Bij Cyclingmaster? Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga Matthews deze Giro gewoon elke etappe opstellen.
Laten we een paar posts aan Paterski besteden, speciaal voor deze users.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Users die niet houden van posts over pooltjes krijgen nu last van hoge bloeddruk.
Je bedoelt mijn dark horse?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we een paar posts aan Paterski besteden, speciaal voor deze users.
Wie houdt daar nou niet van?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Users die niet houden van posts over pooltjes krijgen nu last van hoge bloeddruk.
Mijn dark horse.quote:
allebei missen, vrouwenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
14.00 kwalificatie Formule 1
15.00 Ploegentijdrit Giro D'Italia
Genot
Ik weet dat het zijn debiele neefje is en toch heb ik hem gekozen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Gvdal die mensen die denken dat dit Sergio Henao is.
[ afbeelding ]
Origineel.quote:
Tsja, jammer dat ie moet knechten voor Porte of Konig als Porte faaltquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet dat het zijn debiele neefje is en toch heb ik hem gekozen.
Is een goede dark horse.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat op de lijst van de hoop.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij begon over Paterski.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes.
Nu heb je ons voordeeltje verspeeld.
Dat moet Kreuziger ook. Plus punten voor jongerenklassement.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, jammer dat ie moet knechten voor Porte of Konig als Porte faalt
Ik begon over Pooltjes.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we een paar posts aan Paterski besteden, speciaal voor deze users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |