Aangezien ik de laatste scorito-FOK!poule gewonnen heb neem ik hier verder niemands mening serieus.quote:
Touché.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien ik de laatste scorito-FOK!poule gewonnen heb neem ik hier verder niemands mening serieus.
Elly, Giel en Tinus van der Lindenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Meld je allemaal aan mensen!
http://www.scorito.com/cy(...)c0-9fc9-c3aa5c9cbdba
Ja, misschien had ik hem niet openbaar moeten maken.quote:
Dat worden weer drie ritoverwinningen. De jaarlijkse voor Battaglin en doe er ook maar een voor Bongiorno en Zardini.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Selectie Bardiani-CSF:
Enrico Barbin, Enrico Battaglin, Nicola Boem, Manuel Bongiorno, Luca Chirico, Sonny Colbrelli, Stefano Pirazzi, Nicola Ruffoni, Edoardo Zardini.
Genotsteam weer
Inderdaad! Van de afgelopen 4 grote rondes wonnen ze er ook precies.. euuhh.. euuhhh..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:07 schreef Syntix het volgende:
Winnaar wordt Porte natuurlijk, want Team Sky
Want in de tour en giro zijn ze niet gevallen en de Vuelta nemen ze serieus?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad! Van de afgelopen 4 grote rondes wonnen ze er ook precies.. euuhh.. euuhhh..
0!
Giro zijn ze niet gevallen neequote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want in de tour en giro zijn ze niet gevallen en de Vuelta nemen ze serieus?neger please.
quote:Rigoberto Uran will be the designated leader of Etixx - Quick-Step, after finishing 2nd overall in the 2013 and 2014 editions. He won the 2014 Stage 12 ITT, from Barbaresco to Barolo, which put him in the Maglia Rosa for several stages. Tom Boonen will also participate for the first time in his career, returning from injury after a crash at Paris-Nice. The selection is strong, and also balanced. The remaining selection for Etixx - Quick-Step: Maxime Bouet, Pieter Serry, Gianni Meersman, Fabio Sabatini, David De La Cruz, Iljo Keisse, and Petr Vakoc.
Vind die sterkte van het team wel meevallen eigenlijk...vraag me af wie Uran in het hooggebergte kan bij staan.quote:
Het schijnt dat Tommeke Boonen moet knechten voor Uran Uran.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind die sterkte van het team wel meevallen eigenlijk...vraag me af wie Uran in het hooggebergte kan bij staan.
lekker knechten met een jaarsalaris van 1,2 miljoen euroquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Tommeke Boonen moet knechten voor Uran Uran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |