ZIt Gabi nu bij jou op schoot fxr?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef THEFXR het volgende:
gasten, Miocic?? zelfs struve kreeg hem KO en dan zou Hunt het niet lukken, whahhaha
[ afbeelding ]
ik ben het niet op die fotoquote:Op zondag 10 mei 2015 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
Jij bent dus niet in de foto aanwezig?
Of.... ze stond gewoon naast je?
Omdat niemand iets om hem geeft. Is niet brandablequote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef Henrys het volgende:
Waarom hoor je zo weinig over Ben Rothwell? heeft toch vrij overtuigend Overeem KO kapot geslagen en dat was alweer ergens in september geloof ik
Cain is te lang geblessserd waardoor die hele HW's half in de ijskast ligt, de UFC doet er ook niks aan, omdat ze alleen een korte termijn visie hebben.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef Henrys het volgende:
Waarom hoor je zo weinig over Ben Rothwell? heeft toch vrij overtuigend Overeem KO kapot geslagen en dat was alweer ergens in september geloof ik
Thanks, ik ga er even van genieten!quote:
6 juni vecht hij tegen Mitrione!quote:Op zondag 10 mei 2015 23:17 schreef Henrys het volgende:
Chael is helaas wel erg boring... hij is ook vet geworden.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, ik ga er even van genieten!
De toehold is natuurlijk awesome!
Bijna verkocht? Aan welke partij?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cain is te lang geblessserd waardoor die hele HW's half in de ijskast ligt, de UFC doet er ook niks aan, omdat ze alleen een korte termijn visie hebben.
vorige jaar was de UFC bijna verkocht.
ze zijn gewoon al langer aan het cashen en de reebok deal is dat er ook weer een van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |