Hopelijk mooi weer tijdens de bergetappes zodat we niet verstoken blijven van beelden.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Drie weken puur genot...weer een paar mooie snippermiddagen regelen.
Yep, dat is vaak wel een anticlimax in de Giro...al zal het qua sneeuw wel meevallen. Hoger dan 2000m komen ze niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk mooi weer tijdens de bergetappes zodat we niet verstoken blijven van beelden.
twitter:inrng twitterde op donderdag 30-04-2015 om 09:23:21Fabio Aru tells La Gazzetta Dello Sport he got dysentery, 5kg weight loss no figure of speech, went from 62kg to 57kg, now at 60kg reageer retweet
Ik ook, aangezien ik hem in december al heb gekozen in een spel ergens waar renners het hele jaar door zoveel mogelijk punten moeten halenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mex en ik juichen voor onze Lollerrus ZAKARIN
ZA-KA-RIN, HOO-LI-GANS.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi BMI'tje zo. Die gaat vliegen, kan niet anders.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:29 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:inrng twitterde op donderdag 30-04-2015 om 09:23:21Fabio Aru tells La Gazzetta Dello Sport he got dysentery, 5kg weight loss no figure of speech, went from 62kg to 57kg, now at 60kg reageer retweet
Die gaat gewoon top 10 rijden maatquote:Op woensdag 29 april 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Knecht Zakarin is mijn inmiddels niet meer zo geheime wapenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ZA-KA-RIN, HOO-LI-GANS.
Krachtwijk is 2x zo duur op Scorito en een *-klimmer.![]()
quote:
Was van plan om de Girogids van ProCycling aan te schaffen...maar hoor nu voor het eerst van het Giro Magazine...is dat wat?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:30 schreef danos het volgende:
Goeie op! Vorige week het Giro Magazine gehaald, op naar de giro poultjes
Dit...quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk mooi weer tijdens de bergetappes zodat we niet verstoken blijven van beelden.
Ja ik heb ook die van ProCycling, wilde eerst voor die van wielerrevue gaan want die heb ik nog niet eerder gehad. Wiellerrevue is wat dikker met dikker papier, maar uiteindelijk toch maar voor het vertrouwde ProCycling gegaan, nou eenmaal gewend aan de opbouw en opmaakquote:Op zondag 3 mei 2015 10:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was van plan om de Girogids van ProCycling aan te schaffen...maar hoor nu voor het eerst van het Giro Magazine...is dat wat?
Ben vooral geļnteresseerd in kaarten, profielen en overzichten enzo.
Geen probleemquote:Op zondag 3 mei 2015 11:31 schreef danos het volgende:
[..]
Ja ik heb ook die van ProCycling, wilde eerst voor die van wielerrevue gaan want die heb ik nog niet eerder gehad. Wiellerrevue is wat dikker met dikker papier, maar uiteindelijk toch maar voor het vertrouwde ProCycling gegaan, nou eenmaal gewend aan de opbouw en opmaak.
Sorry dat ik door de hoofdletters de suggestie wekte dat het om een bestaand blad ging
Clement, Hofland, Weening, Slagter en Boy van Poppel ook nog,die wellicht iets moois kunnenquote:Op zondag 3 mei 2015 11:05 schreef aesop het volgende:
[..]
Dit...
En wat doet er aan Hollands glorie mee?
Kruijswijk als kopman van de zwartgele brigade en verder?
Ik zet Kruijswijk trouwens met potlood en stippelijn op plek 6-10.
1. Contadorquote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Wie zullen er nr. 2 en 3 worden deze Giro ? Ben benieuwd.
Nr. 1 is een uitgemaakte zaak natuurlijk.
1.Zakarinquote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Vorig jaar ook nog winst in Parijs-Nice, maar het is wel een stuk minder geworden ja..quote:Op zondag 3 mei 2015 15:39 schreef danos het volgende:
Is die Betancur alweer wat op gewicht? Blijft toch jammer dat dat lefgozertje maar 1 jaar heeft kunnen knallen tot nu toe.
Wie zit er naast José?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:08 schreef Evertjan het volgende:
Genieten van de Italiaanse tv- regie en Jose de Cauwer
Dat is bij de Giro normaal gesproken Renaatquote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is bij de Giro normaal gesproken Renaat
kan altijd zo lekker indommelen op de bank als ik Renaat en Jose hoor praten tijdens een saaie Giro ritquote:
Ik moet altijd lachen als hij Renįįt roept.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is bij de Giro normaal gesproken Renaat
Dit. Heb hem ook niet opgenomen in mijn pooltjes.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Ben overigens nog niet overtuigd van Porte, zou me niks verbazen als hij er weer doorzakt in een koers van 3 weken. Acht de kans op een plek buiten de top-10 groter dan een podiumplek bij hem..
Zo veel toppers doen er ook weer niet mee in deze Giro. Top tien moet absoluut geen probleem worden mits geen valpartijen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar ook nog winst in Parijs-Nice, maar het is wel een stuk minder geworden ja..
Ben overigens nog niet overtuigd van Porte, zou me niks verbazen als hij er weer doorzakt in een koers van 3 weken. Acht de kans op een plek buiten de top-10 groter dan een podiumplek bij hem..
Probleem bij Porte is juist dat hij er op 1 dag volledig door kan zakken en dan meteen enorm veel tijd verliest. En dan wordt top-10 ook meteen een hele klus.. Het veld is dit jaar inderdaad niet super, maar toch.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:47 schreef flyguy het volgende:
[..]
Zo veel toppers doen er ook weer niet mee in deze Giro. Top tien moet absoluut geen probleem worden mits geen valpartijen.
De voorlopige bezetting voor de Tour dit jaar is wel echt idioot sterk.
Geen Jesus Hernandezquote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Tinkoff-Saxo voor de Giro
[ afbeelding ]
Best een aardig ploegje
Uran is voor mij de grootste concurrent van Contador. Gaat hele hoge ogen gooien in die tijdrit, en heeft bewezen dat hij in de Giro drie weken top kan zijn. Porte en al die anderen niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Het blijft vreemd waarom een Basso zijn ouderdom wel merkt en een veredelde knecht is geworden, terwijl de Valverdes, Rodriguezen en Horners van deze wereld nergens last van hebben.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Best een aardig ploegje
#goeploegskequote:Op maandag 4 mei 2015 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Best een aardig ploegje
Gewoon even leugendetectortestje doen en je bloedpaspoort boeit niks meer.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het nou ook alweer met die zaak van Kreuziger?
Wordt in juni behandeld bij het CAS. Is waarschijnlijk ook de reden dat ze hem nu maar de Giro laten rijden ipv de Tour.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het nou ook alweer met die zaak van Kreuziger?
Aja, juni. Schandalig hoe lang dat allemaal moet duren.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wordt in juni behandeld bij het CAS. Is waarschijnlijk ook de reden dat ze hem nu maar de Giro laten rijden ipv de Tour.
Hofland voor de ritzeges, met Kruijswijk willen ze gaan voor top tien. Ofzo.quote:Hofland en Kruijswijk worden bijgestaan door Rick Flens, Martijn Keizer, Nick van der Lijke, Bert-Jan Lindeman en Maarten Tjallingii. De Nieuw-Zeelander George Bennett en Robert Wagner zijn ook van de partij
Wat realistischer gemaakt..quote:Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Aja, juni. Schandalig hoe lang dat allemaal moet duren.
Lotto Djumbo:
[..]
Hofland voor de ritzeges, met Kruijswijk willen ze gaan voor top tien vijftig. Ofzo.
http://www.nu.nl/wielrenn(...)rs-giro-ditalia.html
vorig jaar nog als knecht keurig 15e geworden in de TDF dus een top 10 plaats is helemaal niet uitgeslotenquote:
Nee zo sterk is dit veld helemaal niet. Behalve de 5 toppers dan.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat top-10 voor Kruijswijk ook weer niet zo onrealistisch inderdaad.
Ja, maar je klassement weggooien voor een mogelijke ritzege uit een god zegenen de greep kopgroep is ook weer zoiets.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:45 schreef opgebaarde het volgende:
Liever klassement top 10 of een ritzege?
Voor mij het laatste
Jammer dat alle kaarten en profielen zo onscherp zijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:58 schreef baggerbaas het volgende:
Voor in de OP: de officiele "Garibaldi"
http://www.gazzetta.it/Gi(...)ad/Garibaldi2015.pdf
Nogal ja. Bovendien kan ik de OP niet meer aanpassen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat alle kaarten en profielen zo onscherp zijn.
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:19 schreef baggerbaas het volgende:
HD versie
http://www.ilnuovociclismo.com/corse/2015/giro/Garibaldi-2015.pdf
quote:
Ja echt. Het wordt genietenquote:Op maandag 4 mei 2015 20:30 schreef Spies het volgende:
Heb er weer zin in.Leuk parcours dit jaar, veel middengebergte en al relatief vroeg de bergen in.
Nee nee, die is voor De Geesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn grootste droom is dat hij op de Alpe d'Huez wint.
Alleen maar pareltjes, Johnny Pirazziquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Selectie Bardiani-CSF:
Enrico Barbin, Enrico Battaglin, Nicola Boem, Manuel Bongiorno, Luca Chirico, Sonny Colbrelli, Stefano Pirazzi, Nicola Ruffoni, Edoardo Zardini.
Genotsteam weer
Wat een debiel is dat, maar wel een leuke renner om naar te kijkenquote:
Verwacht er niet veel van dit jaar tbh.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Selectie Bardiani-CSF:
Enrico Barbin, Enrico Battaglin, Nicola Boem, Manuel Bongiorno, Luca Chirico, Sonny Colbrelli, Stefano Pirazzi, Nicola Ruffoni, Edoardo Zardini.
Genotsteam weer
1.3k meer nog, om precies te zijnquote:
Wanneer heb je op m gezet?quote:
Ruffoni gaat kort sprinten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verwacht er niet veel van dit jaar tbh.
Direct na de tijdrit in Romandiė, paar bookmakers waren wat traag en boden nog noteringen van respectievelijk 141, 151 en 201 aanquote:
Op 201 zou ik ook wel een tientje hebben gezet voor die tijdrit, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Direct na de tijdrit in Romandiė, paar bookmakers waren wat traag en boden nog noteringen van respectievelijk 141, 151 en 201 aan
Tja, ik dacht er pas aan om dat te doen toen ik hier posts zag als "nou vlammen in de Giro!!" na die tijdritquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 201 zou ik ook wel een tientje hebben gezet voor die tijdrit, om eerlijk te zijn.
Ik had niet zo'n debiele tijdrit verwacht. Er was niet echt een signaal dat hij zo goed kon tijdrijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik dacht er pas aan om dat te doen toen ik hier posts zag als "nou vlammen in de Giro!!" na die tijdrit
Toen zag ik ook dat de meeste bookmakers vrij druk bezig waren met het aanpassen van zijn notering. Nou ja, rondje voor de vaste posters hier als ie wint dan maar
Je verwart hem met Rick Zabel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd. Maximaal 1 week. Dan is hij weer thuis.
Nee, dat kon helaas alleen bij bookmakers die de notering al zeer drastisch hadden aangepast, dat was de moeite niet meer waardquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:44 schreef baggerbaas het volgende:
Heb je het wel e/w gezet (ook uitbetaald bij podiumplaats tegen 1/4 van de odds)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |