Altijd mooi, zo'n mening.quote:
Valt mee, want bij de eerste vrijdag is ook de premièredag (donderdag dus) opgeteld. Én het totale weekend zal vast nog wel een mooi totaal bedrag opleveren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef KingRadler het volgende:
pijnlijk SQ is 70% gezakt in boxoffice Amerika van vrijdag tot vrijdag
de film duurt dik 2 uur eefquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:08 schreef Evertjan het volgende:
gisteravond naar deze film geweest in Ede en was op voorhand toch een beetje bang dat de film zou tegenvallen, maar dat deed het gelukkig niet. Oke het is geen Captain America Winter Soldier of Dark Knight wat voor mij de 2 beste superheldenfilms zijn. Maar het is gewoon een goede en leuk film voor anderhalf uur vermaak. In het verhaal zitten hier en daar wel wat gaten in wat niet echt goed wordt uitgelegd. En met het grootste kritiekpunt ben ik het wel mee eens dat er gewoon te veel characters in zitten
klopt idd foutjequote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de film duurt dik 2 uur eef
Ik ga volgend weekend hoop ik
quote:
Een medewerker heeft een open brief geschreven aan de directie waarin deze zijn zorgen uit over Wonder Woman en Justice League.quote:
Oh, dat wist ik al. Linkje: http://www.screengeek.net(...)snyder-wonder-woman/quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Een medewerker heeft een open brief geschreven aan de directie waarin deze zijn zorgen uit over Wonder Woman en Justice League.
Het is een teringzooi en een drop-off van 70% is GI-GAN-TISCH!
De films van DC zijn erg front-loaded maar dit bewijst maar weer eens dat critici vaak toch gelijk hebben. Er komt geen goede mond-op-mond reclame waardoor het publiek enorm afneemt.
Die critici spreken iig niet namens mij. Me goed vermaakt met BvS en SS, er kon wel wat beter maar dat heeft vooral met verwachtingen te maken, iets waar Marvel inmiddels ook flink mee kampt maar waar men er kennelijk wel mee wegloopt omdat het nu eenmaal makkelijkere verhalen zijn om te verteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Een medewerker heeft een open brief geschreven aan de directie waarin deze zijn zorgen uit over Wonder Woman en Justice League.
Het is een teringzooi en een drop-off van 70% is GI-GAN-TISCH!
De films van DC zijn erg front-loaded maar dit bewijst maar weer eens dat critici vaak toch gelijk hebben. Er komt geen goede mond-op-mond reclame waardoor het publiek enorm afneemt.
Mwah, ook op die Marvel-films is genoeg kritiek (zeker die laatste Cap). Maar die hebben me nog steeds vermaakt ondanks alle plotholes. Bij de DC films storen de plotholes mij des te meer omdat ze zo hun best doen serieus te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die critici spreken iig niet namens mij. Me goed vermaakt met BvS en SS, er kon wel wat beter maar dat heeft vooral met verwachtingen te maken, iets waar Marvel inmiddels ook flink mee kampt maar waar men er kennelijk wel mee wegloopt omdat het nu eenmaal makkelijkere verhalen zijn om te verteren.
Hier helemaal mee eens; als ze gewoon eens de tijd zouden nemen voor de films en niet zo krampachtig proberen Marvel 'in te halen' zou het de kwaliteit van het DCEU alleen maar ten goede komen.quote:Alleen zou WB er goed aan doen eerst een plan te hebben en daar alle partijen op zetten in plaats van dermate haast te maken dat er elke keer paniekvoetbal gedaan wordt. Al vind ik het DCEU met elke film wel interessanter worden. Suicide Squad is echter wel altijd een raar uitstapje geweest vind ik.
Maar toont ook vooral aan dat hij/zij veel moeite heeft met het temperen van verwachtingen die daarnaast ook nog eens onrealistisch zijn.quote:
ja, maar het "versus" gedeelte was wel waar marketingtechnisch op gehamerd werd... Eerst gaan tegen elkaar totdat ze gezamenlijk een groter kwaad moeten zien te stoppen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar toont ook vooral aan dat hij/zij veel moeite heeft met het temperen van verwachtingen die daarnaast ook nog eens onrealistisch zijn.
Bitchen op slechts vijf minuten vechten tussen Bats en Supes omdat de film Batman v Superman heet (terwijl dit meer een knipoog is naar het justitiele systeem in de VS waarbij aanklager v aangeklaagde de standaard vorm is), tjah... Jullie kennen mijn mening.
Moeilijk te slikken, maar volkomen passend binnen het verhaal. Geen probleem mee iig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar het "versus" gedeelte was wel waar marketingtechnisch op gehamerd werd... Eerst gaan tegen elkaar totdat ze gezamenlijk een groter kwaad moeten zien te stoppen.
Uiteindelijk gaan ze dan na anderhalf uur een keer tegen elkaar knokken, is het gevecht niet alleen zo voorbij maar eindigt het met "Martha"
Haha nee, maar inmiddels is iedereen wel duidelijk dat Batman v Superman jouw "Citizen Kane" is 😂quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Moeilijk te slikken, maar volkomen passend binnen het verhaal. Geen probleem mee iig.
Verre van, alleen kan ik de meest gegeven kritiek wel het stempel "te makkelijk" geven omdat ik die bril op elke superheldenfilm los kan laten en dan eigenlijk weinig meer overhoud dan veel "ja hoor" scenes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Haha nee, maar inmiddels is iedereen wel duidelijk dat Batman v Superman jouw "Citizen Kane" is 😂
Heel de promotie rondom BvS was verkeerd. Waarom zou je je troeven als Wonder Woman en Doomsday vooraf prijsgeven? Dat zijn verrassingen tijdens zo'n film waarna het publiek helemaal uit hun dak zou zijn gegaan en de film veel beter zou zijn ontvangen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar het "versus" gedeelte was wel waar marketingtechnisch op gehamerd werd... Eerst gaan tegen elkaar totdat ze gezamenlijk een groter kwaad moeten zien te stoppen.
Uiteindelijk gaan ze dan na anderhalf uur een keer tegen elkaar knokken, is het gevecht niet alleen zo voorbij maar eindigt het met "Martha"
WB snapt geen zak van comicbook films. De films van Marvel worden door Marvel gemaakt. Uiteraard hangt Disney daar boven, maar die willen gewoon geld verdienen en die zijn slim genoeg om te weten dat Marvel zelf hun eigen product het best kent en daar elk centje uit weet te persen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Heel de promotie rondom BvS was verkeerd. Waarom zou je je troeven als Wonder Woman en Doomsday vooraf prijsgeven? Dat zijn verrassingen tijdens zo'n film waarna het publiek helemaal uit hun dak zou zijn gegaan en de film veel beter zou zijn ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |