië aub :'(

Estland of Slovenië *O*

Of Trijntje natuurlijk! w/ w/ w/

*O* *O* *O*
*O* *O* *O*
Vorig jaar won Zweden de poll, voor Hongarije en Israël, dat kan je misschien geruststellen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152472691
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Vorig jaar won Zweden de poll, voor Hongarije en Israël, dat kan je misschien geruststellen :)
Haha, wel een beetje hoor :P

Ik had Zweden trouwens ook best graag zien winnen hoor volgend jaar. Dit jaar niet, want... ik vind dit nummer echt meeeeeeehx10^99 :')

:P
pi_152473112
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:52 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Welk liedje zou het meest geschikt zijn voor het ESF, denken jullie?
'The choice I've made' zou ook wel een optie zijn, denk ik?!
Walk Along, without a doubt :Y
pi_152473229
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:14 schreef Jif het volgende:

[..]

Walk Along, without a doubt :Y
Nou, dan kan ze toch goed kiezen!
pi_152473421
of Broken Alone _O_
  zondag 10 mei 2015 @ 22:42:45 #196
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152474635
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:56 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik irriteerde me d'r ook al aan ja... of irriteren... ik vond het maar vreemd in ieder geval...
Je ziet het veel vaker dat mensen voor de camera gaan staan omdat ze per se op televisie willen komen maar in dit geval is het ook nog eens met een commercieel motief (het heeft in ieder geval iets met marketing te maken), dat maakt het in mijn ogen nog fouter. Je zag duidelijk dat die man die de hele tijd naast haar stond haar instructies gaf. :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152475031
Dit is het schema voor de komende dagen:



De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 10 mei 2015 @ 22:58:02 #198
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152475399
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:48 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik neem aan dat KLM ze sponsort.. dan zal dat er wel bij horen.
Het zou kunnen, het zou ook kunnen dat dat niet is en dat ze (Trijntje en co) het dulden, die mensen van de KLM kunnen immers gemakkelijk daar gaan staan zonder dat ze er toestemming voor krijgen. In het geval van sponsoring kan ik het nog wel begrijpen dat ze die sponsoring aanvaarden (en de tegenprestatie die erbij hoort) gezien de bezuinigingen op de NPO. Hoe dan ook, het effect is negatief bij de mensen die heel het filmpje zien. Misschien is dat anders bij mensen die slechts een fragmentje zien.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 10 mei 2015 @ 23:01:47 #199
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152475568
Even iets anders, hoe nationalistisch/chauvinistisch zijn jullie?
Hopen jullie dat Trijntje precies het aantal punten krijgt wat ze verdient gezien het liedje en haar optreden (dit afgezet tegen de concurrenten) of hopen jullie sowieso dat ze zoveel mogelijk punten krijgt omdat ze voor Nederland uitkomt? Voor mij geldt het eerste. Ik heb dat ook met andere zaken zoals sport, de enige chauvisme die ik heb is dat ik het leuk vind als Nederland iets goed doet (omdat ik er woon) maar Nederland moet het wel verdienen door het goed te doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2015 @ 23:19:14 #200
368283 ato
pi_152476234
Als Nederland het goed doet mag het naar de finale, ook geef ik eerlijk toe dat ik hierin nationalistisch ben.
Want ik ben niet kapot van onze inzending..

Maar ben blij en trots als degelijk een goed liedje hoog eindigt.
Bv verleden jaar, Anouk, Edsila, Ruth..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 23:20:39 #201
375570 crew  Cyan9
pi_152476282
Ik wil Trijntje alleen sowieso in de finale zien. Vanaf dat punt is alles mooi meegenomen, maar ik verwacht niks.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:37:40 #202
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152476862
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even iets anders, hoe nationalistisch/chauvinistisch zijn jullie?
Hopen jullie dat Trijntje precies het aantal punten krijgt wat ze verdient gezien het liedje en haar optreden (dit afgezet tegen de concurrenten) of hopen jullie sowieso dat ze zoveel mogelijk punten krijgt omdat ze voor Nederland uitkomt? Voor mij geldt het eerste. Ik heb dat ook met andere zaken zoals sport, de enige chauvisme die ik heb is dat ik het leuk vind als Nederland iets goed doet (omdat ik er woon) maar Nederland moet het wel verdienen door het goed te doen.
Beide. Ik hoop op zo veel mogelijk punten voor onze inzending, maar vind tegelijkertijd wel dat elk nummer het aantal punten moet krijgen wat het verdient.

Dat gezegd hebbend, ik denk ook dat dit zo is. Even er van uitgaand dat er niet vals gespeeld wordt, dan krijgen in principe alle liedjes het aantal punten dat ze verdienen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:40:22 #203
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152476955
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Beide. Ik hoop op zo veel mogelijk punten voor onze inzending, maar vind tegelijkertijd wel dat elk nummer het aantal punten moet krijgen wat het verdient.

Dat gezegd hebbend, ik denk ook dat dit zo is. Even er van uitgaand dat er niet vals gespeeld wordt, dan krijgen in principe alle liedjes het aantal punten dat ze verdienen.
Dat lijkt me sterk gezien het buurlandeffect. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 10 mei 2015 @ 23:52:26 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152477299
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk gezien het buurlandeffect. ;)
Meh, ik vind het niet meer dan logisch dat mensen uit dezelfde regio ook dezelfde soort muziek leuk vinden. Lied van de buren zullen ook meer mensen van gehoord hebben, zal bv eerder op de radio gedraaid worden, is dus bekender en zo. Ik kan daar nooit zo'n probleem mee hebben.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 10 mei 2015 @ 23:55:43 #205
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152477385
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meh, ik vind het niet meer dan logisch dat mensen uit dezelfde regio ook dezelfde soort muziek leuk vinden.
Ik weet niet in hoeverre dat zo is maar los van of dat het wel of niet waar is geloof ik er niets van dat dat de reden is dat alle deelnemers zoveel stemmen krijgen van buurlanden. Wat dat betret heeft Nederland inderdaad een competitief nadeel, niet dat dat ook maar iets te maken heeft met het veelvuldig zich niet plaatsen voor het ESF in de jaren 0 t/m 2012. ;)

quote:
Lied van de buren zullen ook meer mensen van gehoord hebben, zal bv eerder op de radio gedraaid worden, is dus bekender en zo.
Dat zou volgens mij wel een rol kunnen spelen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 11 mei 2015 @ 00:27:12 #206
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152478125
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre dat zo is maar los van of dat het wel of niet waar is geloof ik er niets van dat dat de reden is dat alle deelnemers zoveel stemmen krijgen van buurlanden. Wat dat betret heeft Nederland inderdaad een competitief nadeel, niet dat dat ook maar iets te maken heeft met het veelvuldig zich niet plaatsen voor het ESF in de jaren 0 t/m 2012. ;)
DE reden is het natuurlijk ook niet, maar het helpt wel mee aan het totaal, al is het maar een beetje.
quote:
[..]

Dat zou volgens mij wel een rol kunnen spelen.
Speelt beide een rol, in verschillende mate.
Er zullen ongetwijfeld nog meer dingen zijn die meespelen, dingen die ik rond deze tijd in de nacht niet even zo snel kan bedenken :') , maar die allemaal een beetje meewegen om uiteindelijk tot een aardig aantal punten voor de buren te leiden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152478147
Ik hoop dat ze zoveel mogelijk punten krijgt, liefst een top 10 in de finale. Had ik onze inzending echt beschamend slecht gevonden dan mag het wat mij betreft ook achterblijven in de semi.
~The present is all there is~
  maandag 11 mei 2015 @ 01:23:15 #208
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152479213
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

DE reden is het natuurlijk ook niet, maar het helpt wel mee aan het totaal, al is het maar een beetje.

[..]

Speelt beide een rol, in verschillende mate.
Er zullen ongetwijfeld nog meer dingen zijn die meespelen, dingen die ik rond deze tijd in de nacht niet even zo snel kan bedenken :') , maar die allemaal een beetje meewegen om uiteindelijk tot een aardig aantal punten voor de buren te leiden.
De belangrijkste reden lijkt te zijn dat het je buur is, een slechte reden wat mij betreft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152479761
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De belangrijkste reden lijkt te zijn dat het je buur is, een slechte reden wat mij betreft.
Helaas is dat 'buurlandgevoel' bij ons wat minder sterk lijkt het wel...

Bij de OGAE Poll gaven Nederland en België elkaar geen enkele punt. :o Ook van Duitsland kregen we maar 1 punt (bij een van de twee Duitse nationale polls). -O-
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 11:07:36 #210
375570 crew  Cyan9
pi_152483981
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De belangrijkste reden lijkt te zijn dat het je buur is, een slechte reden wat mij betreft.
Ik denk dat je deels gelijk hebt, vooral ook omdat je vaak in commentaren bij bijvoorbeeld youtube filmpjes vaak buurlanden devotie ( :P ) ziet. Aan de andere kant, Cyprus en Griekenland die meesters zijn in het op elkaar stemmen, hebben een compleet geïntegreerde en gezamenlijke muziekindustrie.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152484096
w/
~The present is all there is~
pi_152484203
De hoeden zijn nogal prominent aanwezig :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152484414
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef TheVulture het volgende:
De hoeden zijn nogal prominent aanwezig :X
Vorig jaar werkte het ook ^O^
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152484477
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Vorig jaar werkte het ook ^O^
HATS ipv CATS :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 11:30:08 #215
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152484530
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

HATS ipv CATS :D
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 11:35:35 #216
163650 Greys
pi_152484666
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:37 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Italië heeft de poll gewonnen trouwens:

The final TOP-5 is:

Italy - 367 points

Sweden - 338 points

Estonia - 274 points

Norway - 243 points

Slovenia - 228 points
WHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ITALIE O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152484712
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

HATS ipv CATS :D
:D

Harm After The Storm? Ja, zo kun je Trijntje wel beschrijven ja :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 11:37:18 #218
163650 Greys
pi_152484716
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even iets anders, hoe nationalistisch/chauvinistisch zijn jullie?
Hopen jullie dat Trijntje precies het aantal punten krijgt wat ze verdient gezien het liedje en haar optreden (dit afgezet tegen de concurrenten) of hopen jullie sowieso dat ze zoveel mogelijk punten krijgt omdat ze voor Nederland uitkomt? Voor mij geldt het eerste. Ik heb dat ook met andere zaken zoals sport, de enige chauvisme die ik heb is dat ik het leuk vind als Nederland iets goed doet (omdat ik er woon) maar Nederland moet het wel verdienen door het goed te doen.
Dat eerste. Absoluut.

Daarom hoop ik stiekem dat 'we' laag eindigen zodat er volgend jaar geen liedje ergens bij een ander van een plank wordt getrokken omdat iemand het zo leuk vindt om mee te doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152484736
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef TheVulture het volgende:
De hoeden zijn nogal prominent aanwezig :X
Denk (en misschien toch ook wel hoop) dat dit kledigsetjes zijn die ze tijdens interviews, feestjes e.d. dragen. Waarom nu al 'spoilen' wat ze straks echt gaan dragen? Geen paniek :P
~The present is all there is~
pi_152485120
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat eerste. Absoluut.

Daarom hoop ik stiekem dat 'we' laag eindigen zodat er volgend jaar geen liedje ergens bij een ander van een plank wordt getrokken omdat iemand het zo leuk vindt om mee te doen.
Dit dus, al is het wel zo dat twee finaleplekken en top10 uitslagen de afgelopen twee jaar dit versterken dat ik het nu niet zo erg zou vinden als we 'gestraft' worden voor dit veilige lied...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152485128
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:37 schreef Greys het volgende:

Daarom hoop ik stiekem dat 'we' laag eindigen zodat er volgend jaar geen liedje ergens bij een ander van een plank wordt getrokken omdat iemand het zo leuk vindt om mee te doen.
Dit. Ik heb het idee dat er, na Anouk en The Common Linnets, zo makkelijk wordt gedacht: Je stuurt een zangeres met een goede stem en veel ervaring, laat haar redelijk d'r eigen gang gaan, en dan redden we het wel. Maar dat iemand in Nederland jarenlang goed heeft verkocht, wil niet zeggen dat ze dat in het buitenland óók vreten (zie De Toppers).

Als Trijntje onderuit gaat, is dat misschien een goede wakeup-call.
pi_152485164
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:37 schreef grazz het volgende:

[..]

Denk (en misschien toch ook wel hoop) dat dit kledigsetjes zijn die ze tijdens interviews, feestjes e.d. dragen. Waarom nu al 'spoilen' wat ze straks echt gaan dragen? Geen paniek :P
We zien straks al wat ze op het podium gaat dragen, alle kandidaten moeten bij de eerste repetitie al de kleding aan die ze tijdens de halve finale ook zullen dragen.
pi_152485377
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:51 schreef female81 het volgende:

[..]

Dit. Ik heb het idee dat er, na Anouk en The Common Linnets, zo makkelijk wordt gedacht: Je stuurt een zangeres met een goede stem en veel ervaring, laat haar redelijk d'r eigen gang gaan, en dan redden we het wel. Maar dat iemand in Nederland jarenlang goed heeft verkocht, wil niet zeggen dat ze dat in het buitenland óók vreten (zie De Toppers).

Als Trijntje onderuit gaat, is dat misschien een goede wakeup-call.
Nee hoor, dan ligt het aan Oost-Europa en moeten we volgend jaar net als Finland de Jostiband sturen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152485490
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:00 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee hoor, dan ligt het aan Oost-Europa en moeten we volgend jaar net als Finland de Jostiband sturen.
Of het Nederlandse Songfestival-comité raakt dan écht de kluts kwijt (als Trijntje al niet scoort, wat dan wel?), gooit het roer weer om, en organiseert (net zoals in de vroege/mid 00's) weer een hele wedstrijd vol belegen musicalsterren, talentenjacht-deelnemers en braderie-artiesten. In de hoop dat er nu wél wat briljants tussen zit. :')
pi_152485696
Ik hoop dat in ieder geval iemand van showbizzland dan de guts heeft om te zeggen dat het eigenlijk gewoon een middelmatig liedje was, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 mei 2015 @ 12:18:05 #226
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152485887
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:03 schreef female81 het volgende:

[..]

Of het Nederlandse Songfestival-comité raakt dan écht de kluts kwijt (als Trijntje al niet scoort, wat dan wel?), gooit het roer weer om, en organiseert (net zoals in de vroege/mid 00's) weer een hele wedstrijd vol belegen musicalsterren, talentenjacht-deelnemers en braderie-artiesten. In de hoop dat er nu wél wat briljants tussen zit. :')
Omg, die zie ik idd nog wel de verkeerde conclusie trekken.
Denken ze straks; "Anouk zong over vogels, Common Linnet is een vogel, Trijntje had niks met vogels en scoort slecht... Het zit hem dus in de vogels. Snel heeft iemand het nummer van die Ierse kalkoen nog, da's ook een vogel dus die moeten we hebben!!!" :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152487938
Is ze al begonnen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 mei 2015 @ 13:33:54 #228
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488002
Nee, België is nog bezig.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:35:33 #229
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_152488038
Waar ik er vorig jaar helemaal in zat met I&W heb ik dat nu dus totaal niet! Ik weet niet eens wanneer 'we' moeten! :o Iemand wat data en tijden voor me?? :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 11 mei 2015 @ 13:37:16 #230
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488077
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:35 schreef Ireth het volgende:
Waar ik er vorig jaar helemaal in zat met I&W heb ik dat nu dus totaal niet! Ik weet niet eens wanneer 'we' moeten! :o Iemand wat data en tijden voor me?? :P
ESF / [2015] Nederland: Trijntje - Walk Along #13 Ga als 'n Trijn!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:39:19 #231
40566 Ericr
Livewrong
pi_152488136
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:53 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

We zien straks al wat ze op het podium gaat dragen, alle kandidaten moeten bij de eerste repetitie al de kleding aan die ze tijdens de halve finale ook zullen dragen.
Als het maar niet die obligate hoed van haar wordt. Dat is echt een verschrikking. Bij Waylon past een hoed, bij Trijntje doet het eerder aandoenlijk aan.



:') :') :')
  maandag 11 mei 2015 @ 13:42:05 #232
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488205
Begin nu toch nerveus te worden :') , Trijntje mag straks haar eerste repetitie doen.
Bijna...
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:50:22 #233
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488391
"We" hebben vorig jaar iig wel wat invloed gehad op dit jaar. Dit jaar een stuk meer man/vrouw duetten en, naar ik hoor, veel overhead shots. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152488435
Ik ben benieuwd!!!!!
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 13:52:54 #235
375570 crew  Cyan9
pi_152488459
Ik ook! *wappert met vlag* w/
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:54:33 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488515
Belgische oefentijd is om, straks Trijntje! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152488549
Spannond w/
pi_152488660
Zet hem op Trijn ^O^
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:03:50 #239
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488809
Ze is bezig! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152488844
Ze zijn trijn aan het uitlachen :{ :{
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:05:06 #241
43556 miss_dynastie
pi_152488854
Aan de gezichten te zien is het weinig soeps _O-
pi_152488898
Nederland wordt nu al genoemd voor de Barbara Dex Award
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:06:25 #243
43556 miss_dynastie
pi_152488899
Ze weten meer over Trijntje dan ze willen weten... *hahahaha*
'this was just horrible... why did they make her do this?' :'(
  maandag 11 mei 2015 @ 14:06:30 #244
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488904
Die linkse keek idd alsof hij naar een raar insect zat te kijken. :@

En dit klinkt ook niet goed. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:06:35 #245
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152488909
waar kunnen we 'meegenieten' ? B-)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:07:10 #246
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488926
quote:
5s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:06 schreef misteriks het volgende:
waar kunnen we 'meegenieten' ? B-)
http://escxtra.com/live/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152488929
Oh god wat hebben ze gedaan
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:07:18 #248
43556 miss_dynastie
pi_152488931
een zag zig jurk... ?? Ik begrijp er weinig van, omdat ze zo moeten lachen :')
pi_152488962
Het gaat ook alleen maar over de jurk
pi_152488976
Ik hoor niks over haar stem of de act :')
  maandag 11 mei 2015 @ 14:09:06 #251
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488977
Volgens mij zien zij alleen hoe het er op het podium uit ziet, dus als er idd iets gedaan wordt met augmented reality dan hebben deze mensen dat nog niet gezien, denk ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152488982
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:08 schreef aarontje112 het volgende:
Het gaat ook alleen maar over de jurk
Ja, heel Europa ligt dubbel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:09:13 #253
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152488985
Nu ben ik wel benieuwd
pi_152488999
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:09:54 #255
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489002
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoor niks over haar stem of de act :')
Vocaal vonden ze haar wel goed.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152489006
Songfestivalweblog;
''Vocaal prima opvoering! Backings in zwart wit met.
Aan begin heeft Trijntje net voor haar gezicht...''
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:10:21 #257
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152489017
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Gothic sexy
pi_152489025
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Och jezus, dit vind ik wel meevallen als ik heel eerlijk ben :@
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:11:07 #259
43556 miss_dynastie
pi_152489041
Oh, dit valt me wel mee, voor Traincha, eigenlijk _O-
pi_152489042
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:10 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Och jezus, dit vind ik wel meevallen als ik heel eerlijk ben :@
Zo ernstig is het ook weer niet. Wel een beetje Addams Family. Kan het niet rijmen met het liedje.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:11:33 #261
40566 Ericr
Livewrong
pi_152489050
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Wie verzint er nou zo'n outfit? Past totaal niet bij haar figuur.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:12:10 #262
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152489070
Waarom niet het nummer zo vrolijk mogelijk maken? Er zijn genoeg dramatische ballads etc.
pi_152489071
Zwart kleedt in elk geval af. Als ze nu met een bewerking van 'Waarheen, waarvoor" was gegaan, had het beter gepast.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:12:16 #264
43556 miss_dynastie
pi_152489075
Netherlands will not... it shouldn't. Dus....
  maandag 11 mei 2015 @ 14:12:21 #265
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489079
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:10 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Och jezus, dit vind ik wel meevallen als ik heel eerlijk ben :@
Vind ik ook.
Luisterend naar die drie had ik iets veel ergers verwacht.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152489094
Ze ziet er zooo mooi uit <3

Heeft ze een netje voor haar gezicht???
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:13:16 #267
43556 miss_dynastie
pi_152489102
Oh, ze vinden het helemaal kut, behalve de zang _O-
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:14:18 #268
375570 crew  Cyan9
pi_152489131
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar er super uitzien eigenlijk. Dat gelach zegt wat mij betreft meer over die gasten. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:15:39 #269
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489171
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:14 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind haar er super uitzien eigenlijk. Dat gelach zegt wat mij betreft meer over die gasten. :')
Die twee zijn denk ik niet gewend om zo "veel" van een vrouwelijk lichaam te zien. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 14:15:48 #270
163650 Greys
pi_152489176
En ze had een netje voor haar gezicht, rouw-achtig, lees ik? :{

Oh man oh man.... :X
We zijn weer het lachertje, na jaren. Verdomme.

Dan is het te hopen dat de PannecouckeGod er met cameratrucs nog iets van kan maken idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:16:19 #271
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152489192
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 14:16:29 #272
163650 Greys
pi_152489196
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:12 schreef Momo... het volgende:
Waarom niet het nummer zo vrolijk mogelijk maken? Er zijn genoeg dramatische ballads etc.
Omdat de tekst niet een vrolijk thema heeft? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 mei 2015 @ 14:17:04 #273
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489218
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:15 schreef Greys het volgende:
En ze had een netje voor haar gezicht, rouw-achtig, lees ik? :{

Oh man oh man.... :X
We zijn weer het lachertje, na jaren. Verdomme.

Dan is het te hopen dat de PannecouckeGod er met cameratrucs nog iets van kan maken idd.
Dat is het nu juist, ze vinden het niet passen op het podium, maar als er idd voor tv wat met het beeld gedaan wordt kunnen ze dat nu volgens mij nog niet zien. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:17:32 #274
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489234
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 14:17:38 #275
375570 crew  Cyan9
pi_152489238
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die twee zijn denk ik niet gewend om zo "veel" van een vrouwelijk lichaam te zien. :P
Dat zou natuurlijk veel verklaren. Giebelende schooljongetjes. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152489239
Songfestivalweblog:

Versie Walk Along is meer akoestisch dan single versie en bouwt meer op. Na zwart/wit kleuren overgang naar rood groen blauw #songfestival
pi_152489244
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat is het nu juist, ze vinden het niet passen op het podium, maar als er idd voor tv wat met het beeld gedaan wordt kunnen ze dat nu volgens mij nog niet zien. :@
Trijntje past niet op het podium :D
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:18:36 #278
43556 miss_dynastie
pi_152489262
Ik vind de outfit serieus zoveel beter dan ik verwacht had en dan haalt ze de Barbara Dex award... wat een wonder _O-
  maandag 11 mei 2015 @ 14:18:56 #279
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489273
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Trijntje past niet op het podium :D
_O-
Zo had ik het dan weer niet gezien. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 14:19:16 #280
163650 Greys
pi_152489283
quote:
Oh kak, DIT IS AL MET PANNECOUCKESAUS BEN IK BANG :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 14:19:59 #281
163650 Greys
pi_152489299
Die achtergrondbeelden van die zoenende poppetjes, dat is het Pannecouckegedeelte denk ik?

ZEG ME, DAT HET NIET ZO IS ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:20:27 #282
43556 miss_dynastie
pi_152489309
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh kak, DIT IS AL MET PANNECOUCKESAUS BEN IK BANG :o
Als je alleen een ei hebt, kan je er geen biefstuk van bakken Greys, zelfs niet als je Pannecoucke heet ;(
pi_152489321
Toch valt het me niet tegen, had alleen gehoopt dat het wat vrolijker werd gebracht
pi_152489324
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als je alleen een ei hebt, kan je er geen biefstuk van bakken Greys, zelfs niet als je Pannecoucke heet ;(
Dat zei ik eerder ook al. Van diarree kun je geen mooie drol kleien.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:21:20 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489325
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh kak, DIT IS AL MET PANNECOUCKESAUS BEN IK BANG :o
Nee, denk het juist niet.

Je ziet duidelijk weer een cameraman op het podium lopen. De beelden van die cameraman gaan voor de tv-registratie gebruikt worden, denk ik. Daar kan nog van alles mee gebeuren.

Dit was gewoon een zaalcamera die puur laat zien hoe het er vanuit de zaal uit gaat zien. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152489350
Met wat ik nu heb gezien heb ik alle vertrouwen in een mooie performance!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 14:22:46 #287
163650 Greys
pi_152489357
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee, denk het juist niet.

Je ziet duidelijk weer een cameraman op het podium lopen. De beelden van die cameraman gaan voor de tv-registratie gebruikt worden, denk ik. Daar kan nog van alles mee gebeuren.

Dit was gewoon een zaalcamera die puur laat zien hoe het er vanuit de zaal uit gaat zien. :7
Ja nee sorry, ik bedoelde ook niet dat het er straks zo uit komt te zien natuurlijk ;)
Maar ik denk dat die poppetjes die kussen op de achtergrond in dat groene straks 3D achtig worden ofzo. Ik denk niet dat het heul spectaculair wordt verder :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 14:23:14 #288
163650 Greys
pi_152489370
MAAR WAT DE NEUK IS DAT MET DAT ROUWNETJE VOOR HAAR BAKKES DAN _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:24:05 #289
43556 miss_dynastie
pi_152489394
Dat vrouwtje doet wel heel hatelijk _O-
  maandag 11 mei 2015 @ 14:25:05 #290
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489423
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja nee sorry, ik bedoelde ook niet dat het er straks zo uit komt te zien natuurlijk ;)
Maar ik denk dat die poppetjes die kussen op de achtergrond in dat groene straks 3D achtig worden ofzo. Ik denk niet dat het heul spectaculair wordt verder :@
Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik denk (hoop?) dat die achtergrond meer is om de zaal ook nog iets te geven om naar te kijken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152489456
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef Greys het volgende:
MAAR WAT DE NEUK IS DAT MET DAT ROUWNETJE VOOR HAAR BAKKES DAN _O-
Daar snap ik ook niets van. Heeft niets met het nummer te maken. Misschien hooguit iets met de klassering.
pi_152489463
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef Greys het volgende:
MAAR WAT DE NEUK IS DAT MET DAT ROUWNETJE VOOR HAAR BAKKES DAN _O-
Ja die clou snap ik ook niet helemaal :')
  maandag 11 mei 2015 @ 14:26:30 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489465
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat vrouwtje doet wel heel hatelijk _O-
Die is gewoon jaloers omdat ze zelf never nooit meer in zo'n jurk kan. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:26:35 #294
43556 miss_dynastie
pi_152489469
Ze is zonder schoenen nu... hetgeen handig is, aangezien ze toch de hele tijd stil staat. Omg :')
pi_152489483
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar snap ik ook niets van. Heeft niets met het nummer te maken. Misschien hooguit iets met de klassering.
Of ze gaan Cornald Maas begraven, als onderdeel van de act. Dat zou wel punten scoren :D
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:27:29 #296
43556 miss_dynastie
pi_152489493
En ze heeft een ander netje. Zegt Rodrigo he, het is niet alsof ik mee kan kijken of zo :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 14:27:46 #297
163650 Greys
pi_152489496
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of ze gaan Cornald Maas begraven, als onderdeel van de act. Dat zou wel punten scoren :D
*O* w/ *O* DOUZE POINTSSSSSSSSSSSSSS
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152489502
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of ze gaan Cornald Maas begraven, als onderdeel van de act. Dat zou wel punten scoren :D
Met z'n "wij hebben een winnaar" :') Van de talentenjacht in verzorgingshuis "De Zonsondergang", ja.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 14:28:33 #299
43556 miss_dynastie
pi_152489516
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met z'n "wij hebben een winnaar" :') Van de talentenjacht in verzorgingshuis "De Zonsondergang", ja.
fixed 8-)
pi_152489528
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:23 schreef Greys het volgende:
MAAR WAT DE NEUK IS DAT MET DAT ROUWNETJE VOOR HAAR BAKKES DAN _O-
Jouw enthousiasme maakt van dit topic altijd een feestje. :D _O_
Gewoon rustig afwachten, nog acht nachtjes slapen en dan zien we vanzelf wat het wordt. ;) :P
pi_152489575
Oh Koos van shownieuws had blijkbaar een livestream op periscope
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')