Magny gaat winnen by wrestlefuck.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Juryleden
$$$$$$$$$$
Nu nog cashen met Gyu Lim en ik ben een happy mofo
Please noquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Magny gaat winnen by wrestlefuck.
Ben fan van Lim, maar na een aantal jaar UFC kijken weet je dat dit soort gevechten gaan teleurstellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Please no
We'll see.. Gyu Lim is legit
Kan ik mijn bet nog annulerenquote:
Je moet echt stoppen met weddenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo, nog even 10 euro op Faber als upset of the night, dan is het weer leuk geweest voor vandaag
Als Stoke nog eens keer zou scoren dan was het allemaal break evenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet echt stoppen met weddenwant die 10euro ben je ook al kwijt. Edgar via decision.
Zeker omdat hij zijn retirement fight is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:43 schreef LacosteUnited het volgende:
Gun Munoz de W wel, vind die Barnatt zo'n knuppel
Edgar gaat finishen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet echt stoppen met weddenwant die 10euro ben je ook al kwijt. Edgar via decision.
Edgar gaat knockie!!quote:
Omdat hij een decision gaat winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Munoz ziet er echt slecht uit, waarom heb ik hem gepicked
hij stopt zelfquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Daarna mogen ze hem cutten wat mij betreft
Ze zullen Barnett wel cutten, 3 op rij verloren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Daarna mogen ze hem cutten wat mij betreft
Samen met Dylan Andrews die ook zijn 3 op rij verloor vorige week.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ze zullen Barnett wel cutten, 3 op rij verloren.
das erug nice. die expo lijkt mij niks met reebok onlyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Overigens hebben ze nu opeens TUF 21 Finale verplaatst van Florida naar Las Vegas de dag na UFC 189... ook nog maar even meepakken dan denk ik
Gelukkig mijn vlucht nog niet geboekt.. dus ik kan nog wat schuiven
Ja, wazig hoor!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das erug nice. die expo lijkt mij niks met reebok only
Fight of the year contender hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Sangcha-An vs Reyes moet je nog wel even terugkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |