Hij was de enige die Contador kon volgen?quote:
in etappe 19 en 20 klopt het wel. De rest niet bepaald neequote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was de enige die Contador kon volgen?
Ja daaahaaaag. De enige die Contador af en toe kon volgen was Rujanito en Anton was een keer sterker.
toen zat ie tussen Contador, Rodriguez en Nibaliquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
in etappe 19 en 20 klopt het wel. De rest niet bepaald nee
In de afsluitende tijdrit pakte hij nog even een minuut op Kruijswijk. Etappe 20 was de etappe met de monstersolo van Kiryienka, toen reden een aantal mensen weg uit het peloton, o.a. Rujano en Rodriguez, Contador reageerde nergens op en reed gewoon vrij rustig naar de finish. Had toen ook al drie kwartier voorsprong ofzo, dus hoefde ook helemaal zijn best niet meer te doen. Etappe 19 pakt hij gewoon nog een paar seconden op de rest. Tja.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
in etappe 19 en 20 klopt het wel. De rest niet bepaald nee
Ging toen zelfs nog een etappe schenken aan Tiralongo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de afsluitende tijdrit pakte hij nog even een minuut op Kruijswijk. Etappe 20 was de etappe met de monstersolo van Kiryienka, toen reden een aantal mensen weg uit het peloton, o.a. Rujano en Rodriguez, Contador reageerde nergens op en reed gewoon vrij rustig naar de finish. Had toen ook al drie kwartier voorsprong ofzo, dus hoefde ook helemaal zijn best niet meer te doen. Etappe 19 pakt hij gewoon nog een paar seconden op de rest. Tja.
Ik krijg opeens heel veel zin in de Giro. #TeamSteve-Oquote:
Neuh aangezien de renners een voor een starten kunnen MAarten en Herben de renners tenminste duidelijk herkennen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:57 schreef Jason22 het volgende:
NK tijdrijden in juni is trouwens ook live op de NOS. Doen ze dan toch weer iets meer aan wielrennen?
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaanquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Neuh aangezien de renners een voor een starten kunnen MAarten en Herben de renners tenminste duidelijk herkennen.
Doe maar weer zuur wimderon, jij gaat keihard voor aap staan over 3 weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:02 schreef wimderon het volgende:
Ah, het jaarlijkse fabeltje dat Krachtwijk de laatste week altijd veel beter rijdt. Het duurde nog vrij lang dit keer.
Ik sluit niet uit dat hij van begin tot eind het roze draagt hoor, maar dat is wat anders dan die derde week-onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe maar weer zuur wimderon, jij gaat keihard voor aap staan over 3 weken.
quote:Zelf noemt hij augustus 2014 als scharniermoment in zijn carrière. Hoewel Porte in de kleine rondes reeds zijn talent bewezen heeft en hij een groot aandeel in de Tour de France-zege van zijn ploegmaat Chris Froome had, opende het afgelopen tegenvallende seizoen pas echt zijn ogen. Door ziektes liep hij het hele jaar achter de feiten aan. De Giro, waar hij mocht bewijzen het kopmanschap te kunnen dragen, moest hij wegens een conditionele achterstand afzeggen. En toen hij door een val van Froome in de Tour het vaandel binnen Team Sky moest overnemen, bleek hij daartoe nog niet in staat.
Na diverse medische checks de daaropvolgende maand in het hoofdkwartier van de ploeg in Manchester kwam een van de artsen tot een harde conclusie. Lichamelijk was er niets mis met Porte, maar zijn levensstijl was niet professioneel genoeg. Een wake-up call noemt de Ausssie die waarschuwing nu. „Ik ben die winter eerder dan andere jaren zonder mijn verloofde teruggekeerd naar Tasmanië en heb thuis bij mijn ouders harder en serieuzer dan ooit naar het nieuwe seizoen gewerkt. Mijn eetpatroon is radicaal veranderd. Ik heb in de wintermaanden zelfs geen wijntje of biertje genuttigd.”
Dit monnikenbestaan heeft inmiddels zijn vruchten afgeworpen. Porte boekte al negen overwinningen, waaronder de eindzeges in Parijs-Nice, Ronde van Catalonië en de Giro del Trentino. ,,Ik denk dat ik afgelopen winter mijn carrière een extra stimulans heb gegeven. Deze Giro moet het bewijs worden dat ik ook in de grote rondes een kort klassement kan rijden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |