Of ze proberen een interesting fight als laatste op de undercard te doen zodat het naar meer smaakt en mensen de PPV kopenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Undercard, really? Dat zou betekenen dat er alleen maar betere fights hoger geplaatst worden. Dit is al een topper!
Nou nog even werken aan zijn jab.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
Stefan Struve optimistic about UFC future: Heart output was 60 percent, now 90
http://mmajunkie.com/2015(...)as-60-percent-now-90
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.quote:
Ik ga meequote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.
Chad Mendes vs. Ricardo Lamas
Jorge Masvidal vs. Al Iaquinta
Michael Chiesa vs. Mitch Clarke
Julianna Peña vs. Milana Dudieva
Clay Guida vs. Robbie Peralta
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
Ik ga ook mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.
Ja is idd een hele vroege card, week daarop ook dezelfde tijd. Misschien door College Basketball, week erop is in Polen dus dat is logisch. Maar vind het wel prima hoor, lekker live kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We liggen 6 uur voor op Virginia dus dan zouden ze om 11:00 beginnen?? Hoe zit dat.
Straks ook Glory 20 om 16:30 in Dubai.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja is idd een hele vroege card, week daarop ook dezelfde tijd. Misschien door College Basketball, week erop is in Polen dus dat is logisch. Maar vind het wel prima hoor, lekker live kijken.
ze beginnen on 10.00 uur en wij hebben zomertijd gehad en hun niet, dus we liggen 7 uur voor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We liggen 6 uur voor op Virginia dus dan zouden ze om 11:00 beginnen?? Hoe zit dat.
Ik ga meequote:Op vrijdag 3 april 2015 01:31 schreef TonyMalony het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:31 schreef TonyMalony het volgende: