Om er een te doen wel inderdaad, maar het was iets teveel a la Nick Fury vond ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Komakie het volgende:
Waar Marvel doet met credits is al 100x ervoor ook gedaan.
Interessant stukje trouwens over scenes die eruit geknipt zouden zijn. Zou de film dan veel beter zijn geworden?
Staan aardig wat spoilers in dus niet op klikken als je geen spoilers wilt
http://www.screengeek.net(...)al-much-darker-film/
"Ha-ha-ha-ha-huuuuu"quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:33 schreef Operc het volgende:
Inmiddels de film ook gezien en hoewel het een stuk beter was dan BvS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Skull-splitter op 08-08-2016 00:30:51 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ja. Die zat steviger in elkaar en had meer gewicht. Maar daar vallen wel meer mensen over. Ik vond dit een krappe 7, BvS een prima 8.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Jij vond SQ minder goed dan BvS? Dat kan natuurlijk, smaken verschillen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet in dit topic komen als je geen spoilers wiltquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Komakie het volgende:
Staan aardig wat spoilers in dus niet op klikken als je geen spoilers wilt
the joker is DE bad huy in het DC universum, dus vandaar, maar ik was wel op de hoogte dat hij niet een al te grote rol zou hebben dus geen verrassingen/teleurstellingen wat dat betreftquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Alleen die marketing rondom de Joker was wel erg kut. Zit amper in de film en dan zetten ze hem vooraf neer als de big bad
Deze zin hoefde niet in een spoiler.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:33 schreef Operc het volgende:
Dat ze nog doen alsof Superman dood is stoorde me enorm, aangezien hij twee keer nep-dood is gegaan in BvS en de kijker toch al weet dat hij nog leeft, waardoor dat allemaal wat geforceerd aanvoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayer maakt over het algemeen rommelige films vind ik, die ik echter wel te pruimen vind omdat het past bij de verhalen die hij vertelt. Hier werkte dat minder omdat hij een grotere groep in beeld moest brengen, waar hij niet sterk in blijkt.
Met wat kleine aanpassingen in zowel verhaal als regie/cameravoering was het dramatisch effect makkelijk te vergroten waardoor enkele zaken beter tot hun recht zouden komen. Snyder kan dit beter, ondanks dat BvS neergesabeld wordt.
Ik vond het vooral prettig te zien dat het nu echt op een universum begint te lijken met alle verbanden met eerdere en toekomstige films.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik vond de combinatie van deze 2 zaken wat raar. Ze evolueren van egoïstische en individualistische villains naar semi-misbegrepen antihelden die er als hecht team uiteindelijk voor kiezen dan toch maar "het juiste" te doen. Mooi eindpunt als dat op het einde van een Suicide Squad trilogie zat en dit het eindpunt van hun verhaal is, iets vreemder wanneer dat gebeurt wanneer hun allereerste missie een paar uur bezig is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 07:56 schreef Ceased2Be het volgende:
De enige die werden uitgediept zijn Deadshot en Quinn (zoals verwacht) en bij Deadshot deed men wel erg zijn best om hem een redemption-arc te geven.
En dan de pacing in de film; nadat het team is geintroduceerd ontploft de stad en worden ze uit de gevangenis gehaald... maar je hebt als kijker geen idee hoe lang hier overheen is gegaan, was het 1 dag? een week? een maand?
BVS was alleen niet rommelig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:55 schreef KingRadler het volgende:
MoS was ook rommelig ik snap niet dat WB ervan geleerd heeft om BvS en SQ minder rommelig te maken. Het gaat er niet om of je de film goed of slecht vind. Montage van alle 3 de films was gewoon matig.
BVS is de definitie van rommelig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BVS was alleen niet rommelig.
BVS is de definitie van hoe het absoluut niet moet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
BVS is de definitie van rommelig.
Hoe groter je de vernielingen maakt, hoe minder persoonlijk de consequenties van die vernielingen zijn en dus voel je er veel minder bij, denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat men nou graag wil zien bij een villain?
Want eigenlijk is mijn grootste kritiekpunt op superheldenfilms het gebrek aan grote, gevoelige en waarneembare consequenties.
Dat mis ik dan ook aan een gemiddelde villain. Hoeveel schade ze ook aanrichten en hoeveel slachtoffers er vallen als er weer eens een stad naar beneden komt donderen, ... allemaal heel leuk en aardig, maar nergens zijn de gevolgen voelbaar. De slechterikken zijn allemaal zo gemakkelijk te verslaan, allemaal zo slap.
Hetzelfde geldt voor Civil War: het hele plot draait om niks als het ware. Ook Suicide Squad [LICHTE SPOILERS!]: geen enkel noemenswaardig lid sneuvelt in de strijd. Daar hebben de filmstudios de ballen niet voor, maar het zou een film - én villain - wel een stuk geloofwaardiger en krachtiger maken in mijn ogen.
dit bedoelde jequote:Op maandag 8 augustus 2016 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BVS was niet alleen rommelig.
De bioscoop versie niet gezien, alleen de ultimate cut... die was niet echt rommelig en had wel een goede pacing. De film had wel weer andere problemen, maar was al met al wel beter dan SS.quote:
ik vond beide goed, hoewel ik wel met "martha" tijdens de film moeite had omdat ik het niet meteen kon plaatsen wat er werd gezegdquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De bioscoop versie niet gezien, alleen de ultimate cut... die was niet echt rommelig en had wel een goede pacing. De film had wel weer andere problemen, maar was al met al wel beter dan SS.
(of ik was zo down na SS dat BvS beter leek, dat kan ook)
Ik wist het niet zeker aangezien het mogelijk een spoiler was voor de mensen die BvS nog niet gezien hadden.quote:
Er werd geprobeerd toen de spanning op te bouwen dat Superman misschien dood was, daarom telde ik die scene ook mee, maar je hebt gelijk dat hij niet door de personages als lijk was gezien toen.quote:Hoe is Superman twee keer nep-doodgegaan? Hij is écht doodgegaan voor zover iedereen weet, en dat was door Doomsday. Hij was zwaar gehavend na die nuke in de ruimte, maar laten we wel wezen, dat heeft niemand van de personages gezien. Ze zaten gewoon te wachten tot hij weer terugkwam.
Klopt, maar ik denk niet dat dat uit maakt. In de zin dat dood en weer tot leven of toch niet dood waarschijnlijk (denk ik) geen invloed zal hebben op de rest van het verhaal. Ik vind het lastig uit te leggen, maar ik denk dat mijn frustratie erover vooral is dat je nu al weet dat hij terugkomt en dat dat daarom geen verrassing gaat zijn. (En er mogelijk wel veel tijd aan besteed gaat worden hoe hij terugkomt etc.)quote:Voor zover iedereen weet is Superman dood. Het enige dat wij als kijkers weten is dat hij terugkomt, maar wij weten niet of hij (a) niet echt dood is of (b) wel dood is, maar weer tot leven komt.
Klopt, maar hij staat wel al bij de promotie foto's, dus ze maken er geen geheim van dat hij terugkeert.quote:De synopsis voor Justice League spreekt ook (nog) niet over Superman, wat de verwachting schept dat hij pas in de loop van de film terugkeert.
Het was zeker vermakelijk ja.quote:In het algemeen heb ik me echter prima vermaakt. Het is daarmee geen topfilm, maar wel erg leuk, en dus ben ik niet enorm teleurgesteld.
Ik vond die intro van Harley Quinn echt coolquote:Op maandag 8 augustus 2016 07:56 schreef Ceased2Be het volgende:
De muziek bij de introducties was leuk gedaan, elke scene met muziek nadien voelde compleet misplaatst aan.
Alle scenes volgen elkaar goed op, er is een op opbouw en het enige verschil tussen de theatrical en de ultimate is in hoeverre de informatie wel of niet gegeven wordt, maar zelfs zonder die informatie kun je het aan elkaar plakken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
BVS is de definitie van rommelig.
Zaten wel meer scenes uit de trailers niet in de film.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef MikeyMo het volgende:
Suicide Squad: Redditor Threatens to Sue for Joker ‘False Advertising’
Klopt het wat hij zegt: zit deze scene met The Joker er niet in?
”let me show you my toys”
Dat was zo'n beetje het tofste stukje uit de trailers
Dat komt wel eens vaker voor, maar ik snap wel wat hij bedoelt. In eerste instantie werd de Joker een beetje geheim gehouden afgezien van een foto van Leto in full make-up.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zaten wel meer scenes uit de trailers niet in de film.
Dat verklaart mijn reactie bij de huidige versie dan iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:26 schreef KingRadler het volgende:
ik kan me een Humorloze SQ niet voorstellen dan val ik in slaap.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Idd, waarom, want het onderstreept eens te meer hoe verknipt die twee zijn met elkaar...quote:
Harley wil niet liever dan dat de Joker een saai burgerlulletje is? OK, dan.quote:
Harley wil "gewoon" met Joker samen zijn. Wellicht juist dat burgerlijke. Maar is intussen keihard verknipt en geStockholmd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Harley wil niet liever dan dat de Joker een saai burgerlulletje is? OK, dan.
Totdat het verhaal erom vraagtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:59 schreef Michie_ het volgende:
Waarom zit Harley eigenlijk in de SS? Amanda Waller zegt dat ze een team nodig hebben om een volgende eventueel evil Superman te verslaan. Maar personages als Harley, Cap Boomerang, Slipknot en Deadshot maken 0% kans tegen iemand als Zod.
Zo'n gast als Deadshot zit dan ook op TV in het Arrowverse waarin hij het enkel opneemt tegen andere normale mensen... Gasten als The Flash e.d. nemen het dan weer op tegen andere Meta-humans...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:59 schreef Michie_ het volgende:
Waarom zit Harley eigenlijk in de SS? Amanda Waller zegt dat ze een team nodig hebben om een volgende eventueel evil Superman te verslaan. Maar personages als Harley, Cap Boomerang, Slipknot en Deadshot maken 0% kans tegen iemand als Zod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was het gewoon een simpel actiefilmpje. Normaal kan ik met mijn verstand op nul dit soort films nog wel pruimen, daarom kreeg BvS ook nog een zesje, maar dit. Ik was serieus gefrustreerd na afloop en daarom dit even, de gehele film miste impact. Misschien denk je nu; lekker simpel, een filmpje afkraken. Maar ik was zelfs met mijn lage verwachtingen een soort van ontgoocheld, dit is echt een enorme tegenvaller.
Ohja. Nog een irritatie, of vooral een vraag: heet The Flash The Flash omdat je steeds maar een flits van hem voorbij ziet komen in een nietszeggende cameo om de continuïteit van het universum te bewijzen? Net als in BvS was dit weer zo'n raar, verplicht momentje. Laat dat dan gewoon achterwege joh.
Dat is nu net het probleem met het DCEU: het moet allemaal snel, snel, snel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Grootste deel van je irritaties vind ik wel meevallen, is plausibel genoeg in de film. Op gebied van humor (al het kruit was al verschoten in de trailer) en verhaal/schrijver moet ik je gelijk geven. Ayer heeft het verhaal in zes weken in elkaar gedraaid als ik het wel heb, omdat Warner het dit jaar de deur uit wilde hebben. Nu had BvS vorig jaar al uit moeten komen, zodat Warner elk jaar wel een DCEU-film had, nu zijn dat er twee in een jaar.
En er is geen enkele fatsoenlijke opbouw, opbouw, opbouw.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem met het DCEU: het moet allemaal snel, snel, snel.
BvS kreeg gewoon uitstel, maar goed, we weten hoe verdeeld daarop gereageerd wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem met het DCEU: het moet allemaal snel, snel, snel.
DC/WB maakt dan ook vooral films voor fans die al context hebben en doet niet al te veel moeite om nieuwkomers aan te trekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:31 schreef vinnypassy het volgende:
Maar hier irriteerde ik me wel heel hard aan. Misschien hoeft niet alles in een spoiler, maar voor de zekerheid doe ik het toch.
Ik vond de opbouw van de film erg goed, maar later vervlakt de film. De grappen worden wat minder en de latere monologen zijn nu niet om naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:42 schreef Unites het volgende:
Gisteren gezien. Geweldige popcornfilm! Echter, hoe meer ik erover nadenk, hoe 'slechter' ik de film vind. Al blijft ie wel leuk hoor...
De marketingcampagne leek zo fantastisch te zijn, maar is eigenlijk waardeloos nu achteraf. The Joker wordt volop gepromoot, maar veel van zijn scènes uit het promotiemateriaal zijn geschrapt (dat was al bekend natuurlijk). Letterlijk elke goede grap, vooral die van Harley Quinn en Deadshot, is al gespoild in de teasers en trailers. Bij mij werkten al die grappen en grollen daarom niet meer, anderen in de zaal vermaakten zich er prima mee.
Het verhaal vind ik eigenlijk niet zo zwak als veel andere bioscoopbezoekers wel vinden. Het is simpel, eigenlijk heel klein qua inhoud ondanks de lange speelduur, maar ik vond het wel passend voor een film als 'Suicide Squad'. Het vertelt precies genoeg achtergrondinformatie over de verschillende hoofdkarakters (dus niet de opvulling zoals Katana en Slipknot) en doet dat ook op de goede momenten, zodat de vaart niet uit de film wordt gehaald. De opbouw van de film vind ik dan ook prima.
Echter neemt dat niet weg dat het verhaal niet écht bijzonder is. We kennen de ingrediënten al, het recept is inmiddels al vaak genoeg uitgekookt. En daarom vind ik het ergens zonde dat men niet creatief genoeg was om er meer uit te halen, want dat had zeker gekund. Volgens mij komt dat voornamelijk door problemen tijdens de productie van deze prent. Zeker de grote plotgaten in de film hadden moeten worden opgevuld, niet dat deze tijdens het kijken storend zijn, maar achteraf wel.
Waar ik zelf écht moeite mee had is het aandeel van The Joker. Zoals hier en elders op internet ook al vaker is geopperd: deze had gewoon volledig uit de film kunnen worden gelaten. Hij heeft eigenlijk geen enkele bijdrage. Vind Leto's performance als het zo geliefde karakter ook nergens bijzonder. De overige castleden vind ik prima werk verrichten, vooral Margot Robbie, die de lachers op d'r hand had.
Al met al gaf het promotiemateriaal mij toch wel een ander beeld van de film dan uiteindelijk het geval bleek te zijn. Ik ben niet teleurgesteld, want Suicide Squad heeft een hoog entertainment-gehalte, maar ik had wel gehoopt dat de film alle positieve verwachtingen zou overtreffen en dat heeft hij niet gedaan. Suicide Squad met zijn blitse muziek en kleuren, zal altijd in zijn duistere hoekje blijven staan, terwijl het juist de bedoeling was om kleurrijk en geslaagd van het scherm af te spatten.
7 : 3,5 ster
Vraag je dit omdat je echt niet weet wie The Flash is en de impact die hij heeft, of is het gewoon een sarcastische opmerking?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:31 schreef vinnypassy het volgende:
Ohja. Nog een irritatie, of vooral een vraag: heet The Flash The Flash omdat je steeds maar een flits van hem voorbij ziet komen in een nietszeggende cameo om de continuïteit van het universum te bewijzen? Net als in BvS was dit weer zo'n raar, verplicht momentje. Laat dat dan gewoon achterwege joh.
Maar mijn irritatiepunten staan daar toch los van? Gebrek aan humor, een flauw link naar een andere Joker, overdreven sentiment. Dat is deels misschien persoonlijk, maar ik vond het in ieder geval enorme missers. Of is nu alles waar ik mijn vraagtekens bij zet, terug te vinden in de comics?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
DC/WB maakt dan ook vooral films voor fans die al context hebben en doet niet al te veel moeite om nieuwkomers aan te trekken.
Dit was sarcastisch inderdaad. Ik snap wel dat sommige personages via een cameo geïntroduceerd worden, maar niet dat dat zo lukraak gebeurt als hier. Dat stoorde mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vraag je dit omdat je echt niet weet wie The Flash is en de impact die hij heeft, of is het gewoon een sarcastische opmerking?
Het zou namelijk wel eens kunnen dat dit in een latere film duidelijk gaat worden. Tenminste, daar hoop ik op. Waardoor je een soort Flashpoint-achtig idee krijgt waaruit blijkt dat alles geniaal bij elkaar komt in de 2de Justice League film ofzo.
Enchantress kan binnen een seconde naar weet ik het welk land het was, in een kluis teleporteren en wat halen en weer teruggaan..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 07:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Totdat het verhaal erom vraagt
Ze maakten in principe ook 0% kans tegen Enchantress als die een beetje haar best had gedaan.
Inhoudelijk vind ik de gegeven films van DC van veel betere kwaliteit dan de Marvel producties. Batman vs Superman was een parel van een film, ook al wordt die mening niet door iedereen gedeeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:03 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Overigens ga ik de volgende films gewoon weer kijken, omdat ik toch blijf hopen op iets beters. Maar bij deze drie films vind ik het wel verrassend dat er een neerwaartse spiraal is ingezet qua kwaliteit, maar misschien verwacht ik ook wel meer van DC van bv. Marvel. Ik vind het vrijwel allemaal razend interessante personages, maar op het witte doek wordt er zo ontzettend weinig mee gedaan.
[..]
Fantastic Four is niet van Marvel zelf, maar van FOX. FOX heeft de rechten van deze Marvel-karakters.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Inhoudelijk vind ik de gegeven films van DC van veel betere kwaliteit dan de Marvel producties. Batman vs Superman was een parel van een film, ook al wordt die mening niet door iedereen gedeeld.
Marvel heeft goede films maar ook echte misbaksels geleverd, zoals de Fantastic Four reeks en de mislukte poging een nieuwe reeks te maken. De recente Captain Amerika met de introductie van een puberale Spiderman was beneden alle maat en een diepe teleurstelling.
Suïcide Squad was geen verschrikkelijk slechte film. De opbouw was goed en ik vond de nieuwe Joker goed uit de verf komen. Maar ik ben geen fan van Will Smith die ik toch altijd als the Fresh Prince from Bell Air blijf zien. Jammer dat deze acteur teveel van deze film in beslag nam. Ik had liever een andere acteur als Deadshot gezien. Die van the Arrow-reeks vertolkte hem beter dan Smith.
Van alle eerder gemaakte films over the Fantastic Four? Dat wist ik niet. Ik weet wel dat Sony tot nu toe de rechten had van de gemaakte Spidermanfilms, die mijnsinziens ook niet erg sterk uit de verf kwamen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Fantastic Four is niet van Marvel zelf, maar van FOX. FOX heeft de rechten van deze Marvel-karakters.
Het nadeel van Heath vond ik dat hij totaal niet leek op de joker interpretaties voor hem.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het nadeel aan deze Joker vind ik juist dat hij niet op de interpretatie van Ledger lijkt. Het is nu meer een gangmember dan een verknipte weirdo. Voor zover je dat kan zien natuurlijk op basis van de paar minuten in deze film.
Dat is toch juist een positief punt? Anders zouden mensen weer gaan klagen dat het niet origineel genoeg was en slechts een slechte kopie van Ledger?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het nadeel aan deze Joker vind ik juist dat hij niet op de interpretatie van Ledger lijkt. Het is nu meer een gangmember dan een verknipte weirdo. Voor zover je dat kan zien natuurlijk op basis van de paar minuten in deze film.
Ik vond de 2 laatste Spiderman films best aardig, maar volgens mij zijn het er niet veel met mijquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:30 schreef Elzies het volgende:
[..]
Van alle eerder gemaakte films over the Fantastic Four? Dat wist ik niet. Ik weet wel dat Sony tot nu toe de rechten had van de gemaakte Spidermanfilms, die mijnsinziens ook niet erg sterk uit de verf kwamen.
De meeste X-men films (niet allemaal) vond ik goed alsmede de Avenger-films. (al blijf ik geen voorstander van een digitale Hulk)
laatste Spiderman films waren zo slecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond de 2 laatste Spiderman films best aardig, maar volgens mij zijn het er niet veel met mij
Boomerang is gewoon een Flash-villain.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vraag je dit omdat je echt niet weet wie The Flash is en de impact die hij heeft, of is het gewoon een sarcastische opmerking?
Het zou namelijk wel eens kunnen dat dit in een latere film duidelijk gaat worden. Tenminste, daar hoop ik op. Waardoor je een soort Flashpoint-achtig idee krijgt waaruit blijkt dat alles geniaal bij elkaar komt in de 2de Justice League film ofzo.
Godzilla?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Boomerang was wel prima, verbaasde me zelfs omdat die acteur echt waardeloos was in Godzilla en Die Hard
Terminator wellicht? Daar was hij ook dramaquote:
Kinnaman is de betere acteur, maar heeft helaas totaal geen uitstraling en geen greintje chemistry met zijn tegenspeelster.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:19 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb sowieso helemaal niets op met zowel Jai Courney als Joel Kinnaman...
En in dit rijtje hoort ook Taylor Kitsch
Heel die film was drama...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Terminator wellicht? Daar was hij ook drama
Zelfs de trailer, want die wist de grootste plottwist al weg te geven. Echt topquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heel die film was drama...
Yep. Eeuwig zonde. Maar ook een zeer twijfelachtig uitgewerkt plot daarmee. Ik kijk hem vast nog eens, maar na een redelijk begin knalde de film glashard onderuit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs de trailer, want die wist de grootste plottwist al weg te geven. Echt top
Ik vind het echt zo'n TV acteurquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kinnaman is de betere acteur, maar heeft helaas totaal geen uitstraling en geen greintje chemistry met zijn tegenspeelster.
quote:‘Wonder Woman’ Director Patty Jenkins Responds to Claim That Film is ‘A Mess’
“Wonder Woman” director Patty Jenkins responded to an open letter allegedly written by a former Warner Bros. employee that slammed the production company for releasing an array of subpar superhero movies, ranging from 2013’s “Man of Steel” to this month’s “Suicide Squad.” The letter then proceeded to allude that “Wonder Woman” would be a “mess.”
“Maybe Wonder Woman wouldn’t be such a mess,” the letter states. “Don’t try to hide behind the great trailer. People inside are already confirming it’s another mess. It is almost impressive how you keep rewarding the same producers and executives for making the same mistakes, over and over.”
Although the identity of the letter’s author remains a mystery, Jenkins was less-than-pleased. She released a string of tweets on Friday responding to the scathing words.
http://variety.com/2016/f(...)aim-mess-1201836794/
Altijd mooi, zo'n mening.quote:
Valt mee, want bij de eerste vrijdag is ook de premièredag (donderdag dus) opgeteld. Én het totale weekend zal vast nog wel een mooi totaal bedrag opleveren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef KingRadler het volgende:
pijnlijk SQ is 70% gezakt in boxoffice Amerika van vrijdag tot vrijdag
de film duurt dik 2 uur eefquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:08 schreef Evertjan het volgende:
gisteravond naar deze film geweest in Ede en was op voorhand toch een beetje bang dat de film zou tegenvallen, maar dat deed het gelukkig niet. Oke het is geen Captain America Winter Soldier of Dark Knight wat voor mij de 2 beste superheldenfilms zijn. Maar het is gewoon een goede en leuk film voor anderhalf uur vermaak. In het verhaal zitten hier en daar wel wat gaten in wat niet echt goed wordt uitgelegd. En met het grootste kritiekpunt ben ik het wel mee eens dat er gewoon te veel characters in zitten
klopt idd foutjequote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de film duurt dik 2 uur eef
Ik ga volgend weekend hoop ik
quote:
Een medewerker heeft een open brief geschreven aan de directie waarin deze zijn zorgen uit over Wonder Woman en Justice League.quote:
Oh, dat wist ik al. Linkje: http://www.screengeek.net(...)snyder-wonder-woman/quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Een medewerker heeft een open brief geschreven aan de directie waarin deze zijn zorgen uit over Wonder Woman en Justice League.
Het is een teringzooi en een drop-off van 70% is GI-GAN-TISCH!
De films van DC zijn erg front-loaded maar dit bewijst maar weer eens dat critici vaak toch gelijk hebben. Er komt geen goede mond-op-mond reclame waardoor het publiek enorm afneemt.
Die critici spreken iig niet namens mij. Me goed vermaakt met BvS en SS, er kon wel wat beter maar dat heeft vooral met verwachtingen te maken, iets waar Marvel inmiddels ook flink mee kampt maar waar men er kennelijk wel mee wegloopt omdat het nu eenmaal makkelijkere verhalen zijn om te verteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Een medewerker heeft een open brief geschreven aan de directie waarin deze zijn zorgen uit over Wonder Woman en Justice League.
Het is een teringzooi en een drop-off van 70% is GI-GAN-TISCH!
De films van DC zijn erg front-loaded maar dit bewijst maar weer eens dat critici vaak toch gelijk hebben. Er komt geen goede mond-op-mond reclame waardoor het publiek enorm afneemt.
Mwah, ook op die Marvel-films is genoeg kritiek (zeker die laatste Cap). Maar die hebben me nog steeds vermaakt ondanks alle plotholes. Bij de DC films storen de plotholes mij des te meer omdat ze zo hun best doen serieus te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die critici spreken iig niet namens mij. Me goed vermaakt met BvS en SS, er kon wel wat beter maar dat heeft vooral met verwachtingen te maken, iets waar Marvel inmiddels ook flink mee kampt maar waar men er kennelijk wel mee wegloopt omdat het nu eenmaal makkelijkere verhalen zijn om te verteren.
Hier helemaal mee eens; als ze gewoon eens de tijd zouden nemen voor de films en niet zo krampachtig proberen Marvel 'in te halen' zou het de kwaliteit van het DCEU alleen maar ten goede komen.quote:Alleen zou WB er goed aan doen eerst een plan te hebben en daar alle partijen op zetten in plaats van dermate haast te maken dat er elke keer paniekvoetbal gedaan wordt. Al vind ik het DCEU met elke film wel interessanter worden. Suicide Squad is echter wel altijd een raar uitstapje geweest vind ik.
Maar toont ook vooral aan dat hij/zij veel moeite heeft met het temperen van verwachtingen die daarnaast ook nog eens onrealistisch zijn.quote:
ja, maar het "versus" gedeelte was wel waar marketingtechnisch op gehamerd werd... Eerst gaan tegen elkaar totdat ze gezamenlijk een groter kwaad moeten zien te stoppen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar toont ook vooral aan dat hij/zij veel moeite heeft met het temperen van verwachtingen die daarnaast ook nog eens onrealistisch zijn.
Bitchen op slechts vijf minuten vechten tussen Bats en Supes omdat de film Batman v Superman heet (terwijl dit meer een knipoog is naar het justitiele systeem in de VS waarbij aanklager v aangeklaagde de standaard vorm is), tjah... Jullie kennen mijn mening.
Moeilijk te slikken, maar volkomen passend binnen het verhaal. Geen probleem mee iig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar het "versus" gedeelte was wel waar marketingtechnisch op gehamerd werd... Eerst gaan tegen elkaar totdat ze gezamenlijk een groter kwaad moeten zien te stoppen.
Uiteindelijk gaan ze dan na anderhalf uur een keer tegen elkaar knokken, is het gevecht niet alleen zo voorbij maar eindigt het met "Martha"
Haha nee, maar inmiddels is iedereen wel duidelijk dat Batman v Superman jouw "Citizen Kane" is 😂quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Moeilijk te slikken, maar volkomen passend binnen het verhaal. Geen probleem mee iig.
Verre van, alleen kan ik de meest gegeven kritiek wel het stempel "te makkelijk" geven omdat ik die bril op elke superheldenfilm los kan laten en dan eigenlijk weinig meer overhoud dan veel "ja hoor" scenes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Haha nee, maar inmiddels is iedereen wel duidelijk dat Batman v Superman jouw "Citizen Kane" is 😂
Heel de promotie rondom BvS was verkeerd. Waarom zou je je troeven als Wonder Woman en Doomsday vooraf prijsgeven? Dat zijn verrassingen tijdens zo'n film waarna het publiek helemaal uit hun dak zou zijn gegaan en de film veel beter zou zijn ontvangen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar het "versus" gedeelte was wel waar marketingtechnisch op gehamerd werd... Eerst gaan tegen elkaar totdat ze gezamenlijk een groter kwaad moeten zien te stoppen.
Uiteindelijk gaan ze dan na anderhalf uur een keer tegen elkaar knokken, is het gevecht niet alleen zo voorbij maar eindigt het met "Martha"
WB snapt geen zak van comicbook films. De films van Marvel worden door Marvel gemaakt. Uiteraard hangt Disney daar boven, maar die willen gewoon geld verdienen en die zijn slim genoeg om te weten dat Marvel zelf hun eigen product het best kent en daar elk centje uit weet te persen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Heel de promotie rondom BvS was verkeerd. Waarom zou je je troeven als Wonder Woman en Doomsday vooraf prijsgeven? Dat zijn verrassingen tijdens zo'n film waarna het publiek helemaal uit hun dak zou zijn gegaan en de film veel beter zou zijn ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |