Daarom zei hij het ook, denk ik. Half Nederland is jaloers, waarom zouden ze anders afgeven op zijn veelvuldige televisieoptredens? Zo denkt hij misschien wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Half Nederland heeft last van een jaloezie-stoornis. Zei de man met de narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Ik denk dat heel Nederland wel jaloers is op Peterquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daarom zei hij het ook, denk ik. Half Nederland is jaloers, waarom zouden ze anders afgeven op zijn veelvuldige televisieoptredens? Zo denkt hij misschien wel.
Waarom? Op zijn geld allicht. Niet op in de televisie wonen gok ik. Niet iedereen is mediageil.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland wel jaloers is op Peter
Zit wel wat in. Zo had ik het psychologisch gezien nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daarom zei hij het ook, denk ik. Half Nederland is jaloers, waarom zouden ze anders afgeven op zijn veelvuldige televisieoptredens? Zo denkt hij misschien wel.
Iedereen wil zoveel aandacht als Peter krijgtquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom? Op zijn geld allicht. Niet op in de televisie wonen gok ik. Niet iedereen is mediageil.
Nee hoor, ik wil met rust gelaten worden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen wil zoveel aandacht als Peter krijgt
Als dat echt zo zou zijn was je geen mod op FOK!quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil met rust gelaten worden.
Mwah. Niet iedereen zou het willen met z'n kop op televisie in ieder geval. Zelf moet ik daar niet aan denken. Iedereen wil succesvol zijn lijkt me logischer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen wil zoveel aandacht als Peter krijgt
Same here.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil met rust gelaten worden.
Ik zie de link niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn was je geen mod op FOK!
Jawel, gaat nu al weer beginnen, de hele zomer lang.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:39 schreef svann het volgende:
O God, nee.... Geen zwarte Pieten gedoe aub!
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
Jawel, gaat nu al weer beginnen, de hele zomer lang.
Blanken waren slecht, negers waren de slachtoffers.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
Raymann, leg je geschiedenis dan eens uit. In plaats van drie keer zeggen dat je een andere geschiedenis kent. Leg uit!
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Blanken waren slecht, negers waren de slachtoffers.
De details doen er niet toe.
Huil huil huil.
Het feit dat ik ken is dat De Ruyter forten terugveroverde op de Engelsen. Forten die werden gebruikt bij de slavenhandel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Blanken waren slecht, negers waren de slachtoffers.
De details doen er niet toe.
Huil huil huil.
Terecht, iemand moet al die roddels over BN'ers verspreiden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:45 schreef tralalala het volgende:
Kwalbert Verlinde heeft ook een lintje.
Onno Hoes heeft een bruin lintje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:45 schreef tralalala het volgende:
Kwalbert Verlinde heeft ook een lintje.
Zolang hij maar geen bruin hemd heeft. maar dat zal in zijn geval niet snel gebeuren.quote:
JeSuisKristalNachtquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen bruin hemd heeft. maar dat zal in zijn geval niet snel gebeuren.
Pauw wil toch concurreren met Tan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is dit voor zelfbevlekking via een feel good achterdeurtje?
Walgelijk showtje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wegens zijn onvermoeibare inzet voor de onderbuik?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik had een docent die kreeg een lintje omdat hij tig jaar actief was voor de PvdA. Zou Geert straks, volgend jaar 10 jaar PVV, ook een lintje krijgen?
Waarom een moreel oordeel? De PvdA is een lintje waard, en de PVV verafschuwen wij?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Wegens zijn onvermoeibare inzet voor de onderbuik?
Weer eens wat anders dan de usual politieke commentatoren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ging nergens over.quote:
De toon is nog al eens wat agressiever en kwetsender -los van de verdere inhoud.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Waarom een moreel oordeel? De PvdA is een lintje waard, en de PVV verafschuwen wij?
Voor bepaalde mensen kan de waarheid zeggen behoorlijk kwetsend zijn. Die hele lintjesregen is niet meer dan arbitraire bullshit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
De toon is nog al eens wat agressiever en kwetsender -los van de verdere inhoud.
Dat iets overeenkomt met jouw persoonlijke mening, maakt het niet de waarheid. De PVV vaart op populisme. De meeste andere partijen zetten zich in voor beleid en het uitvoeren daarvan. De PVV haalt haar populariteit uit het aanspreken van die onderbuik en voorstellen van simpel beleid. Heeft ook zijn functie, maar wordt inderdaad minder hoog aangeslagen. En terecht.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen kan de waarheid zeggen behoorlijk kwetsend zijn. Die hele lintjesregen is niet meer dan arbitraire bullshit.
Maar dan slaat de vergelijking met de PVV nog steeds nergens op, die hebben nog nooit verantwoordelijkheid genomen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor bepaalde mensen kan de waarheid zeggen behoorlijk kwetsend zijn. Die hele lintjesregen is niet meer dan arbitraire bullshit.
Het koninklijke zou er om te beginnen af moeten, dan blijft maatschappelijke waardering over.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Nog nooit? Rutte één vergeten? Mijn punt is niet dat de PVV fantastisch is, wel dat deze lintjesregen arbitrair is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan slaat de vergelijking met de PVV nog steeds nergens op, die hebben nog nooit verantwoordelijkheid genomen.
Rayman stoor ik me niet zo aan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:20 schreef luxerobots het volgende:
Nog nooit? Rutte één vergeten? Mijn punt is niet dat de PVV fantastisch is, wel dat deze lintjesregen arbitrair is.
Raymann werkt bij de televisie, doet daarnaast dingen met de multiculturele jeugd. Dat wil hij doen, wordt hij financieel dik voor beloond. En daar krijgt hij een koninklijk lintje voor.
Connie van drie hoog maakt huizen van ouderen schoon. Komt 's avonds moe thuis, is er op achteruit gegaan omdat ze gedwongen zelfstandig moest worden. Er zijn duizenden mensen die minder leuk en minder goed betaald werk doen, en geen lintje krijgen. Ik vind het een poppenkast.
quote:Hoe verliep de eerst Koningsdag nieuwe stijl?
Astrid Kersseboom is al negen jaar het boegbeeld van Koningsdag. Hoe verliep de eerst Koningsdag nieuwe stijl? Televisiekenner en regisseur Bert van der Veer kijkt vandaag door zijn televisiebril naar de live-uitzending. Samen met historisch letterkundige Herman Pleij analyseert hij deze Koningsdag en vergelijkt deze met vroeger. En, voor hoeveel problemen zorgde de drukte in Amsterdam? Hoofd Operatiën Jan Pronker is verantwoordelijk voor de veiligheid in de hoofdstad. Op de druktste dag van het jaar geeft hij een uniek kijkje achter de schermen van de Politie Amsterdam.
quote:Van het ideale Koningsdaggerecht tot de mooiste foto van de koning
Ze zijn dichter, filosoof, componist, kok of fotograaf, maar hebben allemaal één ding gemeen: ze doen het voor het volk en vaderland. Vanavond geven Anne Vegter (Dichter des Vaderlands), Pierre Wind (Kok des Vaderlands), Marli Huijer (Denker des Vaderlands),Willem Jeths (Componist des Vaderlands) en Ahmet Polat(Fotograaf des Vaderlands) een speciale uiting aan hun oranjegevoel. Polat is woensdag gekozen en maakt speciaal voor Pauw zijn eerste serie. Van het ideale Koningsdaggerecht tot de mooiste foto van Willem-Alexander, je ziet het in Pauw.
Heb het niet gezien. Die is erg hè ? Ooit iets meegemaakt. Vertel eens. Wat deed ze ?quote:
Megalomane nicht en partner hebben beiden een lintje. Voor elkaar aangevraagd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 27 april 2015 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Daar is een reden voor hè, Radar begon 20 minuten later.
Dat wordt een genotsshowquote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Lucky
Ben benieuwd naar de Lucky van morgen trouwens.
Ik denk dat ze Sander gewoon 20 minuten tijd moeten gevenquote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Lucky
Ben benieuwd naar de Lucky van morgen trouwens.
Ik heb maar een paar stukjes gezien van vandaag en zag al genoeg lucky's voor een hele DWDDquote:Op maandag 27 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Sander gewoon 20 minuten tijd moeten geven
Met een beetje fantasie kan je de hele uitzending verknippen en een Lucky van makenquote:Op maandag 27 april 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar stukjes gezien van vandaag en zag al genoeg lucky's voor een hele DWDD
De hele show was slechtquote:Op maandag 27 april 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
Astrid was echt slecht, kinderachtige teksten
Net zo truttig als Maartje vroeger.quote:Op maandag 27 april 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
Daar kom je niet onderuit, tenzij de koning naar Arnhem komt om mee te hakken bij Beat the Bridge ofzoquote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
Wat ik ervan gezien heb vond ik nog steeds truttig.
Astrid neem ik sinds "Om 16h00 gaan we naar het wielrennen, Parijs tegen Nice" niet meer serieus.quote:Op maandag 27 april 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
Haha serieus?quote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Astrid neem ik sinds "Om 16h00 gaan we naar het wielrennen, Parijs tegen Nice" niet meer serieus.
Ik moet bekennen dat ik 'ik voel me sexy als ik dans' wel leuk vondquote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kom je niet onderuit, tenzij de koning naar Arnhem komt om mee te hakken bij Beat the Bridge ofzo
Krijg een erectie als ik dansquote:Op maandag 27 april 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik 'ik voel me sexy als ik dans' wel leuk vondmaar verder zag ik alleen tuttige dansjes en zo.
Viezerikquote:Op maandag 27 april 2015 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg een erectie als ik dans
Zal wel tandartsfobie ofzo hebben...quote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he. Je zou toch denken dat hij geld zat heeft voor een goede tandarts.
alleen waar bovenleiding hangtquote:
Kan jij dit voor ons vertalen?quote:Op maandag 27 april 2015 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Echte Hagenezen vinden dit leuk.
Gewoon hardop lezen en zelf vertalen. Anders is de lol er vanaf.quote:
Het was ook koud.quote:Op maandag 27 april 2015 23:21 schreef tralalala het volgende:
"koude dag" wat een slechte voorspellingen![]()
pokkekoud manquote:Op maandag 27 april 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12 graden en een zonnetje koud vinden
Ik zat alleen te kijken of ik mijn huis zagquote:Op maandag 27 april 2015 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, dit boeit toch helemaal niemand. Donder toch op zeg met deze non-informatie
Moest jij geen bob kijken?quote:Op maandag 27 april 2015 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, dit boeit toch helemaal niemand. Donder toch op zeg met deze non-informatie
En, niet gelukt?quote:Op maandag 27 april 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat alleen te kijken of ik mijn huis zag
Van Rossem is sowieso het laatste jaar nog niet uitgenodigd in deze show.quote:Op maandag 27 april 2015 23:29 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Van Rossem er niet is om het een beetje te relativeren.
Jawelquote:Op maandag 27 april 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Rossem is sowieso het laatste jaar nog niet uitgenodigd in deze show.
Slechte zaak idd.quote:Op maandag 27 april 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Rossem is sowieso het laatste jaar nog niet uitgenodigd in deze show.
Het is een veel te gezellige uitzending met o.a. de kok en fotograaf des vaderlands.quote:Op maandag 27 april 2015 23:29 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Van Rossem er niet is om het een beetje te relativeren.
Dit dus, Gewoon Joanna uitnodigenquote:Op maandag 27 april 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is een veel te gezellige uitzending met o.a. de kok en fotograaf des vaderlands.
Terwijl er genoeg op het koningshuis aan te merken valt. De republikeinen krijgen geen podium. Hield de publieke omroep het Sinterklaasfeest ook maar zo gezellig.
Was zij dat sneue meisje? Die doet de republikeinse zaak geen goed.quote:Op maandag 27 april 2015 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus, Gewoon Joanna uitnodigen
Niks sneus aan Joanna.quote:Op maandag 27 april 2015 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Was zij dat sneue meisje? Die doet de republikeinse zaak geen goed.
Joanna was een beetje een gekkie.quote:Op maandag 27 april 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks sneus aan Joanna.Dit soort gasten moeten ze vaker uitnodigen op de NPO.
Je bent zelf een beetje jammer.quote:Op maandag 27 april 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je het gifje niet als UI hebt
Ik hoorde dat je vader soms iets te veel van je hield.quote:Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb tenminste ouders die wel van me houden
Volgens mij ben ik de enige hier die hem wel leuk vind. Hij is trouwens best rustig nog voor zijn doen.quote:Op maandag 27 april 2015 23:39 schreef Martinello het volgende:
Deze man 1x per jaar bij de Top 2000 is al teveel.
Nee hoor, altijd op gepaste afstandquote:Op maandag 27 april 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vader soms iets te veel van je hield.
Carnaval is er niks bij.quote:Op maandag 27 april 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Volwassen mensen die dit soort toneelstukjes opvoeren...
Vlag van Luxemburg gebruikenquote:Op maandag 27 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik nou wel een sterke foto.
quote:Op maandag 27 april 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik nou wel een sterke foto.
quote:Mogelijk 10.000 doden na aardbeving Nepal
Het dodental door de aardbeving in Nepal kan oplopen tot 10.000. Dat zegt de Nepalese premier Koirala in een interview met het Britse persbureau Reuters. Er zijn tot nu toe 4349 lichamen geborgen en ruim 8500 mensen raakten gewond bij de verwoestende aardbeving. De premier heeft het buitenland om hulp gevraagd en inmiddels zijn de eerste Nederlandse reddingsteams in het getroffen gebied actief. Het land heeft nu vooral behoefte aan tenten, injectienaalden en medicijnen. Te gast zijn Eric Steffens, wiens kinderen werden vermist in Nepal, bergbeklimmers Robin Baks en Wilco van Rooijen, die beide bergen hebben beklommen in Nepal en reisleider Linda Bezemer. Bezemer was tijdens de ramp in Kathmandu.
quote:Moeder Anthony D. teleurgesteld in straf zoon
De voor moord veroordeelde Anthony D. gaat in hoger beroep. De 16-jarige jongen stak vorig jaar oktober zijn klasgenoot Wesley Hoek dood, deze zou hem jarenlang hebben gepest. Moeder Eve is teleurgesteld in de uitspraak van de rechter, die D. veroordeelde tot 20 maanden jeugddetentie en jeugd-TBS. Samen met advocaat Hajé Weisfelt vertelt zij vanavond waarom.
Vorig jaar waren de moeder en advocaat ook al te gast. Het gesprek dat Pauw toen had staat hieronder.
quote:Huub Stapel in toneelversie Intouchables
Alleen al in Nederland bezochten 1,2 miljoen bioscoopbezoekers Intouchables. Met wereldwijd meer dan 50 miljoen bezoekers is deze tragikomedie, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, de best bekeken Franse film ooit.
In februari 2016 komt Intouchables voor het eerst naar het theater. Huub Stapel speelt Philippe, de invalide miljonair in een rolstoel. Vanaf het moment dat hij Driss, een kleine crimineel uit een achterstandswijk van Parijs als persoonlijk verzorger aanneemt, kantelt zijn wereld. Cyriel Guds zit in het derde jaar van de Toneelschool in Maastricht en kreeg na een bijzondere auditie de rol van Driss.
Ja echt, zo is Huub wel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:06 schreef gosschalks het volgende:
Huubje zat al jaren op deze rol te azen
Hij houdt ze duidelijk tegenquote:
hij is een Gquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
Deze man begint me echt op de zenuwen te werken met zijn 'weet je'
Adriaantjeeee teringlijeerrrrquote:
Met een veiligheidsspeld?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten die vent van de Speld eens vastbinden
Misschien wou die helemaal niet komenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
De moeder van de dader, ze hadden ook de moeder van het slachtoffer, de doodgestoken jongen kunnen uitkiezen. Pauw kiest partij.
Misschien hadden ze de doodgestoken jongen zelf moeten uitnodigenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
De moeder van de dader, ze hadden ook de moeder van het slachtoffer, de doodgestoken jongen kunnen uitkiezen. Pauw kiest partij.
Lekker zwart-wit is het leven zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
De moeder van de dader, ze hadden ook de moeder van het slachtoffer, de doodgestoken jongen, kunnen uitkiezen. Pauw kiest partij.
Of hij is echt tot het uiterste gedreven, kan ook wel. In het klassieke "man heeft mijn dochter misbruikt" verhaal, komen ook nog wel eens moordlustige neigingen naar voren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
Als je iemand doodsteekt heb je een stoornis, mevrouwtje
Dan weet hij misschien niet dat je niet mag doodsteken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Leesprobleem, lijkt me niet echt relevant in deze.
Hij kan pestbriefjes verkeerd hebben gelezenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Leesprobleem, lijkt me niet echt relevant in deze.
Ik ook. Behalve hipsterbrillen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Pauw haat gingers en brillenmansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |