Tekort met hun actie? Bennett gaan ze in die ploegentijdrit echt wel het minst nodig hebben. 8 of 9 renners maakt op deze 17 kilometer echt geen reet uit. Zeker omdat het parcours heel smal en bochtig is. Een renner minder kan daar zelfs een voordeel zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ploegentijdritten zijn saaai
En Lotto doet zichzelf tekort met hun actie..nu alweer een excuus ook om hun mindere prestaties op te gooien
Niet eens 450?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:06 schreef Momo... het volgende:
Ik heb ook geld op Ilnurgod gezet mocht hij winnen dan win ik 400 euro.
Tatisch gespeeld van Lotto danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tekort met hun actie? Bennett gaan ze in die ploegentijdrit echt wel het minst nodig hebben. 8 of 9 renners maakt op deze 17 kilometer echt geen reet uit. Zeker omdat het parcours heel smal en bochtig is. Een renner minder kan daar zelfs een voordeel zijn.
Voor de bergetappes is de actie dan wel weer heel slecht, dus dat overcompenseert het wel weer.quote:
Daar ging ik juist vaak de boot mee in, dus vind het wel primaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True. Bovendien verschrikkelijk aardige- en sympathieke gasten die het organiseren.
Die nieuwe puntenregel mbt uitvallen ben ik niet helemaal blij mee maar ach...een mens kan niet alles hebben.
Een paar dagen geleden trouwens mijn 10-jarig jubileum gevierd bij Sportpools. Met mijn huidige account.
Overigens heb ik 2 jaar niet op WF gepost. Vooral het nieuwsgedeelte blijf ik onprettig vinden.
Jij zit ook in een FOK! Subleague zie ik. Wachtwoord is volgens mij FOK, voor de liefhebberquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Sportpools.net en wielerprono.be blijven ook mijn favorieten. Vooral omdat alles vaststaat zodra de ronde begint en je niks hoeft aan te passen per etappe.
Eh Kruiswijk gaat gewoon shinen. Niet zo super explosief als Gesink, maar intrinsiek wel gewoon beter.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:25 schreef Kolasnoc het volgende:
Ik heb voor de komende 3 weken alvast de volgende tekst onder control-V staan:
Lotto-JumboNL
Moeten ze dan de afspraak ze met MPCC hebben afgesproken dan maar aan hun laars lappen? Nee toch zeker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
En Lotto doet zichzelf tekort met hun actie..nu alweer een excuus ook om hun mindere prestaties op te gooien
Oké, Cyclingmaster en Scorito heb ik nu, meer kan ik niet aan denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, RIP Tourcoach. Schrijf je allemaal in bij cyclingmaster mensen!
Derde in de Tour van 2007 en niet gewonnen, omdat mijn SW Cavendish (nul zwarte puntenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daar ging ik juist vaak de boot mee in, dus vind het wel prima. Had ik een perfecte kluns geselecteerd, stapt 'ie op het laatste moment af... Deed zelf voor het eerst mee in 2008, met als voorlopig hoogtepunt een tweede plek in de Giro van 2012.
Waar is dit? Heb nu alleen dat Cyclingmaster maar ik wil er nog wel 1quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:10 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Er is veel vertrouwen in Krachtwijk
We hebben, met dank aan Mani, een prachtige FOK! subpoule op Scoritoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit? Heb nu alleen dat Cyclingmaster maar ik wil er nog wel 1
Waar zie je dit?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:10 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Er is veel vertrouwen in Krachtwijk
Scorito, met knecht Zakarinquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar is dit? Heb nu alleen dat Cyclingmaster maar ik wil er nog wel 1
Ik ben scheel denk ikquote:
9 Orica bazen opgesteld?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor ploegentijdrit op Scorito boh boh boh team opgesteld
Dat zou wel episch zijn, maar helaas is dat funest voor de resterende verloop van het spel. Kopman wel uiteraard een renner van Orica GreenEDGEquote:
Ik was verrast dat zoveel mensen nog vertrouwen hebben in een hopeloze Belgquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, gevonden.
Weinig verrassende namen. Alleen S. Henao eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |