bronquote:Lorenzo Hood currently calls Boca Raton, Florida his hometown, as Glenn Robinson, owner of the Blackzilians, added The Samoan Silverback to the already stacked stable. Hood feels as though he is part of the perfect team with the Blackzilians as he raved about his Boca Raton teammates:
"Anthony Johnson, Rashad Evans, Thiago Silva, Abel Trujillo, Matt Mitrione, Stefan Struve... man, we have so many big name guys down here. When you're training with the best in the world you have to literally be trying to not get better. Everything we do is at the highest level."
Is sinds kortquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:57 schreef Happel het volgende:
Nooit geweten dat Struve bij de Blackzillians trainde. Is dat permanent?
[..]
bron
Interview:quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:57 schreef Happel het volgende:
Nooit geweten dat Struve bij de Blackzillians trainde. Is dat permanent?
[..]
bron
quote:Op donderdag 2 april 2015 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
Stefan Struve optimistic about UFC future: Heart output was 60 percent, now 90
http://mmajunkie.com/2015(...)as-60-percent-now-90
Struve moet zijn gameplay optimaliseren. Bv door zijn reach te gebruiken. Ik heb echter de moed opgegeven dat hij dat nog een keer gaat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Struve moet eten, heel veel eten. Biefstuk eten en veel trainen.
Hij moet aankomen in spiermassa.
Eindelijk doet de UFC eens watquote:Op woensdag 29 april 2015 05:28 schreef Klaphark het volgende:
Holy shit! Jones gestripped en suspended door ufc. Cormies VS Johnson voorde belt!
Dat heeft toch totaal geen waarde nadat Gus keihard TKO ging door Rumble in Zweden?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:00 schreef RipMcPants het volgende:
Had liever Gus vs. Rumble gezien though, maar dit main event is ook alles behalve een straf.
Nee kloptquote:Op woensdag 29 april 2015 12:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat heeft toch totaal geen waarde nadat Gus keihard TKO ging door Rumble in Zweden?
Jones maakt kans dat hij 3 jaar de bak ni moet, maarja.. athletes komen vaker goed weg in de rechtbankquote:Op woensdag 29 april 2015 12:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
No way dat Rumble van Cormier wint. Cormier wordt de nieuwe champ en de LHW divisie ligt weer helemaal open. Heerlijk om te zien, hopelijk blijft Jones lang genoeg weg om de titel weer legit te maken.
De BW-titel is ook gewoon de echte titel. Ondanks dat Cruz nog steeds de lineaire champ is, wordt Dillashaw werk erkend als de echte champ.
Geen championship material die man.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:23 schreef Smoofie het volgende:
Gegard mousassi terug naar LHW en jon jones is overbodig
Sowieso wel. Uitstraling is minder , maar toch stand up 1 van de, als niet de beste en zijn groundgame is ook prima.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen championship material die man.
Kijk nog eens naar Souza vs Mousasi II, dan zie je ook zijn prima groundgame.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso wel. Uitstraling is minder , maar toch stand up 1 van de, als niet de beste en zijn groundgame is ook prima.
Not gonna happen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso wel. Uitstraling is minder , maar toch stand up 1 van de, als niet de beste en zijn groundgame is ook prima.
Tegen Souza, ja. Getapt worden door Souza is niet echt een schande, die heeft de beste BJJ in heel MMA. Of in ieder geval in zijn divisie.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar Souza vs Mousasi II, dan zie je ook zijn prima groundgame.
Maar jij zegt dat Mousasi championship materiaal is dan moet je ook een BJJ'er verslaan.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tegen Souza, ja. Getapt worden door Souza is niet echt een schande, die heeft de beste BJJ in heel MMA. Of in ieder geval in zijn divisie.
Ik zeg niet dat Mousasi kampioen gaat worden. Ik zeg alleen dat je niet kunt zeggen dat zijn ground game niet goed is omdat Souza hem heeft gesubmit. Daarnaast heeft hij Souza ook KO geschopt.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat Mousasi championship materiaal is dan moet je ook een BJJ'er verslaan.
Philippou zal die wel van winnen en misschien daarna tegen Bisping?
nee, hij koopt het slachtoffer af, krijgt voorwaardelijk en een taakstraf + een alcohol cursusquote:Op woensdag 29 april 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jones maakt kans dat hij 3 jaar de bak ni moet, maarja.. athletes komen vaker goed weg in de rechtbank
Maar eigenlijk hoop ik ook wel dat hij een tijdje wegblijft inderdaad dat de titel legit wordt, dan moet hij er weer voor vechten, als hij hem dan terug pakt is dat ook weer mooi.
Hij was toen uit vorm , net zoals tegen Machida.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar Souza vs Mousasi II, dan zie je ook zijn prima groundgame.
Dat wordt coke versnijden.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:39 schreef THEFXR het volgende:
BREAKING: Reebok has terminated the contract of UFC fighter Jon Jones effective immediately.
aaah dat geld gaat zeer doen!
quote:
Een boek dat ik nooit zal lezen iig.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
Er komt nu natuurlijk een Jones boek of zelfs docu.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2015 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
Er komt nu natuurlijk een Jones boek of zelfs docu.
Jones, Khabib... wie volgt?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:10 schreef superniger het volgende:
http://mmajunkie.com/2015(...)e-needs-new-opponent
Khabib is blessa.
ik gok op belfort vs weidmanquote:Op donderdag 30 april 2015 13:09 schreef Nober het volgende:
UFC Tonight van gisteren nog even terugkijken.
[..]
Jones, Khabib... wie volgt?
Cerrone vs Henderson IV
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:18 schreef Hooidraad het volgende:
In Search of Strange Brew...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
bumpquote:Op donderdag 30 april 2015 18:52 schreef Nober het volgende:
MMA Beat live
http://livestream.com/accounts/690164/events/3837479
Easy win voor Cowboyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef THEFXR het volgende:
Makdessi replaces Khabib - gets Cerrone at UFC 187
Waarom niet tegen Michael Johnson #5?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef THEFXR het volgende:
Makdessi replaces Khabib - gets Cerrone at UFC 187
EERSTE(?) UFC TITEL GEVECHT OOIT IN EUROPAquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:16 schreef RipMcPants het volgende:
Is er nog iemand die het nieuwe TUF-seizoen volgt?
The injury bug strikes again: Gus vs. Glover is off
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:16 schreef RipMcPants het volgende:
The injury bug strikes again: Gus vs. Glover is off
Heb nu beide afleveringen gezien, ik vind het concept wel leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:16 schreef RipMcPants het volgende:
5:00 uur NL tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:23 schreef RipMcPants het volgende:
Weet iemand hoe laat Floyd vs. Pacman ongeveer begint? Ik heb inmiddels 3 verschillende tijden langs zien komen
Ga je kijken??quote:
Als ik een goede stream kan vinden, dan wel! Daar wil ik best even de wekker voor zettenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ga je kijken??
Gaat er überhaupt iemand live kijken hier??
Event: "Mayweather vs. Pacquiao"quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:41 schreef THEFXR het volgende:
Televised PPV Under Card:
126 lbs.: WBC Super Bantamweight World Champion Leo "El Terremoto" Santa Cruz (29-0-1, 17 KOs) vs. Jose Cayetano (17-3, 8 KOs)
126 lbs.: WBO Featherweight Champion Vasyl Lomachenko (3-1, 1 KO) vs. Gamalier Rodriguez (25-2-3, 17 KOs)
Untelevised Bouts:
154 lbs.: Chris "Sweet" Pearson (11-0, 9 KOs) vs. Said El Harrak (12-2, 7 KOs)
168 lbs.: Jesse Hart (16-0, 13 KOs) vs. Mike Jimenez (17-0, 11 KOs)
200 lbs.: Andrew "The Beast" Tabiti (9-0, 9 KOs) vs. Anthony Caputo Smith (15-4, 10 KOs)
154 lbs.: Brad Solomon (24-0, 9 KOs) vs. Adrian Rene Granados (13-3, 9 KOs)
Scumbag.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.reddit.com/r/M(...)running_from/cqrzhnj
Jones attempt at fleeing the scene was almost a good plan. Getting a DUI or DWI requires that it be shown you were actually under the influence alcohol or some other sort of substance. Jones, possibly being high, could have hid out until his altered state passed, and then claimed he just got scared and made a poor decision. While people may have suspected, there really wouldn't have been anything a prosecutor could have done to show he was driving under the influence.
Unfortunately Jones’ hastily conceived plan ran into a few issues. First, there's New Mexico § 66-7-201 which makes it illegal to leave the scene of an accident, and requires an exchange of information as well as the addressing of any injuries should it be warranted. Even that might have been a problem worth dealing with over a DUI or DWI, as a misdemeanor hit and run charge would have likely just carried a small fine. Sadly for Jones, a pregnant woman in the vehicle he struck suffered a broken arm. Because the woman suffered “great bodily harm,” this raises the charge from misdemeanor to third grade felony, which carries a maximum of three years in prison and a $5,000 fine. Note that this is worse than a fourth grade felony when the victim suffered the same type of injury.
The difference between the third and the fourth grade felony (which carries a maximum of eighteen months in prison) has to do with intent. A person, who leaves the scene of an accident where someone suffered great bodily harm, but didn't knowingly do it, could be charged with a fourth grade felony. This could happen when someone didn't realize they were in an accident, possibly because they were in a mental state that didn't allow them to comprehend as much. A person who knowingly, intentionally leaves such a scene has committed the worse, third grade felony.
Perhaps Jones had hoped to convince the relevant parties that he had hit his head, or was in such a state of confusion he didn't have intent to leave the scene. That argument went out the window when he turned around and ran back for his money. He apparently had enough sense and awareness to think and process that, so it's not too much a stretch to believe he knew he was running away from the scene of an accident.
And this brings us to another issue in Jones flaws plan. While he turned around and ran back for his money, what he really should have grabbed was the pipe he left in the car containing marijuana if it was indeed his.. While this doesn't really do much to convict him of a DUI, it does give evidence that he had motivation to flee, and could be a factor in sentencing if Jones has to go to trial. The fact that his victim was pregnant isn't really going to help matters either. Running away from her twice, a second time in favor of cash, just looks terrible for this type of hit and run charge.>
is hij ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Jones is een legende, tenminste , dat zou hij zeer zeker geweest zijn, als ie niet betrapt zou worden met verboden middelen.
Bedankt!quote:
twitter:serrabjj twitterde op woensdag 06-05-2015 om 02:02:50Huge congrats to @ufc champ & now BJJ black belt !!!@ChrisWeidmanUFC @MattSerraUFC @RenzoGracieBJJ @serrabjj http://t.co/SuISciCbZq reageer retweet
He wouldn't know thoughquote:
ik geloof het niet meer!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:58 schreef RipMcPants het volgende:
Pettis is weer eens geblesseerd, Barboza neemt zijn plek in tegen Myles Jury tijdens UFC on FOX 16
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik ga meequote:
4/4quote:Miocic vs Hunt
Tavares vs Whittaker
Perosh vs O'Connell
Matthews vs Vick
quote:Joanna Jędrzejczyk (c) vs. Jessica Penne
Tatsuya Kawajiri vs. Dennis Siver
Peter Sobotta vs. Sérgio Moraes
Nick Hein vs. Łukasz Sajewski
De toppers hebben geen zin in Europa.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind dat we ome Dana best dankbaar mogen zijn voor de Berlin card, kijk eens wat een line up
[..]
Mooi filmpje onder het mom "The bigger they are , the harder they fall".quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Deze dude maakt vannacht zijn UFC debut
Ben "10" Nguyen
Hunt verloor op KO van Manhoef. Dus?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef THEFXR het volgende:
gasten, Miocic?? zelfs struve kreeg hem KO en dan zou Hunt het niet lukken, whahhaha
[ afbeelding ]
Hunt verloor van Mousasi terwijl die 10x zoveel woog.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hunt verloor op KO van Manhoef. Dus?
ja hallo, die slaat keihardquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hunt verloor op KO van Manhoef. Dus?
Ja mma math.. JDS kreeg hem niet KO en die sloeg Struve binnen 1 minuut KO. maar JDS verloor bijna zelfs van Miocic.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef THEFXR het volgende:
gasten, Miocic?? zelfs struve kreeg hem KO en dan zou Hunt het niet lukken, whahhaha
[ afbeelding ]
nu bezig/live!!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:06 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem UFC Fight Night 65 Q&A 02.30 uur
ZIt Gabi nu bij jou op schoot fxr?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het niet op die fotoquote:Op zondag 10 mei 2015 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
Jij bent dus niet in de foto aanwezig?
Of.... ze stond gewoon naast je?
Omdat niemand iets om hem geeft. Is niet brandablequote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef Henrys het volgende:
Waarom hoor je zo weinig over Ben Rothwell? heeft toch vrij overtuigend Overeem KO kapot geslagen en dat was alweer ergens in september geloof ik
Cain is te lang geblessserd waardoor die hele HW's half in de ijskast ligt, de UFC doet er ook niks aan, omdat ze alleen een korte termijn visie hebben.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef Henrys het volgende:
Waarom hoor je zo weinig over Ben Rothwell? heeft toch vrij overtuigend Overeem KO kapot geslagen en dat was alweer ergens in september geloof ik
Thanks, ik ga er even van genieten!quote:
6 juni vecht hij tegen Mitrione!quote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef Henrys het volgende:
Chael is helaas wel erg boring... hij is ook vet geworden.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, ik ga er even van genieten!
De toehold is natuurlijk awesome!
Bijna verkocht? Aan welke partij?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cain is te lang geblessserd waardoor die hele HW's half in de ijskast ligt, de UFC doet er ook niks aan, omdat ze alleen een korte termijn visie hebben.
vorige jaar was de UFC bijna verkocht.
ze zijn gewoon al langer aan het cashen en de reebok deal is dat er ook weer een van!
Viacom waarschijnlijk? Is puur een gok hoor...quote:
Viacom heeft Bellator en bij Viacom werken enkele aartsvijanden van Dana, but you never knowquote:Op maandag 11 mei 2015 11:15 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Viacom waarschijnlijk? Is puur een gok hoor...
Waarom houden ze geen rekening met Amerikaanse tijden?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:58 schreef THEFXR het volgende:
UFC Fight Night
zaterdag. 16 mei 2015
Edgar vs. Faber
13.00 uur fightpass
14.00 uur prelims
16.00 uur main card
dat zijn mooie tijden, mannen!
is geen PPV?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom houden ze geen rekening met Amerikaanse tijden?
is te downen op de bekende sitesquote:Op zondag 10 mei 2015 11:53 schreef n00cL30n het volgende:
Na vannacht weer:
[ afbeelding ]
Ik zie net, dat ik Metamoris gemist heb vannacht...
quote:Tyrone Spong speelt een rol in The Ultimate Fighter: American Top Team vs. Blackzilians. Trainer Henri Hooft deelde een foto op Instagram en liet weten dat hij 'eraan komt' en hastagged vervolgens 'UFC'.
EBI ook?quote:
twitter:marc_raimondi twitterde op woensdag 13-05-2015 om 18:00:14Tyrone Spong to make MMA return at World Series of Fighting 22 http://t.co/tymQHy6guY reageer retweet
Injury buggggquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef THEFXR het volgende:
Benson Henderson OUT against Michael Johnson @TUF21 Finale
Zijn carrière kan je samenvatten in 1 gif.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom post je dit hier? Dit heeft niks met mma te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
Kwam dit tegen op VKmag.com. Heftige shit
http://www.vkmag.com/magazine/fight_club_3_barbarians_ft_vs_hfa
Dan kijk je het niet..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom post je dit hier? Dit heeft niks met mma te maken.
Haha wtf zeg...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
Kwam dit tegen op VKmag.com. Heftige shit
http://www.vkmag.com/magazine/fight_club_3_barbarians_ft_vs_hfa
Stel je effe aanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom post je dit hier? Dit heeft niks met mma te maken.
Dacht even dat het normaal is in de Filipijnen om gewoon tijdens een gevecht naar de reclame te gaan maar ze waren te vroeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:08 schreef Kerftminister het volgende:
GOH die commercialbreak net voor de finish.
Wordt zeker niet uitgezonden op een Nederlandse (onbetaalde) zender?quote:
neequote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wordt zeker niet uitgezonden op een Nederlandse (onbetaalde) zender?
Heb er al een van mijn grote vriend THEFXRquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wordt zeker niet uitgezonden op een Nederlandse (onbetaalde) zender?
Magny gaat winnen by wrestlefuck.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Juryleden
$$$$$$$$$$
Nu nog cashen met Gyu Lim en ik ben een happy mofo
Please noquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Magny gaat winnen by wrestlefuck.
Ben fan van Lim, maar na een aantal jaar UFC kijken weet je dat dit soort gevechten gaan teleurstellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Please no
We'll see.. Gyu Lim is legit
Kan ik mijn bet nog annulerenquote:
Je moet echt stoppen met weddenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo, nog even 10 euro op Faber als upset of the night, dan is het weer leuk geweest voor vandaag
Als Stoke nog eens keer zou scoren dan was het allemaal break evenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet echt stoppen met weddenwant die 10euro ben je ook al kwijt. Edgar via decision.
Zeker omdat hij zijn retirement fight is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:43 schreef LacosteUnited het volgende:
Gun Munoz de W wel, vind die Barnatt zo'n knuppel
Edgar gaat finishen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet echt stoppen met weddenwant die 10euro ben je ook al kwijt. Edgar via decision.
Edgar gaat knockie!!quote:
Omdat hij een decision gaat winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Munoz ziet er echt slecht uit, waarom heb ik hem gepicked
hij stopt zelfquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Daarna mogen ze hem cutten wat mij betreft
Ze zullen Barnett wel cutten, 3 op rij verloren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Daarna mogen ze hem cutten wat mij betreft
Samen met Dylan Andrews die ook zijn 3 op rij verloor vorige week.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ze zullen Barnett wel cutten, 3 op rij verloren.
das erug nice. die expo lijkt mij niks met reebok onlyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Overigens hebben ze nu opeens TUF 21 Finale verplaatst van Florida naar Las Vegas de dag na UFC 189... ook nog maar even meepakken dan denk ik
Gelukkig mijn vlucht nog niet geboekt.. dus ik kan nog wat schuiven
Ja, wazig hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das erug nice. die expo lijkt mij niks met reebok only
Fight of the year contender hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Sangcha-An vs Reyes moet je nog wel even terugkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |