Weening niet hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel episch zijn, maar helaas is dat funest voor de resterende verloop van het spel
Die had ik eerst ook. Maar toch maar gedumpt. Ik zie wel een betere klassementsrenner voor 2 miljoen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was verrast dat zoveel mensen nog vertrouwen hebben in een hopeloze Belg
Beste Alba, Mex vraagt of ik 9 renners van Orica GreenEDGE heb opgesteld. Ik ontken dat, maar dat betekent niet dat ik Weening niet heb. Wil je alsjeblieft niet zo vroeg je conclusies trekken. Bedankt Jessica.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weening niet hebben
Rittenkapertje.
Michael Hepburn niet hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste Alba, Mex vraagt of ik 9 renners van Orica GreenEDGE heb opgesteld. Ik ontken dat, maar dat betekent niet dat ik Weening niet heb. Wil je alsjeblieft niet zo vroeg je conclusies trekken. Bedankt Jessica.
Ik heb Pietertje nietquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael Hepburn niet hebben
Maar goed dat je Pietertje wel hebt
Bij de Vuelta vorig jaar had je ook mensen die het hele Movistar team in hun selectie hadden om een keer het dagklassement te winnen.quote:
Ja dat lijkt me ook ja. Sebastien zou z'n geld nog wel waard zijn geweest als ie een vrije rol zou hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Gvdal die mensen die denken dat dit Sergio Henao is.
[ afbeelding ]
Dan ben je niet goed bij je appel.quote:
Ik heb er 2. Hopelijk wordt die ene er niet afgewaaid vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je voor 2 Orica-renners gaat zou Weening niet mijn voorkeur hebben.
Heb je het Colombiaantje van Orica?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed bij je appel.
[..]
Ik heb er 2. Hopelijk wordt die ene er niet afgewaaid vandaag.
Gilbert ook nog 20%, en die is kreupel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hesjedal zou ik ook niet hebben gekozen
Ik heb Uran niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de favorieten heb ik niet want in mijn glazen bol heb ik gezien dat die de finish niet haalt.
Er zijn veel mensen die gewoon puur naar naam kijken... Zullen genoeg zijn met een krappe selectie van 16 manquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gilbert ook nog 20%, en die is kreupel.
16 man, dan heb je niet eens 9 sprinters of 9 man die bergop kunnenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die gewoon puur naar naam kijken... Zullen genoeg zijn met een krappe selectie van 16 man
Wij hopen dat hij het dus niet zo goed doet.quote:
Ik heb een gouden hand in zulke voorspellingen. Mani wil je hier graag meer over vertellen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hopen dat hij het dus niet zo goed doet.
Ik ga Matthews deze Giro gewoon elke etappe opstellen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een gouden hand in zulke voorspellingen. Mani wil je hier graag meer over vertellen.
Die heeft ook een blauwe maandag in mijn selectie gezeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen Tommeke Boonen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |