Hele leuke match-up voor Berlin. Al had ik stiekem gehoopt dat ze Alex op de UFC189 zouden zetten!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef Happel het volgende:
Alexander Gustafsson vs Glover Texeira @ UFC Fight Night Berlin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. appearance gemaakt waarbij ze het aan de stok kreeg metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die laatste kreeg een ware judoworp te verwerken en droop af.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Relletje tussen Dana en Ronda??
Ronda heeft gisteren (zonder medeweten van Dana??) eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. appearance gemaakt waarbij ze het aan de stok kreeg metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die laatste kreeg een ware judoworp te verwerken en droop af.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit moet geloven, mét medeweten.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dit moet geloven, mét medeweten.
Geen verkeerde actie natuurlijk!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Absoluut, was even vergeten dat Wrestlemania al was.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ok
Geen verkeerde actie natuurlijk!
Straks het segment maar even bekijken.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Heel stadion vol?
En dit voor wrestlemania?Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Dat is al zo vanaf wrestlemania 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heel stadion vol?
En dit voor wrestlemania?drietkeune![]()
Ik kijk het al 2 jaar niet meer maar als ik de kans had om naar Wrestlemania te gaan zou ik dat waarschijnlijk eerder doen dan een UFC event.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heel stadion vol?
En dit voor wrestlemania?
Wrestlemania is echt de show der shows en er is een gigantische week van entertainment omheen.
Er zaten nu ook weer 75k mensen ofzo en dat hadden er meer kunnen zijn.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Zou Conor altijd zo zijn, zoals in de Embedded videos van de world tour?Vermoeiend mannetje. Hopen dat Aldo hem pakt. Maar prima om te hypen, nu al zin in.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klaphark op 31-03-2015 19:35:24 ]![]()
over 2 maanden is de hype over en is iedereen het helemaal zat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Klaphark het volgende:
Zou Conor altijd zo zijn, zoals in de Embedded videos van de world tour?Vermoeiende mannetje. Hopen dat Aldo hem pakt. Maar prima om te hypen, nu al zin in.
![]()
Conor McGregor steals title belt from Jose Aldo at Dublin press conference
http://www.mmafighting.co(...)aldo-at-dublin-press
Ik begin nu wel een beetje Conor-moe te worden![]()
![]()
Die Conor doet gewoon wat de ufc van hem verwacht. En dat doet hij succesvol. Kan je hem niet kwalijk nemen.![]()
https://www.facebook.com/(...)t=vb.151624928206799
Connor pakt de belt van Aldo gewoon afmafkees
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2015 23:11:24 ]![]()
Zie die dollartekens in de ogen van Dana.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
https://www.facebook.com/(...)t=vb.151624928206799
Connor pakt de belt van Aldo gewoon afmafkees
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
http://giant.gfycat.com/DeafeningWaterloggedBufflehead.webm
http://gfycat.com/ThatUniformDesertpupfish.webm
[ Bericht 35% gewijzigd door THEFXR op 31-03-2015 23:22:12 ]![]()
Vraag me af of het niet te vroeg is, die hele world tour, hierna moeten we tot juli wachten, dan zijn de meeste het vergeten ... Al hebben ze nu wel genoeg materiaal om promo's te maken die ze dan 48438438x per event uitzenden
Ben benieuwd naar de rest van de Berlin card, aangezien Vegas er voorlopig niet in zit lijkt me dit wel leuk om een keer live UFC te zien![]()
![]()
Jeremy Stephens and Dennis Bermudez will compete on the under-card of UFC 189, officials announced Monday.
Nice!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Undercard, really? Dat zou betekenen dat er alleen maar betere fights hoger geplaatst worden. Dit is al een topper!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Jeremy Stephens and Dennis Bermudez will compete on the under-card of UFC 189, officials announced Monday.
Nice!!![]()
Of ze proberen een interesting fight als laatste op de undercard te doen zodat het naar meer smaakt en mensen de PPV kopenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Undercard, really? Dat zou betekenen dat er alleen maar betere fights hoger geplaatst worden. Dit is al een topper!
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Stefan Struve optimistic about UFC future: Heart output was 60 percent, now 90
http://mmajunkie.com/2015(...)as-60-percent-now-90![]()
Hoppa, Tatch vs. Mein!!![]()
En Gunnar vs. HathawayAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nou nog even werken aan zijn jab.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
Stefan Struve optimistic about UFC future: Heart output was 60 percent, now 90
http://mmajunkie.com/2015(...)as-60-percent-now-90![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Chad Mendes vs. Ricardo Lamas
Jorge Masvidal vs. Al Iaquinta
Michael Chiesa vs. Mitch Clarke
Julianna Peña vs. Milana Dudieva
Clay Guida vs. Robbie Peralta
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
Klopt het dat dit event in de avond(NL tijd) wordt uitgezonden?![]()
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.quote:
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira![]()
Ik ga meequote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.
Dustin Poirier vs. Carlos Diego FerreiraYouTube
Ik ga ook mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de reminder, over een half uurtje ben ik er 4 dagen tussenuit.
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
Ben trouwens vorige week in Bangkok naar een Muay-Thai event geweest. Gaaf om mee te maken!
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Mn gevoel zegt echt Lamas he, ben volgens mij de enige.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Dustin Poirier vs. Carlos Diego FerreiraLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ja is idd een hele vroege card, week daarop ook dezelfde tijd. Misschien door College Basketball, week erop is in Polen dus dat is logisch. Maar vind het wel prima hoor, lekker live kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We liggen 6 uur voor op Virginia dus dan zouden ze om 11:00 beginnen?? Hoe zit dat.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Straks ook Glory 20 om 16:30 in Dubai.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja is idd een hele vroege card, week daarop ook dezelfde tijd. Misschien door College Basketball, week erop is in Polen dus dat is logisch. Maar vind het wel prima hoor, lekker live kijken.
Van Roosmalen (c) vs Ristie II
Varga vs Amrani
Barrett vs Marcus / Wilnis vs Pereira![]()
ze beginnen on 10.00 uur en wij hebben zomertijd gehad en hun niet, dus we liggen 7 uur voor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We liggen 6 uur voor op Virginia dus dan zouden ze om 11:00 beginnen?? Hoe zit dat.![]()
Ik ga meequote:Op vrijdag 3 april 2015 01:31 schreef TonyMalony het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:31 schreef TonyMalony het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: