Hopelijk mooi weer tijdens de bergetappes zodat we niet verstoken blijven van beelden.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Drie weken puur genot...weer een paar mooie snippermiddagen regelen.
Yep, dat is vaak wel een anticlimax in de Giro...al zal het qua sneeuw wel meevallen. Hoger dan 2000m komen ze niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk mooi weer tijdens de bergetappes zodat we niet verstoken blijven van beelden.
twitter:inrng twitterde op donderdag 30-04-2015 om 09:23:21Fabio Aru tells La Gazzetta Dello Sport he got dysentery, 5kg weight loss no figure of speech, went from 62kg to 57kg, now at 60kg reageer retweet
Ik ook, aangezien ik hem in december al heb gekozen in een spel ergens waar renners het hele jaar door zoveel mogelijk punten moeten halenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mex en ik juichen voor onze Lollerrus ZAKARIN
ZA-KA-RIN, HOO-LI-GANS.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi BMI'tje zo. Die gaat vliegen, kan niet anders.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:29 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:inrng twitterde op donderdag 30-04-2015 om 09:23:21Fabio Aru tells La Gazzetta Dello Sport he got dysentery, 5kg weight loss no figure of speech, went from 62kg to 57kg, now at 60kg reageer retweet
Die gaat gewoon top 10 rijden maatquote:Op woensdag 29 april 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Knecht Zakarin is mijn inmiddels niet meer zo geheime wapenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ZA-KA-RIN, HOO-LI-GANS.
Krachtwijk is 2x zo duur op Scorito en een *-klimmer.![]()
quote:
Was van plan om de Girogids van ProCycling aan te schaffen...maar hoor nu voor het eerst van het Giro Magazine...is dat wat?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:30 schreef danos het volgende:
Goeie op! Vorige week het Giro Magazine gehaald, op naar de giro poultjes
Dit...quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk mooi weer tijdens de bergetappes zodat we niet verstoken blijven van beelden.
Ja ik heb ook die van ProCycling, wilde eerst voor die van wielerrevue gaan want die heb ik nog niet eerder gehad. Wiellerrevue is wat dikker met dikker papier, maar uiteindelijk toch maar voor het vertrouwde ProCycling gegaan, nou eenmaal gewend aan de opbouw en opmaakquote:Op zondag 3 mei 2015 10:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was van plan om de Girogids van ProCycling aan te schaffen...maar hoor nu voor het eerst van het Giro Magazine...is dat wat?
Ben vooral geïnteresseerd in kaarten, profielen en overzichten enzo.
Geen probleemquote:Op zondag 3 mei 2015 11:31 schreef danos het volgende:
[..]
Ja ik heb ook die van ProCycling, wilde eerst voor die van wielerrevue gaan want die heb ik nog niet eerder gehad. Wiellerrevue is wat dikker met dikker papier, maar uiteindelijk toch maar voor het vertrouwde ProCycling gegaan, nou eenmaal gewend aan de opbouw en opmaak.
Sorry dat ik door de hoofdletters de suggestie wekte dat het om een bestaand blad ging
Clement, Hofland, Weening, Slagter en Boy van Poppel ook nog,die wellicht iets moois kunnenquote:Op zondag 3 mei 2015 11:05 schreef aesop het volgende:
[..]
Dit...
En wat doet er aan Hollands glorie mee?
Kruijswijk als kopman van de zwartgele brigade en verder?
Ik zet Kruijswijk trouwens met potlood en stippelijn op plek 6-10.
1. Contadorquote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Wie zullen er nr. 2 en 3 worden deze Giro ? Ben benieuwd.
Nr. 1 is een uitgemaakte zaak natuurlijk.
1.Zakarinquote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Vorig jaar ook nog winst in Parijs-Nice, maar het is wel een stuk minder geworden ja..quote:Op zondag 3 mei 2015 15:39 schreef danos het volgende:
Is die Betancur alweer wat op gewicht? Blijft toch jammer dat dat lefgozertje maar 1 jaar heeft kunnen knallen tot nu toe.
Wie zit er naast José?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:08 schreef Evertjan het volgende:
Genieten van de Italiaanse tv- regie en Jose de Cauwer
Dat is bij de Giro normaal gesproken Renaatquote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is bij de Giro normaal gesproken Renaat
kan altijd zo lekker indommelen op de bank als ik Renaat en Jose hoor praten tijdens een saaie Giro ritquote:
Ik moet altijd lachen als hij Renáát roept.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is bij de Giro normaal gesproken Renaat
Dit. Heb hem ook niet opgenomen in mijn pooltjes.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Ben overigens nog niet overtuigd van Porte, zou me niks verbazen als hij er weer doorzakt in een koers van 3 weken. Acht de kans op een plek buiten de top-10 groter dan een podiumplek bij hem..
Zo veel toppers doen er ook weer niet mee in deze Giro. Top tien moet absoluut geen probleem worden mits geen valpartijen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar ook nog winst in Parijs-Nice, maar het is wel een stuk minder geworden ja..
Ben overigens nog niet overtuigd van Porte, zou me niks verbazen als hij er weer doorzakt in een koers van 3 weken. Acht de kans op een plek buiten de top-10 groter dan een podiumplek bij hem..
Probleem bij Porte is juist dat hij er op 1 dag volledig door kan zakken en dan meteen enorm veel tijd verliest. En dan wordt top-10 ook meteen een hele klus.. Het veld is dit jaar inderdaad niet super, maar toch.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:47 schreef flyguy het volgende:
[..]
Zo veel toppers doen er ook weer niet mee in deze Giro. Top tien moet absoluut geen probleem worden mits geen valpartijen.
De voorlopige bezetting voor de Tour dit jaar is wel echt idioot sterk.
Geen Jesus Hernandezquote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Tinkoff-Saxo voor de Giro
[ afbeelding ]
Best een aardig ploegje
Uran is voor mij de grootste concurrent van Contador. Gaat hele hoge ogen gooien in die tijdrit, en heeft bewezen dat hij in de Giro drie weken top kan zijn. Porte en al die anderen niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Het blijft vreemd waarom een Basso zijn ouderdom wel merkt en een veredelde knecht is geworden, terwijl de Valverdes, Rodriguezen en Horners van deze wereld nergens last van hebben.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Best een aardig ploegje
#goeploegskequote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Best een aardig ploegje
Gewoon even leugendetectortestje doen en je bloedpaspoort boeit niks meer.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het nou ook alweer met die zaak van Kreuziger?
Wordt in juni behandeld bij het CAS. Is waarschijnlijk ook de reden dat ze hem nu maar de Giro laten rijden ipv de Tour.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het nou ook alweer met die zaak van Kreuziger?
Aja, juni. Schandalig hoe lang dat allemaal moet duren.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wordt in juni behandeld bij het CAS. Is waarschijnlijk ook de reden dat ze hem nu maar de Giro laten rijden ipv de Tour.
Hofland voor de ritzeges, met Kruijswijk willen ze gaan voor top tien. Ofzo.quote:Hofland en Kruijswijk worden bijgestaan door Rick Flens, Martijn Keizer, Nick van der Lijke, Bert-Jan Lindeman en Maarten Tjallingii. De Nieuw-Zeelander George Bennett en Robert Wagner zijn ook van de partij
Wat realistischer gemaakt..quote:Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Aja, juni. Schandalig hoe lang dat allemaal moet duren.
Lotto Djumbo:
[..]
Hofland voor de ritzeges, met Kruijswijk willen ze gaan voor top tien vijftig. Ofzo.
http://www.nu.nl/wielrenn(...)rs-giro-ditalia.html
vorig jaar nog als knecht keurig 15e geworden in de TDF dus een top 10 plaats is helemaal niet uitgeslotenquote:
Nee zo sterk is dit veld helemaal niet. Behalve de 5 toppers dan.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat top-10 voor Kruijswijk ook weer niet zo onrealistisch inderdaad.
Ja, maar je klassement weggooien voor een mogelijke ritzege uit een god zegenen de greep kopgroep is ook weer zoiets.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:45 schreef opgebaarde het volgende:
Liever klassement top 10 of een ritzege?
Voor mij het laatste
Jammer dat alle kaarten en profielen zo onscherp zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:58 schreef baggerbaas het volgende:
Voor in de OP: de officiele "Garibaldi"
http://www.gazzetta.it/Gi(...)ad/Garibaldi2015.pdf
Nogal ja. Bovendien kan ik de OP niet meer aanpassen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat alle kaarten en profielen zo onscherp zijn.
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:19 schreef baggerbaas het volgende:
HD versie
http://www.ilnuovociclismo.com/corse/2015/giro/Garibaldi-2015.pdf
quote:
Ja echt. Het wordt genietenquote:Op maandag 4 mei 2015 20:30 schreef Spies het volgende:
Heb er weer zin in.Leuk parcours dit jaar, veel middengebergte en al relatief vroeg de bergen in.
Nee nee, die is voor De Geesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn grootste droom is dat hij op de Alpe d'Huez wint.
Alleen maar pareltjes, Johnny Pirazziquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Selectie Bardiani-CSF:
Enrico Barbin, Enrico Battaglin, Nicola Boem, Manuel Bongiorno, Luca Chirico, Sonny Colbrelli, Stefano Pirazzi, Nicola Ruffoni, Edoardo Zardini.
Genotsteam weer
Wat een debiel is dat, maar wel een leuke renner om naar te kijkenquote:
Verwacht er niet veel van dit jaar tbh.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Selectie Bardiani-CSF:
Enrico Barbin, Enrico Battaglin, Nicola Boem, Manuel Bongiorno, Luca Chirico, Sonny Colbrelli, Stefano Pirazzi, Nicola Ruffoni, Edoardo Zardini.
Genotsteam weer
1.3k meer nog, om precies te zijnquote:
Wanneer heb je op m gezet?quote:
Ruffoni gaat kort sprinten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verwacht er niet veel van dit jaar tbh.
Direct na de tijdrit in Romandië, paar bookmakers waren wat traag en boden nog noteringen van respectievelijk 141, 151 en 201 aanquote:
Op 201 zou ik ook wel een tientje hebben gezet voor die tijdrit, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Direct na de tijdrit in Romandië, paar bookmakers waren wat traag en boden nog noteringen van respectievelijk 141, 151 en 201 aan
Tja, ik dacht er pas aan om dat te doen toen ik hier posts zag als "nou vlammen in de Giro!!" na die tijdritquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 201 zou ik ook wel een tientje hebben gezet voor die tijdrit, om eerlijk te zijn.
Ik had niet zo'n debiele tijdrit verwacht. Er was niet echt een signaal dat hij zo goed kon tijdrijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik dacht er pas aan om dat te doen toen ik hier posts zag als "nou vlammen in de Giro!!" na die tijdrit
Toen zag ik ook dat de meeste bookmakers vrij druk bezig waren met het aanpassen van zijn notering. Nou ja, rondje voor de vaste posters hier als ie wint dan maar
Je verwart hem met Rick Zabel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd. Maximaal 1 week. Dan is hij weer thuis.
Nee, dat kon helaas alleen bij bookmakers die de notering al zeer drastisch hadden aangepast, dat was de moeite niet meer waardquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:44 schreef baggerbaas het volgende:
Heb je het wel e/w gezet (ook uitbetaald bij podiumplaats tegen 1/4 van de odds)?
Aangezien ik de laatste scorito-FOK!poule gewonnen heb neem ik hier verder niemands mening serieus.quote:
Touché.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien ik de laatste scorito-FOK!poule gewonnen heb neem ik hier verder niemands mening serieus.
Elly, Giel en Tinus van der Lindenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Meld je allemaal aan mensen!
http://www.scorito.com/cy(...)c0-9fc9-c3aa5c9cbdba
Ja, misschien had ik hem niet openbaar moeten maken.quote:
Dat worden weer drie ritoverwinningen. De jaarlijkse voor Battaglin en doe er ook maar een voor Bongiorno en Zardini.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Selectie Bardiani-CSF:
Genotsteam weer
Inderdaad! Van de afgelopen 4 grote rondes wonnen ze er ook precies.. euuhh.. euuhhh..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:07 schreef Syntix het volgende:
Winnaar wordt Porte natuurlijk, want Team Sky
Want in de tour en giro zijn ze niet gevallen en de Vuelta nemen ze serieus?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad! Van de afgelopen 4 grote rondes wonnen ze er ook precies.. euuhh.. euuhhh..
0!
Giro zijn ze niet gevallen neequote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want in de tour en giro zijn ze niet gevallen en de Vuelta nemen ze serieus?neger please.
quote:Rigoberto Uran will be the designated leader of Etixx - Quick-Step, after finishing 2nd overall in the 2013 and 2014 editions. He won the 2014 Stage 12 ITT, from Barbaresco to Barolo, which put him in the Maglia Rosa for several stages. Tom Boonen will also participate for the first time in his career, returning from injury after a crash at Paris-Nice. The selection is strong, and also balanced. The remaining selection for Etixx - Quick-Step: Maxime Bouet, Pieter Serry, Gianni Meersman, Fabio Sabatini, David De La Cruz, Iljo Keisse, and Petr Vakoc.
Vind die sterkte van het team wel meevallen eigenlijk...vraag me af wie Uran in het hooggebergte kan bij staan.quote:
Het schijnt dat Tommeke Boonen moet knechten voor Uran Uran.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind die sterkte van het team wel meevallen eigenlijk...vraag me af wie Uran in het hooggebergte kan bij staan.
lekker knechten met een jaarsalaris van 1,2 miljoen euroquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Tommeke Boonen moet knechten voor Uran Uran.
Oleg Tinkov wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niemand buiten Italie neemt de Giro dan ook echt serieus
De giro is toch de mooiste ronde van de grote driequote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Top 10 is toch een leuk aantal WT-punten. Maar goed daarvoor moet je wel drie weken aan de bak en op je fiets blijven zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mwoah, in potentie misschien, maar het weer werkt te vaak niet mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De giro is toch de mooiste ronde van de grote drie
Kansloze doelstelling, zelfs in dit deelnemersveld.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:16 schreef heywoodu het volgende:
BMC met oa Küng en gaat voor de top-5 met Caruso.
Riders:
Darwin Atapuma (COL), Brent Bookwalter (USA), Marcus Burghardt (GER), Damiano Caruso (ITA), Silvan Dillier (SUI), Philippe Gilbert (BEL), Stefan Küng (SUI), Klaas Lodewyck (BEL), Rick Zabel (GER).
quote:Santa Rosa, California - The BMC Racing Team's roster for the Giro d'Italia includes Damiano Caruso, a top 10 finisher at last year's Vuelta a Espana, and past stage winner and world road champion Philippe Gilbert.
Only Brent Bookwalter returns from last year's nine-man squad, while four riders will make their first Giro start: Marcus Burghardt, Silvan Dillier, Stefan Küng and Rick Zabel.
Sport Director Valerio Piva said the BMC Racing Team will support Caruso for the overall classification and take immediate aim at the "maglia rosa" race leader's jersey in the team time trial that opens the three-week race Saturday.
"We will try to make a good start in the team time trial and maybe try to win one of the first stages," Piva said. "The rest of the race we will support Damiano. He will have the support of Darwin Atapuma in the climbs, so hopefully a top five result in the general classification would be nice."
New to the BMC Racing Team this year, Caruso finished ninth last September at the Vuelta a España. Last week, he finished third on Stage 3 of the Tour de Romandie.
"This year, I have a big opportunity and the team has given me a big responsibility," Caruso said. "Last year, I did a good Vuelta and now I want to improve on that result in the Giro. I think I am realistic in wanting to be top 10, but in my heart, I hope to do better. This year, the Giro has a very hard start. The first five or six stages are very hard in Liguria and Toscana. It is very important to be ready from the start."
Gilbert will make his fourth Giro start - but his first since 2009 when he soloed to win the penultimate stage.
"The Giro will be difficult because I am still suffering from my crash at Flèche Wallonne ," Gilbert said. "I have done a lot of work to recover, but my goals have kind of changed because I do not know if I will be at my best level. I am hoping to do a good start with the team in the team time trial and then see day-by-day what I can do."
Küng won a stage at the Tour de Romandie last week and earned "most combative rider" honors at the WorldTour race. The world individual pursuit champion on the track also soloed to win the Volta Limburg Classic last month.
"I remember when we talked to Stefan about doing the Giro," Sport Director Fabio Baldato said. "His eyes got very big and he was really excited. This will be a good experience for him and I am sure he and the other young guys like Rick and Silvan can contribute. Doing a three-week race really helps you take the next step toward becoming a stronger, more experienced rider. You see their body and their attitude change in a grand tour much more than in a one-week week race or a classic."
Riders:
Darwin Atapuma (COL), Brent Bookwalter (USA), Marcus Burghardt (GER), Damiano Caruso (ITA), Silvan Dillier (SUI), Philippe Gilbert (BEL), Stefan Küng (SUI), Klaas Lodewyck (BEL), Rick Zabel (GER).
Sporting Manager:
Allan Peiper (AUS)
Sport Directors:
Fabio Baldato (ITA)
Valerio Piva (ITA)
Wij doen hier aan mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:14 schreef Pepersaus het volgende:
Het lijkt erop dat Tourcoach niet doorgaat deze Giro, erg jammer omdat dat spel wel echt bij een grote ronde hoort. Gelukkig dacht iemand anders dat ook en is er een Tourcoach-kloon in de maak op www.cyclingmaster.nl
Subleagues kunnen (nog) niet aangemaakt worden, maar zijn er anderen die meedoen met dit spel? (of is er een ander wielerspel geschikt als vervanger van Tourcoach?)
Het is niet zo zeer de Giro niet willen rijden, maar het moeten kiezen tussen de Giro en de Tour om in één van beide voor de winst te gaan (hoewel Contador nu beide probeert). En aangezien de Tour meer prestige biedt en meer media-aandacht krijgt, kiezen de meeste simpelweg voor de Tour.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Helemaal niet om negatief te doen maar hoeveel van de WT ploegen zouden de Giro willen rijden als het niet verplicht zou wezen? Ik zou liever terug gaan naar de tijd van voor de invoering van de WT lekker rijden met een stuk of 10 Italiaanse ploegen met getactyleerde kopmannen van beton
twitter:natebrown0707 twitterde op donderdag 07-05-2015 om 16:17:35I'm going to start a list of all the crazy things that happen at this years Giro. For starters, the ttt is on a bike path with a 1k tunnel. reageer retweet
Thanks! Even uitprinten op werkquote:Op maandag 4 mei 2015 18:58 schreef baggerbaas het volgende:
Voor in de OP: de officiele "Garibaldi"
http://www.gazzetta.it/Gi(...)ad/Garibaldi2015.pdf
quote:Opnieuw zorgen om het hart van Lodewyck: geen Giro
Klaas Lodewyck zal niet deelnemen aan de Giro. De renner van BMC, die vorig jaar een hartoperatie onderging, mag niet starten van de dokter omdat er mogelijk opnieuw een probleem is met zijn hart. "Ik ben enorm ontgoocheld", zegt Lodewyck.
Klaas Lodewyck werd vorig jaar door de bekende cardioloog Pedro Brugada geopereerd omdat hij last had van hartritmestoornissen. Nadien mocht hij opnieuw fietsen, maar zijn voorjaar ging in rook op door een gebroken sleutelbeen. Zijn gedwongen forfait voor de Giro is een nieuwe klap.
"Dit is een grote verrassing voor mij", zegt Lodewyck. "Ik ben enorm ontgoocheld. In de Tour de Yorkshire liep alles op wieltjes. Ik voelde me elke dag sterker, waardoor ik het gevoel had dat ik een goeie Giro kon rijden."
Maar bij een routineonderzoek woensdag zouden er toch weer problemen aan het licht gekomen zijn. "Op basis van dat onderzoek heeft de cardioloog Klaas afgeraden om een rittenwedstrijd van drie weken te rijden", zegt BMC-dokter Max Testa.
"Klaas moet nu drie weken relatieve rust houden en dan wordt hij opnieuw onderzocht. Daarna zullen we kijken of en wanneer hij opnieuw mag koersen. BMC is het helemaal eens met de keuze om Klaas aan de kant te houden. Dit is voor hem de beste beslissing."
Amaël Moinard zal nu Klaas Lodewyck vervangen in de Giro. De Fransman was in zijn thuisland met vakantie, samen met zijn familie. "De eerste dagen zullen zwaar worden, maar daarna hoop ik me eens te kunnen tonen", aldus Moinard, die voor de derde keer aan de start van de Giro komt.
ze hebben geld over nu sbs de CL rechten heeft gekochtquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:57 schreef Jason22 het volgende:
NK tijdrijden in juni is trouwens ook live op de NOS. Doen ze dan toch weer iets meer aan wielrennen?
eindzege zo goed als binnenquote:'Kruijswijk levensgevaarlijk voor klassement in laatste week Giro'
Lotto-Jumbo heeft een grenzeloos vertrouwen in kopman Steven Kruijswijk voor de 98e editie van de Giro d'Italia, die zaterdag van start gaat met een ploegentijdrit naar San Remo.
"Steven is gewoon een verschrikkelijk goede renner die maar om één reden gestagneerd is in zijn ontwikkeling en dat is zijn liesoperatie", zegt zijn trainer Louis Delahaije tegen NU.nl.
De 27-jarige Kruijswijk werd in 2011 achtste in de Giro, maar kon die belofte mede door liesklachten in de jaren daarna niet inlossen. Vorig jaar leefde hij weer op met een vijftiende plek in de Tour de France.
"Dat was één van mijn mooiste momenten in de Tour. Het valt niet op omdat Mollema en Ten Dam in de top tien stonden, maar er zijn jaren geweest dat de beste Nederlander op de vijftiende plek eindigde."
Contador
Delahaije stoomde Kruijswijk vorige maand in een trainingskamp van drie weken op Tenerife klaar voor de Giro. Een plek in de top tien is het doel in Italië. "Dat is reëel en dat heeft hij ook al laten zien. Hij is pas 27 en zijn top moet nog komen."
"Toen hij in 2011 achtste werd, was er maar één renner die Contador bergop kon volgen en dat was Steven. De rest was allemaal al gelost. Als hij geen tijd verliest in de eerste twee weken, is hij levensgevaarlijk voor het klassement."
Kruijswijk verteert een grote ronde volgens Delahaije eigenlijk beter dan Robert Gesink en Wilco Kelderman, de speerpunten van Lotto-Jumbo voor de Tour de France.
"Hij is niet superexplosief zoals Gesink en Kelderman dat veel meer zijn, maar herstelt beter van inspanningen terwijl hij net zo veel lijdt. Dat is een kwaliteit die je moet hebben als grote ronderenner en die heeft hij in extremis. Daar ligt zijn kracht."
Bron: nu.nl
Hij was de enige die Contador kon volgen?quote:
in etappe 19 en 20 klopt het wel. De rest niet bepaald neequote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was de enige die Contador kon volgen?
Ja daaahaaaag. De enige die Contador af en toe kon volgen was Rujanito en Anton was een keer sterker.
toen zat ie tussen Contador, Rodriguez en Nibaliquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
in etappe 19 en 20 klopt het wel. De rest niet bepaald nee
In de afsluitende tijdrit pakte hij nog even een minuut op Kruijswijk. Etappe 20 was de etappe met de monstersolo van Kiryienka, toen reden een aantal mensen weg uit het peloton, o.a. Rujano en Rodriguez, Contador reageerde nergens op en reed gewoon vrij rustig naar de finish. Had toen ook al drie kwartier voorsprong ofzo, dus hoefde ook helemaal zijn best niet meer te doen. Etappe 19 pakt hij gewoon nog een paar seconden op de rest. Tja.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
in etappe 19 en 20 klopt het wel. De rest niet bepaald nee
Ging toen zelfs nog een etappe schenken aan Tiralongo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de afsluitende tijdrit pakte hij nog even een minuut op Kruijswijk. Etappe 20 was de etappe met de monstersolo van Kiryienka, toen reden een aantal mensen weg uit het peloton, o.a. Rujano en Rodriguez, Contador reageerde nergens op en reed gewoon vrij rustig naar de finish. Had toen ook al drie kwartier voorsprong ofzo, dus hoefde ook helemaal zijn best niet meer te doen. Etappe 19 pakt hij gewoon nog een paar seconden op de rest. Tja.
Ik krijg opeens heel veel zin in de Giro. #TeamSteve-Oquote:
Neuh aangezien de renners een voor een starten kunnen MAarten en Herben de renners tenminste duidelijk herkennen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:57 schreef Jason22 het volgende:
NK tijdrijden in juni is trouwens ook live op de NOS. Doen ze dan toch weer iets meer aan wielrennen?
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaanquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Neuh aangezien de renners een voor een starten kunnen MAarten en Herben de renners tenminste duidelijk herkennen.
Doe maar weer zuur wimderon, jij gaat keihard voor aap staan over 3 weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:02 schreef wimderon het volgende:
Ah, het jaarlijkse fabeltje dat Krachtwijk de laatste week altijd veel beter rijdt. Het duurde nog vrij lang dit keer.
Ik sluit niet uit dat hij van begin tot eind het roze draagt hoor, maar dat is wat anders dan die derde week-onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe maar weer zuur wimderon, jij gaat keihard voor aap staan over 3 weken.
quote:Zelf noemt hij augustus 2014 als scharniermoment in zijn carrière. Hoewel Porte in de kleine rondes reeds zijn talent bewezen heeft en hij een groot aandeel in de Tour de France-zege van zijn ploegmaat Chris Froome had, opende het afgelopen tegenvallende seizoen pas echt zijn ogen. Door ziektes liep hij het hele jaar achter de feiten aan. De Giro, waar hij mocht bewijzen het kopmanschap te kunnen dragen, moest hij wegens een conditionele achterstand afzeggen. En toen hij door een val van Froome in de Tour het vaandel binnen Team Sky moest overnemen, bleek hij daartoe nog niet in staat.
Na diverse medische checks de daaropvolgende maand in het hoofdkwartier van de ploeg in Manchester kwam een van de artsen tot een harde conclusie. Lichamelijk was er niets mis met Porte, maar zijn levensstijl was niet professioneel genoeg. Een wake-up call noemt de Ausssie die waarschuwing nu. „Ik ben die winter eerder dan andere jaren zonder mijn verloofde teruggekeerd naar Tasmanië en heb thuis bij mijn ouders harder en serieuzer dan ooit naar het nieuwe seizoen gewerkt. Mijn eetpatroon is radicaal veranderd. Ik heb in de wintermaanden zelfs geen wijntje of biertje genuttigd.”
Dit monnikenbestaan heeft inmiddels zijn vruchten afgeworpen. Porte boekte al negen overwinningen, waaronder de eindzeges in Parijs-Nice, Ronde van Catalonië en de Giro del Trentino. ,,Ik denk dat ik afgelopen winter mijn carrière een extra stimulans heb gegeven. Deze Giro moet het bewijs worden dat ik ook in de grote rondes een kort klassement kan rijden."
http://www.scorito.com/cy(...)ok-subpoule?source=1quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:37 schreef theodoor9 het volgende:
Was er nou ook een scorito Fok poule? Dacht dat ik daar een paar weken geleden iets over gelezen had..
twitter:jussiveikkanen twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 13:06:53. @giroditalia team TT reco @EquipeFDJ #headsdown #fullgas reageer retweet
Verkennen is dus nuttig. Daar ga je waarschijnlijk niet makkelijk kop over kop...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:58 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jussiveikkanen twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 13:06:53. @giroditalia team TT reco @EquipeFDJ #headsdown #fullgas reageer retweet
twitter:BMCProTeam twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 21:21:15The BMC Racing Team extends its heartfelt sympathy to @elpumaDarwin on the death of his mother. Thank you for your thoughts and prayers. reageer retweet
twitter:BMCProTeam twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 21:21:35In spite of this hardship, @elpumaDarwin has decided to start the Giro. The entire BMC Racing Team family is #thinkingofdarwin. reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij met dat knuffeltje probeert te verstoppen?
Is het droomplan van Luicito ontrafeld?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:59 schreef Ericr het volgende:
Bennet dus lekker een cortisonenkuurtje gehad maar Lotto-Jumbo gooit het er natuurlijk weer op dat het valt onder de 10% andere gevallen dan gebruik van cortisonen.
Laat wimderon dit maar niet lezen...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:01 schreef Marcoss het volgende:
Ach, hij is in goed gezelschap, Horny had het ook voor de Vuelta vorig jaar
Die had ik eerst als dark horse.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Balen voor de mensen die George Bennet in hun poultje hadden.
Ik moet zeggen dat dit concept me vagelijk bekend voorkomt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.cyclingmaster.nl/i/subleague.php?id=24
WW: Lollerzakarin
Maandag starten ze bovendien in Rapallo, de finishplaats in 2011. Was ook toen de 3e etappe.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Overigens al weer vier jaar geleden dat Wouter Weylandt overleed.
Gelukkig wel ja, RIP Tourcoach. Schrijf je allemaal in bij cyclingmaster mensen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit concept me vagelijk bekend voorkomt.
Sportpools.net en wielerprono.be blijven ook mijn favorieten. Vooral omdat alles vaststaat zodra de ronde begint en je niks hoeft aan te passen per etappe.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Inderdaad leuk om te lezen.
Sportpools is trouwens wat mij betreft het leukste pooltje. Je hoeft er niet elke dag naar om te kijken maar er komt veel inschattingsvermogen bij kijken. Kingstown is dit met mij eens, zag ik op wielerflits
True. Bovendien verschrikkelijk aardige- en sympathieke gasten die het organiseren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Inderdaad leuk om te lezen.
Sportpools is trouwens wat mij betreft het leukste pooltje. Je hoeft er niet elke dag naar om te kijken maar er komt veel inschattingsvermogen bij kijken. Kingstown is dit met mij eens, zag ik op wielerflits
Ik durf het ook niet aan, straks gaat Ilnurgod onderuitquote:
Heb je nu 50 op hem gezet?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet aan, straks gaat Ilnurgod onderuit
68 + de naam en eer van mijn teamquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je nu 50 op hem gezet?
Wel gewaagd.
Tekort met hun actie? Bennett gaan ze in die ploegentijdrit echt wel het minst nodig hebben. 8 of 9 renners maakt op deze 17 kilometer echt geen reet uit. Zeker omdat het parcours heel smal en bochtig is. Een renner minder kan daar zelfs een voordeel zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ploegentijdritten zijn saaai
En Lotto doet zichzelf tekort met hun actie..nu alweer een excuus ook om hun mindere prestaties op te gooien
Niet eens 450?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:06 schreef Momo... het volgende:
Ik heb ook geld op Ilnurgod gezet mocht hij winnen dan win ik 400 euro.
Tatisch gespeeld van Lotto danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tekort met hun actie? Bennett gaan ze in die ploegentijdrit echt wel het minst nodig hebben. 8 of 9 renners maakt op deze 17 kilometer echt geen reet uit. Zeker omdat het parcours heel smal en bochtig is. Een renner minder kan daar zelfs een voordeel zijn.
Voor de bergetappes is de actie dan wel weer heel slecht, dus dat overcompenseert het wel weer.quote:
Daar ging ik juist vaak de boot mee in, dus vind het wel primaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True. Bovendien verschrikkelijk aardige- en sympathieke gasten die het organiseren.
Die nieuwe puntenregel mbt uitvallen ben ik niet helemaal blij mee maar ach...een mens kan niet alles hebben.
Een paar dagen geleden trouwens mijn 10-jarig jubileum gevierd bij Sportpools. Met mijn huidige account.
Overigens heb ik 2 jaar niet op WF gepost. Vooral het nieuwsgedeelte blijf ik onprettig vinden.
Jij zit ook in een FOK! Subleague zie ik. Wachtwoord is volgens mij FOK, voor de liefhebberquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Sportpools.net en wielerprono.be blijven ook mijn favorieten. Vooral omdat alles vaststaat zodra de ronde begint en je niks hoeft aan te passen per etappe.
Eh Kruiswijk gaat gewoon shinen. Niet zo super explosief als Gesink, maar intrinsiek wel gewoon beter.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:25 schreef Kolasnoc het volgende:
Ik heb voor de komende 3 weken alvast de volgende tekst onder control-V staan:
Lotto-JumboNL
Moeten ze dan de afspraak ze met MPCC hebben afgesproken dan maar aan hun laars lappen? Nee toch zeker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
En Lotto doet zichzelf tekort met hun actie..nu alweer een excuus ook om hun mindere prestaties op te gooien
Oké, Cyclingmaster en Scorito heb ik nu, meer kan ik niet aan denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, RIP Tourcoach. Schrijf je allemaal in bij cyclingmaster mensen!
Derde in de Tour van 2007 en niet gewonnen, omdat mijn SW Cavendish (nul zwarte puntenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daar ging ik juist vaak de boot mee in, dus vind het wel prima. Had ik een perfecte kluns geselecteerd, stapt 'ie op het laatste moment af... Deed zelf voor het eerst mee in 2008, met als voorlopig hoogtepunt een tweede plek in de Giro van 2012.
Waar is dit? Heb nu alleen dat Cyclingmaster maar ik wil er nog wel 1quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:10 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Er is veel vertrouwen in Krachtwijk
We hebben, met dank aan Mani, een prachtige FOK! subpoule op Scoritoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit? Heb nu alleen dat Cyclingmaster maar ik wil er nog wel 1
Waar zie je dit?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:10 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Er is veel vertrouwen in Krachtwijk
Scorito, met knecht Zakarinquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit? Heb nu alleen dat Cyclingmaster maar ik wil er nog wel 1
Ik ben scheel denk ikquote:
9 Orica bazen opgesteld?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor ploegentijdrit op Scorito boh boh boh team opgesteld
Dat zou wel episch zijn, maar helaas is dat funest voor de resterende verloop van het spel. Kopman wel uiteraard een renner van Orica GreenEDGEquote:
Ik was verrast dat zoveel mensen nog vertrouwen hebben in een hopeloze Belgquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, gevonden.
Weinig verrassende namen. Alleen S. Henao eigenlijk.
Weening niet hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel episch zijn, maar helaas is dat funest voor de resterende verloop van het spel
Die had ik eerst ook. Maar toch maar gedumpt. Ik zie wel een betere klassementsrenner voor 2 miljoen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was verrast dat zoveel mensen nog vertrouwen hebben in een hopeloze Belg
Beste Alba, Mex vraagt of ik 9 renners van Orica GreenEDGE heb opgesteld. Ik ontken dat, maar dat betekent niet dat ik Weening niet heb. Wil je alsjeblieft niet zo vroeg je conclusies trekken. Bedankt Jessica.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weening niet hebben
Rittenkapertje.
Michael Hepburn niet hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste Alba, Mex vraagt of ik 9 renners van Orica GreenEDGE heb opgesteld. Ik ontken dat, maar dat betekent niet dat ik Weening niet heb. Wil je alsjeblieft niet zo vroeg je conclusies trekken. Bedankt Jessica.
Ik heb Pietertje nietquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael Hepburn niet hebben
Maar goed dat je Pietertje wel hebt
Bij de Vuelta vorig jaar had je ook mensen die het hele Movistar team in hun selectie hadden om een keer het dagklassement te winnen.quote:
Ja dat lijkt me ook ja. Sebastien zou z'n geld nog wel waard zijn geweest als ie een vrije rol zou hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Gvdal die mensen die denken dat dit Sergio Henao is.
[ afbeelding ]
Dan ben je niet goed bij je appel.quote:
Ik heb er 2. Hopelijk wordt die ene er niet afgewaaid vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je voor 2 Orica-renners gaat zou Weening niet mijn voorkeur hebben.
Heb je het Colombiaantje van Orica?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed bij je appel.
[..]
Ik heb er 2. Hopelijk wordt die ene er niet afgewaaid vandaag.
Gilbert ook nog 20%, en die is kreupel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hesjedal zou ik ook niet hebben gekozen
Ik heb Uran niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de favorieten heb ik niet want in mijn glazen bol heb ik gezien dat die de finish niet haalt.
Er zijn veel mensen die gewoon puur naar naam kijken... Zullen genoeg zijn met een krappe selectie van 16 manquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gilbert ook nog 20%, en die is kreupel.
16 man, dan heb je niet eens 9 sprinters of 9 man die bergop kunnenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die gewoon puur naar naam kijken... Zullen genoeg zijn met een krappe selectie van 16 man
Wij hopen dat hij het dus niet zo goed doet.quote:
Ik heb een gouden hand in zulke voorspellingen. Mani wil je hier graag meer over vertellen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hopen dat hij het dus niet zo goed doet.
Ik ga Matthews deze Giro gewoon elke etappe opstellen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een gouden hand in zulke voorspellingen. Mani wil je hier graag meer over vertellen.
Die heeft ook een blauwe maandag in mijn selectie gezeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen Tommeke Boonen hebben
Bij Cyclingmaster? Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga Matthews deze Giro gewoon elke etappe opstellen.
Laten we een paar posts aan Paterski besteden, speciaal voor deze users.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Users die niet houden van posts over pooltjes krijgen nu last van hoge bloeddruk.
Je bedoelt mijn dark horse?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we een paar posts aan Paterski besteden, speciaal voor deze users.
Wie houdt daar nou niet van?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Users die niet houden van posts over pooltjes krijgen nu last van hoge bloeddruk.
Mijn dark horse.quote:
allebei missen, vrouwenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
14.00 kwalificatie Formule 1
15.00 Ploegentijdrit Giro D'Italia
Genot
Ik weet dat het zijn debiele neefje is en toch heb ik hem gekozen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Gvdal die mensen die denken dat dit Sergio Henao is.
[ afbeelding ]
Origineel.quote:
Tsja, jammer dat ie moet knechten voor Porte of Konig als Porte faaltquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet dat het zijn debiele neefje is en toch heb ik hem gekozen.
Is een goede dark horse.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat op de lijst van de hoop.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij begon over Paterski.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes.
Nu heb je ons voordeeltje verspeeld.
Dat moet Kreuziger ook. Plus punten voor jongerenklassement.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, jammer dat ie moet knechten voor Porte of Konig als Porte faalt
Ik begon over Pooltjes.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we een paar posts aan Paterski besteden, speciaal voor deze users.
Krijg je daar punten voor?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet Kreuziger ook. Plus punten voor jongerenklassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |