Johny heeft al in tijden geen KO meer gescoord, laat staan een dikke.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
Als Johnny geen dikke KO scoort is hij saai en voorspelbaar
Binnenkort The Natural Born Killer eindelijk weerquote:Op zondag 15 maart 2015 04:49 schreef Nober het volgende:
Hendricks, Lawler, McDonald, Woodley, Brown... lijkt wel alsof er niet meer zijn in de 170 divisie.
27/29 finish ratequote:Op zondag 15 maart 2015 04:51 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Binnenkort The Natural Born Killer eindelijk weer
Ik las ergens dat ze er als een Holocaust slachtoffer uit zag.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
Die proanna chick moet cardio for days hebben, 0 spier
quote:Op zondag 15 maart 2015 05:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze er als een Holocaust slachtoffer uit zag.
Rutten en Arlovski komen bij je langs.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:12 schreef Geo4kant het volgende:
First european champ wordt gewoon een vrouw
quote:Op zondag 15 maart 2015 05:13 schreef Nober het volgende:
Dos Anjos ook nog even en ik heb er weer 1 goed van de 5.
quote:Op zondag 15 maart 2015 05:15 schreef RipMcPants het volgende:
[..]Ik zit vooralsnog goed op koers, 4/4
Yup, ik had steeds meer met Carla te doenquote:
Joanna had haar terug naar Invicta moeten stompen!quote:Op zondag 15 maart 2015 05:15 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
[..]
Yup, ik had steeds meer met Carla te doen
Ze was aardig op weg!quote:Op zondag 15 maart 2015 05:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Joanna had haar terug naar Invicta moeten stompen!
Geen idee meer wat ik heb.. volgens mij had ik nelson.. hendricks.. zoveel events met onbekende fighters voor mijquote:
Jij zit nu op 4/5 zag ikquote:Op zondag 15 maart 2015 05:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik heb.. volgens mij had ik nelson.. hendricks.. zoveel events met onbekende fighters voor mij
Is pas voor het eerst dat Sergio verliest met Anthony ook op de card.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hopo wel dat Pettis jr wint.. anders ben ik altijd bang dat dat Anthony beinvloed
Wowquote:Op zondag 15 maart 2015 05:31 schreef Geo4kant het volgende:
Nutteloos feitje: Clay Guida heeft van beide gewonnen
Ben idd benieuwd hoe lang 'ie het vol kan houden.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:41 schreef Nober het volgende:
Als Dos Anjos de vijfde ronde wil halen moet ie wat rustiger doen.
Precies dit. Holy fucking shit. RDA is echt een beest.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:59 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een dominant gevecht van RDA, tering, ik wist dat het moeilijk ging worden voor Pettis maar dit..
twitter:TeamKhabib twitterde op zondag 15-03-2015 om 06:01:00If you want to be a champion don't go to parties , go to the gym guys
reageer retweet
Het is idd wel een beetje belachelijk jaquote:Op zondag 15 maart 2015 06:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen moeite met Pettis verslagen te zien worden, ook al ben ik fan, maar dit is toch gewoon niet mogelijk wat RDA doet? Die dude heeft energie als een kernreactor..
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:08 schreef Nober het volgende:
twitter:TeamKhabib twitterde op zondag 15-03-2015 om 06:01:00If you want to be a champion don't go to parties , go to the gym guys
reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:12 schreef RipMcPants het volgende:
Wat een main event. Wow..![]()
Anyway; Het is mooi geweest, ik ga tukken! Truste, guys
Wat voor?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:31 schreef Klaphark het volgende:
RDA zit aan het sap natuurlijk, te opvallend ook weer.
Had RDA niet een titanium plaat in zijn bakkes sinds zijn gevecht met Guida?quote:
Iets beter zoeken tussen de resultaten, casual.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Haha, niemand had volgens mij voorspeld dat RDA ging winnen.
Losers.
Ik zat ook te wachten op het moment dat reem zijn guard zou verlagen en ko zo worden geslagen. Hij heeft 2 flinke klappen gevangen en ging niet ko. Dat viel me echt mee.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef Happel het volgende:
Gewoon 15 minuten, op het puntje van mijn stoel, zitten wachten tot Overeem eens tegen een vuist zou aanlopen. Het gebeurde niet, dat viel me alleszins mee.
Mainevent was echt smullen.
En ik was gewoon aan het genieten van de slachtpartij van die Poolse. Die Esparza kan ik echt niet uitstaan sinds TUF 20. Ja, ik heb dat wel gekeken
Ik vond die klap daarna veel erger.. hij weet zelf toch wel dat hij vol in zijn kruis kwam met zijn knie?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef n00cL30n het volgende:
Als ik dit gifje bekijk... is het wel te zien dat hij veel met JBJ traint.
[ afbeelding ]
Eyepoke alert ahoy!
Ah, jij houdt wel van necrofilie?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die poolse, als ze wat aan zou komen en make up is ze wel oke.
Texas doet alleen standaard urine test na het gevecht, geen bloed of random en ook niet op EPO, das gewoon te duur voor hun.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen moeite met Pettis verslagen te zien worden, ook al ben ik fan, maar dit is toch gewoon niet mogelijk wat RDA doet? Die dude heeft energie als een kernreactor..
Toen was Overeem nog een vette vechter, nu moet die het van Greg Jackson's enge tactieken hebben. Tegen JDS wordt moord hoor, of gewoon een stoppage na 1 minuut, wat moet Overeem in zon gevecht.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:02 schreef Smoofie het volgende:
Overeem heeft Hunt in Dream echt helemaal kapot gemaakt hoor.
Hater.
Reem
The hate is strong in this one.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:43 schreef Kerftminister het volgende:
Hohohohohohohoho wat een event man. Zat echt bij 4 vd 5 gevechten te genieten in mn bankie. Behalve om dat enge Britse vriendje van Jon Jones dan. Die heeft volgens mij puur cardio zitten trainen zodat die lekker rondjes kon rennen om Nelson heen. Nee fantastisch Cees, je hebt Roy Nelson verslagen, zeker terecht, maar die misplaatste arrogantie meteen weer he, die man maakt tegen Werdum, Cain, Browne, Miocic, JDS, Mitrione en Hunt gewoon geen kans. Ook niet met die enge oblique kicks.
Heb Overeem altijd een grote baas gevonden, maar sinds die bij Greg Jackson's camp zit is zijn tofheid vervangen door misplaatste arrogantie. Hoe die ook constant de Blackzillians zit te backstabben, zeggen dat de Nederlandse manier van kickboksen achterhaald is en hij bereikt er geen flikker mee.quote:
Tering wat lul jij een hoop poep..quote:Op zondag 15 maart 2015 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb Overeem altijd een grote baas gevonden, maar sinds die bij Greg Jackson's camp zit is zijn tofheid vervangen door misplaatste arrogantie. Hoe die ook constant de Blackzillians zit te backstabben, zeggen dat de Nederlandse manier van kickboksen achterhaald is en hij bereikt er geen flikker mee.
Rory geen kans tegen Lawler overdrijf ik. Dat laatste lijkt me toch echt wel zo. Overeem is toch een enorm beperkte vechter anno 2015. Werdum is de meest complete HW die de hele divisie zijn wil op legt en Browne heeft m al eerder vernederd. Miocic kon het 5 rondes volhouden tegen JDS (alhoewel hij niet op zijn top was) en is al helemaal een completere vechter dan fucking Roy Nelson.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tering wat lul jij een hoop poep..
Rory geen kans tegen Lawler?![]()
Overeen geen kans tegen Werdum, Browne en Miocic?![]()
Ben je niet stiekem Nober en post je onder je verkeerde account?
Styles make fights.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Rory geen kans tegen Lawler overdrijf ik. Dat laatste lijkt me toch echt wel zo. Overeem is toch een enorm beperkte vechter anno 2015. Werdum is de meest complete HW die de hele divisie zijn wil op legt en Browne heeft m al eerder vernederd. Miocic kon het 5 rondes volhouden tegen JDS (alhoewel hij niet op zijn top was) en is al helemaal een completere vechter dan fucking Roy Nelson.
Arrogant is hij al een lange tijd en vroeger altijd in de training losgaan op kleine ventjes en hij betaald niet meer voor zijn serie "the reem"quote:Op zondag 15 maart 2015 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb Overeem altijd een grote baas gevonden, maar sinds die bij Greg Jackson's camp zit is zijn tofheid vervangen door misplaatste arrogantie. Hoe die ook constant de Blackzillians zit te backstabben, zeggen dat de Nederlandse manier van kickboksen achterhaald is en hij bereikt er geen flikker mee.
Kan je even de OP updaten?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Styles make fights.
Kan Overeem tegen elke HW KO gaan? Absoluut.. maar je gaat teveel mee in de emotie van zowel de zwakte van Overeem als de winst van de andere mannen.
Ik moet nog eens zien of Miocic en Werdum hun lichaam het kan verduren wat Overeem deed met Nelson en Browne. Daarnaast is Werdum ook geen cardio machine.
Vind je nogal overdrijven. En ik zou mijn geld op Rory Mac zetten. Hopelijk denken de bookies net als jij.
Ik dacht dat Blackzillian juist Overeem zat te backstabben, met o.a. wat boute uitspraken van Rumble Johnson.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Blackz backstabde reem. Want zijn nederlandse manier van sparren deugde niet oid toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik dacht dat Blackzillian juist Overeem zat te backstabben, met o.a. wat boute uitspraken van Rumble Johnson.
QFT brother!! My favorite fighter! Maar ik kijk ook uit naar MacDonald vs. Lawlerquote:Op zondag 15 maart 2015 04:51 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Binnenkort The Natural Born Killer eindelijk weer
Dat komt door dit soort geintjesquote:Op zondag 15 maart 2015 19:49 schreef THEFXR het volgende:
leeft Cain eigenlijk nog?, lijkt wel of hij 5 jaar niet gevochten heeft.
Jups.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blackz backstabde reem. Want zijn nederlandse manier van sparren deugde niet oid toch?
reageer retweet
Hopelijk eerst nog een tussenstap voor Reem mag hij daarna voor de titelquote:Op zondag 15 maart 2015 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana White interested in Alistair Overeem vs. Junior dos Santos next
Dat mag ik hopen!quote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk eerst nog een tussenstap voor Reem mag hij daarna voor de titel
Reem pakt Browne ook de volgende keer. Ook toen was hij dominant alleen gaf hij te snel alles dat hebben ze er wel uit nu.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!
Arlovski gaat helemaal wegzakken zodra hij van Browne verliest.
Dan blijven Hunt, Barnett en Miocic over.
Als UFC Overeem naar een volgend niveau wil tillen moeten ze hem Miocic of Hunt geven.
Tegen Barnett heeft hij weinig te winnen op dit moment.
Een andere tussenstap zie ik niet zitten, maar hij is nog lang niet klaar voor een Browne rematch of een showdown met JDS.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Rory geen kans tegen Lawler overdrijf ik. Dat laatste lijkt me toch echt wel zo. Overeem is toch een enorm beperkte vechter anno 2015. Werdum is de meest complete HW die de hele divisie zijn wil op legt en Browne heeft m al eerder vernederd. Miocic kon het 5 rondes volhouden tegen JDS (alhoewel hij niet op zijn top was) en is al helemaal een completere vechter dan fucking Roy Nelson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
ik geloof dat Barnett niet meer bij de UFC zit.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!
Arlovski gaat helemaal wegzakken zodra hij van Browne verliest.
Dan blijven Hunt, Barnett en Miocic over.
Als UFC Overeem naar een volgend niveau wil tillen moeten ze hem Miocic of Hunt geven.
Tegen Barnett heeft hij weinig te winnen op dit moment.
Een andere tussenstap zie ik niet zitten, maar hij is nog lang niet klaar voor een Browne rematch of een showdown met JDS.
Dat was nog in de tijd dat hij wat meer snoepte.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:35 schreef Paxlie het volgende:
Nederlanders doen goede zaken in UFCGoed artikel maar die reacties eronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoveel onwetendheid
Paardenvlees deed wonderen ja. Toen was Werdum ook nog wel een stukkie minder he, die stond laatst te spelen met Browne.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overeem is nu gewoon weer goed bezig hoor. Ook weer stuk leniger nu hij niet meer op 264 zit maar 245. High kicks en Flying knees zoals gisteren had ik niet meer gezien sinds Dream.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Paardenvlees deed wonderen ja. Toen was Werdum ook nog wel een stukkie minder he, die stond laatst te spelen met Browne.
Nederlanders doen goede zaken in UFCEn nog bijna foutloos ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:maar zijn tegenstander Rafael dos Anjos wilde daar niets van weten. Met een gigantische energie wist Pettis het complete gevecht over te nemen en alle vijf de rondes te winnen.Wel opletten.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We kunnen nog niks beloven, maar we zijn wel aan het kijken of we de mogelijkheden hebben om dat inderdaad vaker op te pakken
Nederlanders doen goede zaken in UFCEn als iemand van hier het leuk lijkt om daar mee te helpen is hij/zij natuurlijk van harte welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Had ik maar tijd!quote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als iemand van hier het leuk lijkt om daar mee te helpen is hij/zij natuurlijk van harte welkom
Nederlanders doen goede zaken in UFCTop Paxlie, ik las het zojuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Het valt me nog mee op een user of 2-3 naquote:Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed artikel maar die reacties eronderzoveel onwetendheid
Whoops my bad. Dat is idd slordig van mequote:Op maandag 16 maart 2015 18:29 schreef Nober het volgende:
[..]
En nog bijna foutloos ook.
[..]
[..]
Wel opletten.
Het is dat ik al wat meer tijd met Just Bleed bezig ben, anders had ik graag geholpen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als iemand van hier het leuk lijkt om daar mee te helpen is hij/zij natuurlijk van harte welkom
Roy Nelson heeft tegen heel wat big names gevochten straksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:40 schreef THEFXR het volgende:
Josh Barnett and Roy Nelson agree to fight
Dan is JDS eigenlijk de enige optie voor Cees. Ik denk dat ik dat met dezelfde grote spanning zal kijken als de Lesnar fight. Ik acht de kans het grootst voor JDS om te winnen maar Cees heeft nu in ieder geval wel het Jackson-kamp met zich mee. Het zou prachtig zijn als ie wint, het zou hem hoogst waarschijnlijk een title shot opleveren, maar ik blijf die enorm slechte partij tegen Rothwell in mijn hoofd houden dus ik ga mijn verwachtingen niet te hoog stellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:40 schreef THEFXR het volgende:
Josh Barnett and Roy Nelson agree to fight
Nice, mits in z'n oude vorm een easy win natuurlijk, maar blij dat ie weer terug is, groot fan van Conditquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:11 schreef RipMcPants het volgende:
Carlos Condit vs. Thiago Alves set for UFC Fight Night 67
The Natural Born Killer is back
quote:The Police Intellectual Property Crime Unit (PIPCU) has reportedly arrested 55-year-old "Sir Paul," who is being called "the world's most prolific uploader" of Ultimate Fighting Championship (UFC) content. He was arrested at his home in Leicestershire, England, on Wednesday morning.
From Torrent Freak:
PIPCU are throwing some big numbers around. The unit claims that the individual is responsible for uploading more than 3.2 terabytes of data, which is the equivalent of more than 3,000 videos.
Of course, that's just his uploading. When it comes to total videos distributed things get much, much worse. PIPCU estimates that the files uploaded generated in excess of two million downloads at a cost to the industry of several million pounds.
Party's over.
In order for "Sir Paul" to earn the title of "World's Best," he would have needed to out-perform the legend known as Steven Messina, a Staten Island recluse who was recently sued by UFC for stealing pay-per-view (PPV) events and then uploading them to popular file-sharing websites like Pirate Bay.
He did -- and then some -- as Messina was only pumping out around 200 hours of content.
"We take online piracy very seriously," said UFC Chief Legal Officer Kirk Hendrick. "And will continue to work with law enforcement officials around the world to prevent illegal sharing of UFC content."
Cees?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan is JDS eigenlijk de enige optie voor Cees. Ik denk dat ik dat met dezelfde grote spanning zal kijken als de Lesnar fight. Ik acht de kans het grootst voor JDS om te winnen maar Cees heeft nu in ieder geval wel het Jackson-kamp met zich mee. Het zou prachtig zijn als ie wint, het zou hem hoogst waarschijnlijk een title shot opleveren, maar ik blijf die enorm slechte partij tegen Rothwell in mijn hoofd houden dus ik ga mijn verwachtingen niet te hoog stellen.
Ik pakte altijd zijn posts. Die waren altijd goedquote:
Lijkt net alsof die het zelf geschreven heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:57 schreef THEFXR het volgende:
"Anderson: punishment
Anderson Silva landed in Rio de Janeiro today, the US come with information that came to close contact person: his punishment for getting caught up in doping tests shall be eighteen months out of the octagon. The official punishment should happen next week, according to the fighter.
Anderson is negotiating with the UFC to play two more fights (the three that still would have to meet, according to his contract) after this one and a half.Only then, then makes abandon once the Octagon."
arme gozerquote:
Balenquote:
Arme gozer? 55 jaar, dan weet je wel dat je met illegale dingen bezig bent.quote:
ik vind dat piraten je goed recht is, rot op met al die eigendoms claims ectquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Balenhopelijk komt er een andere voor in de plaats
[..]
Arme gozer? 55 jaar, dan weet je wel dat je met illegale dingen bezig bent.
Over alle torrents ja?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Kerel wist precies waar hij mee bezig was. Er is niemand zo bekend als het gaat om torrents als die knakker, niet zo gek dus dat de UFC op hem gefocust heeft.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind dat piraten je goed recht is, rot op met al die eigendoms claims ect
ze verdienen genoeg er aan, laat de minderbedeelden dan gewoon gratis kijken joh
Qua mma torrents dan, niet alle. Dan zijn andere groepen veel groter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over alle torrents ja?![]()
aXXo en dimension (al is die 2e een groep) zijn voor mij veel bekender.
[..]
Okequote:Op donderdag 19 maart 2015 11:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Qua mma torrents dan, niet alle. Dan zijn andere groepen veel groter.
Hij zal aangepakt worden per torrent gok ik. Die straf gaat gigantisch zijn. Ben benieuwd of hij kan schikken maar anders zit hij de rest van zijn leven in de gevangenis vrees ik. UFC gaat hem gebruiken als statement vrees ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke![]()
Vraag mij af wat die man daadwerkelijk krijgt aan celstraf/boete.
Vet, and still. Op 1 augustus dus.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Reports: Ronda Rousey Will Defend Bantamweight Title Against Bethe Correia at UFC 190 in Brazil
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef THEFXR het volgende:
Demian Maia
Erick Silva
Gilbert Burns
Leonardo Santos
Shayna Baszler
Godofredo Pepey
Thanks THEFXR!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:01 schreef THEFXR het volgende:
UFC Fight Night 62: Maia Vs. LaFlare
[ afbeelding ]
Saturday 03.21.2015 at 10:00 PM ET
U.S. Broadcast: Fox Sports 1 | Undercard: Fox Sports 2
Name: UFC Fight Night 62: Maia vs. LaFlare Also Known As: UFC Fight Night Rio Promotion: Ultimate Fighting Championship
Ownership: Zuffa, LLC
Venue: Rio de Janeiro, Brazil
Enclosure: Octagon
TV Announcers: Jon Anik, Kenny Florian
Ring Announcer: Bruce Buffer
Post-Fight Interviews: Jon Anik
Number of Bouts: 12
FOX SPORTS 1 (2/21/15 - 10:00 pm EST)
170lbs- Demian Maia (19-6) vs. Ryan LaFlare (11-0)
170lbs- Erick Silva (17-5) vs. Josh Koscheck (17-9)
155lbs- Gilbert Burns (9-0) vs. Alex Oliveira (10-1)
155lbs- Leonardo Santos (13-3-1) vs. Tony Martin (9-2)
135lbs- Shayna Baszler (15-9) vs. Amanda Nunes (9-4)
145lbs- Andre Fili (14-2) vs. Godofredo Pepey (11-3)
FOX SPORTS 2 PRELIMS (8:00 pm EST)
155lbs- Akbarh Arreola (23-8-1) vs. Francisco Trinaldo (15-4)
145lbs- Katsunori Kikuno (23-6-2) vs. Kevin Souza (15-3)
155lbs- Leandro Silva (17-2-1) vs. Drew Dober (15-6)
155lbs- Cain Carrizosa (6-1) vs. Leonardo Mafra (11-2)
EARLY PRELIMS ON UFC FIGHT PASS (7:00 pm EST)
155lbs- Jorge de Oliveira (7-1) vs. Christos Giagos (10-3)
125lbs- Bentley Syler (5-0) vs. Fredy Serrano (1-0)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OFFICIAL WEIGH-IN
FRIDAY March 20, 2015 - 3pm ET/12pm PT/7pm UK
Demian Maia
Erick Silva
Gilbert Burns
Leonardo Santos
Shayna Baszler
Godofredo Pepey
Cash op Godofredo + (by sub)quote:Demian Maia vs. Ryan LaFlare
Erick Silva vs. Josh Koscheck
Leonardo Santos vs. Tony Martin
Amanda Nunes vs. Shayna Baszler
Gilbert Burns vs. Alex Oliveira
Godofredo Castro vs. Andre Fili
Demian Maia
Erick Silva
Gilbert Burns
Leonardo Santos
Shayna Baszler
Godofredo Pepey
Die vrouwen beginnen net over 10 jaar dan is daar een hoop talent, geef het wat tijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Wtf. Die Baszler bakte er helemaal niks van.
No problem.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:36 schreef n00cL30n het volgende:
Vage bende, zie inderdaad dat ik het verkeerd van Just Bleed heb overgenomen.
Bij deze dus de revisie in vorige post.
Ennuh, thanks voor je eerlijkheid kerft!
Ripquote:Op zondag 22 maart 2015 09:53 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Dagwinnaars:
• Hooidraad
• J--Star
Heb je mijn invoer wel meegenomen in het overzicht?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:36 schreef n00cL30n het volgende:
Vage bende, zie inderdaad dat ik het verkeerd van Just Bleed heb overgenomen.
Bij deze dus de revisie in vorige post.
Ennuh, thanks voor je eerlijkheid kerft!
twitter:Cowboycerrone twitterde op maandag 23-03-2015 om 00:15:25“@jokerbranum: @Cowboycerrone what's it cost to come down and train with you?”500$/ room/train/play. Really just learn to live life reageer retweet
Per?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:47 schreef THEFXR het volgende:
twitter:Cowboycerrone twitterde op maandag 23-03-2015 om 00:15:25“@jokerbranum: @Cowboycerrone what's it cost to come down and train with you?”500$/ room/train/play. Really just learn to live life reageer retweet
Tja, maar het was te verwachten, beslissingen van scheidsrechters worden doorgaans niet meer teruggedraaid.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
http://www.mmafighting.co(...)rew-dober-vs-leandro
Absoluut schandalig![]()
![]()
Ariel is het mannetje. Helaas al lang niet kunnen kijken, probeer binnenkort nog eens tijd te maken als hij een spraakmakend gast heeftquote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker MMA Hour met Helwani aanstaanHeerlijk is dat toch. Hele fijne journalist. Respectvol ook, best veel culturele kennis ook voor iedereen, maakt de interviews met niet-Amerikanen fijn om te luisteren.
Ik kijk altijd als mn man Khabib er is.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ariel is het mannetje. Helaas al lang niet kunnen kijken, probeer binnenkort nog eens tijd te maken als hij een spraakmakend gast heeft
Ik was inderdaad vergeten jouw score over te nemen van Just Bleed.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Omega het volgende:
[..]
Heb je mijn invoer wel meegenomen in het overzicht?
Ik had 5/6 maar lijkt erop dat je ze als gemist hebt staan.
Laat maar weten of ik een print screen moet maken
Neuh... Aantal klopt. Voor dat soort overzichten verwijs ik toch weer terug naar de scores/rankings op Just Bleed.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:19 schreef Bootje84 het volgende:
Noocleon kan je een extra tabje bij de uitslagen maken met de score? Ik had er 4 uit 6 en ben toch gedaald, wil het graag even checken
Waar staat casual count voor?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik was inderdaad vergeten jouw score over te nemen van Just Bleed.
Heb even gecheckt daar, maar dat was een 4 uit 6.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef THEFXR het volgende:
nog niet eens onverwacht
T.J Dillashaw Breaks Rib, Out UFC 186 Rematch Against Renan Barao
Boeit mij eigenlijk niet zo, zit niet te wachten op de rematch , laat ze nog maar ff wat andere gassies vechtenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef THEFXR het volgende:
nog niet eens onverwacht
Die Angela Hill is echt een smerig wijf.quote:
Nurmagomedov vs Cerrone als main event of the evening.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef THEFXR het volgende:
nog niet eens onverwacht
Mooi, UFC moet maar eens kappen met hun hypes en freakshows en weer bouwen aan fatsoenlijke dingenquote:
Tja.. dat is wat je wil he! Deze gaat op een tight budgetquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:01 schreef THEFXR het volgende:
fan expo richtprijzen, Juli:
The Expo for 2days 10th and 11th $65 $200 VIP not gonna do this year
I sit upper level as close to center as possible $200-$250 for 189
Harrahs casino room 9th - 12th $290
Ufc fight night on Sunday the 12th may stay if good card $75
Thursday the 9th will most likely have tuff n uff event $50-$100(front row)
Friday most likely will have a lion fight event $50-$100
quote:Ten years after the original Ultimate Fighter television show put the UFC on the map, one of its cast members fell off. So … whatever happened to Jason Thacker, the quirky Canadian that trained out of the old abandoned truck stop?
quote:"I didn’t actually have any MMA experience heading into that show," he says. "Nobody knew that I didn’t have any MMA experience. This is the first time I’ve actually said that to anybody, that I didn’t have any. It was pretty crazy when you think about it. So many people were prepared to be in that house, and they knew what was coming up. I didn’t have a clue."
quote:"Right over there, that’s the bar where I got into a brawl after the show aired," he said, as he drives us to lunch. It’s a bar called The Office, which we laugh is a perfect name for a lushing crib. Honey, I’m afraid I’m going to be at The Office late again tonight. It’s just an icebreaker. Thacker has a sense of humor. But within five minutes of meeting him he’s telling me how he took a pipe to the face at that very bar. He was jumped by a couple of guys who didn’t like the way he repped his country on the show. "A lot of people wanted to fight me after that," he says. "I got into a lot of fights."
quote:Where most of the TUF cast knew for at least a month that they were in and when to report, Thacker was given a day. He didn’t have any MMA experience, which he says he overtly confessed to them right then, and he hadn’t been training — but these weren’t disqualifiers. He was the guy. With his feet turning cold and his head not right, he says he told them he wasn’t sure about being on a reality show. He wasn’t sure what he was doing. His family didn’t know where he was. There was so much left undone. It was do or don’t, with no time to process. There was nothing to turn back to.
quote:He was prescribed Risperidone, a controversial drug that has been used to treat bi-polar disorders and schizophrenia, as well as Effexor, which treats anxiety disorders. He was also on Prozac.
"As soon as I signed the contract, they took all my clothes, because they had labels on them," he says. "They just gave me what they could find, ratty old clothes they found in wardrobe. I didn’t actually bring my medication. I told them about that, and they said, well, we can’t do anything, we need to have some legal forms filled out. I arrived to the house cold turkey off all these medications. So I was going through harsh withdrawals. It’s horrible getting off that stuff."
And the next morning they began filming The Ultimate Fighter. Which, as he sits there recounting the events — the social anxiety, the cameraman, the withdrawals, the strangers, the fighters, the pranks, the confessionals, the walls closing in, the fibs, the fact that his family didn’t know where he was, the piss on the bed, the realization that he was in over his head — became the beginning of the end for Jason Thacker, the most overwhelmed, underprepared fighter to ever appear on the franchise.
quote:When he fought Leben, Thacker was billed as a "champion wrestler" and an "alternate Olympian," who’d proven himself on the amateur circuit in MMA, boasting a 4-1 record. The truth was, he had limited Thai boxing experience in smoker shows in British Columbia and his wrestling roots were confined to a single year in middle school.
quote:Of course, "reality" and the reality are different. When asked if the show ruined his life, Thacker says it did. Boldness, contrary to what Goethe once suggested, does not have genius, power and magic in it. Not in this case.
Thacker doesn’t have kids or a wife or a girlfriend. No cell phone, no car of his own, no job, and no friends. Somewhere along the way, when the punch lines began adding up and the humiliation sank in, the seasons began to pass through his window without him. He stopped going out. Maybe he was always destined to be a private person. But as he drives me out to the compound to see the old abandoned truck stop, it’s clear that his big break turned into his ultimate ruin.
Naar Vegas met een FOK!ker die je niet kentquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tja.. dat is wat je wil he! Deze gaat op een tight budget
Ik ga dit jaar ook weer!!Trouwens, iemand zin om mee te gaan?
VIP tickets voor 200 dollar zijn al uitverkocht.
En dat er op 12 juli een Fight Night in Vegas is, is nog verre van zeker.
Er is overigens een Invicta event op vrijdag de 10e in Las Vegas. Venue TBD.
Ik zit er ook niet op te wachten om samen met iemand te gaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naar Vegas met een FOK!ker die je niet kentgek
James Tonyquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi, UFC moet maar eens kappen met hun hypes en freakshows en weer bouwen aan fatsoenlijke dingen
Gaat nog wel even duren. Als het er ooit al van komtquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nu nog de 135 halen en we hebben een fight.
Zal wel moeten he, wat moet ze anders in de UFC? Er is geen hoger weight class.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nu nog de 135 halen en we hebben een fight.
Kon eigenlijk ook niet andersquote:Brazilian commission: Leandro Silva vs. Drew Dober overturned, ruled a no-contest
Ze moet volgens mij eerst een invicta fight doen @ 135 om het te bewijzen, daarna mag ze naar de UFC. Een gevecht tegen Cat zou wel nice zijn imo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zal wel moeten he, wat moet ze anders in de UFC? Er is geen hoger weight class.
Denk dus dat 135 halen het probleem niet zal zijn.
ze haalt nooit 135, ze vecht ook nog op 145 in Invictaquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zal wel moeten he, wat moet ze anders in de UFC? Er is geen hoger weight class.
Denk dus dat 135 halen het probleem niet zal zijn.
Wat moet ze dan in de UFC die heeft alleen 135 en 115quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze haalt nooit 135, ze vecht ook nog op 145 in Invicta
‘Cyborg’ UFC Deal Confirmed; Must Fight at 135 Pounds in Invicta to Earn Rousey Boutquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze haalt nooit 135, ze vecht ook nog op 145 in Invicta
Tijd voor 95, 125, 145 en 155.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat moet ze dan in de UFC die heeft alleen 135 en 115
als ronda retires, maken ze een 145 div om dat uit te melkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat moet ze dan in de UFC die heeft alleen 135 en 115
Zoinks!!quote:
Niet de meest slimme van het stel, maar wel lekkerquote:
Dude nicequote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:08 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac is er weer bij hoor!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze kan het wel, maar ze doet het niet. Iedere keer 'komt er iets tussendoor'.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor 95, 125, 145 en 155.
Maar Cyborg kan toch wel 61kg halen ze is 1.73cm dus niet zo moeilijk doen.
Had ik vraag geld op ingezet. Die Silva is compleet done en gaat ook gewoon positief testen voor deze fight. Denk dat we hem niet meer vaak terug zullen zien in een kooi. Of het moet al in de bajes zijn...quote:Op zondag 29 maart 2015 12:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Invaller Teddy Holder verslaat Thiago Silva
Gif bij de source:
http://www.mmafighting.co(...)rst-round-at-wsof-19
Ja daar gaan we nu op hopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude nicehopelijk valt de card niet uit elkaar.
Hele leuke match-up voor Berlin. Al had ik stiekem gehoopt dat ze Alex op de UFC189 zouden zetten!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef Happel het volgende:
Alexander Gustafsson vs Glover Texeira @ UFC Fight Night Berlin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. appearance gemaakt waarbij ze het aan de stok kreeg metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die laatste kreeg een ware judoworp te verwerken en droop af.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Relletje tussen Dana en Ronda??
Ronda heeft gisteren (zonder medeweten van Dana??) eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. appearance gemaakt waarbij ze het aan de stok kreeg metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die laatste kreeg een ware judoworp te verwerken en droop af.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit moet geloven, mét medeweten.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit moet geloven, mét medeweten.
Geen verkeerde actie natuurlijk!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Absoluut, was even vergeten dat Wrestlemania al was.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ok
Geen verkeerde actie natuurlijk!
Straks het segment maar even bekijken.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Heel stadion vol?
En dit voor wrestlemania?Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Dat is al zo vanaf wrestlemania 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heel stadion vol?
En dit voor wrestlemania?drietkeune![]()
Ik kijk het al 2 jaar niet meer maar als ik de kans had om naar Wrestlemania te gaan zou ik dat waarschijnlijk eerder doen dan een UFC event.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heel stadion vol?
En dit voor wrestlemania?
Wrestlemania is echt de show der shows en er is een gigantische week van entertainment omheen.
Er zaten nu ook weer 75k mensen ofzo en dat hadden er meer kunnen zijn.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Zou Conor altijd zo zijn, zoals in de Embedded videos van de world tour?Vermoeiend mannetje. Hopen dat Aldo hem pakt. Maar prima om te hypen, nu al zin in.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klaphark op 31-03-2015 19:35:24 ]![]()
over 2 maanden is de hype over en is iedereen het helemaal zat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Klaphark het volgende:
Zou Conor altijd zo zijn, zoals in de Embedded videos van de world tour?Vermoeiende mannetje. Hopen dat Aldo hem pakt. Maar prima om te hypen, nu al zin in.
![]()
Conor McGregor steals title belt from Jose Aldo at Dublin press conference
http://www.mmafighting.co(...)aldo-at-dublin-press
Ik begin nu wel een beetje Conor-moe te worden![]()
![]()
Die Conor doet gewoon wat de ufc van hem verwacht. En dat doet hij succesvol. Kan je hem niet kwalijk nemen.![]()
https://www.facebook.com/(...)t=vb.151624928206799
Connor pakt de belt van Aldo gewoon afmafkees
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2015 23:11:24 ]![]()
Zie die dollartekens in de ogen van Dana.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t=vb.151624928206799
Connor pakt de belt van Aldo gewoon afmafkees
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
http://giant.gfycat.com/DeafeningWaterloggedBufflehead.webm
http://gfycat.com/ThatUniformDesertpupfish.webm
[ Bericht 35% gewijzigd door THEFXR op 31-03-2015 23:22:12 ]![]()
Vraag me af of het niet te vroeg is, die hele world tour, hierna moeten we tot juli wachten, dan zijn de meeste het vergeten ... Al hebben ze nu wel genoeg materiaal om promo's te maken die ze dan 48438438x per event uitzenden
Ben benieuwd naar de rest van de Berlin card, aangezien Vegas er voorlopig niet in zit lijkt me dit wel leuk om een keer live UFC te zien![]()
![]()
Jeremy Stephens and Dennis Bermudez will compete on the under-card of UFC 189, officials announced Monday.
Nice!!
Undercard, really? Dat zou betekenen dat er alleen maar betere fights hoger geplaatst worden. Dit is al een topper!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Jeremy Stephens and Dennis Bermudez will compete on the under-card of UFC 189, officials announced Monday.
Nice!!![]()
Of ze proberen een interesting fight als laatste op de undercard te doen zodat het naar meer smaakt en mensen de PPV kopenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Undercard, really? Dat zou betekenen dat er alleen maar betere fights hoger geplaatst worden. Dit is al een topper!
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Stefan Struve optimistic about UFC future: Heart output was 60 percent, now 90
http://mmajunkie.com/2015(...)as-60-percent-now-90![]()
Hoppa, Tatch vs. Mein!!![]()
En Gunnar vs. HathawayAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nou nog even werken aan zijn jab.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
Stefan Struve optimistic about UFC future: Heart output was 60 percent, now 90
http://mmajunkie.com/2015(...)as-60-percent-now-90![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Chad Mendes vs. Ricardo Lamas
Jorge Masvidal vs. Al Iaquinta
Michael Chiesa vs. Mitch Clarke
Julianna Peña vs. Milana Dudieva
Clay Guida vs. Robbie Peralta
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
Klopt het dat dit event in de avond(NL tijd) wordt uitgezonden?![]()
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.quote:
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira![]()
Ik ga meequote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.
Dustin Poirier vs. Carlos Diego FerreiraYouTube
Ik ga ook mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
Ben trouwens vorige week in Bangkok naar een Muay-Thai event geweest. Gaaf om mee te maken!
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Mn gevoel zegt echt Lamas he, ben volgens mij de enige.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Dustin Poirier vs. Carlos Diego FerreiraLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ja is idd een hele vroege card, week daarop ook dezelfde tijd. Misschien door College Basketball, week erop is in Polen dus dat is logisch. Maar vind het wel prima hoor, lekker live kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We liggen 6 uur voor op Virginia dus dan zouden ze om 11:00 beginnen?? Hoe zit dat.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Straks ook Glory 20 om 16:30 in Dubai.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja is idd een hele vroege card, week daarop ook dezelfde tijd. Misschien door College Basketball, week erop is in Polen dus dat is logisch. Maar vind het wel prima hoor, lekker live kijken.
Van Roosmalen (c) vs Ristie II
Varga vs Amrani
Barrett vs Marcus / Wilnis vs Pereira![]()
ze beginnen on 10.00 uur en wij hebben zomertijd gehad en hun niet, dus we liggen 7 uur voor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We liggen 6 uur voor op Virginia dus dan zouden ze om 11:00 beginnen?? Hoe zit dat.![]()
Ik ga meequote:Op vrijdag 3 april 2015 01:31 schreef TonyMalony het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:31 schreef TonyMalony het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: