Precies dit. Holy fucking shit. RDA is echt een beest.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:59 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een dominant gevecht van RDA, tering, ik wist dat het moeilijk ging worden voor Pettis maar dit..
twitter:TeamKhabib twitterde op zondag 15-03-2015 om 06:01:00If you want to be a champion don't go to parties , go to the gym guys
reageer retweet
Het is idd wel een beetje belachelijk jaquote:Op zondag 15 maart 2015 06:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen moeite met Pettis verslagen te zien worden, ook al ben ik fan, maar dit is toch gewoon niet mogelijk wat RDA doet? Die dude heeft energie als een kernreactor..
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:08 schreef Nober het volgende:
twitter:TeamKhabib twitterde op zondag 15-03-2015 om 06:01:00If you want to be a champion don't go to parties , go to the gym guys
reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:12 schreef RipMcPants het volgende:
Wat een main event. Wow..![]()
Anyway; Het is mooi geweest, ik ga tukken! Truste, guys
Wat voor?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:31 schreef Klaphark het volgende:
RDA zit aan het sap natuurlijk, te opvallend ook weer.
Had RDA niet een titanium plaat in zijn bakkes sinds zijn gevecht met Guida?quote:
Iets beter zoeken tussen de resultaten, casual.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Haha, niemand had volgens mij voorspeld dat RDA ging winnen.
Losers.
Ik zat ook te wachten op het moment dat reem zijn guard zou verlagen en ko zo worden geslagen. Hij heeft 2 flinke klappen gevangen en ging niet ko. Dat viel me echt mee.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef Happel het volgende:
Gewoon 15 minuten, op het puntje van mijn stoel, zitten wachten tot Overeem eens tegen een vuist zou aanlopen. Het gebeurde niet, dat viel me alleszins mee.
Mainevent was echt smullen.
En ik was gewoon aan het genieten van de slachtpartij van die Poolse. Die Esparza kan ik echt niet uitstaan sinds TUF 20. Ja, ik heb dat wel gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |