Ja, of het is een kwestie van: zwart kleedt afquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
Trijntje idd de laatste tijd in alleen zwart bijna gezien. De clip was ook al zo duister, misschien willen ze het stijlvol en mysterieus maken daarmee?
Dat heb ik liever dan een té groot podium waarop de artiesten eruit zien als minuscule poppetjes, met een té grote afstand tot het publiek (zoals in Azerbeidzjan, 2012). 2013 beviel me wat dat betreft wel, terug naar relatief normale proporties en letterlijk dichterbij de mensen. Anouk kon het publiek zowaar aanraken toen ze op die catwalk stond.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef grazz het volgende:
[..]
I like it. Maar nogal compact. Ben reuze benieuwd naar live beelden.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:26 schreef Jif het volgende:
IK BEN HARTSTIKKE BENIEUWD, EN IK HEB ER ZIN IN
Ja ik ook blegh, maar ze zal wel mee gaan, heb haar nog niet met iemand anders gezien..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die griet die ook met de J's mee was en bij Jan Smit zingt altijd zo suf als backing
Vraag me dan wel af waarom de geliefde regisseur dan zo veel tijd nodig heeft om een act voor te bereiden. Denk dat het wel wat spectaculairder wordt dan dat hoor. Al zullen we dat waarschijnlijk pas zien tijdens de eerste halve finale.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar de act want volgens mij stevenen we gewoon lekker af op een vingerknippende Trijn, 4 heupwiegende backings en een man die daar totaal bij uit de toon valt, lekker oubollig en traditioneel
Als ze er zelf niet in zou geloven dan was ze echt niet gegaan hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ze vindt het ook oprecht een goed liedje volgens mij
Merendeel van die clipjes stelt toch ook weinig voor?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Mr Probz en Niels Geussebroek kunnen we wel afschrijven voor komend jaar, die keken me toch een partij smerig naar haar concurrentie
Ja!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef Unites het volgende:
[..]
Had ik persoonlijk wel 'n kei toffe actie gevonden![]()
Geile stem. Je vergat geile stemquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Merendeel van die clipjes stelt toch ook weinig voor?
Jammer dat mr Probz zo faalangstig is, die had van mij wel mogen gaan. Goeie zang, mooi nummer, goeie kop. Bingo.
Jullie zijn gewoon helemaal murw gewhyhyhy'd inmiddels...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:52 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad wel echt heel goed!
Ja dat haar... Dat was volgens mij afgestemd op die gitarist.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Geile stem. Je vergat geile stem
Maar ja. Potdomme. Die mot gaan.
En was er iets met het haar van de Trijn? Ik keek niet maar ik zag op twitter allerlei 'wtf is er verftechnisch mis gegaan met Trijntje dr haar' berichten?
Idd, zwoel en zwaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Geile stem. Je vergat geile stem
Maar ja. Potdomme. Die mot gaan.
En was er iets met het haar van de Trijn? Ik keek niet maar ik zag op twitter allerlei 'wtf is er verftechnisch mis gegaan met Trijntje dr haar' berichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |