Precies dit. Holy fucking shit. RDA is echt een beest.quote:Op zondag 15 maart 2015 05:59 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een dominant gevecht van RDA, tering, ik wist dat het moeilijk ging worden voor Pettis maar dit..
twitter:TeamKhabib twitterde op zondag 15-03-2015 om 06:01:00If you want to be a champion don't go to parties , go to the gym guys
reageer retweet
Het is idd wel een beetje belachelijk jaquote:Op zondag 15 maart 2015 06:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen moeite met Pettis verslagen te zien worden, ook al ben ik fan, maar dit is toch gewoon niet mogelijk wat RDA doet? Die dude heeft energie als een kernreactor..
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:08 schreef Nober het volgende:
twitter:TeamKhabib twitterde op zondag 15-03-2015 om 06:01:00If you want to be a champion don't go to parties , go to the gym guys
reageer retweet
quote:Op zondag 15 maart 2015 06:12 schreef RipMcPants het volgende:
Wat een main event. Wow..![]()
Anyway; Het is mooi geweest, ik ga tukken! Truste, guys
Wat voor?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:31 schreef Klaphark het volgende:
RDA zit aan het sap natuurlijk, te opvallend ook weer.
Had RDA niet een titanium plaat in zijn bakkes sinds zijn gevecht met Guida?quote:
Iets beter zoeken tussen de resultaten, casual.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Haha, niemand had volgens mij voorspeld dat RDA ging winnen.
Losers.
Ik zat ook te wachten op het moment dat reem zijn guard zou verlagen en ko zo worden geslagen. Hij heeft 2 flinke klappen gevangen en ging niet ko. Dat viel me echt mee.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef Happel het volgende:
Gewoon 15 minuten, op het puntje van mijn stoel, zitten wachten tot Overeem eens tegen een vuist zou aanlopen. Het gebeurde niet, dat viel me alleszins mee.
Mainevent was echt smullen.
En ik was gewoon aan het genieten van de slachtpartij van die Poolse. Die Esparza kan ik echt niet uitstaan sinds TUF 20. Ja, ik heb dat wel gekeken
Ik vond die klap daarna veel erger.. hij weet zelf toch wel dat hij vol in zijn kruis kwam met zijn knie?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef n00cL30n het volgende:
Als ik dit gifje bekijk... is het wel te zien dat hij veel met JBJ traint.
[ afbeelding ]
Eyepoke alert ahoy!
Ah, jij houdt wel van necrofilie?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die poolse, als ze wat aan zou komen en make up is ze wel oke.
Texas doet alleen standaard urine test na het gevecht, geen bloed of random en ook niet op EPO, das gewoon te duur voor hun.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb geen moeite met Pettis verslagen te zien worden, ook al ben ik fan, maar dit is toch gewoon niet mogelijk wat RDA doet? Die dude heeft energie als een kernreactor..
Toen was Overeem nog een vette vechter, nu moet die het van Greg Jackson's enge tactieken hebben. Tegen JDS wordt moord hoor, of gewoon een stoppage na 1 minuut, wat moet Overeem in zon gevecht.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:02 schreef Smoofie het volgende:
Overeem heeft Hunt in Dream echt helemaal kapot gemaakt hoor.
Hater.
Reem
The hate is strong in this one.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:43 schreef Kerftminister het volgende:
Hohohohohohohoho wat een event man. Zat echt bij 4 vd 5 gevechten te genieten in mn bankie. Behalve om dat enge Britse vriendje van Jon Jones dan. Die heeft volgens mij puur cardio zitten trainen zodat die lekker rondjes kon rennen om Nelson heen. Nee fantastisch Cees, je hebt Roy Nelson verslagen, zeker terecht, maar die misplaatste arrogantie meteen weer he, die man maakt tegen Werdum, Cain, Browne, Miocic, JDS, Mitrione en Hunt gewoon geen kans. Ook niet met die enge oblique kicks.
Heb Overeem altijd een grote baas gevonden, maar sinds die bij Greg Jackson's camp zit is zijn tofheid vervangen door misplaatste arrogantie. Hoe die ook constant de Blackzillians zit te backstabben, zeggen dat de Nederlandse manier van kickboksen achterhaald is en hij bereikt er geen flikker mee.quote:
Tering wat lul jij een hoop poep..quote:Op zondag 15 maart 2015 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb Overeem altijd een grote baas gevonden, maar sinds die bij Greg Jackson's camp zit is zijn tofheid vervangen door misplaatste arrogantie. Hoe die ook constant de Blackzillians zit te backstabben, zeggen dat de Nederlandse manier van kickboksen achterhaald is en hij bereikt er geen flikker mee.
Rory geen kans tegen Lawler overdrijf ik. Dat laatste lijkt me toch echt wel zo. Overeem is toch een enorm beperkte vechter anno 2015. Werdum is de meest complete HW die de hele divisie zijn wil op legt en Browne heeft m al eerder vernederd. Miocic kon het 5 rondes volhouden tegen JDS (alhoewel hij niet op zijn top was) en is al helemaal een completere vechter dan fucking Roy Nelson.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tering wat lul jij een hoop poep..
Rory geen kans tegen Lawler?![]()
Overeen geen kans tegen Werdum, Browne en Miocic?![]()
Ben je niet stiekem Nober en post je onder je verkeerde account?
Styles make fights.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Rory geen kans tegen Lawler overdrijf ik. Dat laatste lijkt me toch echt wel zo. Overeem is toch een enorm beperkte vechter anno 2015. Werdum is de meest complete HW die de hele divisie zijn wil op legt en Browne heeft m al eerder vernederd. Miocic kon het 5 rondes volhouden tegen JDS (alhoewel hij niet op zijn top was) en is al helemaal een completere vechter dan fucking Roy Nelson.
Arrogant is hij al een lange tijd en vroeger altijd in de training losgaan op kleine ventjes en hij betaald niet meer voor zijn serie "the reem"quote:Op zondag 15 maart 2015 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb Overeem altijd een grote baas gevonden, maar sinds die bij Greg Jackson's camp zit is zijn tofheid vervangen door misplaatste arrogantie. Hoe die ook constant de Blackzillians zit te backstabben, zeggen dat de Nederlandse manier van kickboksen achterhaald is en hij bereikt er geen flikker mee.
Kan je even de OP updaten?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Styles make fights.
Kan Overeem tegen elke HW KO gaan? Absoluut.. maar je gaat teveel mee in de emotie van zowel de zwakte van Overeem als de winst van de andere mannen.
Ik moet nog eens zien of Miocic en Werdum hun lichaam het kan verduren wat Overeem deed met Nelson en Browne. Daarnaast is Werdum ook geen cardio machine.
Vind je nogal overdrijven. En ik zou mijn geld op Rory Mac zetten. Hopelijk denken de bookies net als jij.
Ik dacht dat Blackzillian juist Overeem zat te backstabben, met o.a. wat boute uitspraken van Rumble Johnson.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Blackz backstabde reem. Want zijn nederlandse manier van sparren deugde niet oid toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik dacht dat Blackzillian juist Overeem zat te backstabben, met o.a. wat boute uitspraken van Rumble Johnson.
QFT brother!! My favorite fighter! Maar ik kijk ook uit naar MacDonald vs. Lawlerquote:Op zondag 15 maart 2015 04:51 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Binnenkort The Natural Born Killer eindelijk weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |